Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з заправки і відновлення картриджів принтерів, багатофункціональних пристроїв, копіювально-розмножувальної техніки.
Очікувана вартість
64 320,00 UAH
UA-2020-03-20-004553-b ● 8060b9828fe449b9b11944440a782c81
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108 |
Контактна особа: |
Олійник Оксана Сергіївна (056) 793-35-46 o.olijnyk@dp.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2020 16:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2020 20:00 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2020 15:06 |
Очікувана вартість: | 64 320,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 325,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 23 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг - Відновлення Обладнання здійснюється на території Замовника, заправка здійснюється на території Виконавця. Несправне Обладнання Виконавець забирає для надання послуг, та після надання послуг доставляє на територію Замовника за власний рахунок. Передавання Обладнання для надання послуг на території Виконавця оформлюється актами прийому – передачі Обладнання.
Адреса Замовника: м. Дніпро, вул. Академіка Белелюбського, 64. Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг - Відновлення Обладнання здійснюється на території Замовника, заправка здійснюється на території Виконавця. Несправне Обладнання Виконавець забирає для надання послуг, та після надання послуг доставляє на територію Замовника за власний рахунок. Передавання Обладнання для надання послуг на території Виконавця оформлюється актами прийому – передачі Обладнання.
Адреса Замовника: м. Дніпро, вул. Академіка Белелюбського, 64. Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 шт
Послуги з заправки і відновлення картриджів принтерів, багатофункціональних пристроїв, копіювально-розмножувальної техніки.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) – Оплата за надані послуги здійснюється в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 30 банківських днів з моменту підписання Сторонами актів здачі-приймання наданих послуг та отриманих рахунків, але не раніше реєстрації податкової накладної. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2020 16:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2020 16:18 |
ДОДАТОК_1_ДО_ДОГОВОРУ.xls | |
20 березня 2020 16:18 |
ДОДАТОК_4.doc | |
20 березня 2020 16:18 |
ДОДАТОК_3.doc | |
20 березня 2020 16:18 |
ДОДАТОК_1.doc | |
20 березня 2020 16:18 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-20-004553-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Тарасенко Сергій Сергійович, Код ЄДРПОУ:3148208078
Дата подання: 26 квітня 2020 20:24
Безпідставна дискваліфікація
Шановний Замовник, Ваша дискваліфікація зовсім безпідставна, всі документи додані протягом 24 годин з моменту визначення системою нас на розгляді (на розгляді з 14.04.2020 11:13 докумети додано 15.04.2020 09:20), згідно рішення Дніпровської міської ради №30/9 від 08.06.2016 року пункту 4.9, всі необхідні документи ми маємо можливість прикріпити протягом 1 робочого дня з часу дискваліфікації попереднього Учасника. Тому ми вимагаємо змінити рішення, або ми будемо змушені звернутися до Вищих органів оскарження
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 квітня 2020 15:30
СП «Дніпровська автобаза» надає відповідь на вимогу від 26.04.2020 № UA-2020-03-20-004553-b.с1 на закупівлю: код ДК 021-2015 – 50310000-1 – Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з заправки і відновлення картриджів принтерів, багатофункціональних пристроїв, копіювально-розмножувальної техніки):
Відповідно до пункту 5 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» ЗУ «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-IХ (далі – нова редакція Закону)та листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 21.12.2019 № 3304-04/55553-06, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону
Відповідно до пункту 5 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» ЗУ «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-IХ (далі – нова редакція Закону)та листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 21.12.2019 № 3304-04/55553-06, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 квітня 2020 15:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЯЛ ДНІПРО" |
63 033,60
UAH з ПДВ
|
32 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Тарасенко Сергій Сергійович |
35 240,00
UAH з ПДВ
|
33 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ М БІЗНЕС ГРУП |
53 640,00
UAH з ПДВ
|
34 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП КАШИРІН ЕДУАРД СЕРГІЙОВИЧ |
51 605,00
UAH з ПДВ
|
51 605,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЯЛ ДНІПРО" #41434468 |
Відхилено |
32 000,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2020 11:13
|
ФОП Тарасенко Сергій Сергійович #3148208078 |
Відхилено |
33 990,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2020 12:23
|
ТОВ М БІЗНЕС ГРУП #39400911 |
Відхилено |
34 000,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2020 11:33
|
ФОП КАШИРІН ЕДУАРД СЕРГІЙОВИЧ #3144913130 |
Переможець |
51 605,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2020 10:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 11:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:18
|
20342 (1).doc | зміни до договору |
30 грудня 2020 16:18
|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2020 12:34
|
договор автобаза № 20342.doc | укладений |
15 травня 2020 12:33
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода укладається на подовження строку дії договору згідно з п. 12.3 договору та ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ – дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Додатковою угодою передбачається подовження терміну дії договору до 31.03.2021 зі збільшенням суми на 10 244,00 грн. без ПДВ, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, та збільшення таким чином суми договору з 51 605,00 грн. без ПДВ до 61 849,00 грн без ПДВ. Інші умови договору залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | №ПР/Автобаза-20342/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №ПР/Автобаза-20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |