Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 45230000-8 "Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь" (Поточний ремонт дороги по вул. Романа Шухевича (від вул. Короленка до пров. Об’їзного), м. Кропивницький)
DK 021:2015 - 45230000-8 "Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork" (The current repair of the road on Romana Shuhevycha Street (from Korolenko Steet to Obyznoho Lane) Kropyvnitsky city)
Очікувана вартість
15 209 715,00 UAH
UA-2020-03-20-005172-b a28bab5daa2c4152bc152a69652e5e53
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полякова Ірина Василівна

380522321099 irenpolyakova01@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Головне управління житлово-комунального господарства Міської ради міста Кропивницького
Код ЄДРПОУ: 03365245
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. В.Перспективна, 41
Контактна особа: Полякова Ірина Василівна
380522321099
irenpolyakova01@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Main Department of Housing and Communal Services of Kropyvnytsky City Council
National ID: 03365245
Contact point: Poliakova Irina
380522321099
irenpolyakova01@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 березня 2020 18:24
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 06 травня 2020 14:46
Очікувана вартість: 15 209 715,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 76 048,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 20 березня 2020 18:24
Enquiries until: 11 квітня 2020 18:00
Complaints submission until: до 17 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 квітня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 15 209 715 UAH including VAT
Minimal lowering step: 76 049 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт дороги по вул. Романа Шухевича (від вул. Короленка до пров. Об’їзного), м. Кропивницький
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

The current repair of the road on Romana Shuhevycha Street (from Korolenko Steet to Obyznoho Lane) Kropyvnitsky city
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник проводить оплату вартості виконаних Послуг на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) Пiсляоплата 10 Банківські 70
Iнша подія Замовник на підставі рахунку Виконавця зобов'язується перерахувати Виконавцю попередню оплату у розмірі до 30% від загальної вартості Послуг, визначеної Договором на придбання і постачання необхідних для виконання робіт, матеріалів, конструкцій, виробів протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання рахунку Виконавця Аванс 10 Банківські 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 березня 2020 18:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2020 18:26
Тендерна документація.pdf
20 березня 2020 18:26
Додаток 8 до ТД.pdf
20 березня 2020 18:26
Додаток 7 до ТД.pdf
20 березня 2020 18:26
Додаток 6 до ТД.pdf
20 березня 2020 18:26
Додаток 5 до ТД.pdf
20 березня 2020 18:25
Додаток 4 до ТД.pdf
20 березня 2020 18:25
Додаток 3 до ТД.pdf
20 березня 2020 18:25
Додаток 2 до ТД.pdf
20 березня 2020 18:25
Додаток 1 до ТД.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 квітня 2020
UA-2020-03-20-005172-ba28bab5daa2c4152bc152a69652e5e53
Найменування: Головне управління житлово-комунального господарства Міської ради міста Кропивницького
Код ЄДРПОУ: 03365245
Місцезнаходження: 25022, Україна, Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. В.Перспективна, 41
Учасник Документи Рішення Додатково
Мале приватне підприємство "Тарон" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

Публічні документи

21 квітня 2020 11:03
Електронний підпис
21 квітня 2020 11:03
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ" #40675093

№ рішення у справі

229-р

Дата рішення у справі

23.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

Публічні документи

21 квітня 2020 12:41
Електронний підпис
21 квітня 2020 12:40
Статут.PDF
21 квітня 2020 12:40
паспортні дані Акопян.PDF
21 квітня 2020 12:40
Проект договору.PDF
21 квітня 2020 12:40
ліцензія нова.PDF
21 квітня 2020 12:40
Реєстр документів.PDF
21 квітня 2020 12:40
додаток до ліцензії.PDF
21 квітня 2020 12:40
Довідки і листи.PDF
21 квітня 2020 12:40
відгук Євробуд.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Мале приватне підприємство "Тарон"

ТОВ"ЄВРОБУД-ІНДУСТРІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2020 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" 15 190 000,00
UAH з ПДВ
9 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Мале приватне підприємство "Тарон" 14 296 812,00
UAH з ПДВ
10 999 999,99
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 квітня 2020 11:03
Електронний підпис
21 квітня 2020 11:03
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

Мале приватне підприємство "Тарон"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
#39810010
Переможець 9 900 000,00
UAH з ПДВ
12 травня 2020 16:40
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 травня 2020 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
#39810010
9 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 10:25
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 10:25
Електронний підпис укладений
27 травня 2020 11:47
Договір 128 від 27.05.2020.pdf укладений
27 травня 2020 11:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника що передбачено розділом VІІ ч. 4 п. 1 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі». Загальна вартість Послуг за договором становить 8 503 345 грн. 00 коп. (Вісім мільйонів п’ятсот три тисячі триста сорок п’ять грн. 00 коп.) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 128
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 503 345,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 417 224,17 UAH)