Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі для дому
Очікувана вартість
656 368,16 UAH
UA-2020-03-20-005394-b 5c7c234d860f40ee98bb09e55465e882
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лаврюкова Світлана Яківна

+380487984278 t-infect@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА КЛІНІЧНА ІНФЕКЦІЙНА ЛІКАРНЯ» ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01999023
Місцезнаходження: 65021, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ПАСТЕРА, будинок 5/7
Контактна особа: Лаврюкова Світлана Яківна
+380487984278
t-infect@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю через настання підстав передбачених Законом
Обґрунтування
- Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17 березня 2020 року № 530-IX.; - Закон України «Про захист населення від інфекційних хвороб», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 03.02.2020 № 93-р «Про заходи щодо запобігання занесенню і поширенню на території України гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом 2019-nCoV»; - Наказ Міністерства охорони здоров'я України від 24.01.2020 № 185 «Про заходи щодо недопущення занесення і поширення на території України випадків захворювань, спричинених новим коронавірусом, виявленим у місті Ухань (провінція Хубей, Китай)», із змінами, від 17.02.2020 № 366. Таким чином, переговорна процедура закупівлі (скорочена) застосовується замовником, як виняток закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, яка унеможливлює дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій cтаття 35, пункт 3 Закону «Про публічні закупівлі» від 25.12.2016 р. № 922-УІІІ.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2020 22:02
Оскарження наміру укласти договір: 26 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 шт
Ціна за одиницю: 6180UAH без ПДВ
Гардероб 600*370*2150
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пастера 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
5 шт
Ціна за одиницю: 7805UAH без ПДВ
Шафа - гардеробна 800*400*1812 полиці+вішак
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пастера 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
1 шт
Ціна за одиницю: 10365.75UAH без ПДВ
Шафа для одягу 800*600*2000 дуб нагано
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пастера 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
1 шт
Ціна за одиницю: 8325UAH без ПДВ
Шафа для документів фасад ДСП/скло 706*370*1800
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пастера 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
1 шт
Ціна за одиницю: 10350UAH без ПДВ
Шафа для інвентаря з полицями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пастера 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
1 шт
Ціна за одиницю: 11250UAH без ПДВ
Шафа для інвентаря
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пастера 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
3 шт
Ціна за одиницю: 22238.4UAH без ПДВ
Шафа 2000х400х2000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пастера 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
1 шт
Ціна за одиницю: 15195.6UAH без ПДВ
Шафа інструм. 650х500х1900
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пастера 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
1 шт
Ціна за одиницю: 8526.36UAH без ПДВ
Шафа для швабр та інвентаря 800х600х2000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пастера 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
2 шт
Ціна за одиницю: 6060UAH без ПДВ
Шафа - гардеробна 706*348*1924
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пастера 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
1 шт
Ціна за одиницю: 20306.25UAH без ПДВ
Кухня 1200
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пастера 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
1 шт
Ціна за одиницю: 22510UAH без ПДВ
Кухоний гарнітур з мойкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пастера 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
1 шт
Ціна за одиницю: 36247UAH без ПДВ
Кухоний гарнітур
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пастера 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
8 шт
Ціна за одиницю: 16250UAH без ПДВ
Диван
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пастера 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
2 шт
Ціна за одиницю: 26600UAH без ПДВ
диван розкладний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пастера 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
6 шт
Ціна за одиницю: 11262UAH без ПДВ
Крісло мяке одномісне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пастера 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
1 шт
Ціна за одиницю: 8700UAH без ПДВ
Крісло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пастера 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

20 березня 2020 21:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-31-000022 ● 5b614883d83e4c4ab2037b6e6631bddc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2020 13:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.03.2020 Одеса № 95

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 31.03.2020

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 31.03.2020 № 95
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2020-03-20-005394-b 20.03.2020 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-01 15:26:35

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 31.03.2020 № 95 розпочато моніторинг скороченої переговорної процедури за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому», яка проводиться комунальним некомерційним підприємством «Міська клінічна інфекційна лікарня» Одеської міської ради (далі – Замовник) (інформація про закупівлю оприлюднена за номером ID: UA-2020-03-20-005394-b).
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-20-005394-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про застосування скороченої переговорної процедури за вказаним предметом закупівлі відповідно до пункту 3 частини 2 статті 35 Закону (нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам), тоді як відповідно до пункту 22 частини 1 статті 2 Кодексу цивільного захисту України ліквідація наслідків надзвичайної ситуації - проведення комплексу заходів, що включає аварійно-рятувальні та інші невідкладні роботи, які здійснюються у разі виникнення надзвичайної ситуації і спрямовані на припинення дії небезпечних факторів, рятування життя та збереження здоров’я людей, а також на локалізацію зони надзвичайної ситуації?
Водночас, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25.03.2020 № 338-р «Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації» запроваджено режим надзвичайної ситуації на всій території України з 25.03.2020 по 24.04.2020.
Крім того, Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17.03.2020 № 530-IX Розділ IX «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» доповнили пунктом 2-1 такого змісту: установити, що дія цього Закону не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, необхідні для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19). Перелік таких товарів, робіт чи послуг та порядок їх закупівлі затверджуються Кабінетом Міністрів України.
Однак, постанова Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 № 225, що затвердила Порядок проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України та Перелік товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України набрала чинності 21.03.2020, тоді як інформація про закупівлю опублікована на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу 20.03.2019.
На підставі викладеного, є необхідність отримати пояснення та документальне підтвердження від Замовника, щодо підстав для застосування скороченої переговорної процедури за вказаним предметом закупівлі відповідно до пункту 3 частини 2 статті 35 Закону, у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-03 20:29:21

Відповідь

Прийняті рішення щодо проведення переговорної процедури, скороченої стало єдиним законним варіантом проведення закупівель.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-04-03 20:34:28

Пояснення з власної ініціативи

Додаткові матеріали (протоколи)

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Договір укладено та виконано.

2020-04-13 21:52:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Петреній АВ
#3315907713
Переможець 656 368,16
UAH
20 березня 2020 22:02

Документи

20 березня 2020 22:01
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2020 22:02

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Петреній АВ
#3315907713
656 368,16
UAH
Документи

Документи

20 березня 2020 22:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 березня 2020 07:35
Дог 38.pdf укладений
26 березня 2020 07:27

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Гардероб 600*370*2150 22 шт 6 180,00
UAH
Шафа - гардеробна 800*400*1812 полиці+вішак 5 шт 7 805,00
UAH
Шафа для одягу 800*600*2000 дуб нагано 1 шт 10 365,75
UAH
Шафа для документів фасад ДСП/скло 706*370*1800 1 шт 8 325,00
UAH
Шафа для інвентаря з полицями 1 шт 10 350,00
UAH
Шафа для інвентаря 1 шт 11 250,00
UAH
Шафа 2000х400х2000 3 шт 22 238,40
UAH
Шафа інструм. 650х500х1900 1 шт 15 195,60
UAH
Шафа для швабр та інвентаря 800х600х2000 1 шт 8 526,36
UAH
Шафа - гардеробна 706*348*1924 2 шт 6 060,00
UAH
Кухня 1200 1 шт 20 306,25
UAH
Кухоний гарнітур з мойкою 1 шт 22 510,00
UAH
Кухоний гарнітур 1 шт 36 247,00
UAH
Диван 8 шт 16 250,00
UAH
диван розкладний 2 шт 26 600,00
UAH
Крісло мяке одномісне 6 шт 11 262,00
UAH
Крісло 1 шт 8 700,00
UAH