Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія - універсальна послуга (ЛОТ 1 Електрична енергія (універсальна послуга) м. Каховка; ЛОТ 2 - Електрична енергія (універсальна послуга) м. Нова Каховка; ЛОТ 3 - Електрична енергія (універсальна послуга) м. Скадовськ).
Очікувана вартість
23 500 000,00 UAH
UA-2020-03-20-005097-b 0f636e97bbc5411386ebd3085ba0a109
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Схаба Сергій Степанович

380553655565 kah.muvh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Каховське міжрайонне управління водного господарства
Код ЄДРПОУ: 04394579
Місцезнаходження: 74800, Україна , Херсонська обл., Каховка, вул.Соборності,132, Південна промбаза,
Контактна особа: Схаба Сергій Степанович
380553655565
kah.muvh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі). Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Згідно з пунктом 9 частини 1 статті 1 Закону «замовники - органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак…».
Каховське міжрайонне управління водного господарства обслуговує зрошувані землі на площі 34,7тис.га (у тому числі на державній системі 33,2 тис.га). Основним завданнями Каховського міжрайонного управління водного господарства згідно Положення від 26.11.2018 № 895 затвердженого Державним агентством водних ресурсів України, зокрема є:
- реалізація у межах своєї компетенції державної політики щодо розвитку водного господарства та меліорації земель, збереження та відтворення поверхневих водних ресурсів, здійснення у водогосподарському комплексі Каховського району та Новокаховського міськвиконкому Херсонської області єдиної технічної політики, впровадження досягнень науки і техніки, передового
досвіду роботи;
- у межах своєї компетенції забезпечення потреб населення і галузей економіки у водних ресурсах;
- експлуатація водогосподарських споруд та виконання поточних і капітальних ремонтів міжгосподарських меліоративних мереж та водогосподарських об'єктів державних меліоративних систем;
- проведення заходів щодо попередження шкідливої дії вод, ліквідації її наслідків, організація безаварійного пропуску повені на об'єктах управління, участь у розробці та забезпеченні заходів щодо захисту населених пунктів і сільгоспугідь від затоплення та підтоплення;
- організація виконання загальнодержавних і регіональних програм щодо розвитку меліорації земель і поліпшення екологічного стану меліорованих угідь, захисту від шкідливої дії вод сільських населених пунктів, інженерних комунікацій, сільськогосподарських угідь та інших об’єктів;
- національне використання бюджетних коштів на експлуатацію та капітальних вкладень, що спрямовуються на меліорацію земель, реконструкцію і технічне вдосконалення діючих систем, розвиток виробничих баз та інших водогосподарських об’єктів;
- проведення на регіональному рівні оцінки, прогнозу щодо поліпшення меліоративного стану зрошуваних і прилеглих до них земель, підтоплення сільських населених пунктів та надання з цих питань рекомендацій місцевим державним адміністраціям тощо.
Таким чином, основним завдання управління є забезпечення своєчасного та безперебійного надання послуг, пов’язаних з транспортуванням (перекиданням) та забором води із використанням водозабірних споруд для поливу сільськогосподарських культур.
Для водозабезпечення господарств – водокористувачів в управлінні налічується 31 насосна станція, загальною потужністю 37,247 тис.кВт, міжгосподарських каналів загальною протяжністю каналів 75,1 км. Отже, 06 лютого 2020 року тендерним комітетом Каховського міжрайонного управління водного господарства було оголошено процедуру закупівлі відкриті торги з публікацією англійською мовою UA-2020-02-06-001489-c відповідно до вимог статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» на закупівлю електричної енергії на 2020 рік відповідно до вимог статті 10 Закону. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначено у відповідності до положень статті 10 цього Закону – 08 березня 2020 року. Колегіальним рішенням тендерного комітету Каховського міжрайонного управління водного господарства від 10 березня 2020 року було вирішено допустити до оцінки (аукціону) на закупівлю товару: ДК 021: 2015: 09310000-5 – Електрична енергія (Електрична енергія) у відповідності до оголошення UA-2020-02-06-001489-c пропозиції учасників: ТОВ "ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ", ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ", ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОЗБУТ-СЕРВІС", які відповідають кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам, визначеним у тендерній документації. Не погоджуючись з даним рішенням тендерного комітету одним з учасників процедури закупівлі було подано скаргу до постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Відповідно до ст.18 Закону суб’єктом оскарження було подано скаргу до Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка була прийнята до розгляду 18.03.2020 року, що призупиняє перебіг строків, установлених частиною другою статті 32 Закону, абзацом восьмим частини третьої статті 35 Закону, і процедура закупівлі змінила статус на «заблоковані». Розгляд скарги призначений на 02.04.2020 року.
У зв’язку з тим, що закупівля електричної енергії на квітень-травень 2020 року по процедурі відкритих торгів з публікацією на англійській мові має довготривалий час, тендерний комітет прийняв рішення про можливість застосування як виняток переговорної процедури з ТОВ «Херсонська обласна енергопостачальна компанія». Застосування переговорної процедури закупівлі в таких випадках здійснюється за рішенням замовника щодо кожної процедури. Водночас, відповідно до пункту 5 частини 2 статті 35 ЗУ «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Відповідно до Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджені Постановою НКРЕКП від 14.03.2018р. №312 процес зміни споживачем електропостачальника забезпечується суб'єктами (учасниками) ринку електричної енергії та учасниками роздрібного ринку електричної енергії, які задіяні у процесі зміни електропостачальника та забезпечують зміну та інформаційний обмін під час такої зміни на безоплатній основі. До припинення дії договору про постачання електричної енергії споживачу попередній електропостачальник зобов'язаний забезпечувати постачання електричної енергії на умовах чинного договору.
Попередній електропостачальник не пізніше ніж за 5 календарних днів до закінчення строку дії договору про постачання електричної енергії споживачу має виставити споживачу рахунок за електричну енергію, сформований на підставі прогнозних даних комерційного обліку, наданих адміністратором комерційного обліку.
Постачальник послуг комерційного обліку має передати адміністратору комерційного обліку фактичні дані комерційного обліку на момент зміни електропостачальника. Упродовж одного робочого дня після зміни електропостачальника адміністратор комерційного обліку надсилає отримані фактичні дані попередньому та новому електропостачальникам.
Попереднім постачальником електричної енергії для потреб Каховського міжрайонного управління водного господарства було ТОВ «Херсонська обласна енергопостачальна компанія».
Зважаючи на вищевикладене, з метою забезпечення безперебійного електропостачання Каховського міжрайонного управління водного господарства до тих пір, поки новий постачальник, переможець відкритих торгів з публікацією англійською мовою, не зможе почати нову поставку згідно існуючих правил, необхідно вжити всіх заходів щодо уникнення загрози відключення об’єктів від джерел електропостачання. Таким чином, є законодавча підстава проведення переговорної процедури на закупівлю електричної енергії з попереднім постачальником ТОВ «Херсонська обласна енергопостачальна компанія» відповідно до пункту 5 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, у разі потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням).
Згідно абзацу 2 пункту 3 статті 35 Закону Замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через 10 днів (п’ять днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Не укладання протягом першої декади квітня місяця 2020 року з ТОВ «Херсонська обласна енергопостачальна компанія» договору про закупівлю електричної енергії призведе до негативних наслідків для функціонування Каховського міжрайонного управління водного господарства – оскільки установа має власні насосні станції та використовує електричну енергію для виконання договірних відносин між Замовниками – водокористувачами та проведення щоденного подання води водокористувачам, і споживає електричну енергію на протязі року без виключення, тому несвоєчасне постачання електроенергії призведе до повного зупинення Каховського міжрайонного управління водного господарства, не виконання основних покладених на нього обов’язків шляхом накладення штрафів у відповідності до укладених договорів з замовниками, які є первинними водокористувачами. Крім того, не укладання договору у квітні 2020 року призведе до відключення від системи електропостачання всіх агрегатів (насосних станцій), які перебувають на балансі Каховського міжрайонного управління водного господарства (м. Скадовськ, м. Нова Каховка, м. Каховка Херсонської області), що є неприпустимим. Не надання або не своєчасне надання зазначених послуг в розпал поливного сезону призведе до негативних наслідків (спричинення тяжких наслідків, у вигляді зниження врожайності та нанесення збитків) як для самих сільгосптоваровиробникам так і для держави в цілому (недоотримання державним бюджетом надходжень до його дохідної частини) та настанню надзвичайної ситуації місцевого рівня, порушення нормальної життєдіяльності населення, що створить соціальну напругу серед населення нашого регіону. Все це підпадає під обставини непереборної сили. Окрім цього, не укладання договору на постачання електричної енергії відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2004 № 368 «Про затвердження «Порядку класифікації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру за їх рівнями» і Класифікаційних ознак надзвичайних ситуацій, затверджених Наказом МВС України від 06.08.2018 №658, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 28 серпня 2018 р. за № 969/32421(наприклад: п. 49 - Припинення виробничої діяльності об’єкта (підприємства) державної власності, що має стратегічне значення для економіки і безпеки держави, внаслідок руйнування його будівель та споруд виробничого призначення (у тому числі транспортних комунікацій); п. 71 Відключення або вихід з ладу на 12 годин і більше потужності підстанцій напругою 110 кВ і вище, що забезпечують енергопостачання міст Київ, Севастополь, Сімферополь та обласних центрів; п. 72 Припинення експлуатації об’єктів водопостачання та водовідведення в містах Київ, Севастополь, Сімферополь та обласних центрах через відключення їх від джерел енергоживлення внаслідок аварії у системі енергозабезпечення (пошкодження електричних мереж) може призвести до надзвичайної ситуації місцевого, районного рівня. Тому необхідно провести скорочену переговорну процедуру на закупівлю електроенергії згідно п.5, ч.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі»: нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, що не уможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендеру, адже наслідком не укладання договору є настання надзвичайних обставин, що ставлять під загрозу життя та здоров’я громадян. Крім того, відповідно до отриманого листа від Херсонського обласного центру з гідрометеорології Державної служби України з надзвичайних ситуацій № 21-03/02-04/353 від 20.03.2020р., в якому міститься інформація про опади в порівнянні з попереднім роком та підтверджують факт засушливої весни 2020 року. Отже, проведення переговорної процедури закупівлі з підстав нагальної потреби у закупівлі постачання електричної енергії надасть можливість на законних підставах здійснювати розрахунки за фактично використану електричну енергію та уникнути негативних наслідків виникнення надзвичайної ситуації. Враховуючи вищенаведене, вбачається можливим застосувати як виняток переговорну процедуру закупівлі з підстави, що визначена згідно пункту 5 частини 2 статті 35 Закону.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
- Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII;
- Зміни до річного плану закупівель на 2020 рік;
- Постанова Кабінету Міністрів України від 24.03.2004 № 368 «Про затвердження «Порядку класифікації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру за їх рівнями»;
- Наказ МВС України «Про затвердження Класифікаційних ознак надзвичайних ситуацій» від 06.08.2018 №658, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 28 серпня 2018 р. за № 969/32421.
- Положення Каховського міжрайонного управління водного господарства;
- Заявки від первинних водокористувачів на укладення договорів про надання послуг, пов’язаних з транспортуванням (перекиданням) та забором води із використанням водозабірних споруд для поливу сільськогосподарських культур у 2020 році;
- Укладений договір з ТОВ «ХЕРСОНСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ»;
- Лист від Херсонського обласного центру з гідрометеорології Державної служби України з надзвичайних ситуацій № 21-03/02-04/353 від 20.03.2020р.
- Скарга товариства з обмеженою відповідальністю "ЕК "ЕНОЛЛ" від 14.03.2020р.
- Рішення Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5164-р/пк-пз від 18.03.2020р.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2020 18:06
Оскарження наміру укласти договір: 26 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Електрична енергія - універсальна послуга (ЛОТ 1 Електрична енергія (універсальна послуга) м. Каховка; ЛОТ 2 - Електрична енергія (універсальна послуга) м. Нова Каховка; ЛОТ 3 - Електрична енергія (універсальна послуга) м. Скадовськ).

Тендерна документація

20 березня 2020 18:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ 1 Електрична енергія (універсальна послуга) м. Каховка
Опис предмету закупівлі:
Електрична енергія (універсальна послуга) м. Каховка
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 23 013 916,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

10556842 кВт⋅год
Електрична енергія (універсальна послуга) м. Каховка
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74800, Україна, Херсонська область, Каховка, за місцем знаходження об’єктів Каховського міжрайонного управління водного господарства (згідно додатку 1)
Дата доставки: 31 травня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Споживач здійснює поетапну оплату за спожиту електричну енергію згідно рахунків виданих постачальником на підставі актів-передачі електричної енергії оформлених споживачем строк оплати протягом 5 робочих днів від дати отримання акту приймання – передачі електричної енергії. Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету Пiсляоплата 5 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " Херсонська Обласна енергопостачальна компанія"
#42117825
Переможець 23 013 916,00
UAH з ПДВ
20 березня 2020 18:06

Документи

20 березня 2020 18:05
Електронний підпис
20 березня 2020 18:04
намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2020 18:06

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " Херсонська Обласна енергопостачальна компанія"
#42117825
23 013 916,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 березня 2020 18:05
Електронний підпис
20 березня 2020 18:04
намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 10:41
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2020 14:50
Додаткова № 1 до № ТБ-163.pdf зміни до договору
22 червня 2020 14:46
Електронний підпис укладений
03 квітня 2020 14:08
Договор № ТБ-163.20 від 03.04.2020.pdf укладений
03 квітня 2020 14:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити ціну Договору № ТБ-163/20 від 03.04.2020 року на 2 291 196,31 грн. (два мільйони двісті дев’яносто одна тисяча сто дев’яносто шість грн. 31 коп.). Кінцева сума Договору № ТБ-163/20 від 03.04.2020 року становить 20 722 719,69 грн. (двадцять мільйонів сімсот двадцять дві тисячі сімсот дев’ятнадцять грн., 69 коп.) з ПДВ,
Номер договору про закупівлю: № ТБ-163/20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 травня 2020
Сума оплати за договором: 20 722 719,69
UAH (в тому числі ПДВ 3 453 786,61 UAH)