Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги» код 50230000-6 за ДК 021:2015 (комплекс послуг по утриманню павільйонів очікування)
"Road infrastructure repair, maintenance and related equipment and related services" code 50230000-6 according to DK 021: 2015 (complex of services for the maintenance of waiting pavilions)
Очікувана вартість
15 879 406,69 UAH
UA-2020-03-20-004262-b 1edfc1b893704c84b1f3b12eefa16aff
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Зарицький

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа: Віталій Зарицький
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO "KYYiVPASTRANS"
National ID: 31725604
Contact point: Oksana Ivanova
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 березня 2020 15:51
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 28 травня 2020 15:45
Очікувана вартість: 15 879 406,69 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 159 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 20 березня 2020 15:51
Enquiries until: 11 квітня 2020 18:00
Complaints submission until: до 17 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 квітня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 15 879 407 UAH including VAT
Minimal lowering step: 159 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 найменувань
«Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги» код 50230000-6 за ДК 021:2015 (комплекс послуг по утриманню павільйонів очікування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, визначено в Додатку № 3 до договору
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

"Road infrastructure repair, maintenance and related equipment and related services" code 50230000-6 according to DK 021: 2015 (complex of services for the maintenance of waiting pavilions)
CPV: 50230000-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих Виконавцем Послуг здійснюється Замовником у національній валюті у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 60 (шістдесяти) календарних днів після підписання Сторонами Акту наданих Послуг Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 квітня 2020 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2020 16:52
Перелік змін 2.docx
14 квітня 2020 16:52
ЗТД 2 Комплекс послуг по утриманню павільйонів очікування.docx
02 квітня 2020 17:37
Перелік змін1.docx
14 квітня 2020 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2020 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 квітня 2020 16:52
Перелік змін 2.docx
14 квітня 2020 16:52
ЗТД 2 Комплекс послуг по утриманню павільйонів очікування.docx
02 квітня 2020 17:37
ЗТД Комплекс послуг по утриманню павільйонів очікування.docx
20 березня 2020 15:52
ТД Комплекс послуг по утриманню павільйонів очікування.docx
02 квітня 2020 17:37
Перелік змін1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Що таке вузли павільйону очікування?
Дата подання: 30 березня 2020 15:07
Дата відповіді: 02 квітня 2020 12:54
У технічному завданні зазначено багато вимог щодо обслуговування вузлів павільйонів очікування. Надайте визначення що таке вузол павільйону очікування згідно державних норм та стандартів для чіткого розуміння при розрахунку ціни послуг.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Під вузлами павільйонів очікування маються на увазі складові частини павільйону, що з’єднані між собою за допомогою складальних операцій (наприклад зварні шви, кріплення окремих елементів за допомогою болтів, гвинтів технічних, саморізів тощо)
Кількість скла (шт) у одному павільйоні очікування?
Дата подання: 30 березня 2020 15:36
Дата відповіді: 02 квітня 2020 13:17
Вивчивши вимоги технічного завдання виникає питання Яка кількість скла (шт) у одному павільйоні очікування?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Павільйон очікування розміром 6,05х1,5 м обладнаний по задній стінці 6 од. скла, по даху – 6 од. скла, по торцях – 2 од. скла;
Павільйон очікування розміром 4,03х1,5 м обладнаний по задній стінці 4 од. скла, по даху – 4 од. скла, по торцях – 2 од. скла;
Павільйон очікування розміром 3,92х1,5 м обладнаний по задній стінці 3 од. скла, по даху – 3 од. скла, по торцях – 1 од. скла;
Павільйон очікування розміром 5,65х1,5 м обладнаний по задній стінці 4 од. скла, по даху – 4 од. скла, по торцях – 2 од. скла.


графіті
Дата подання: 30 березня 2020 15:40
Дата відповіді: 02 квітня 2020 13:16
п. 19 Видалення написів графіті з 1 скла (специфікація послуг) зазначено у штуках. Що ви мали на увазі кількість скла чи написи графіті?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Видалення написів графіті з 1 скла зазначене у штуках, тобто кількість штук очищеного скла.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-20-004262-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА-СКС", Код ЄДРПОУ:39085846
Дата подання: 30 березня 2020 14:38
Дискримінаційні вимоги
Відповідно до тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про досвід виконання аналогічного договору. При цьому Замовником встановлено дискримінаційні, антиконкурентні вимоги, що створюють значні корупційні ризики, надаючи Замовнику можливість відхилити пропозицію майже будь-якого небажаного учасника.
До таких вимог слід віднести вимогу щодо аналогічного договору : *Під аналогічним договором розуміється договір з аналогічними видами послуг, який був укладений учасником за період з 2017 р. по 2019 р., та виконаний в повному обсязі. Враховуючи, що ми маємо досвід виконання аналогічних послуг у 2020 році, Замовник лишає нас можлимості прийняти участь у даній закупівлі, що дискримінує нашу компанію.
З огляду на вищевказане, просимо внести зміни до тендерної документації, з метою усунення дискримінаційних умов тендерної документації,.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 квітня 2020 11:15
Прийнято рішення задовольнити вимогу та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
Номер вимоги: UA-2020-03-20-004262-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОМЕГА-СКС", Код ЄДРПОУ:39085846
Дата подання: 30 березня 2020 15:00
Технічні вимоги
Пунктом 2.2. Технічного завдання передбачено що "Послуги з утримання елементів транспортної інфраструктури мають виконуватись в режимі максимально комфортному для пасажирів " . Зазначте будь-ласка визначення у тендерній документації що таке "режим максимально комфортний для пасажирів" з метою уникнення подальших непорозумінь.
Дякуємо
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 квітня 2020 11:19
Прийнято рішення задовольнити вимогу та оприлюднити відповідну інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.

Документи

Документи

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 травня 2020
UA-2020-03-20-004262-b1edfc1b893704c84b1f3b12eefa16aff
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Учасник Документи Рішення
ТОВ "БУТ-Т" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "МІЛКАН-ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ТІРМУС Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

02 червня 2020 17:05
Дов.Податк.PDF
02 червня 2020 17:04
Дов.МВС.PDF
21 квітня 2020 12:44
відсутності підстав.rar
21 квітня 2020 12:44
цінова пропозиція.pdf

Документи

Публічні документи

21 квітня 2020 14:16
3-5відсутність заборг.pdf
21 квітня 2020 14:16
3-4без корисливих.pdf
21 квітня 2020 14:16
3-3ост.3 роки.pdf
21 квітня 2020 14:16
3-2особа-не корупція.pdf
21 квітня 2020 14:16
3-1Єдр чисто.pdf
21 квітня 2020 14:16
3-6беніфіціар.pdf
21 квітня 2020 14:16
2-14не банкрут.pdf
21 квітня 2020 14:16
2-13відс.претензійної.pdf
21 квітня 2020 14:16
2-12.Інф.Кіл.як.pdf
21 квітня 2020 14:16
2-11згода.pdf
21 квітня 2020 14:16
2-10гарантійний лист.pdf
21 квітня 2020 14:16
2-9.протокол.pdf
21 квітня 2020 14:16
2-8свідоцтво пдв.pdf
21 квітня 2020 14:16
2-7опис2.pdf
21 квітня 2020 14:16
2-6опис1.pdf
21 квітня 2020 14:16
2-5статут.pdf
21 квітня 2020 14:16
2-4виписка з єдр.pdf
21 квітня 2020 14:16
2-2наказа Директор.pdf
21 квітня 2020 14:16
2-1Уповноважена особа.pdf
21 квітня 2020 14:16
2-15.санкції.pdf
21 квітня 2020 14:16
1-4довідка про договір.pdf
21 квітня 2020 14:16
1-3кадровик.pdf
21 квітня 2020 14:16
1-2працівники.pdf
21 квітня 2020 14:16
1-1Мат.база.pdf
21 квітня 2020 14:16
1-5Договір.Акти.pdf
21 квітня 2020 14:16
1.1 цінова пропозиція.pdf

Документи

Публічні документи

21 квітня 2020 15:23
15. Витяг з ЕДР.rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУТ-Т"

ТОВ "МІЛКАН-ГРУП"

ТОВ ТІРМУС

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2020 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУТ-Т" 11 775 183,32
UAH з ПДВ
11 775 183,32
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МІЛКАН-ГРУП" 13 605 707,26
UAH з ПДВ
13 605 707,26
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 червня 2020 17:05
Дов.Податк.PDF
02 червня 2020 17:04
Дов.МВС.PDF
21 квітня 2020 12:44
відсутності підстав.rar
21 квітня 2020 12:44
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

21 квітня 2020 14:16
3-5відсутність заборг.pdf
21 квітня 2020 14:16
3-4без корисливих.pdf
21 квітня 2020 14:16
3-3ост.3 роки.pdf
21 квітня 2020 14:16
3-2особа-не корупція.pdf
21 квітня 2020 14:16
3-1Єдр чисто.pdf
21 квітня 2020 14:16
3-6беніфіціар.pdf
21 квітня 2020 14:16
2-14не банкрут.pdf
21 квітня 2020 14:16
2-13відс.претензійної.pdf
21 квітня 2020 14:16
2-12.Інф.Кіл.як.pdf
21 квітня 2020 14:16
2-11згода.pdf
21 квітня 2020 14:16
2-10гарантійний лист.pdf
21 квітня 2020 14:16
2-9.протокол.pdf
21 квітня 2020 14:16
2-8свідоцтво пдв.pdf
21 квітня 2020 14:16
2-7опис2.pdf
21 квітня 2020 14:16
2-6опис1.pdf
21 квітня 2020 14:16
2-5статут.pdf
21 квітня 2020 14:16
2-4виписка з єдр.pdf
21 квітня 2020 14:16
2-2наказа Директор.pdf
21 квітня 2020 14:16
2-1Уповноважена особа.pdf
21 квітня 2020 14:16
2-15.санкції.pdf
21 квітня 2020 14:16
1-4довідка про договір.pdf
21 квітня 2020 14:16
1-3кадровик.pdf
21 квітня 2020 14:16
1-2працівники.pdf
21 квітня 2020 14:16
1-1Мат.база.pdf
21 квітня 2020 14:16
1-5Договір.Акти.pdf
21 квітня 2020 14:16
1.1 цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУТ-Т"

ТОВ "МІЛКАН-ГРУП"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2020 14:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУТ-Т"
#35013097
11 775 183,32
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 20:08
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 20:04
повідомлення ДУ2 № 53.20-151 ТОВ БУТ-Т ч 5 ст 36.docx зміни до договору
24 грудня 2020 20:02
Електронний підпис зміни до договору
17 червня 2020 11:47
повідомлення ду 1 52 20-151 ТОВ БУТ Т п5 ч4 ст36.docx зміни до договору
17 червня 2020 11:44
Електронний підпис укладений
17 червня 2020 11:10
52.20-151.pdf укладений
17 червня 2020 11:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг).
Номер договору про закупівлю: 53.20-151
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі (у редакції, що діяла до 19.04.2020 р.)
Номер договору про закупівлю: 53.20-151
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 червня 2020 — 01 червня 2021
Сума оплати за договором: 12 868 204,19
UAH (в тому числі ПДВ 2 144 700,70 UAH)