Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку" |
Код ЄДРПОУ: | 02770067 |
Місцезнаходження: | 21029, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Хмельницьке шосе,106 |
Контактна особа: |
Якимчук Катерина Олександрівна +380432511147 vinbigp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2020 15:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2020 15:52 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 квітня 2020 15:52 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2020 12:37 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2020 15:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2020 15:48 |
сир.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. Розділом III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовником встановлена вимога: «3.5.5. Для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, учаснику необхідно надати наступні документи:
- Оригінал довідки, виданої уповноваженим органом, про відсутність заборгованості щодо сплати податків і зборів перед бюджетами всіх рівнів (для іноземних осіб – довідка уповноваженого органу щодо сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) та її офіційний переклад українською мовою) або довідки, виданої уповноваженим органом, в електронному вигляді, яка підписана ЕЦП посадової особи відповідного контролюючого органу. Довідка має бути чинною на дату подання Учасником.»
ФОП Домбровська Тетяна Антонівна НЕ ВИКОНАЛА дану вимогу, так як подала Довідку дійсну до 21.02.2020 р.
2. Розділом III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовником встановлена вимога: «3.5.2. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Підтверджується документом довільної форми, який підтверджує наявність в Учасника обладнання та матеріально-технічної бази, які він планує використовувати при виконанні умов договору про закупівлю:
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Підтверджується документом довільної формиіз зазначенням інформації про працівників (П.І.Б., освіта, спеціальність, досвід роботи за спеціальністю).»
ФОП Домбровська Тетяна Антонівна НЕ ВИКОНАЛА дану вимогу, так як:
а) НЕ НАДАНО інформацію про яке саме обладнання та матеріально-технічна база планується до постачання. Лише зазначено, що «ФОП Домбровська Т.А. підтверджує можливість використання обладнання та матеріально-технічної бази, під час виконання договору.»
б) НЕ НАДАНО інформацію про освіту, спеціальність та досвід роботи за спеціальністю ФОП Домбровської Т.А.
3. Розділом VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю Замовником встановлено вимогу: «6.2.4. Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень. Також необхідно надати в складі пропозиції документ, що посвідчує особу, уповноваженого на підписання договору.»
ФОП Домбровська Тетяна Антонівна НЕ ВИКОНАНО дану вимогу, так як НЕ НАДАНО Довідку в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах.
4. Розділом VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю Замовником встановлено вимогу: «6.4.6.Учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах.».
ФОП Домбровська Тетяна Антонівна НЕ ВИКОНАНО дану вимогу, так як НЕ НАДАНО Лист-погодження.
5. Розділом III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовником встановлено вимогу: «1.4. Усі документи як завантаженні файли, окрім заповненої електронної форми з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або копій (якщо надання копій вимагається ТД) документів в кольоровому режимі, у вигляді електронного (их) файлів у форматі *.pdf, .jpg, .bmp, .doc, .docx, або інші.»
ФОП Домбровська Тетяна Антонівна НЕ ВИКОНАНО дану вимогу, так як надано чорно-білі копії документів, а саме: Витяг ЄДРПОУ, Виписку ЄДРПОУ, Свідоцтво платника єдиного податку, Паспорт, Ідентифікаційний код, Цінову пропозицію, Відомості про учасника, Аналогічний договір, Погоджений договір про закупівлю послуг, Відомості по підприємство, а також всі Довідки та Листи, що складені ФОП Домбровська Т.А.
Рішенням тендерного комітету Замовника ФОП Домбровську Тетяну Анатолівну визначено переможцем закупівлі, однак таке рішення є неправомірним з огляду на наступне.
Ряд суттєвих недоліків вже визначено в вимозі учасника – ТОВ «АВІДАЛЬ». Погоджуючись з усіма вказаними невідповідностями тендерної пропозиції переможця тендерній документації Замовника ТОВ «Вінпродтрейд» також встановлено й інші підстави для скасування рішення про визначення ФОП Домбровську Тетяну Вікторівну переможцем процедури закупівлі, а саме:
І. Відповідно до п.3.6.1. тендерної документації Замовника встановлено безумовну вимогу: «Документальне підтвердження відповідності послуг технічним, якісними та кількісним характеристикам має бути надане учасником у тендерній пропозиції у формі листа-згоди».
У тендерній документації ФОП Домбровської Тетяни Анатолівни відсутній відповідний лист-згода у складі тендерної пропозиції, що свідчить про невідповідність умовам тендерної документації.
Отже, пропозиція Учасника – ФОП Домбровської Тетяни Анатолівни не відповідає умовам тендерної документації Замовника в цій частині учасника та є такою, що підлягає відхиленню.
ІІ. П.5 інших вимог Додатку 2 до тендерної документації встановлено: «Замовник має право при поставці кожної окремої партії товару вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників товару та їх відповідності вимогам замовника за рахунок Учасника. В такому випадку Учасник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення доставки зразків товару до акредитованої лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені замовником. Замовник залишає за собою право вибору лабораторії, що здійснюватиме дослідження товару щодо якісних показників. На підтвердження такої згоди учасник за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, у складі тендерної пропозиції надає відповідний гарантійний лист».
У тендерній документації ФОП Домбровської Тетяни Анатолівни відсутній відповідний гарантійний лист у складі тендерної пропозиції, що свідчить про невідповідність умовам тендерної документації.
Отже, пропозиція Учасника – ФОП Домбровської Тетяни Анатолівни не відповідає умовам тендерної документації Замовника в цій частині учасника та є такою, що підлягає відхиленню.
ІІІ. Відповідно до п.3.5.5. тендерної документації: «Учасник - переможець торгів у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику документи, шляхом дозавантаження файлів до поданої тендерної пропозиції, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частини другої статті 17 Закону, а саме:
- Довідку (витягу), виданої уповноваженим органом, про те, що фізичну особу, яка є учасником, чи службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку станом не більше трьохмісячної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій».
ФОП Домбровську Тетяну Анатолівну визначено переможцем 14.04.2020р., однак після цієї дати і по сьогоднішній день цим учасником не надано документів, які вимагались для подання переможцем процедури закупівлі.
Тобто, 5-ти денний строк, встановлений для подання переможцем закупівлі необхідних документів для підтвердження відповідності вимогам ст.17 Закону сплив ще 19.04.2020р., однак ФОП Домбровською Тетяною Анатолівною не було завантажено в електронну систему відповідні документи.
Отже, пропозиція ФОП Домбровської Тетяни Анатолівни не відповідає умовам тендерної документації в цій частині.
Тож, згідно викладеного вище, пропозиція ФОП Домбровської Тетяни Анатолівни не відповідає умовам тендерної документації Замовника тому, тендерний комітет зобов’язаний її відхилити.
З метою відновлення порушених охоронюваних законом прав та інтересів ТОВ «Вінпродтрейд», враховуючи вищевикладене, керуючись Конституцією України, Законом України «Про публічні закупівлі» та іншими нормативно-правовими актами, звертаємось до Вас з вимогою:
1. Зареєструвати та розглянути дану Вимогу.
2. Скасувати рішення про визначення ФОП Домбровську Тетяну Анатолівну переможцем по даній процедурі закупівлі.
3. Відхилити тендерну пропозицію ФОП Домбровської Тетяни Анатолівни як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
4. Розглянути тендерні пропозиції наступних учасників.
5. Повідомити ТОВ «Вінпродтрейд» у встановлений законодавством термін про результати розгляду даної Вимоги та прийняті рішення.
ТОВ «Вінпродтрейд», учасник процедури закупівлі, вважає таке рішення неправомірним та таким, що порушує вимоги чинного законодавства України про публічні закупівлі з огляду на наступне.
П.3.4.1. тендерної документації встановлено: «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, про що учасником надається відповідний ЛИСТ-ЗГОДА».
Тобто, встановлено безумовну вимогу надати учаснику в складі своєї пропозиції лист-згоду щодо строку дії його тендерної пропозиції.
Проте, в складі тендерної пропозиції ТОВ «АВІДАЛЬ» відсутній такий лист-згода, що свідчить про невідповідність тендерної пропозиції цього учасника умовам тендерної документації.
Зважаючи на вищевикладене, керуючись Конституцією України, Законом України «Про публічні закупівлі» та іншими нормативно-правовими актами, звертаємось до Вас з вимогою:
1. Зареєструвати та розглянути дану Вимогу.
2. Скасувати рішення про визначення ТОВ «АВІДАЛЬ» переможцем по даній процедурі закупівлі.
3. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «АВІДАЛЬ» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
4. Розглянути тендерні пропозиції наступних учасників.
5. Повідомити ТОВ «Вінпродтрейд» у встановлений законодавством термін про результати розгляду даної Вимоги та прийняті рішення.
Скарги до процедури
Дата подання: 03 травня 2020 21:45
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-21-000063 ● 542df5c5294440eb9e14de78a4d8d9c5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2020 17:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.04.2020 №17
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 21.04.2020 №17
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
9.UA-2020-03-22-000011-c 22.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-29 14:31:08
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі сиру (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-03-22-000011-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній на проведення процедури закупівлі) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1. Чому в тендерній документації зазначена інформація про те, що предметом закупівлі є продукція борошномельно-круп'яної промисловості (частина 4 розділу І)?
2. Чому в тендерній документації не зазначена інформація щодо кількості поставки товару (пункт 4.3 частина 4 розділу І)?
3. Чому тендерна документація не містить інформації про врахування податку на додану вартість при описі методики оцінки за критерієм «ціна» (частина 1 розділу V)?
4. Яким чином учасник ТОВ «Авідаль», якого обрано переможцем, виконав умови тендерної документації щодо надання учасником листа-згоди про те, що його тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій (пункт 3.4.1 частини 4 розділу ІІІ)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-04-30 18:09:34
відповідь
КУ «Обласний пансіонат для осіб з інвалідністю та осіб похилого віку» на проведення моніторингу закупівлі сир (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-22-000011-c надаємо інформацію з наступних питань:
1. Чому в тендерній документації зазначена інформація про те, що предметом закупівлі є продукція борошномельно-круп'яної промисловості (частина 4 розділу І)?
В частина 4 розділу І тендерної документації зазначено що продукція борошномельно-круп'яної промисловості, то суто технічна описка. Проте зазначено чітко, що
4.1. назва предмета закупівлі код ДК 021:2015 - 15540000-5 . Сирні продукти,
2. Чому в тендерній документації не зазначена інформація щодо кількості поставки товару (пункт 4.3 частина 4 розділу І)?
Дана інформація міститься в Додатку 2 , де прописано технічні, якісні вимоги до предмету закупівлі та кількість.
3. Чому тендерна документація не містить інформації про врахування податку на додану вартість при описі методики оцінки за критерієм «ціна» (частина 1 розділу V)?
Оцінка пропозицій здійснюється на основі наступного критерію - «Ціна».
Ранжування всіх поданих пропозицій здійснюється системою автоматично за ціною, формуючи рейтинги позиції учасників від найбільш економічно вигідної до найменш вигідної. Дана інформація автоматично оприлюднюються системою одразу після завершення електронного реверсивного аукціону.
В Електронній формі оголошення закупівлі в частині очікувана вартість зазначається очікувана сума закупівлі з ПДВ, чи без ПДВ.
4. Яким чином учасник ТОВ «Авідаль», якого обрано переможцем, виконав умови тендерної документації щодо надання учасником листа-згоди про те, що його тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом не менше 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій (пункт 3.4.1 частини 4 розділу ІІІ)?
В «тендерній пропозиції» Учасника ТОВ «Авідаль» п 2 зазначено «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій», тому відсутність листа – згоди вважаємо формальною (несуттєвою) помилкою, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-07 17:39:41
Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.05.2020 Вінниця № 21
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини 13 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами), з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2020-03-22-000011-c.c4 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-03-22-000011-c (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 29 квітня 2020 року), прийняте наказом Управління Північного офісу Держаудитслужби в Вінницькій області від 21 квітня 2020 року №17 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-18 13:00:22
відміна
у звязку з неможливістю усунення порушення
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2020 13:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Домбровська Тетяна Антонівна |
403 400,00
UAH з ПДВ
|
354 874,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВІДАЛЬ" |
404 784,00
UAH з ПДВ
|
354 888,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ТД "Солодкий світ" |
455 400,00
UAH з ПДВ
|
452 160,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Вінпродтрейд" |
487 980,00
UAH з ПДВ
|
454 272,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Дзісько Яна Сергіївна |
499 000,00
UAH з ПДВ
|
499 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Домбровська Тетяна Антонівна #2222712322 |
Рішення скасоване |
354 874,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2020 06:49
|
ФОП Домбровська Тетяна Антонівна #2222712322 |
Відхилено |
354 874,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2020 08:22
|
ТОВ "АВІДАЛЬ" #42668821 |
Переможець |
354 888,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2020 08:43
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 18 травня 2020 10:45 |
Коментар щодо відміни: | у зв'язку з неможливістю усунення порушень |
18 травня 2020 10:45
|
протокол |