Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вершкове масло
Очікувана вартість
481 387,50 UAH
UA-2020-03-20-004940-b 3995007ce05e48a1884d5fbd356d3a04
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полякова Алла Олексіївна

380502321637 superfinanci@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ М. СЛОВ’ЯНСЬК»
Код ЄДРПОУ: 01991122
Місцезнаходження: 84115, Україна , Донецька обл., Слов'янськ, вул. Нарвська, буд. 16
Контактна особа: Полякова Алла Олексіївна
380502321637
superfinanci@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2020 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2020 14:00
Початок аукціону: 07 квітня 2020 14:12
Очікувана вартість: 481 387,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 406,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14441.63 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2250 кілограми
Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84102, Україна, Донецька область, Слов'янськ, Кільцева,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 березня 2020 14:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2020 17:22
технічний опис предмету закупівлі.doc
20 березня 2020 17:21
Проект договору.doc
20 березня 2020 17:21
Тендерна документація Слов'янськ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-20-004940-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Екоіллічпродукт", Код ЄДРПОУ:37121709
Дата подання: 08 квітня 2020 16:02
Скасування рішення Замоника щодо дискваліфікації ТОВ "Екоіллічпродукт"
Вимога
щодо скасування рішення Замовника про визнання дискваліфікацію
ТОВ “Екоілічпродукт”
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) Ідентифікатор закупівлі: IUA-2020-03-20-004940-b ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло з бюджетом закупівлі 481387.50 грн.
08 квітня 2020 року протоколом розгляду тендерних пропозицій № 67 було дискваліфіковано ТОВ “Екоілічпродукт”.

ТОВ “Екоілічпродукт” з цим рішенням не згоден, тому що :

Відповідно до п.3 ДОДАТОК № 2 тендерної документації Перелік документів на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи Учасника. вимагалося надання наступних документів:

3. Завірена Учасником копія Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Свідоцтва про сплату єдиного податку або іншого документа, що підтверджує сплату єдиного податку (для Учасників - платників єдиного податку)) або завірена Учасником копія Витягу з реєстру платників податків на додану вартість (видані не раніше ніж дата оголошення про проведення процедури закупівлі).


ТОВ “Екоіллічпродукт” у складі своєї пропозиції надав:

- Копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість № 100291652 від 07.07.2010 р, тому що свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість надається при реєстрації платника податку та є дійсним до внесення змін (інформація міститься у відкритих реєстрах);

- Пояснення про не надання Свідоцтва про сплату єдиного податку або іншого документа, так як є платником податку на додану вартість.


Вважаємо Ваши дії такими що порушують права ТОВ “Екоіллічпродукт” та ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме принципи здійснення закупівель:

добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.

Звертаємо Вашу увагу на те, що ТОВ “Екоіллічпродукт” є виробником предмета закупівлі, а не посередником, як інші Учасники закупівлі та має можливість забезпечити  КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ М. СЛОВ’ЯНСЬК» якісними продуктами харчування.

На підставі вищевикладеного, вимагаємо переглянути Ваше рішення щодо дискваліфікацію
ТОВ “Екоілічпродукт”. У разі, якщо рішення тендерного комітету залишиться без змін, будемо вимушені використати своє право звернутися до Антимонопольного комітету України, відповідно до вимог чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 квітня 2020 10:53
Шановний учаснику! Відповідно до п.3 Додатку № 2 тендерної документації Перелік документів на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи Учасника. вимагалося надання наступних документів: 3. Завірена Учасником копія Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Свідоцтва про сплату єдиного податку або іншого документа, що підтверджує сплату єдиного податку (для Учасників - платників єдиного податку)) або завірена Учасником копія Витягу з реєстру платників податків на додану вартість (видані не раніше ніж дата оголошення про проведення процедури закупівлі). По-перше Вами у складі тендерної пропозиції надано нотаріально завірену копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість № 100291652 від 07.07.2010 р, який не має підпису та печатки нотаріусу (документ наданий не повністю), тобто надання даного документу вже порушення вимог тендерної документації. Згідно із наказом Мінфіну від 14.11.2014 № 1130 «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 17.11.2014 за № 1456/26233 до 19.11.2014 як витяги з Реєстру могли застосовуватись свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ. На сьогодні у випадках, коли законодавство передбачає надання особою витягу з Реєстру чи його копії, копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ чи іншого документального підтвердження факту реєстрації платником ПДВ, має надаватись чинний витяг з Реєстру. Порядок отримання платником ПДВ витягу з Реєстру визначений пунктом 7.6 розділу VII Положення. Окрім того, платник ПДВ може отримати витяг із Реєстру в електронному вигляді. Тому тендерним комітетом було прийнято рішення про невідповіднісь ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ» вимогам тендерної документації за вищезазначеним пунктом.
Дякуємо за участь у торгах.

Документи подані скаржником

08 квітня 2020 16:02
Вимога_1.pdf

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 квітня 2020 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Екоіллічпродукт" 382 500,00
UAH з ПДВ
350 977,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Будюхін Дмитро Григорович 474 975,00
UAH з ПДВ
351 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СУГАК ГАЛИНА КОНОНІВНА 472 050,00
UAH з ПДВ
472 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 квітня 2020 11:34
Електронний підпис
08 квітня 2020 11:34
Цінова пропозиція.pdf
06 квітня 2020 12:34
Електронний підпис
06 квітня 2020 12:32
2.1 Довідка санкції.pdf
06 квітня 2020 12:32
2.1 Протокол ГМО 72,5%.pdf
06 квітня 2020 12:32
Проект договору_1553.pdf
06 квітня 2020 12:32
6.4 Звіт 22000-2018.pdf
06 квітня 2020 12:32
Лист відгук ЦО 2018.pdf
06 квітня 2020 12:32
5.4 Охрана праці 2020.pdf
06 квітня 2020 12:32
Довідка_рахунок.pdf
06 квітня 2020 12:32
67.pdf
06 квітня 2020 12:32
Пропозиція_382 500.pdf
06 квітня 2020 12:32
Довідка 1.pdf
06 квітня 2020 12:32
Виписка 2.pdf

Публічні документи

09 квітня 2020 14:18
Електронний підпис
09 квітня 2020 14:15
СТ.17
09 квітня 2020 14:15
СТ.17
09 квітня 2020 14:15
СТ.17
09 квітня 2020 14:15
СТ.17
09 квітня 2020 14:15
СТ.17
09 квітня 2020 14:15
СТ.17
09 квітня 2020 14:15
СТ.17
08 квітня 2020 14:05
Електронний підпис
08 квітня 2020 14:01
Електронний підпис
28 березня 2020 15:21
Електронний підпис
28 березня 2020 15:19
Підписаний_ГАРАНТІЯ 4335.pdf
28 березня 2020 15:19
МАСЛО.pdf
28 березня 2020 15:19
66f7c36b-6473-401b-a4b0-b7c81ca323d1.pdf

Публічні документи

27 березня 2020 10:20
Електронний підпис
27 березня 2020 10:09
кваліфікаційні.pdf
27 березня 2020 10:09
техничні.pdf
27 березня 2020 10:09
Підписаний_LICENSE.pdf
27 березня 2020 10:09
договір.pdf
27 березня 2020 10:09
цінова.pdf
27 березня 2020 10:09
Підписаний_ГАРАНТІЯ 4400.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Екоіллічпродукт"

ФОП Будюхін Дмитро Григорович

ФОП СУГАК ГАЛИНА КОНОНІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Екоіллічпродукт"
#37121709
Відхилено 350 977,50
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 13:44
ФОП Будюхін Дмитро Григорович
#3208900958
Переможець 351 000,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2020 10:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2020 10:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Будюхін Дмитро Григорович
#3208900958
351 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 квітня 2021 11:36
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 11:42
ДУ 20% №4 від 25.01.2021 к дог 2001.pdf зміни до договору
25 січня 2021 11:41
4_повiдомлення про внесення змін.doc зміни до договору
25 січня 2021 11:41
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:59
ду№3 к дог 2001 продовж..pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:58
3 повідомлення.doc зміни до договору
29 грудня 2020 15:58
Електронний підпис зміни до договору
06 листопада 2020 12:24
ду №2 від 04.11.2020 Будюхін Д.Г..pdf зміни до договору
06 листопада 2020 12:22
2 повідомлення.doc зміни до договору
06 листопада 2020 12:22
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2020 12:49
1 повідомлення.doc зміни до договору
10 червня 2020 12:48
ДУ№1 К ДОГ 2001.pdf зміни до договору
10 червня 2020 12:48
Електронний підпис укладений
21 квітня 2020 08:48
договір 2001 від 21.04.2020.pdf укладений
21 квітня 2020 08:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились, що у зв’язку з реальним фінансуванням у 2020 року фінансування договору буде проведено за рахунок медичної субвенції та за рахунок власних надходжень лікарні (детально у д/у№1)
Номер договору про закупівлю: 2001
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п.3.5 Договору №2001 від 21.04.2020 змінити ціну за одиницю товару. Зміна ціни не призведе до збільшення суми визначеної у договорі.
Номер договору про закупівлю: 2001
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода№2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись частиною 6 статті 41 «Основні вимоги до договору про закупівлю» розділу VII «Договір про закупівлю» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, відповідно до якої дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору № 2001 від « 21 » квітня 2020 року (далі Договір) на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме - до 31.12.2020 року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі. 2. Внести до Договору такі зміни: а) доповнити абзац III пункт 3.1 текстом такого змісту: «Сума цього договору з 01.01.2021 р. по 31.12.2021 р. не перевищує 20% загальної суми Договору за 2020 рік»; б) доповнити абзац X абзац пункт 10.1 текстом такого змісту: «Дія цього Договору продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме – до 31.12.2021 р., а в частині гарантійних зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх обов’язків
Номер договору про закупівлю: 2001
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись частиною 6 статті 41 «Основні вимоги до договору про закупівлю» розділу VII «Договір про закупівлю» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, відповідно до якої дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а також згідно з частиною 1 статті 23 Бюджетного кодексу України, відповідно до якої будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України, сторони погодились внести до Договору такі зміни: а) абзац III пункт 3.1 викласти в такій редакції: «Загальна сума договору за 2020рік становила 351000,00 грн (Триста п’ятдесят одна тисяча гривень 00 копійок), без ПДВ Сума цього договору з 01.01.2021 р. по 31.12.2021 р. не перевищує 20% загальної суми договору за 2020 рік та становить 70200,00 грн (Сімдесят тисяч двісті гривень 00 копійок), без ПДВ Усього за договором: 421200,00 грн ( Чотириста двадцять одна тисяча двісті гривень 00 копійок ), без ПДВ б) замінити Додаток 1 до Договору №2001 від 21.04.2020р. «Специфікація» викласти його в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 2001
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 92 976,00
UAH