Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА КЛІНІЧНА ІНФЕКЦІЙНА ЛІКАРНЯ» ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01999023 |
Місцезнаходження: | 65021, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ПАСТЕРА, будинок 5/7 |
Контактна особа: |
Лаврюкова Світлана Яківна +380487984278 t-infect@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2020 22:02 |
Оскарження наміру укласти договір: | 26 березня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
20 березня 2020 21:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-31-000022 ● 5b614883d83e4c4ab2037b6e6631bddc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2020 13:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.03.2020 Одеса № 95
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 31.03.2020
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 31.03.2020 № 95
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2020-03-20-005394-b 20.03.2020 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-01 15:26:35
Запит про надання пояснення
Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 31.03.2020 № 95 розпочато моніторинг скороченої переговорної процедури за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому», яка проводиться комунальним некомерційним підприємством «Міська клінічна інфекційна лікарня» Одеської міської ради (далі – Замовник) (інформація про закупівлю оприлюднена за номером ID: UA-2020-03-20-005394-b).
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-20-005394-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про застосування скороченої переговорної процедури за вказаним предметом закупівлі відповідно до пункту 3 частини 2 статті 35 Закону (нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам), тоді як відповідно до пункту 22 частини 1 статті 2 Кодексу цивільного захисту України ліквідація наслідків надзвичайної ситуації - проведення комплексу заходів, що включає аварійно-рятувальні та інші невідкладні роботи, які здійснюються у разі виникнення надзвичайної ситуації і спрямовані на припинення дії небезпечних факторів, рятування життя та збереження здоров’я людей, а також на локалізацію зони надзвичайної ситуації?
Водночас, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25.03.2020 № 338-р «Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації» запроваджено режим надзвичайної ситуації на всій території України з 25.03.2020 по 24.04.2020.
Крім того, Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17.03.2020 № 530-IX Розділ IX «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» доповнили пунктом 2-1 такого змісту: установити, що дія цього Закону не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, необхідні для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19). Перелік таких товарів, робіт чи послуг та порядок їх закупівлі затверджуються Кабінетом Міністрів України.
Однак, постанова Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 № 225, що затвердила Порядок проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України та Перелік товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України набрала чинності 21.03.2020, тоді як інформація про закупівлю опублікована на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу 20.03.2019.
На підставі викладеного, є необхідність отримати пояснення та документальне підтвердження від Замовника, щодо підстав для застосування скороченої переговорної процедури за вказаним предметом закупівлі відповідно до пункту 3 частини 2 статті 35 Закону, у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-04-03 20:29:21
Відповідь
Прийняті рішення щодо проведення переговорної процедури, скороченої стало єдиним законним варіантом проведення закупівель.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-04-03 20:34:28
Пояснення з власної ініціативи
Додаткові матеріали (протоколи)
- prot-5-komis-teb-i-ns.pdf
- prot6-teb.pdf
- prot7teb (1).pdf
- prot8-teb (1).pdf
- prot_9_23_03.pdf
- prot_10_25_03 (1).pdf
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір укладено та виконано.
2020-04-13 21:52:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Петреній АВ #3315907713 |
Переможець |
656 368,16
UAH
|
20 березня 2020 22:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2020 07:35
|
Дог 38.pdf | укладений |
26 березня 2020 07:27
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Гардероб 600*370*2150 | 22 | шт |
6 180,00
UAH
|
Шафа - гардеробна 800*400*1812 полиці+вішак | 5 | шт |
7 805,00
UAH
|
Шафа для одягу 800*600*2000 дуб нагано | 1 | шт |
10 365,75
UAH
|
Шафа для документів фасад ДСП/скло 706*370*1800 | 1 | шт |
8 325,00
UAH
|
Шафа для інвентаря з полицями | 1 | шт |
10 350,00
UAH
|
Шафа для інвентаря | 1 | шт |
11 250,00
UAH
|
Шафа 2000х400х2000 | 3 | шт |
22 238,40
UAH
|
Шафа інструм. 650х500х1900 | 1 | шт |
15 195,60
UAH
|
Шафа для швабр та інвентаря 800х600х2000 | 1 | шт |
8 526,36
UAH
|
Шафа - гардеробна 706*348*1924 | 2 | шт |
6 060,00
UAH
|
Кухня 1200 | 1 | шт |
20 306,25
UAH
|
Кухоний гарнітур з мойкою | 1 | шт |
22 510,00
UAH
|
Кухоний гарнітур | 1 | шт |
36 247,00
UAH
|
Диван | 8 | шт |
16 250,00
UAH
|
диван розкладний | 2 | шт |
26 600,00
UAH
|
Крісло мяке одномісне | 6 | шт |
11 262,00
UAH
|
Крісло | 1 | шт |
8 700,00
UAH
|