Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт відділення відновного лікування №1 по вул. Федьковича, 16 (корпусу А1)
Очікувана вартість
3 235 908,00 UAH
UA-2020-03-20-004065-b 841a7ba2f48342b7b0e8dff5fbc22ca8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Онищук Анжела Зіновіївна

380352521953 tmdl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 04528442
Вебсайт: http://tmdkl.te.ua
Місцезнаходження: 46002, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Клінічна 1а
Контактна особа: Онищук Анжела Зіновіївна
380352521953
tmdl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2020 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 14 квітня 2020 13:35
Очікувана вартість: 3 235 908,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 235,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт відділення відновного лікування №1 по вул. Федьковича, 16 (корпусу А1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 25 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 25 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 квітня 2020 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2020 16:03
ТД_капремонт_нова_редакцiя_06.04.2020.docx
06 квітня 2020 16:03
ТД_капремонт_нова_редакцiя_06.04.2020_закреслена.docx
06 квітня 2020 16:03
ТД_капремонт_перелiк_змiн_06.04.2020.docx
20 березня 2020 15:36
ТД_капремонт_.docx
06 квітня 2020 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 09:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2020 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 квітня 2020 16:03
ТД_капремонт_нова_редакцiя_06.04.2020.docx
06 квітня 2020 16:03
ТД_капремонт_нова_редакцiя_06.04.2020_закреслена.docx
06 квітня 2020 16:03
ТД_капремонт_перелiк_змiн_06.04.2020.docx
20 березня 2020 15:36
ТД_капремонт_.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 27 березня 2020 12:54
Дата відповіді: 30 березня 2020 09:29
Просимо надати уточнення щодо детальних технічних характеристик велотренажера, доріжки бігової, компютерів-моноблоків.
Відповідь: Наведених у тендерній документації характеристик предмету закупівлі та його складових достатньо для підготовки тендерної в тому числі формуванні ціни тендерної пропозиції. З метою залучення до участі в торгах якомога більшого кола потенційних учасників замовник не деталізував окремі вимоги до устаткування, меблів та інвентарю, тим самим не обмежуючи потенційних учасників у пропозиціях.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-30-000009 ● d93fc3a667d74120972517ed6eb63104
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 квітня 2020 11:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

30.04.2020 №33
Тернопіль

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

В.о. начальника Ганна ШКЛЯР

Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 30.04.2020 №33
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2020-03-20-004065-b від 20.03.2020 – дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку 1. Замовником в порушення пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у тендерній документації технічні, якісні характеристики предмета закупівлі не передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Відповідно до п. 3 часини2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. На виконання вказаних вимог Закону замовник передбачив відповідно до пп.15 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації надання у складі тендерної пропозиції інформації про підтвердження застосування Учасником заходів із захисту довкілля. Та обставина, що вимога зазначена саме не в п.6 Розділу 3 Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» не свідчить про невиконання з боку замовника вимог Закону. З огляду на викладене, положення та вимоги тендерної документації в цій частині повністю відповідають вимогам чинного законодавства та не потребують усунення порушення, яке має місце на думку Управління Західного офісу Держаудитслужби. 2. Замовником в порушення пункту 10 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не вірно зазначено дату з якої тендерні пропозиції вважаються дійсними. Відповідно до п.10 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. П.4 Розділу 3 Тендерної документації передбачено, що «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яноста) робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій». З огляду на викладене, положення та вимоги тендерної документації в цій частині повністю відповідають вимогам чинного законодавства та не потребують усунення порушення, яке має місце на думку Управління Західного офісу Держаудитслужби. 3. Замовником в порушення пункту 16 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено посаду особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками. Відповідно до п.16 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. П.2.3 розділу 1 Тендерної документації містить інформацію про посадову особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками із зазначенням посади в тендерному комітеті, а саме: «Секретар тендерного комітету Онищук Анжела Зіновіївна, 46002, м. Тернопіль, вул. Клінічна, 1а, тел.: (0352) 52-19-53, tmdl@ukr.net». З огляду на викладене, положення та вимоги тендерної документації в цій частині повністю відповідають вимогам чинного законодавства та не потребують усунення порушення, яке має місце на думку Управління Західного офісу Держаудитслужби. 4. Замовником в порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено вимогу щодо подачі учасниками витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру (виняток може складати пункт щодо реєстраційних дій), не більше десятиденної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Частиною 3 статті 17 Закону передбачено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Зважаючи на викладене, Закон забороняє вимагати документальне підтвердження інформації, яка міститься у відкритих реєстрах, саме з метою підтвердження відсутності обставин, передбачених статтею 17 Закону. У підпункті 5.1 пункту 5 розділу 3 Тендерної документації зазначено кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників визначені відповідно до статей 16 та 17 Закону, зокрема, наведено перелік обставин, за яких замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі, та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника. При цьому інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, надається відповідно до вимог Додатку 3 до Тендерної документації. Для підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону, згідно з вимогами Додатку 3 до Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію в довільній формі про те, що: - відомості про юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; - службову (посадову) особу учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення; - суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів); - фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; - учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура; - у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»; - юридична особа, яка є учасником, має антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень; - учасник не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів). Разом з тим, відповідно до пп.5 п. 1.1 Розділу 3 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру (виняток може складати пункт щодо реєстраційних дій), не більше десятиденної давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Ця вимога Тендерної документації передбачена згідно з частиною третьою статті 22 Закону, відповідно до якої Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи викладене, замовник виконав вимоги частини третьою статті 17, пункту 2 частини другої статі 22 Закону та дотримався рекомендацій, які надані Мінекономрозвитку листом від 15.01.2016 № 3302-06/906-06. З огляду на викладене, положення та вимоги тендерної документації в цій частині повністю відповідають вимогам чинного законодавства та не потребують усунення порушення, яке має місце на думку Управління Західного офісу Держаудитслужби. КНП «Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня» приймає до уваги трактування органом державного фінансового контролю вимог статей 17 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Зважаючи на надані аргументовані заперечення, а також зважаючи на те, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України, якими передбачена можливість зміни або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, а зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються (ч.1 статті 651 Цивільного кодексу України, ч.1 статті 188 Господарського кодексу України), У КНП «Тернопільська міська дитяча комунальна лікарня» відсутні правові підстави для розірвання договору.

2020-05-29 17:14:01


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 квітня 2020 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд" 2 780 154,00
UAH з ПДВ
2 199 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОФ БУД" 2 997 399,60
UAH з ПДВ
2 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Лайттер" 2 907 017,00
UAH з ПДВ
2 907 017,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАДРА-ТЕРНОПІЛЬ" 3 035 000,00
UAH з ПДВ
2 996 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 квітня 2020 16:45
Електронний підпис
03 квітня 2020 15:47
Реєстр документів.pdf
03 квітня 2020 15:47
43. Копія витягу з ЄДР..pdf
03 квітня 2020 15:47
28. Оригінал опису..pdf
03 квітня 2020 15:47
27. Оригінал Статуту.pdf
03 квітня 2020 15:47
17. Календарний план..pdf
03 квітня 2020 15:47
9. Довідка стаття 17.pdf
03 квітня 2020 15:47
8. Стаття 17 Додаток №3.pdf
03 квітня 2020 15:47
5.1. Копії трудових ІТР..pdf

Публічні документи

24 березня 2020 12:32
Електронний підпис
24 березня 2020 12:29
пропозиція.pdf

Публічні документи

13 квітня 2020 15:13
Електронний підпис
13 квітня 2020 15:04
Локальний кошторис 2-1-1.pdf
13 квітня 2020 15:04
Договірна ціна.pdf
08 квітня 2020 18:18
Електронний підпис
06 квітня 2020 16:21
Банківська гарантія.zip
06 квітня 2020 16:21
Штатний розпис.pdf
06 квітня 2020 16:21
Копія ліцензії.pdf
06 квітня 2020 16:21
Опис коду доступу.pdf
06 квітня 2020 16:21
Копія статуту.pdf
06 квітня 2020 16:21
Локальний кошторис 2-1-4.pdf
06 квітня 2020 16:21
Локальний кошторис 2-1-3.pdf
06 квітня 2020 16:21
Локальний кошторис 2-1-2.pdf
06 квітня 2020 16:21
Локальний кошторис 2-1-1.pdf
06 квітня 2020 16:21
Договірна ціна.pdf
06 квітня 2020 16:21
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

23 квітня 2020 11:58
1 Тендерна пропозиція.pdf
23 квітня 2020 11:57
Довідка МВС.pdf
23 квітня 2020 11:54
Довідка МВС.pdf
23 квітня 2020 11:52
1 Тендерна пропозиція.pdf
23 квітня 2020 11:32
1 Тендерна пропозиція.pdf
23 квітня 2020 11:29
1 Тендерна пропозиція.pdf
09 квітня 2020 13:26
Електронний підпис
09 квітня 2020 13:25
0 Реєстр документів.pdf
09 квітня 2020 13:25
42 18_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
09 квітня 2020 13:25
29 Договір 03-19 від 02.02.2019.pdf
09 квітня 2020 13:25
13 Фінзвітність 2018.pdf
09 квітня 2020 13:25
41 18_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
09 квітня 2020 13:25
1 Тендерна пропозиція.pdf
09 квітня 2020 13:25
39 Календарний план.pdf
09 квітня 2020 13:25
40 18_ДЦ_ДЦ_3.pdf
09 квітня 2020 13:25
47 18_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.pdf
09 квітня 2020 13:25
43 18_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
09 квітня 2020 13:25
5 Опис.pdf
09 квітня 2020 13:25
14 Фінзвітність 2019.pdf
09 квітня 2020 13:25
18 Проект договору.pdf
09 квітня 2020 13:25
45 18_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
09 квітня 2020 13:25
46 18_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
09 квітня 2020 13:25
36 Договір 17-19.pdf
09 квітня 2020 13:25
44 18_ДЦ_ИВР.pdf
09 квітня 2020 13:25
2 Витяг з ЄДР.pdf
09 квітня 2020 13:25
30 Договір 13-20 від 27.01.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд"

ТОВ "ПРОФ БУД"

ТОВ "Лайттер"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАДРА-ТЕРНОПІЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Тернопільбуд"
#01268934
Відхилено 2 199 000,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 13:14
ТОВ "ПРОФ БУД"
#41884500
Відхилено 2 200 000,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 13:19
ТОВ "Лайттер"
#40742452
Відхилено 2 907 017,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 13:23
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАДРА-ТЕРНОПІЛЬ"
#40694870
Переможець 2 996 000,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 13:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 квітня 2020 13:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАДРА-ТЕРНОПІЛЬ"
#40694870
2 996 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2020 15:26
реквізити Баран.pdf зміни до договору
09 липня 2020 15:25
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2020 15:25
Додаткова угода 1 до дог.193.pdf зміни до договору
03 червня 2020 15:21
Електронний підпис укладений
07 травня 2020 15:59
дод.2 до Дог.193.pdf укладений
07 травня 2020 15:57
Договір_№ 193 з дод.1.pdf укладений
07 травня 2020 15:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів (п.14 Договору)
Номер договору про закупівлю: 193
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна джерела фінансування. ціна договору становить 2996000 в т.ч ПДВ 499333 грн 33коп (кошти місцевого бюджету - 1492700 грн, власні кошти (НСЗУ) - 1503300грн) інші умови договору не змінені
Номер договору про закупівлю: 193
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 996 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 499 333,33 UAH)