Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Рентгенівська система) (НК 024:2019 – 37626 Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення, аналогова)
Очікувана вартість
1 350 000,00 UAH
UA-2020-03-20-005125-b 01a3ce14c1a64267947cd8a9fb99bab0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дяченко Олена Миколаївна

080459767663 diachenkoelena@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Ірпінська центральна міська лікарня" Ірпінської міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 26191575
Місцезнаходження: 08205, Україна , Київська обл., Ірпінь, Садова,38
Контактна особа: Дяченко Олена Миколаївна
080459767663
diachenkoelena@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2020 18:04
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 07 квітня 2020 14:34
Очікувана вартість: 1 350 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Рентгенівська система
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08205, Україна, Київська область, Ірпінь, Садова,38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 37626 — Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення, аналогова

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату Товару після його прийняття відповідно пред'явленої Постачальником видаткової накладної. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 березня 2020 10:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2020 18:09
Проект договору Додаток 4.docx
20 березня 2020 18:07
Додаток 3.doc
20 березня 2020 18:07
Додаток 2.doc
20 березня 2020 18:06
Додаток 1.docx
20 березня 2020 18:05
Тендерна документація.docx
23 березня 2020 10:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2020 18:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2020 18:09
Проект договору Додаток 4.docx
20 березня 2020 18:07
Додаток 3.doc
20 березня 2020 18:07
Додаток 2.doc
20 березня 2020 18:06
Додаток 1.docx
20 березня 2020 18:05
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 квітня 2020 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ" 1 274 991,67
UAH з ПДВ
1 274 991,67
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Медтехніка-ХХІ" 1 300 000,00
UAH з ПДВ
1 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ"

Товариство з додатковою відповідальністю "Медтехніка-ХХІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ"
#42497927
Переможець 1 274 991,67
UAH з ПДВ
09 квітня 2020 10:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2020 10:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАКОМ"
#42497927
1 274 991,67
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 травня 2020 13:39
ЗВІТ про виконання договору про закупівлю.docx укладений
06 травня 2020 13:37
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2020 14:22
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
29 квітня 2020 14:22
Електронний підпис укладений
27 квітня 2020 16:57
Договір №210-П.pdf укладений
27 квітня 2020 16:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 83 410,67 грн (Вісімдесят три тисячі чотириста десять гривень шістдесят сім копійок) викласти п. 3.1 Розділу 3 Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 1 191 581,00 гривень (Один мільйон сто дев’яносто одна тисяча п’ятсот вісімдесят одна гривня нуль копійок) без ПДВ. Керуючись Постановою КМУ від 20.03.2020 року № 224 «Перелік лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезення яких на митну територію України звільняються від оподаткування податком на додану вартість». Зв'язку з технічною неможливістю на електронному майданчику E-tender відобразити суму договору №210-П від 27 квітня 2020 1 191 581.00 грн. без ПДВ. Вважати ціну договору №201-П від 27 квітня 2020 такою: 1 191 581.00 грн. без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 210-П
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 191 581,00
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)