Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації
Очікувана вартість
2 597 960,00 UAH
UA-2020-03-20-005283-b 10e4449bf5b24a47bb92f5970a60a10d
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Мартинюк

+380567428484 kkt-dozdoda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 33769381
Вебсайт: http://dozoda.dp.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Марія Мартинюк
+380567428484
kkt-dozdoda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обґрунтування
У зв’язку виділенням коштів з резервного фонду обласного бюджету з метою здійснення протиепідемічних заходів та забезпечення готовності закладів охорони здоров’я для надання медичної допомоги особам, які відповідають визначенню випадку захворювання на коронавірус 2019-nCoV згідно Розпорядження голови облдержадміністрації № Р187/0/3-20 від 12.03.2020 р., згідно пункту 3 якого «враховуючи пункт 1 протокольного рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 року (протокол №2, щодо визнання ситуації із загрозою поширення на території України гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом 2019-nCoV, медико-біологічною надзвичайною ситуацією природного характеру державного рівня, Департаменту охорони здоров’я облдержадміністрації опрацювати питання та за необхідності застосувати у найкоротші терміни переговорні процедури щодо придбання лікарських засобів, виробів медичного призначення, дезінфекційних засобів, обладнання тощо відповідно до пункту 3 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» для укладення відповідних договорів на 2020 рік за рахунок коштів резервного фонду обласного бюджету)»; на підставі заявки на закупівлю виробів медичного призначення, медичного обладнання для забезпечення своєчасної та якісної медичної допомоги хворим на коронавірусну хворобу, наданої листом експерта ДОЗ ДОДА за напрямом «Анестезіологія» завідувача кафедри анестезіології, інтенсивної терапії та медицини невідкладних станів факультету післядипломної освіти ДЗ «Дніпропетровська медична академія», доктора медичних наук, професора Клигуненко О.М. - провести Переговорну процедуру закупівлі за кодом «ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації)»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2020 19:56
Оскарження наміру укласти договір: 26 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Сканер ультразвуковий діагностичний HM70A портативний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, Заклади охорони здоров’я Дніпропетровської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 червня 2020
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 40761 — Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 7 Банківські 100

Тендерна документація

20 березня 2020 19:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КСЕНКО"
#39330111
Переможець 2 597 960,00
UAH з ПДВ
20 березня 2020 19:56

Документи

20 березня 2020 19:56
Електронний підпис
20 березня 2020 19:55
Протокол переговорів.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2020 19:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КСЕНКО"
#39330111
2 597 960,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 березня 2020 19:56
Електронний підпис
20 березня 2020 19:55
Протокол переговорів.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 червня 2020 14:25
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2020 18:14
ДУ3 Дог 05_2020-30.pdf зміни до договору
18 червня 2020 18:11
Електронний підпис зміни до договору
30 квітня 2020 18:39
ДУ 2 Дог 05_2020-30.pdf зміни до договору
30 квітня 2020 18:04
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2020 19:57
ДУ1 Дог 05_2020-30.pdf зміни до договору
30 березня 2020 19:57
Електронний підпис укладений
27 березня 2020 22:46
Договір 05_2020-30.pdf укладений
27 березня 2020 22:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.1. Сторони дійшли згоди внести зміни: 1.1.1. до п. 1.2 розділу 1 «Предмет Договору» виклавши його в наступній редакції: «1.2. Найменування та код групи Товару за Державним класифікатором продукції та послуг ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (40761 Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації): - сканер ультразвуковий діагностичний HM70A портативний. Найменування та кількість Товару згідно зі Специфікацією (Додаток № 1)» 1.1.2. до п. 4.1 розділу 4 «Порядок Здійснення оплати» виклавши його в наступній редакції: «4.1. Розрахунки за даним договором проводяться протягом 7 робочих днів з моменту виставлення рахунку-фактури, шляхом 100% попередньої оплати Товару за умови, що строк поставки Товару не буде перевищувати 3-х місяців з дати попередньої оплати, з урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 4 грудня 2019 р. № 1070, згідно Наказу Департаменту охорони здоров’я ДОДА № 3820/197-20 від 25.03.2020 року.» 1.1.3. до п. 10.1 розділу 10 «Строк дії договору» виклавши його в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє до 19 червня 2020 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за даним Договором.» 1.1.4. В Додаток №1 додати колонки «Код НК 024:2019» , «Назва НК 024:2019» та «Конкретна назва закупівлі» все інше залишити без змін
Номер договору про закупівлю: 05/2020-30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума Договору змінюється, а саме зменшується на 160 860,00 грн. (Сто шістдесят тисяч вісімсот шістдесят грн 00 коп.). Пункт 3.1. Договору викладено в новій редакції: Сума цього Договору встановлюється у національній валюті України та становить: 2 437 100,00 грн. (Два мільйони чотириста тридцять сім тисяч сто грн 00 коп.), в т.ч. ПДВ – 84 980,00 грн. (Вісімдесят чотири тисячі дев'ятсот вісімдесят грн 00 коп.)
Номер договору про закупівлю: 05/2020-30
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сума Договору змінюється, а саме зменшується на 81 191,60 грн. (Вісімдесят одна тисяча сто дев'яносто одна грн 60 коп.). Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: Сума цього Договору встановлюється у національній валюті України та становить: 2 355 908,40 грн. (Два мільйони триста п'ятдесят п'ять тисяч дев'ятсот вісім грн 40 коп.), в т.ч. ПДВ – 79 668,40 грн. (Сімдесят дев'ять тисяч шістсот шістдесят вісім грн 40 коп.)
Номер договору про закупівлю: 05/2020-30
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 березня 2020 — 19 червня 2020
Сума оплати за договором: 2 355 908,40
UAH (в тому числі ПДВ 79 668,40 UAH)