Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (риба морожена)
Очікувана вартість
375 000,00 UAH
UA-2020-03-22-000015-c bc72172f3dde4160a0a2b97fb4274965
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуцол Світлана Михайлівна

+380432566635 obltub1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "ВОСТМО "Фтизіатрія" ВОР"
Код ЄДРПОУ: 05484008
Місцезнаходження: 23233, Україна , Вінницька обл., село Бохоники, Комплекс будівель і споруд, буд. б/н
Контактна особа: Гуцол Світлана Михайлівна
+380432566635
obltub1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2020 22:02
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2020 22:07
Оскарження умов закупівлі: до 08 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2020 22:07
Початок аукціону: 13 квітня 2020 14:38
Очікувана вартість: 375 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,03%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 кг
Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (риба морожена)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23233, Україна, Вінницька область, Вінницька область, Вінницький район, с. Бохоники, комплекс будівель і споруд, буд. б/н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2020 22:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 22:39
Тендерна документація.docx
03 квітня 2020 22:39
Зміни до тендерної документації.docx
03 квітня 2020 22:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2020 22:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2020 22:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 22:39
Тендерна документація.docx
22 березня 2020 22:41
Тендерна документація.docx
22 березня 2020 22:02
Тендерна документація.docx
03 квітня 2020 22:39
Зміни до тендерної документації.docx
22 березня 2020 22:41
Зміни до тендерної документації.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-21-000034 ● 164bf907b9f04c719b349781677f302d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 січня 2021 09:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
21.01.2021 №17
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 21.01.2021 №17
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2020-03-22-000015-с 22.03.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-25 16:53:08

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі риби, рибного філе та іншого м’яса риби мороженої (риба морожена) (ДК 021:2015:15220000-6: «Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені»), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-03-22-000015-с ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Чому в пункті 1 розділу V тендерної документації в описі методики оцінки тендерних пропозицій за критерієм «ціна» відсутня інформація про врахування податку на додану вартість?
2. З яких підстав у тендерній документації до якої внесені зміни станом на 03 квітня 2020 року, не відображені у вигляді закреслених даних зміни, що вносилися?
3. З яких підстав укладено додаткову угоду від 21 жовтня 2020 року №1 до договору від 08 травня 2020 №122 на постачання товару, якою збільшено ціну за одиницю товару та надайте обґрунтовані підстави щодо коливання ціни такого товару на ринку?

Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-28 22:21:16

пояснення

Комунальне некомерційне підприємство «Вінницьке обласне спеціалізоване територіальне медичне об’єднання «Фтизіатрія» Вінницької обласної Ради» розглянувши Ваш запит «Про початок моніторингу закупівель» згідно наказу від 21.01.2021 №17 та надає пояснення щодо процедури закупівлі риби, рибного філе та іншого м’яса риби мороженої (риба морожена) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-03-22-000015-с), а саме:
1. Чому в пункті 1 розділу V тендерної документації в описі методики оцінки тендерних пропозицій за критерієм «ціна» відсутня інформація про врахування податку на додану вартість
2. З яких підстав у тендерній документації до якої внесено зміни станом на 03 квітня 2020 року, не відображені у вигляді закреслених даних зміни, що вносилися?
3. З яких підстав укладено додаткову угоду від 21 жовтня 2020 року №1 до договору від 08 травня 2020 № 122 на постачання товару, якою збільшено ціну за одиницю товару?
Повідомляємо наступне:
1. Комунальним некомерційним підприємством «Вінницьке обласне спеціалізоване територіальне медичне об’єднання «Фтизіатрія» Вінницької обласної Ради» оголошено про проведення процедури відкритих торгів , в якому зазначено очікувану вартість закупівлі з включенням податку на додану вартість. Податок на додану вартість (ПДВ) – це непрямий податок, який входить в ціну товарів (робіт, послуг) та сплачується покупцем, але його облік та перерахування до державного бюджету здійснює продавець. Розміри ставок податку визначає Податковий кодекс України. Відповідно до частини 2 пункту 9 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, у тому числі перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм «ціна» повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (далі – ПДВ). Виходячи з основних принципів здійснення закупівель (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме недискримінацію учасників та створення рівних умов для всіх потенційних учасників: як платників так і неплатників ПДВ, КНП «ВОСТМО «Фтизіатрія» ВОР» при оголошенні торгів на закупівлю рибного філе та іншого м’яса риби мороженої (риба морожена), визначило у тендерній документації вимогу, що оцінка тендерних пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм «Ціна». КНП «ВОСТМО «Фтизіатрія» ВОР» як замовник не є платником податку на додану вартість, тобто відповідно до Податкового кодексу України не включає суму податку в податковий кредит і таким чином, не компенсує різницю в пропозиціях між постачальниками - платниками і неплатниками ПДВ. За результатами електронного аукціону КНП «ВОСТМО «Фтизіатрія» ВОР» обирає найнижчу пропозицію, і не перераховує ціну пропозиції, подану через електронну систему і оцінену електронною системою, яка не розпізнає приписи з/без ПДВ, а рахує тільки цифри, надані учасниками. Враховуючи викладене, КНП «ВОСТМО «Фтизіатрія» ВОР» , з метою максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів та забезпечення рівних умов, що виключають дискримінацію всіх учасників, - не тільки неплатників ПДВ, а й тих хто є платником зазначеного податку, встановив у тендерній документації вимогу щодо здійснення оцінки пропозицій на рівних умовах.
2. Закон України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII (до введення в дію Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19.09.2019 № 114-ІХ) (далі – Закон) установлював правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Статтею 23 Закону передбачена можливість внесення змін до тендерної документації.
Так, відповідно до частини другої статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації.
Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Положення – це нормативно-правовий акт, а отже тендерна документація, як документ до якого вносяться зміни відображається у вигляді закреслених даних.
Функціоналом авторизованого електронного майданчика «Держзакупівлі. Онлайн» передбачено поля до яких КНП «ВОСТМО «Фтизіатрія» ВОР», у зв’язку із внесенням змін від 03 квітня 2020 року, внесено інформацію про тендерну документацію відображену закресленням документа, та яка є доступною для перегляду. А отже закладом дотримано порядок оприлюднення інформації в електронній системі встановлений Уповноваженим органом та цим Законом.
3. Відповідно до частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім визначених Законом випадків, зокрема у разі зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Водночас, листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України щодо зміни істотних умов договору про закупівлю від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 зазначається, що внесення таких змін до договору про закупівлю повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Обгрунтуванням та підставою для укладання додаткової угоди від 21.10.2020 № 1 був експертний висновок від 12 жовтня 2029 року № В-467, виданий Вінницькою торгово-промисловою палатою. Згідно умов договору № 122 від 08.05.2020р. ціна за одиницю товару становила 58,91 грн. Додатковою угодою від 21.10.2020 № 1 на підставі зазначеного експертного висновку ціна за одиницю товару збільшена на 7,94 %, та склала 63,58 грн.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2021-01-28 22:25:33

Пояснення з власної ініціативи

Комунальне некомерційне підприємство «Вінницьке обласне спеціалізоване територіальне медичне об’єднання «Фтизіатрія» Вінницької обласної Ради» розглянувши Ваш запит «Про початок моніторингу закупівель» згідно наказу від 21.01.2021 №17 та надає пояснення щодо процедури закупівлі риби, рибного філе та іншого м’яса риби мороженої (риба морожена) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-03-22-000015-с), а саме:
1. Чому в пункті 1 розділу V тендерної документації в описі методики оцінки тендерних пропозицій за критерієм «ціна» відсутня інформація про врахування податку на додану вартість
2. З яких підстав у тендерній документації до якої внесено зміни станом на 03 квітня 2020 року, не відображені у вигляді закреслених даних зміни, що вносилися?
3. З яких підстав укладено додаткову угоду від 21 жовтня 2020 року №1 до договору від 08 травня 2020 № 122 на постачання товару, якою збільшено ціну за одиницю товару?
Повідомляємо наступне:
1. Комунальним некомерційним підприємством «Вінницьке обласне спеціалізоване територіальне медичне об’єднання «Фтизіатрія» Вінницької обласної Ради» оголошено про проведення процедури відкритих торгів , в якому зазначено очікувану вартість закупівлі з включенням податку на додану вартість. Податок на додану вартість (ПДВ) – це непрямий податок, який входить в ціну товарів (робіт, послуг) та сплачується покупцем, але його облік та перерахування до державного бюджету здійснює продавець. Розміри ставок податку визначає Податковий кодекс України. Відповідно до частини 2 пункту 9 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, у тому числі перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм «ціна» повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (далі – ПДВ). Виходячи з основних принципів здійснення закупівель (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме недискримінацію учасників та створення рівних умов для всіх потенційних учасників: як платників так і неплатників ПДВ, КНП «ВОСТМО «Фтизіатрія» ВОР» при оголошенні торгів на закупівлю рибного філе та іншого м’яса риби мороженої (риба морожена), визначило у тендерній документації вимогу, що оцінка тендерних пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм «Ціна». КНП «ВОСТМО «Фтизіатрія» ВОР» як замовник не є платником податку на додану вартість, тобто відповідно до Податкового кодексу України не включає суму податку в податковий кредит і таким чином, не компенсує різницю в пропозиціях між постачальниками - платниками і неплатниками ПДВ. За результатами електронного аукціону КНП «ВОСТМО «Фтизіатрія» ВОР» обирає найнижчу пропозицію, і не перераховує ціну пропозиції, подану через електронну систему і оцінену електронною системою, яка не розпізнає приписи з/без ПДВ, а рахує тільки цифри, надані учасниками. Враховуючи викладене, КНП «ВОСТМО «Фтизіатрія» ВОР» , з метою максимальної економії та ефективності використання бюджетних коштів та забезпечення рівних умов, що виключають дискримінацію всіх учасників, - не тільки неплатників ПДВ, а й тих хто є платником зазначеного податку, встановив у тендерній документації вимогу щодо здійснення оцінки пропозицій на рівних умовах.
2. Закон України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII (до введення в дію Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про публічні закупівлі” та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель” від 19.09.2019 № 114-ІХ) (далі – Закон) установлював правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Статтею 23 Закону передбачена можливість внесення змін до тендерної документації.
Так, відповідно до частини другої статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації.
Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
Положення – це нормативно-правовий акт, а отже тендерна документація, як документ до якого вносяться зміни відображається у вигляді закреслених даних.
Функціоналом авторизованого електронного майданчика «Держзакупівлі. Онлайн» передбачено поля до яких КНП «ВОСТМО «Фтизіатрія» ВОР», у зв’язку із внесенням змін від 03 квітня 2020 року, внесено інформацію про тендерну документацію відображену закресленням документа, та яка є доступною для перегляду. А отже закладом дотримано порядок оприлюднення інформації в електронній системі встановлений Уповноваженим органом та цим Законом.
3. Відповідно до частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім визначених Законом випадків, зокрема у разі зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Водночас, листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України щодо зміни істотних умов договору про закупівлю від 27.10.2016 № 3302-06/34307-06 зазначається, що внесення таких змін до договору про закупівлю повинно бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Обгрунтуванням та підставою для укладання додаткової угоди від 21.10.2020 № 1 був експертний висновок від 12 жовтня 2029 року № В-467, виданий Вінницькою торгово-промисловою палатою. Згідно умов договору № 122 від 08.05.2020р. ціна за одиницю товару становила 58,91 грн. Додатковою угодою від 21.10.2020 № 1 на підставі зазначеного експертного висновку ціна за одиницю товару збільшена на 7,94 %, та склала 63,58 грн.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

З огляду на встановлені Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області порушення законодавства під час проведення відкритих торів на закупівлю «Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені (риба морожена)», з метою їх усунення, комунальним некомерційним підприємством «Вінницьке обласне спеціалізоване територіальне медичне об’єднання «Фтизіатрія» Вінницької обласної Ради» направлено Постачальнику (ФОП Марченко Дмитро Костянтинович) повідомлення про дострокове розірвання договору №122 від 08 травня 2020 року.

2021-02-18 20:52:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 26 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації установлено порушення вимог абзацу другого частини другої статті 23 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАРЧЕНКО ДМИТРО КОСТЯНТИНОВИЧ" 325 000,00
UAH з ПДВ
294 550,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОДУКТ ГАРАНТ" 328 500,00
UAH з ПДВ
294 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Мороз Богдан Геннадійович 342 500,00
UAH з ПДВ
295 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТД "Солодкий світ" 360 000,00
UAH з ПДВ
360 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 квітня 2020 19:49
Електронний підпис
13 квітня 2020 15:29
Електронний підпис
12 квітня 2020 20:39
Електронний підпис
12 квітня 2020 20:36
Реєстр документів.pdf
12 квітня 2020 20:36
Установчі Марченко Д.К.pdf

Публічні документи

09 квітня 2020 10:28
Електронний підпис
09 квітня 2020 10:27
риба.rar

Публічні документи

10 квітня 2020 15:42
Електронний підпис
10 квітня 2020 15:38
Статут СС.pdf
10 квітня 2020 15:38
проект договору.pdf
10 квітня 2020 15:38
право підпису.pdf
10 квітня 2020 15:38
мед книжки склад.pdf
10 квітня 2020 15:38
лист-гарантія ст 17.pdf
10 квітня 2020 15:38
лист відгук Липовець.pdf
10 квітня 2020 15:38
інформація про досвід.pdf
10 квітня 2020 15:38
Договір Липовець 2.pdf
10 квітня 2020 15:38
Договір Липовець.pdf
10 квітня 2020 15:38
довідка про товар.pdf
10 квітня 2020 15:38
якісне.pdf
10 квітня 2020 15:38
цінова.pdf
10 квітня 2020 15:38
Установчі.pdf
10 квітня 2020 15:38
тех-паспорти.pdf
10 квітня 2020 15:38
технічні.pdf
10 квітня 2020 15:38
Витяг СС.pdf
10 квітня 2020 15:38
тех.паспорт RENAULT LAMBERET.pdf
10 квітня 2020 15:38
акт обробки складу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАРЧЕНКО ДМИТРО КОСТЯНТИНОВИЧ"

ТОВ "ПРОДУКТ ГАРАНТ"

ФОП Мороз Богдан Геннадійович

ПП "ТД "Солодкий світ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МАРЧЕНКО ДМИТРО КОСТЯНТИНОВИЧ"
#3023902175
Переможець 294 550,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 15:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 квітня 2020 15:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МАРЧЕНКО ДМИТРО КОСТЯНТИНОВИЧ"
#3023902175
294 550,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 березня 2021 07:56
Електронний підпис укладений
12 березня 2021 17:20
img847.pdf зміни до договору
12 березня 2021 17:19
Електронний підпис укладений
12 березня 2021 17:15
img846.pdf зміни до договору
12 березня 2021 17:13
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 21:45
Сканировать10011.PDF зміни до договору
06 січня 2021 21:44
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 21:42
Сканировать10010.PDF зміни до договору
06 січня 2021 21:41
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 14:00
img040.pdf зміни до договору
22 жовтня 2020 07:56
Електронний підпис укладений
08 травня 2020 10:19
img243.pdf укладений
08 травня 2020 10:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 122
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 122
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення суми договору в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році
Номер договору про закупівлю: 122
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 122
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Припинення дії договору
Номер договору про закупівлю: 122
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 травня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 192 210,48
UAH
Причини розірвання договору: Виконання вимог моніторингу закупівлі Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області