Меблі для дому
Очікувана вартість
656 368,16 UAH
UA-2020-03-20-005394-b 5c7c234d860f40ee98bb09e55465e882
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лаврюкова Світлана Яківна

+380487984278 t-infect@ukr.net

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА КЛІНІЧНА ІНФЕКЦІЙНА ЛІКАРНЯ» ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01999023
Місцезнаходження: 65021, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ ПАСТЕРА, будинок 5/7
Контактна особа: Лаврюкова Світлана Яківна
+380487984278
t-infect@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю через настання підстав передбачених Законом
Обгрунтування
- Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17 березня 2020 року № 530-IX.; - Закон України «Про захист населення від інфекційних хвороб», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», відповідно до Розпорядження Кабінету Міністрів України від 03.02.2020 № 93-р «Про заходи щодо запобігання занесенню і поширенню на території України гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом 2019-nCoV»; - Наказ Міністерства охорони здоров'я України від 24.01.2020 № 185 «Про заходи щодо недопущення занесення і поширення на території України випадків захворювань, спричинених новим коронавірусом, виявленим у місті Ухань (провінція Хубей, Китай)», із змінами, від 17.02.2020 № 366. Таким чином, переговорна процедура закупівлі (скорочена) застосовується замовником, як виняток закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, яка унеможливлює дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій cтаття 35, пункт 3 Закону «Про публічні закупівлі» від 25.12.2016 р. № 922-УІІІ.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2020
Оскарження наміру укласти договір: 26 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 шт
Ціна за одиницю: 6180UAH без ПДВ
Гардероб 600*370*2150
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пастера 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
5 шт
Ціна за одиницю: 7805UAH без ПДВ
Шафа - гардеробна 800*400*1812 полиці+вішак
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пастера 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
1 шт
Ціна за одиницю: 10365.75UAH без ПДВ
Шафа для одягу 800*600*2000 дуб нагано
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пастера 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
1 шт
Ціна за одиницю: 8325UAH без ПДВ
Шафа для документів фасад ДСП/скло 706*370*1800
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пастера 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
1 шт
Ціна за одиницю: 10350UAH без ПДВ
Шафа для інвентаря з полицями
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пастера 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
1 шт
Ціна за одиницю: 11250UAH без ПДВ
Шафа для інвентаря
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пастера 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
3 шт
Ціна за одиницю: 22238.4UAH без ПДВ
Шафа 2000х400х2000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пастера 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
1 шт
Ціна за одиницю: 15195.6UAH без ПДВ
Шафа інструм. 650х500х1900
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пастера 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
1 шт
Ціна за одиницю: 8526.36UAH без ПДВ
Шафа для швабр та інвентаря 800х600х2000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пастера 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
2 шт
Ціна за одиницю: 6060UAH без ПДВ
Шафа - гардеробна 706*348*1924
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пастера 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
1 шт
Ціна за одиницю: 20306.25UAH без ПДВ
Кухня 1200
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пастера 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
1 шт
Ціна за одиницю: 22510UAH без ПДВ
Кухоний гарнітур з мойкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пастера 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
1 шт
Ціна за одиницю: 36247UAH без ПДВ
Кухоний гарнітур
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пастера 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
8 шт
Ціна за одиницю: 16250UAH без ПДВ
Диван
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пастера 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
2 шт
Ціна за одиницю: 26600UAH без ПДВ
диван розкладний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пастера 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
6 шт
Ціна за одиницю: 11262UAH без ПДВ
Крісло мяке одномісне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пастера 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
1 шт
Ціна за одиницю: 8700UAH без ПДВ
Крісло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65023, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Пастера 5/7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Тендерна документація

20 березня 2020 21:54
Електронний цифровий підпис

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-31-000022 ● 5b614883d83e4c4ab2037b6e6631bddc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-03-31
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-03-31 13:13:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.03.2020 Одеса № 95

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 31.03.2020

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 31.03.2020 № 95
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу

Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
1. UA-2020-03-20-005394-b 20.03.2020 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-01 15:26:35

Запит про надання пояснення

Відповідно до наказу начальника Південного офісу Держаудитслужби від 31.03.2020 № 95 розпочато моніторинг скороченої переговорної процедури за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 39140000-5 Меблі для дому», яка проводиться комунальним некомерційним підприємством «Міська клінічна інфекційна лікарня» Одеської міської ради (далі – Замовник) (інформація про закупівлю оприлюднена за номером ID: UA-2020-03-20-005394-b).
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-20-005394-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань:
1) яким чином Замовник може обґрунтувати рішення про застосування скороченої переговорної процедури за вказаним предметом закупівлі відповідно до пункту 3 частини 2 статті 35 Закону (нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам), тоді як відповідно до пункту 22 частини 1 статті 2 Кодексу цивільного захисту України ліквідація наслідків надзвичайної ситуації - проведення комплексу заходів, що включає аварійно-рятувальні та інші невідкладні роботи, які здійснюються у разі виникнення надзвичайної ситуації і спрямовані на припинення дії небезпечних факторів, рятування життя та збереження здоров’я людей, а також на локалізацію зони надзвичайної ситуації?
Водночас, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25.03.2020 № 338-р «Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації» запроваджено режим надзвичайної ситуації на всій території України з 25.03.2020 по 24.04.2020.
Крім того, Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17.03.2020 № 530-IX Розділ IX «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» доповнили пунктом 2-1 такого змісту: установити, що дія цього Закону не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, необхідні для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19). Перелік таких товарів, робіт чи послуг та порядок їх закупівлі затверджуються Кабінетом Міністрів України.
Однак, постанова Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 № 225, що затвердила Порядок проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України та Перелік товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України набрала чинності 21.03.2020, тоді як інформація про закупівлю опублікована на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу 20.03.2019.
На підставі викладеного, є необхідність отримати пояснення та документальне підтвердження від Замовника, щодо підстав для застосування скороченої переговорної процедури за вказаним предметом закупівлі відповідно до пункту 3 частини 2 статті 35 Закону, у зв'язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-04-03 20:29:21

Відповідь

Прийняті рішення щодо проведення переговорної процедури, скороченої стало єдиним законним варіантом проведення закупівель.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-04-03 20:34:28

Пояснення з власної ініціативи

Додаткові матеріали (протоколи)

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Договір укладено та виконано.

2020-04-13 21:52:32

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 07 квітня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 22 квітня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКА КЛІНІЧНА ІНФЕКЦІЙНА ЛІКАРНЯ» ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, 01999023, Україна, Одеса, ВУЛИЦЯ ПАСТЕРА, будинок 5/7
  2. Інформація про предмет закупівлі: Крісло, 656368.16UAH, 39140000-5, ДК021, 1, шт
  3. Інформація про оприлюднення: 5c7c234d860f40ee98bb09e55465e882, 2020-03-20
  4. Застосована процедура закупівлі: Переговорна процедура скорочена
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 31 березня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 квітня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, укладення договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна інфекційна лікарня» Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення скороченої переговорної процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір від 20.03.2020, оприлюднення інформації про укладений договір (26.03.2020), укладений договір від 26.03.2020 № 38, пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 03.04.2020. За результатами моніторингу на стадії визначення предмета закупівлі, планування, відображення у річному плані (додатку), публікації оголошення про проведення закупівлі встановлено, що Замовником 20 березня 2020 року оприлюднено оголошення про закупівлю послуг за «ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому» за скороченою переговорною процедурою з очікуваною вартістю 656 368,16 грн. з ПДВ. У розділі «Обґрунтування» Замовником зазначається, що «Закупівля проводиться з підстав пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайної ситуації відповідно до пункту 3 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та з урахуванням вимог Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17 березня 2020 року № 530-IX, Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», Розпорядження Кабінету Міністрів України від 03.02.2020 № 93-р «Про заходи щодо запобігання занесенню і поширенню на території України гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом 2019-nCoV», наказу Міністерства охорони здоров'я України від 24.01.2020 № 185 «Про заходи щодо недопущення занесення і поширення на території України випадків захворювань, спричинених новим коронавірусом, виявленим у місті Ухань (провінція Хубей, Китай)» (із змінами від 17.02.2020 № 366)» та є підставою для проведення переговорної процедури відповідно до пункту 3 частини другої статті 35 Закону. За результатами аналізу правомірності застосування скороченої переговорної процедури закупівлі встановлено, що відповідно до частини 2 статті 2 Закону умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг регулюються виключно цим Законом та/або Законом України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони», крім випадків, передбачених цим Законом, і не можуть встановлюватися або змінюватися іншими законами України, крім законів, що містять виключно норми щодо внесення змін до цього Закону та/або до Закону України «Про особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб оборони». Так, згідно з пунктом 3 частини другої статті 35 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам. Застосування переговорної процедури закупівлі в таких випадках здійснюється за рішенням замовника щодо кожної процедури. Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 2 Кодексу цивільного захисту України ліквідація наслідків надзвичайної ситуації - проведення комплексу заходів, що включає аварійно-рятувальні та інші невідкладні роботи, які здійснюються у разі виникнення надзвичайної ситуації і спрямовані на припинення дії небезпечних факторів, рятування життя та збереження здоров’я людей, а також на локалізацію зони надзвичайної ситуації. Разом з тим, згідно статті 14 Кодексу цивільного захисту України у разі виникнення надзвичайної ситуації за рішенням відповідно Кабінету Міністрів України, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської чи Севастопольської міських державних адміністрацій для єдиної державної системи цивільного захисту у повному обсязі або частково для окремих її територіальних підсистем тимчасово встановлюється режим надзвичайної ситуації. Так, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 25.03.2020 № 338-р «Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації» з урахуванням поширення на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, висновків Всесвітньої організації охорони здоров’я щодо визнання розповсюдження COVID-19 у країнах світу пандемією, з метою ліквідації наслідків медико-біологічної надзвичайної ситуації природного характеру державного рівня, забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення та відповідно до статті 14 та частини другої статті 78 Кодексу цивільного захисту України установлено для єдиної державної системи цивільного захисту на всій території України режим надзвичайної ситуації з 25.03.2020 по 24.04.2020. Крім того, Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17.03.2020 № 530-IX Розділ IX «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» доповнили пунктом 2-1 такого змісту: установити, що дія цього Закону не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, необхідні для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19). Перелік таких товарів, робіт чи послуг та порядок їх закупівлі затверджуються Кабінетом Міністрів України. Однак, постанова Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 № 225, що затвердила Порядок проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України та Перелік товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України набрала чинності 21.03.2020, тоді як інформація про закупівлю опублікована на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу 20.03.2020 (відображення закупівлі у річному плані (додатку) оприлюднено 20.03.2020). Тому, у межах проведення моніторингу з питань обґрунтованості застосування скороченої переговорної процедури закупівлі в електронній системі закупівель Південним офісом Держаудитслужби було надано запит Замовнику на пояснення від 01.04.2020. Надані пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 03.04.2020 містять посилання на підпункт 11 пункту 1 рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13.03.2020 «Про невідкладні заходи щодо забезпечення національної безпеки в умовах спалаху гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», який введено в дію Указом Президента України від 13.03.2020 № 87/2020 та сумісного наказу Департаменту охорони здоров’я Одеської обласної державної адміністрації та Департаменту охорони здоров’я Одеської міської ради «Про етапи розгортання госпітальної бази для надання медичної допомоги хворим на COVID-19» від 13.03.2020. Однак, норми вищенаведених актів не встановлювали режим надзвичайної ситуації на території Одеської області. Тобто, станом на 20.03.2020 на території Одеської області не було запроваджено режим надзвичайної ситуації. Слід зазначити, що відповідно до вимог частини 1 статті 20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Переговорна процедура проводиться як виняток у вичерпному переліку випадків, визначених у частинах другої та третьої статті 35 Закону . Отже, Замовником на порушення пункту 3 частини другої статті 35 Закону безпідставно застосовано скорочену переговорну процедуру, оскільки відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 25.03.2020 № 338-р «Про переведення єдиної державної системи цивільного захисту у режим надзвичайної ситуації» режим надзвичайної ситуації на всій території України установлено лише з 25.03.2020, тоді як інформація про закупівлю опублікована на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу 20.03.2020.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правомірності обрання та застосування процедури закупівлі, встановлено порушення пункту 3 частини другої статті 35 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом та укладення договору - порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Петреній АВ
#3315907713
Переможець 656 368,16
UAH
20 березня 2020 22:02

Документи

20 березня 2020 22:01
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2020 22:02

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Петреній АВ
#3315907713
656 368,16
UAH
Документи

Документи

20 березня 2020 22:01
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
26 березня 2020 07:35
Дог 38.pdf укладений
26 березня 2020 07:27

Актуальні тендери

До пошуку