Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обробки даних
Очікувана вартість
89 640 000,00 UAH
UA-2020-03-21-000114-b 8bb976e430b7407ca06a27411368c240
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дацюк Тетяна Леонідівна

+380445319677 tender@kks.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "КИЇВКОМУНСЕРВІС"
Код ЄДРПОУ: 33745659
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Кудрявська, 23, місто Київ, Київська область, Україна
Контактна особа: Дацюк Тетяна Леонідівна
+380445319677
tender@kks.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
ОБГРУНТУВАННЯ Процедури закупівлі «Послуги з обробки даних», ДК 021:2015 : 72310000-1 КП «Київкомунсервіс», як виконавець послуг з вивезення побутових відходів є суб’єктом правовідносин у сфері надання житлово-комунальних послуг з поводження з побутовими відходами та згідно Закону України «Про житлово-комунальні послуги» зобов’язаний: 1) забезпечувати своєчасність надання, безперервність і відповідну якість комунальних послуг згідно із законодавством та умовами договорів про їх надання, у тому числі шляхом створення системи управління якістю відповідно до національних або міжнародних стандартів; 2) готувати та укладати із споживачем договори про надання комунальних послуг з визначенням відповідальності за дотримання умов їх виконання згідно з типовим договором; 3) без додаткової оплати надавати в установленому законодавством порядку необхідну інформацію про ціни/тарифи, загальну вартість місячного платежу, структуру ціни/тарифу, норми споживання та порядок надання відповідної послуги, а також про її споживчі властивості та іншу інформацію, передбачену законодавством; 4) своєчасно проводити підготовку об’єктів житлово-комунального господарства до експлуатації в осінньо-зимовий період; 5) розглядати у визначений законодавством строк претензії та скарги споживачів і проводити відповідні перерахунки розміру плати за комунальні послуги в разі їх ненадання, надання не в повному обсязі, несвоєчасно або неналежної якості, а також в інших випадках, визначених договором про надання комунальних послуг; 6) вживати заходів до ліквідації аварій, усунення порушень якості послуг у строки, встановлені законодавством; 7) виплачувати споживачу штраф за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відновних робіт у розмірі, визначеному законодавством; 8) своєчасно реагувати на виклики споживачів, підписувати акти-претензії, вести облік вимог (претензій) споживачів у зв’язку з порушенням порядку надання житлово-комунальних послуг; 9) своєчасно та власним коштом проводити роботи з усунення виявлених неполадок, пов’язаних з наданням комунальних послуг, що виникли з його вини; 10) у разі укладення індивідуальних договорів про надання комунальних послуг здійснювати розподіл загальнобудинкового обсягу послуг між співвласниками багатоквартирного будинку у передбаченому законодавством та договором порядку; 11) інформувати споживачів про намір зміни цін/тарифів на комунальні послуги відповідно до законодавства. Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 07.06.2018 №961 «Про встановлення тарифів на послуги з вивезення побутових відходів з урахуванням операцій поводження з побутовими відходами (збирання, перевезення, знешкодження, захоронення) виконавцю послуг - КП "Київкомунсервіс"» затверджено тарифи. Враховуючи викладене вище КП «Київкомунсервіс» має проводити розрахунки за надані послуги з вивезення побутових відходів зі споживачами по кожному особовому рахунку споживача окремо. Загальна кількість яких у місті Києві складає орієнтовно 1 080 000 особових рахунків на місяць, що знаходяться в зоні обслуговування КП «Київкомунсервіс». У зв’язку з відсутністю матеріально-технічної бази та достатньої кількості штатних працівників в структурі КП «Київкомунсервіс» для забезпечення належного обслуговування споживачів послуг підприємства виникає необхідність укладення договору з підрядною організацією, щодо надання послуг з комплексного обслуговування споживачів КП «Київкомунсервіс» – мешканців багатоповерхових будинків, у відокремлених точках обслуговування (контакт-центрах), що розповсюджені по місту Києву, з метою надання якісного сервісу в безпосередній близькості (кроковій досяжності) від будинків споживачів. Організація процесу обслуговування споживачів КП «Київкомунсервіс» потребує комплексного підходу до здійснення адміністрування особових рахунків споживачів послуг з вивезення побутових відходів. Основними критеріями до вибору контрагенту для надання таких послуг є ряд критеріїв (умов) яким повинен відповідати контрагент, зокрема: 1. Виконання роботи з актуалізації бази даних споживачів послуг КП «Київкомунсервіс», в тому числі ведення обліку споживачів, підтримання стану бази даних в актуальній формі (внесення змін по кожному особовому рахунку, де змінилася кількість зареєстрованих та інших змін у складі та статусі проживаючих споживачів, призначені чи скасовані пільги, субсидії, тощо). З метою координації діяльності та удосконалення роботи комунальних підприємств, що здійснюють свою діяльність у сфері утримання та обслуговування житлового фонду у місті Києві, для вирішення спільних економічних та соціальних завдань, в тому числі адміністрування процесу надання послуг з вивезення побутових відходів, створення оптимальних умов для контролю за вжиттям заходів, спрямованих на зменшення розмірів дебіторської та кредиторської заборгованості рішенням Київської міської ради №467/1331 від 14 травня 2015 року було створено Концерн до складу якого увійшли 64 комунальні підприємства – учасники Концерну. Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08 грудня 2016 року № 1244 «Про єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі комунального концерну «Центр комунального сервісу» (далі – «Розпорядження») організовано єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна». Для якісного надання послуг з актуалізації баз даних споживачів послуг Замовника в тому числі ведення обліку споживачів, підтримання стану бази даних в актуальній формі (внесення змін по кожному особовому рахунку, де змінилася кількість зареєстрованих та інших змін у складі та статусі проживаючих споживачів, призначені чи скасовані пільги, субсидії, тощо), а саме послуг з вивезення побутових відходів у комунальному концерні «Центр комунального сервісу» (далі – Концерн) наявні співробітники відповідної кваліфікації для проведення роботи по актуалізації інформації щодо змін кількості споживачів внаслідок міграції та природних процесів, зміни права власності та відчуження майна (відкриття/закриття особових рахунків) за відповідні послуг, а також проведення роботи з обліку пільгових категорій споживачів. Концерн має розгалужену мережу сервісних центрів, по всьому місту Києву та 56 точок прийому «крокової досяжності», у яких, зокрема, може бути організована робота з актуалізації інформації зазначеної вище інформації щодо споживачів та організований прийом від споживачів інформації, по кожному особовому рахунку, де змінилася кількість зареєстрованих та інших змін у складі та статусі проживаючих споживачів, призначені чи скасовані пільги, субсидії, тощо. Сучасні сервісні центри (9 районних відділень та міський центр) працюють з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 20:00; субота з 09:00 до 16:00; неділя – вихідний; без перерви на обід. Центри ведуть прийом споживачів за концепцію єдиного підходу до оформлення офісного простору, оснащені електронною чергою, комфортними умовами очікування, дитячим куточком та вільним WI-FI. З метою покращення обслуговування мешканців міста Концерн має інструменти за допомогою яких мешканці м. Києва мають змогу сплатити за житлово-комунальні послуги: - в режимі он-лайн - через сайт комунального концерну https://cks.com.ua/; - банківською карткою через POS-термінали; - готівкою - через платіжні термінали. На даний час встановлено 73 POS-терміналів у відділеннях по всіх 10 районах міста. Також, встановлено 13 платіжних терміналів для оплати житлово-комунальних послуг готівкою. 2. Послуги з прийому від споживачів КП «Київкомунсервіс» первинних документів, що впливають на порядок та обсяг нарахування в т.ч. пакету документів для укладання договору. Оформлення договірних відносин від імені КП «Київкомунсервіс» зі Споживачами, в тому числі укладення із споживачами договорів реструктуризації (розстрочення) заборгованості, яка виникла за надані КП «Київкомунсервіс» послуги. Робота, направлена на зменшення заборгованості споживачів за послуги надані КП «Київкомунсервіс». Інформаційно-технологічне супроводження розрахунків з проведенням перерахунків складається з виконання робіт щодо ведення особових рахунків споживачів, визначення вартості споживання послуг КП «Київкомунсервіс» відповідно до затверджених тарифів КП «Київкомунсервіс», що включає нарахування плати споживачам за послуги КП «Київкомунсервіс», ведення обліку наданих послуг та проведення перерахунків за послуги КП «Київкомунсервіс», у разі їх ненадання або надання не в повному обсязі, зниження їх якості та в інших випадках, передбачених діючим законодавством. Залучення саме Концерну обумовлено відсутністю конкуренції з технічних причин на відповідному ринку з наступних причин. У зв’язку із тим, що Концерном реалізовано організацію єдиної міської служби для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» і вже сформована інформаційна база споживачів з подальшим комплексом послуг по її актуалізації, наповненню, коригуванню кожного робочого дня, а послуги КП «Київкомунсервіс» було виділено з послуги утримання будинків і споруд та прибудинкових територій в окрему послугу для споживачів, то для здійснення нарахувань по м. Києву необхідно створення і актуалізація бази даних. Станом на сьогодні, в рамках створення єдиної міської абонентської служби за принципом «єдиного вікна» на базі сервісних центрів Концерну для комплексного обслуговування споживачів у галузі надання житлово-комунальних послуг у місті Києві, споживачі можуть в одному місці отримувати якісну консультацію, укласти договори на житлово-комунальні послуги, від імені Замовників, у тому числі договори реструктуризації (розстрочення) заборгованості, яка виникла за надані Замовниками послуги, у т.ч. на послуги з вивезення побутових відходів, уточнити тариф, врегулювати заборгованість, тощо. Для проведення роботи, направленої на підвищення платіжної дисципліни, Концерн має штат співробітників, які мають вищу освіту у сфері правознавства та досвід роботи із врегулювання питань, які виникають в процесі проведення роботи, направленої на підвищення платіжної дисципліни, роз’яснювальної роботи щодо необхідності погашення заборгованості, та досвід роботи з укладання договорів розстрочення заборгованості за послуги Замовників. Для прийому споживачів з питань проведення перерахунків за надані послуги, прийому від споживачів первинних документів, що впливають на порядок та обсяг нарахування, надання споживачам роз’яснень з питань нарахувань та оплати за надані послуги (у разі наявності у споживачів заборгованості, також щодо шляхів її врегулювання) Концерн має спеціалістів відповідної кваліфікації з бухгалтерською освітою. Для прийому споживачів з питань укладення договорів Концерн має необхідну кількість кваліфікованих співробітників та може забезпечити прийом документів, необхідних для укладення договорів, за принципом єдиного вікна із подальшим супроводом процесу оформлення договорів. Для забезпечення процесу укладення договорів Концерн має можливість обробки та зберігання документів споживачів, забезпечення виготовлення (друку) бланків договорів, заяв та будь-яких необхідних документів. Також, у штаті Концерну, наявні підрозділи, виділена група співробітників, які здійснюють супроводження дебіторської заборгованості, досудову роботу, у тому числі з фізичними особами (населенням), робота яких направлена на зменшення заборгованості споживачів за надані житлово-комунальні послуги. 3. Розробка та, за погодженням з КП «Київкомунсервіс», розміщення актуальної інформації КП «Київкомунсервіс» у точках прийому споживачів та проведення роз’яснювальної роботи щодо необхідності погашення заборгованості та шляхів її погашення в межах компетенції Виконавця. Друк та розповсюдження довідково-інформаційного видання «Комунальний бюлетень міста Києва». У Концерні наявна розгалужена система сервісних центрів, що обладнані місцями для розміщення необхідної інформації. Персонал Концерну, який має відповідний досвід, здійснює постійний моніторинг інформації Замовників, яка надається споживачам на предмет її актуальності. Концерн має можливість розміщувати актуальну інформацію КП «Київкомунсервіс» у точках прийому споживачів та проводити роз’яснювальну роботу щодо необхідності погашення заборгованості та шляхів її погашення, в межах своєї компетенції. Концерн є засновником довідково-інформаційного видання «Комунальний бюлетень міста Києва», свідоцтво про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації від 02.12.2015 р., серія КУ, № 765-402Р. За допомогою довідково-інформаційного видання «Комунальний бюлетень міста Києва» Концерн може здійснювати, у разі відповідного замовлення послуг, інформаційно-розʼяснювальну роботу серед споживачів, у тому числі споживачів послуг КП «Київкомунсервіс». У довідково-інформаційному виданні «Комунальний бюлетень міста Києва» можуть бути розміщені оголошення-інформація, що стосуються послуг які надаються КП «Київкомунсервіс». 4. Дистанційне обслуговування споживачів за допомогою контакт-центру Виконавця (обробка телефонних та письмових звернень споживачів та надання усної та письмової інформації, роз’яснень споживачам щодо проведених ним оплат за надані КП «Київкомунсервіс» послуги) за узгодженим із КП «Київкомунсервіс» алгоритмом. Для розширення засобів комунікації із споживачами, в Концерні наявний функціонуючий (повністю обладнаний) відділ дистанційного обслуговування споживачів (call-center), який забезпечує прийом дзвінків від мешканців усіх районів міста Києва. Прийом дзвінків здійснюється за допомогою автоматизованої системи побудованої на базі Microsoft Dynamics CRM, що дозволяє автоматизувати роботу операторів по прийому дзвінків та звернень споживачів, забезпечує ідентифікацію абонента, запис дзвінка, формування звернення, доповнення інформації про споживача, в тому числі, щодо показників засобів обліку та послуг тощо. Вся інформація про споживача та історія спілкування з ним зберігаються в єдиній інформаційній базі. Також, інформаційна база містить «базу знань» (що постійно оновлюється), яка допомагає оператору надати якісну консультацію споживачу. Крім того, автоматизована система дозволяє реалізовувати можливість інтеграції з базами даних інших розробників, це дозволяє здійснювати оперативний обмін довідковою інформацією щодо нарахувань та оплат за особовими рахунками споживачів, аварійних ситуаціях чи планових відключеннях від послуги. Концерн може здійснювати надання інформації, усної та письмової, та роз’яснень споживачам, щодо проведених ним оплат за надані Замовником послуги, за узгодженим із КП «Київкомунсервіс» алгоритмом. Також, для якісного проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед споживачів, у Концерну наявний інформаційний портал в мережі Інтернет за допомогою яких може бути забезпечено оперативне розміщення актуальних матеріалів інформаційного характеру, зокрема щодо послуг КП «Київкомунсервіс», проведення дистанційної роботи зі споживачами за допомогою форми зворотного зв’язку на сайті Концерну в мережі Інтернет. У рамках проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед споживачів комунальних послуг Концерн має можливість оперативного розміщення у сервісних центрах Концерну актуальної інформації КП «Київкомунсервіс», у вигляді об’яв, інформаційних та довідкових матеріалів. 5. Надання та інформаційно-технологічне супроводження програмно–апаратного комплексу. Формування інформації по пільгових категоріях споживачів в електронному форматі. Друк інформації щодо звітності по розрахунках споживачів: Програмно–апаратний комплекс - комп’ютерна програма (-ми) Виконавця, за допомогою якої, здійснюються розрахунки за послуги Замовника, надані споживачам у житлових будинках, будинках приватного сектору, формування звітності, тощо. Надання та інформаційно-технологічне супроводження програмно-апаратного комплексу включає: - підтримку алгоритмів розрахунків та своєчасне внесення змін до них у відповідності до нормативно-правових актів, згідно з технічним завданням, наданим Замовником та погодженим між Замовником та Виконавцем; - ведення довідників вулиць, будинків, організацій, тарифів, послуг, пільгових категорій споживачів (для фізичних осіб); - обробку інформації, наданої Замовником, щодо призначених субсидій; - формування інформації щодо проведеного розрахунку плати за фактично спожиті послуги, з врахуванням заборгованості, пільг, субсидій для формування повідомлень; - формування інформації по пільгових категоріях Споживачів (фізичних осіб) в електронному форматі - форма «2-Пільга» із врахуванням перерахунків; - формування та друк інформації щодо звітності по розрахунках споживачів згідно форм, узгоджених з Замовником. - забезпечення адміністрування та сталого функціонування серверних потужностей Виконавця, на яких розміщується програмно-апаратний комплекс. У розпорядженні Концерну наявний програмно-апаратний комплекс, за допомогою якого можливо здійснювати вищезазначені дії. 6. Формування, друк та доставка повідомлень по кожному особовому рахунку споживачів За допомогою програмно-апаратний комплексу Концерн має можливість формування та друку та доставки повідомлень по кожному особовому рахунку споживачів. У Концерну наявний багаторічний досвід по доставці повідомлень за послуги Замовників. 7. Супроводження обробки платежів від споживачів які надійшли на розрахунковий рахунок КП «Київкомунсервіс». Отримання та внесення до бази даних програмно-апаратного комплексу Виконавця інформації щодо отриманих на розрахунковий рахунок КП «Київкомунсервіс» коштів від споживачів за надані послуги, в розрізі особових рахунків. Протягом 2007-2016 рр. шляхом особистого прийому, інформаційно-роз’яснювальної роботи, консультування, оформлення відповідних документів споживачів виконавці житлово-комунальних послуг (далі – житлові організації) комунальної форми власності в місті Києві формували інформаційну базу даних житлово-комунальних послуг, а саме відомості про споживачів житлово-комунальних послуг, поверховість будинків, рік забудови, опалювальна площа, загальна площа, опалювальна площа місць загального користування, кількість зареєстрованих та проживаючих осіб, наявність пільг за пільговими категоріями (для фізичних осіб), форма власності (для юридичних осіб), наявність квартирних приладів обліку, їх кількість, типи та міжповірочні інтервали тощо. (Житлові організації є володільці даної бази). До складу Концерну входять житлові організації, що протягом років формували зазначену базу інформації про споживачів, на підставі рішення Київської міської ради № 467/1331 від 14 травня 2015 року. Для надання послуг з комплексного обслуговування споживачів Концерн має необхідну кількість трудових ресурсів, які мають відповідні знання та досвід роботи у сфері житлово-комунального господарства. Концерн уповноважений Департаментом з питань реєстрації виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на проведення роботи з реєстром територіальної громади міста Києва (погоджено створення облікових записів для надання прав доступу до інформаційної системи «Реєстр територіальної громади міста Києва). Для реалізації зазначених повноважень між Концерном та КП ГІОЦ було укладено Договір про надання послуг з підключення та забезпечення доступу для користування інформаційною системою «Реєстр територіальної громади міста Києва» №4071 від 01.08.2017 р. Концерн має у своєму розпорядженні доступ до наповненого реєстру територіальної громади, який є єдиним джерелом відповідної інформації. Враховуючи вищезазначене, на сьогодні Концерн є єдиним комунальним підприємством, яке на підставі даних інформаційної системи «Реєстр територіальної громади міста Києва», має змогу формувати актуальну базу споживачів житлово-комунальних послуг по всьому місту Києву, в тому числі і послуг з вивезення побутових відходів. На сьогодні Концерн виконує всі функції для її оновлення та має доступ до інформаційної системи «Реєстр територіальної громади міста Києва», що дозволить КП «Київкомунсервіс» надавати споживачам, у тому числі населенню, по місту Києву, послуги з вивезення побутових відходів та отримувати оплату за ці послуги. Зазначеним вище критеріям (умовам) відповідає Концерн, як об’єднання комунальних підприємств, на базі якого організовано єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна». Викладене вище свідчить про відсутності конкуренції щодо надання послуг з обслуговування споживачів КП «Київкомунсервіс» – мешканців багатоповерхових будинків, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником – Концерном, як єдиною міською абонентською службою. Враховуючи вищезазначене, можливо стверджувати, що не укладення договору з Концерном може призвести до зупинення роботи по інформаційно-технологічному супроводженню нарахувань та розрахунків за послуги з вивезення побутових відходів, що матиме негативні наслідки для господарської діяльності КП «Київкомунсервіс» та життєдіяльності міста. Таким чином, на підставі вищезазначеного та враховуючи, що Концерн визначено єдиним комунальним підприємством, яке на базі власних сервісних центрів обслуговування організовує та забезпечує роботу єдиної міської служби комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна», та те, що Концерн є єдиним володільцем актуальної інформаційної бази споживачів житлово-комунальних послуг, у тому числі послуг з вивезення побутових відходів переданої йому учасниками Концерну, КП «Київкомунсервіс» у зв’язку із відсутністю конкуренції на відповідному ринку, має змогу проводити переговорну процедуру закупівлі послуг зв’язку із відсутністю конкуренції. 1. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: 1.1. Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08 грудня 2016 року №1244 «Про єдину міську службу для комплексного обслуговування споживачів житлово-комунальних послуг за принципом «єдиного вікна» на базі КОМУНАЛЬНОГО КОНЦЕРНУ«ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ»; 1.2. Рішення Київської міської ради від 09.10.2014 року №270/270 «Про удосконалення структури управління житлово-комунальним господарством міста Києва»; 1.3. Рішення Київської міської ради від 14.05.2015 року №467/1331 «Про створення комунального концерну «Центр комунального сервісу». 1.4. Договір між Концерном та КП ГІОЦ від 01.08.2017 №4071. 1.5. Закон України «Про відходи»; 1.6. Закон України «Про житлово-комунальні послуги»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2020 18:34
Оскарження наміру укласти договір: 01 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з обробки даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м.Київ, вул.Кудрявська,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

21 березня 2020 18:23
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНИЙ КОНЦЕРН «ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ»
#39946227
Переможець 89 640 000,00
UAH з ПДВ
21 березня 2020 18:34

Документи

21 березня 2020 18:33
Електронний підпис
21 березня 2020 18:32
рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 березня 2020 18:34

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНИЙ КОНЦЕРН «ЦЕНТР КОМУНАЛЬНОГО СЕРВІСУ»
#39946227
89 640 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 березня 2020 18:33
Електронний підпис
21 березня 2020 18:32
рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 13:06
додаткова 2 до _14_2020.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 12:48
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 10:31
додаткова 1 до _14_2020.pdf зміни до договору
03 квітня 2020 10:29
Електронний підпис укладений
02 квітня 2020 12:39
Договір укладений
02 квітня 2020 12:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 14/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виключення умов про конфіденційність
Номер договору про закупівлю: 14/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML