Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вершкове масло
Очікувана вартість
481 387,50 UAH
UA-2020-03-20-004940-b ● 3995007ce05e48a1884d5fbd356d3a04
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ М. СЛОВ’ЯНСЬК» |
Код ЄДРПОУ: | 01991122 |
Місцезнаходження: | 84115, Україна , Донецька обл., Слов'янськ, вул. Нарвська, буд. 16 |
Контактна особа: |
Полякова Алла Олексіївна 380502321637 superfinanci@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2020 17:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2020 14:12 |
Очікувана вартість: | 481 387,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 406,94 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 14441.63 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15530000-2: Вершкове масло
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2250 кілограми
Вершкове масло
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84102, Україна, Донецька область, Слов'янськ, Кільцева,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2020 14:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2020 17:22 |
технічний опис предмету закупівлі.doc | |
20 березня 2020 17:21 |
Проект договору.doc | |
20 березня 2020 17:21 |
Тендерна документація Слов'янськ.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-20-004940-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Екоіллічпродукт", Код ЄДРПОУ:37121709
Дата подання: 08 квітня 2020 16:02
Скасування рішення Замоника щодо дискваліфікації ТОВ "Екоіллічпродукт"
Вимога
щодо скасування рішення Замовника про визнання дискваліфікацію
ТОВ “Екоілічпродукт”
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) Ідентифікатор закупівлі: IUA-2020-03-20-004940-b ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло з бюджетом закупівлі 481387.50 грн.
08 квітня 2020 року протоколом розгляду тендерних пропозицій № 67 було дискваліфіковано ТОВ “Екоілічпродукт”.
ТОВ “Екоілічпродукт” з цим рішенням не згоден, тому що :
Відповідно до п.3 ДОДАТОК № 2 тендерної документації Перелік документів на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи Учасника. вимагалося надання наступних документів:
3. Завірена Учасником копія Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Свідоцтва про сплату єдиного податку або іншого документа, що підтверджує сплату єдиного податку (для Учасників - платників єдиного податку)) або завірена Учасником копія Витягу з реєстру платників податків на додану вартість (видані не раніше ніж дата оголошення про проведення процедури закупівлі).
ТОВ “Екоіллічпродукт” у складі своєї пропозиції надав:
- Копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість № 100291652 від 07.07.2010 р, тому що свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість надається при реєстрації платника податку та є дійсним до внесення змін (інформація міститься у відкритих реєстрах);
- Пояснення про не надання Свідоцтва про сплату єдиного податку або іншого документа, так як є платником податку на додану вартість.
Вважаємо Ваши дії такими що порушують права ТОВ “Екоіллічпродукт” та ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме принципи здійснення закупівель:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Звертаємо Вашу увагу на те, що ТОВ “Екоіллічпродукт” є виробником предмета закупівлі, а не посередником, як інші Учасники закупівлі та має можливість забезпечити КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ М. СЛОВ’ЯНСЬК» якісними продуктами харчування.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо переглянути Ваше рішення щодо дискваліфікацію
ТОВ “Екоілічпродукт”. У разі, якщо рішення тендерного комітету залишиться без змін, будемо вимушені використати своє право звернутися до Антимонопольного комітету України, відповідно до вимог чинного законодавства.
Розгорнути
Згорнути
щодо скасування рішення Замовника про визнання дискваліфікацію
ТОВ “Екоілічпродукт”
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) Ідентифікатор закупівлі: IUA-2020-03-20-004940-b ДК 021:2015: 15530000-2 Вершкове масло з бюджетом закупівлі 481387.50 грн.
08 квітня 2020 року протоколом розгляду тендерних пропозицій № 67 було дискваліфіковано ТОВ “Екоілічпродукт”.
ТОВ “Екоілічпродукт” з цим рішенням не згоден, тому що :
Відповідно до п.3 ДОДАТОК № 2 тендерної документації Перелік документів на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи Учасника. вимагалося надання наступних документів:
3. Завірена Учасником копія Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Свідоцтва про сплату єдиного податку або іншого документа, що підтверджує сплату єдиного податку (для Учасників - платників єдиного податку)) або завірена Учасником копія Витягу з реєстру платників податків на додану вартість (видані не раніше ніж дата оголошення про проведення процедури закупівлі).
ТОВ “Екоіллічпродукт” у складі своєї пропозиції надав:
- Копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість № 100291652 від 07.07.2010 р, тому що свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість надається при реєстрації платника податку та є дійсним до внесення змін (інформація міститься у відкритих реєстрах);
- Пояснення про не надання Свідоцтва про сплату єдиного податку або іншого документа, так як є платником податку на додану вартість.
Вважаємо Ваши дії такими що порушують права ТОВ “Екоіллічпродукт” та ст. 3 Закону України “Про публічні закупівлі”, а саме принципи здійснення закупівель:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Звертаємо Вашу увагу на те, що ТОВ “Екоіллічпродукт” є виробником предмета закупівлі, а не посередником, як інші Учасники закупівлі та має можливість забезпечити КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ М. СЛОВ’ЯНСЬК» якісними продуктами харчування.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо переглянути Ваше рішення щодо дискваліфікацію
ТОВ “Екоілічпродукт”. У разі, якщо рішення тендерного комітету залишиться без змін, будемо вимушені використати своє право звернутися до Антимонопольного комітету України, відповідно до вимог чинного законодавства.
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 квітня 2020 10:53
Шановний учаснику! Відповідно до п.3 Додатку № 2 тендерної документації Перелік документів на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним та іншим критеріям, вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та повноважень представника або уповноваженої особи Учасника. вимагалося надання наступних документів: 3. Завірена Учасником копія Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (Свідоцтва про сплату єдиного податку або іншого документа, що підтверджує сплату єдиного податку (для Учасників - платників єдиного податку)) або завірена Учасником копія Витягу з реєстру платників податків на додану вартість (видані не раніше ніж дата оголошення про проведення процедури закупівлі). По-перше Вами у складі тендерної пропозиції надано нотаріально завірену копію Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість № 100291652 від 07.07.2010 р, який не має підпису та печатки нотаріусу (документ наданий не повністю), тобто надання даного документу вже порушення вимог тендерної документації. Згідно із наказом Мінфіну від 14.11.2014 № 1130 «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 17.11.2014 за № 1456/26233 до 19.11.2014 як витяги з Реєстру могли застосовуватись свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ. На сьогодні у випадках, коли законодавство передбачає надання особою витягу з Реєстру чи його копії, копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ чи іншого документального підтвердження факту реєстрації платником ПДВ, має надаватись чинний витяг з Реєстру. Порядок отримання платником ПДВ витягу з Реєстру визначений пунктом 7.6 розділу VII Положення. Окрім того, платник ПДВ може отримати витяг із Реєстру в електронному вигляді. Тому тендерним комітетом було прийнято рішення про невідповіднісь ТОВ «ЕКОІЛЛІЧПРОДУКТ» вимогам тендерної документації за вищезазначеним пунктом.
Дякуємо за участь у торгах.
Дякуємо за участь у торгах.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 квітня 2020 14:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Екоіллічпродукт" |
382 500,00
UAH з ПДВ
|
350 977,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Будюхін Дмитро Григорович |
474 975,00
UAH з ПДВ
|
351 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП СУГАК ГАЛИНА КОНОНІВНА |
472 050,00
UAH з ПДВ
|
472 050,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Екоіллічпродукт" #37121709 |
Відхилено |
350 977,50
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2020 13:44
|
ФОП Будюхін Дмитро Григорович #3208900958 |
Переможець |
351 000,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2020 10:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2021 11:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 січня 2021 11:42
|
ДУ 20% №4 від 25.01.2021 к дог 2001.pdf | зміни до договору |
25 січня 2021 11:41
|
4_повiдомлення про внесення змін.doc | зміни до договору |
25 січня 2021 11:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:59
|
ду№3 к дог 2001 продовж..pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:58
|
3 повідомлення.doc | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 листопада 2020 12:24
|
ду №2 від 04.11.2020 Будюхін Д.Г..pdf | зміни до договору |
06 листопада 2020 12:22
|
2 повідомлення.doc | зміни до договору |
06 листопада 2020 12:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 червня 2020 12:49
|
1 повідомлення.doc | зміни до договору |
10 червня 2020 12:48
|
ДУ№1 К ДОГ 2001.pdf | зміни до договору |
10 червня 2020 12:48
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2020 08:48
|
договір 2001 від 21.04.2020.pdf | укладений |
21 квітня 2020 08:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились, що у зв’язку з реальним фінансуванням у 2020 року фінансування договору буде проведено за рахунок медичної субвенції та за рахунок власних надходжень лікарні (детально у д/у№1) |
Номер договору про закупівлю: | 2001 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п.3.5 Договору №2001 від 21.04.2020 змінити ціну за одиницю товару. Зміна ціни не призведе до збільшення суми визначеної у договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 2001 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода№2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись частиною 6 статті 41 «Основні вимоги до договору про закупівлю» розділу VII «Договір про закупівлю» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, відповідно до якої дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору № 2001 від « 21 » квітня 2020 року (далі Договір) на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме - до 31.12.2020 року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі. 2. Внести до Договору такі зміни: а) доповнити абзац III пункт 3.1 текстом такого змісту: «Сума цього договору з 01.01.2021 р. по 31.12.2021 р. не перевищує 20% загальної суми Договору за 2020 рік»; б) доповнити абзац X абзац пункт 10.1 текстом такого змісту: «Дія цього Договору продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме – до 31.12.2021 р., а в частині гарантійних зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх обов’язків |
Номер договору про закупівлю: | 2001 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись частиною 6 статті 41 «Основні вимоги до договору про закупівлю» розділу VII «Договір про закупівлю» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, відповідно до якої дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а також згідно з частиною 1 статті 23 Бюджетного кодексу України, відповідно до якої будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України, сторони погодились внести до Договору такі зміни: а) абзац III пункт 3.1 викласти в такій редакції: «Загальна сума договору за 2020рік становила 351000,00 грн (Триста п’ятдесят одна тисяча гривень 00 копійок), без ПДВ Сума цього договору з 01.01.2021 р. по 31.12.2021 р. не перевищує 20% загальної суми договору за 2020 рік та становить 70200,00 грн (Сімдесят тисяч двісті гривень 00 копійок), без ПДВ Усього за договором: 421200,00 грн ( Чотириста двадцять одна тисяча двісті гривень 00 копійок ), без ПДВ б) замінити Додаток 1 до Договору №2001 від 21.04.2020р. «Специфікація» викласти його в новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 2001 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |