Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 45233000-9 "Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг" (Капітальний ремонт вул. Василя Нікітіна, м. Кропивницький)
Очікувана вартість
13 938 724,00 UAH
UA-2020-03-20-004116-b 9231cde6d86b49558572d90ad951294b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полякова Ірина Василівна

380522321099 irenpolyakova01@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління житлово-комунального господарства Міської ради міста Кропивницького
Код ЄДРПОУ: 03365245
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. В.Перспективна, 41
Контактна особа: Полякова Ірина Василівна
380522321099
irenpolyakova01@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2020 15:38
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 07 квітня 2020 12:35
Очікувана вартість: 13 938 724,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 69 693,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вул. Василя Нікітіна, м. Кропивницький
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить оплату вартості виконаних Робіт на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) Пiсляоплата 10 Банківські 70
Iнша подія Замовник на підставі рахунку Виконавця зобов'язується перерахувати Виконавцю попередню оплату у розмірі до 30% від загальної вартості Робіт, визначеної Договором на придбання і постачання необхідних для виконання робіт, матеріалів, конструкцій, виробів протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання рахунку Виконавця Аванс 10 Банківські 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 березня 2020 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2020 15:41
Тендерна документація.pdf
20 березня 2020 15:41
Додаток 9 до ТД.pdf
20 березня 2020 15:41
Додаток 8 до ТД.pdf
20 березня 2020 15:41
Додаток 7 до ТД.pdf
20 березня 2020 15:41
Додаток 6 до ТД.pdf
20 березня 2020 15:40
Додаток 5 до ТД.pdf
20 березня 2020 15:40
Додаток 4 до ТД.pdf
20 березня 2020 15:40
Додаток 3 до ТД.pdf
20 березня 2020 15:40
Додаток 2 до ТД.pdf
20 березня 2020 15:40
Додаток 1 до ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічні договори
Дата подання: 27 березня 2020 11:11
Дата відповіді: 30 березня 2020 13:47
Для підтвердження виконання аналогічних договорів допускається сукупна вартість в 20% відсотків від очікуваної вартості закупівлі, чи це потрібен бути один договір вартістю в 20% від очікуваної вартості закупівлі?
Відповідь: Інформація про виконання аналогічного договору з ремонту дорожнього покриття (не менше 1-го договору на суму не менше ніж 20 % від очікуваної вартості закупівлі за період 2016-2019 рр.).
Тобто, сума 1-го договору, вартість робіт якого повинна бути не менша ніж 20 % від очікуваної вартості закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 квітня 2020 13:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Мале приватне підприємство "Тарон" 12 545 400,00
UAH з ПДВ
11 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АГ КАПІТАЛ ГРУП" 13 385 228,40
UAH з ПДВ
11 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТЕК ЦЕНТР" 12 776 032,80
UAH з ПДВ
12 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" 13 928 724,00
UAH з ПДВ
13 928 724,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 квітня 2020 10:33
Електронний підпис
06 квітня 2020 10:32
1. Пропозиція Нікітіна.pdf
06 квітня 2020 10:32
0 Реєстр.pdf

Публічні документи

06 квітня 2020 17:00
Електронний підпис
06 квітня 2020 16:59
Реєстр.PDF
06 квітня 2020 16:59
Інші документи.pdf
06 квітня 2020 16:59
Довідки, листи.pdf
06 квітня 2020 16:59
Додаток 8 до ТД.pdf
06 квітня 2020 16:59
Додаток 9 до ТД.pdf
06 квітня 2020 16:59
Додаток 7 до ТД.pdf
06 квітня 2020 16:59
додаток 3 до ТД.pdf
06 квітня 2020 16:59
67.imd
06 квітня 2020 16:59
Додаток 1 до ТД.pdf
06 квітня 2020 16:59
Додаток 5 до ТД ч.2.pdf
06 квітня 2020 16:59
Додаток 5 до ТД ч.1.pdf
06 квітня 2020 16:59
Додаток 6 до ТД.pdf
06 квітня 2020 16:59
Додаток 4 до ТД.pdf

Публічні документи

06 травня 2020 20:12
Електронний підпис
06 травня 2020 20:11
Довідка ч.2 ст.17 Закону.pdf
06 травня 2020 20:11
Кошторис.pdf
06 квітня 2020 17:10
Електронний підпис
06 квітня 2020 17:07
Технічна частина.pdf
06 квітня 2020 17:07
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

06 квітня 2020 10:40
Електронний підпис
06 квітня 2020 10:40
9.Емульсія ЛІБРО.pdf
06 квітня 2020 10:40
8.Договір 227_18.pdf
06 квітня 2020 10:40
7.Договір 194_18.pdf
06 квітня 2020 10:40
6.Довідка про довкілля.pdf
06 квітня 2020 10:40
5.Директор.pdf
06 квітня 2020 10:40
4.Декларація.pdf
06 квітня 2020 10:40
3.Витяг ЄДРПОУ.pdf
06 квітня 2020 10:40
28.Технічні паспорти.zip
06 квітня 2020 10:40
27.Субпідрядники.pdf
06 квітня 2020 10:40
26.Статут.pdf
06 квітня 2020 10:40
24. Працівники 3.rar
06 квітня 2020 10:40
24. Працівники 2.rar
06 квітня 2020 10:40
24. Працівники 1.rar
06 квітня 2020 10:40
23.Ліцензія.pdf
06 квітня 2020 10:40
22.Лист згода договір.pdf
06 квітня 2020 10:40
21.АБЗ.ZIP
06 квітня 2020 10:40
20.КБ3 до договору 227_18.pdf
06 квітня 2020 10:40
19.КБ3 до договору 194_18.pdf
06 квітня 2020 10:39
1.Рєестр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Мале приватне підприємство "Тарон"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АГ КАПІТАЛ ГРУП"

ПП "ТЕК ЦЕНТР"

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "КІРОВОГРАДСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР" ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Мале приватне підприємство "Тарон"
#13758371
Відхилено 11 499 000,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2020 14:40
Товариство з обмеженою відповідальністю "АГ КАПІТАЛ ГРУП"
#40257574
Відхилено 11 500 000,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2020 14:45
ПП "ТЕК ЦЕНТР"
#38146939
Переможець 12 000 000,00
UAH з ПДВ
04 травня 2020 17:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 травня 2020 17:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ТЕК ЦЕНТР"
#38146939
12 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 квітня 2023 15:12
Електронний підпис зміни до договору
20 квітня 2023 14:57
Додаткова угода 8.pdf зміни до договору
20 квітня 2023 14:56
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2022 13:05
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
29 листопада 2022 13:05
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 10:56
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 10:56
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2021 08:07
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
18 серпня 2021 08:06
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2021 14:44
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
14 липня 2021 14:40
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 14:23
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 14:21
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2020 13:34
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
21 серпня 2020 13:32
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2020 13:56
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
25 травня 2020 13:54
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 13:36
Договір 124 від 22.05.2020.pdf укладений
22 травня 2020 13:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 124
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна договору в межах бюджетного призначення на 2020 рік складає 5 100 000 грн. 00 коп. (П’ять мільйонів сто тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 124
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із обмеженістю бюджетного фінансування Внести зміни до розділу 7 пункту 7.1 договору та викласти у наступній редакції: 7.1. Договір набирає чинності і вважається укладеним з моменту його підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2021 року, а в частині виконання Виконавцем своїх зобов'язань за Договором – до повного їх виконання. Внести зміни до абзацу 4 пункту 2.1 Договору та викласти його в наступній редакції: 2.1. Ціна договору в межах бюджетного призначення на 2020 рік складає 0 грн. 00 коп. (Нуль грн. 00 коп.) з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 124
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 124
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до абзацу 5 пункту 2.1 договору та викласти у наступній редакції: Ціна договору в межах бюджетного призначення на 2021 рік складає 12 000 000 грн. 00 коп. (Дванадцять мільйонів грн. 00 коп.) у тому числі ПДВ. Внести зміни до розділу 12 «Реквізити сторін»
Номер договору про закупівлю: 124
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із обмеженістю бюджетного фінансування, настання несприятлихих погодних умов для виконання будівельних робіт продовжити строк дії договору (виконання робіт)
Номер договору про закупівлю: 124
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з обмеженістю бюджетного фінансування продовжити строк дії договору (виконання робіт)
Номер договору про закупівлю: 124
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку із достроковим розірванням договору
Номер договору про закупівлю: 124
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 10 247 324,40
UAH (в тому числі ПДВ 1 707 887,40 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку із значним ростом цін на всі матеріальні ресурси та неможливістю виконання робіт в межах суми договору