Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з заправки і відновлення картриджів принтерів, багатофункціональних пристроїв, копіювально-розмножувальної техніки.
Очікувана вартість
64 320,00 UAH
UA-2020-03-20-004553-b 8060b9828fe449b9b11944440a782c81
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Оксана Сергіївна

(056) 793-35-46 o.olijnyk@dp.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Контактна особа: Олійник Оксана Сергіївна
(056) 793-35-46
o.olijnyk@dp.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2020 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2020 20:00
Початок аукціону: 07 квітня 2020 15:06
Очікувана вартість: 64 320,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 325,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 23 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг - Відновлення Обладнання здійснюється на території Замовника, заправка здійснюється на території Виконавця. Несправне Обладнання Виконавець забирає для надання послуг, та після надання послуг доставляє на територію Замовника за власний рахунок. Передавання Обладнання для надання послуг на території Виконавця оформлюється актами прийому – передачі Обладнання.
Адреса Замовника: м. Дніпро, вул. Академіка Белелюбського, 64. Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 шт
Послуги з заправки і відновлення картриджів принтерів, багатофункціональних пристроїв, копіювально-розмножувальної техніки.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) – Оплата за надані послуги здійснюється в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 30 банківських днів з моменту підписання Сторонами актів здачі-приймання наданих послуг та отриманих рахунків, але не раніше реєстрації податкової накладної. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 березня 2020 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2020 16:18
ДОДАТОК_1_ДО_ДОГОВОРУ.xls
20 березня 2020 16:18
ДОДАТОК_4.doc
20 березня 2020 16:18
ДОДАТОК_3.doc
20 березня 2020 16:18
ДОДАТОК_1.doc
20 березня 2020 16:18
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-20-004553-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Тарасенко Сергій Сергійович, Код ЄДРПОУ:3148208078
Дата подання: 26 квітня 2020 20:24
Безпідставна дискваліфікація
Шановний Замовник, Ваша дискваліфікація зовсім безпідставна, всі документи додані протягом 24 годин з моменту визначення системою нас на розгляді (на розгляді з 14.04.2020 11:13 докумети додано 15.04.2020 09:20), згідно рішення Дніпровської міської ради №30/9 від 08.06.2016 року пункту 4.9, всі необхідні документи ми маємо можливість прикріпити протягом 1 робочого дня з часу дискваліфікації попереднього Учасника. Тому ми вимагаємо змінити рішення, або ми будемо змушені звернутися до Вищих органів оскарження
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 квітня 2020 15:30
СП «Дніпровська автобаза» надає відповідь на вимогу від 26.04.2020 № UA-2020-03-20-004553-b.с1 на закупівлю: код ДК 021-2015 – 50310000-1 – Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з заправки і відновлення картриджів принтерів, багатофункціональних пристроїв, копіювально-розмножувальної техніки):
Відповідно до пункту 5 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» ЗУ «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-IХ (далі – нова редакція Закону)та листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 21.12.2019 № 3304-04/55553-06, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 квітня 2020 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЯЛ ДНІПРО" 63 033,60
UAH з ПДВ
32 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Тарасенко Сергій Сергійович 35 240,00
UAH з ПДВ
33 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ М БІЗНЕС ГРУП 53 640,00
UAH з ПДВ
34 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КАШИРІН ЕДУАРД СЕРГІЙОВИЧ 51 605,00
UAH з ПДВ
51 605,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 квітня 2020 16:31
12.pdf
06 квітня 2020 16:31
виписка з ЄДР.pdf
06 квітня 2020 16:31
5.pdf
06 квітня 2020 16:31
10.pdf
06 квітня 2020 16:31
3.pdf
06 квітня 2020 16:31
8.pdf
06 квітня 2020 16:31
1.pdf
06 квітня 2020 16:31
9f.pdf
06 квітня 2020 16:31
6.pdf
06 квітня 2020 16:31
витяг ПДВ.pdf
06 квітня 2020 16:31
11.pdf
06 квітня 2020 16:31
7.pdf
06 квітня 2020 16:31
2.pdf

Публічні документи

15 квітня 2020 09:20
договор
15 квітня 2020 09:20
пропозиція
06 квітня 2020 10:22
договора аналог.pdf
06 квітня 2020 10:22
договор митна.PDF
06 квітня 2020 10:22
акт митна.pdf
06 квітня 2020 10:22
статик.zip
06 квітня 2020 10:22
сертифыкат.jpg
06 квітня 2020 10:22
сертифікати WWM.zip
06 квітня 2020 10:22
сертифікати Patron.zip
06 квітня 2020 10:22
паспорт 10-11.pdf
06 квітня 2020 10:22
паспорт 4 стр.pdf
06 квітня 2020 10:22
мвс нова.pdf
06 квітня 2020 10:22
Копія паспорту 1-3.PDF
06 квітня 2020 10:22
Копія ІНН.PDF
06 квітня 2020 10:22
доки Тарасенко.pdf
06 квітня 2020 10:22
договора.zip
06 квітня 2020 10:22
витяг 2020.pdf

Публічні документи

04 квітня 2020 22:39
Уставні документи1.pdf
04 квітня 2020 22:39
Устав часть.pdf
04 квітня 2020 22:39
Транспорт.pdf
04 квітня 2020 22:39
Тех часть сертиф СЭС.pdf
04 квітня 2020 22:39
Программа 4.pdf
04 квітня 2020 22:39
Наказ Щербак 3.pdf
04 квітня 2020 22:39
Наказ антикор 2.pdf
04 квітня 2020 22:39
Квалификация ст 1.pdf
04 квітня 2020 22:39
Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

06 квітня 2020 11:48
2.1.5_Копія ІПН Каширін.pdf
06 квітня 2020 11:48
ТУ1_висновок_сес.pdf
06 квітня 2020 11:48
1.3_Довідка обладнання.pdf
06 квітня 2020 11:48
2.1.5_паспорт Каширін.pdf
06 квітня 2020 11:48
2.1.3_Інформ_ЄП_Каширін.pdf
06 квітня 2020 11:48
2.1.2_Витяг_ЄДР_2020.pdf
06 квітня 2020 11:48
ДОДАТОК_1_ДО_ДОГОВОРУ.pdf
06 квітня 2020 11:48
1.2_Довідка працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЯЛ ДНІПРО"

ФОП Тарасенко Сергій Сергійович

ТОВ М БІЗНЕС ГРУП

ФОП КАШИРІН ЕДУАРД СЕРГІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЯЛ ДНІПРО"
#41434468
Відхилено 32 000,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2020 11:13
ФОП Тарасенко Сергій Сергійович
#3148208078
Відхилено 33 990,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2020 12:23
ТОВ М БІЗНЕС ГРУП
#39400911
Відхилено 34 000,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2020 11:33
ФОП КАШИРІН ЕДУАРД СЕРГІЙОВИЧ
#3144913130
Переможець 51 605,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 10:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 квітня 2020 10:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КАШИРІН ЕДУАРД СЕРГІЙОВИЧ
#3144913130
51 605,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 11:04
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:18
20342 (1).doc зміни до договору
30 грудня 2020 16:18
Електронний підпис укладений
15 травня 2020 12:34
договор автобаза № 20342.doc укладений
15 травня 2020 12:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода укладається на подовження строку дії договору згідно з п. 12.3 договору та ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ – дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Додатковою угодою передбачається подовження терміну дії договору до 31.03.2021 зі збільшенням суми на 10 244,00 грн. без ПДВ, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, та збільшення таким чином суми договору з 51 605,00 грн. без ПДВ до 61 849,00 грн без ПДВ. Інші умови договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: №ПР/Автобаза-20342/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: №ПР/Автобаза-20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 травня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 61 849,00
UAH