Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція установки осушення газу з автоматизацією технологічного процесу. Дашавське підземне сховище газу (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Reconstruction of gas drainage installation with process automation. Dashav underground gas storage (Construction work and repair)
Очікувана вартість
221 761 148,00 UAH
UA-2020-03-20-003856-b e9ba58cf74eb41448d9c9683fb0f5e2e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитришин Наталія Вікторівна

(032) 234-93-65 dmitrishin-nv@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ОПЕРАТОР ГАЗОСХОВИЩ УКРАЇНИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРТРАНСГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 42601222
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська область обл., Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1, 3-Й ПОВЕРХ
Контактна особа: Дмитришин Наталія Вікторівна
(032) 234-93-65
dmitrishin-nv@utg.ua
Додаткові контактні особи: Созанський Володимир Васильович
(032) 234-04-06
sozanskiy-vv@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Filiya "Operator hazoskhovyshch Ukrayiny" AT "Ukrtrans·haz"
National ID: 42601222
Contact point: Dmitrishin Nataliya Viktorivna
(032) 234-93-65
dmitrishin-nv@utg.ua
Additional contacts: Vladimir Sozanskiy
(032) 234-04-06
sozanskiy-vv@utg.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 березня 2020 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 12 квітня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 квітня 2020 17:00
Початок аукціону: 20 липня 2020 12:52
Очікувана вартість: 221 761 148,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 108 805,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 924004.79 UAH
Publication date: 20 березня 2020 15:20
Enquiries until: 12 квітня 2020 17:00
Complaints submission until: до 18 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 квітня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 221 761 148 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 108 806 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-01-15-001392-a , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Реконструкція установки осушення газу з автоматизацією технологічного процесу. Дашавське підземне сховище газу». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Розгорнути Згорнути
The purchase is carried out in accordance with https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-01-15-001392-a, according to the technical requirements and qualitative characteristics of the subject of the procurement "Reconstruction of gas drainage installation with automation of technological process. Dashav underground gas storage. " Source of financing: Own budget (funds from business activities of the enterprise).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція установки осушення газу з автоматизацією технологічного процесу. Дашавське підземне сховище газу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Reconstruction of gas drainage installation with process automation. Dashav underground gas storage (Construction work and repair)
CPV: 45000000-7
Період постачання: по 17 квітня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2020 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 11:36
протокол 20-66-зм-1.pdf
03 квітня 2020 11:36
Повідомлення про зміни.pdf
03 квітня 2020 11:36
Перелік змін до тендерної документації від 03.04.2020.docx
03 квітня 2020 11:36
ТД (нова редакція).pdf
24 березня 2020 16:52
Протокол 66-2-2 про виправлення помилки.pdf
24 березня 2020 16:52
Повідомлення про технічну механічну помилку.pdf
24 березня 2020 16:52
Перелік змін до тендерної документації від 24.03.2020.docx
24 березня 2020 16:52
Додаток IІ Кваліфікаційні критерії НОВІ.pdf
20 березня 2020 15:17
Додаток ІХ Опитувальник фізособа.xlsx
20 березня 2020 15:17
Додаток VІII Опитувальник юрособи.xls
20 березня 2020 15:17
Додаток VII Екоопитувальник.docx
20 березня 2020 15:17
Додаток VI Гарантія договору.docx
20 березня 2020 15:17
Додаток V Гарантія пропозиції.docx
20 березня 2020 15:17
Додаток ІV Проект договору.pdf
20 березня 2020 15:17
Дадаток ІІІ-а Розрахунок ціни.pdf
20 березня 2020 15:17
Додаток ІІІ Цінова пропозиція.docx
20 березня 2020 15:17
Додаток І-а до тех. вимог Гарантійний лист.docx
20 березня 2020 15:17
Додаток І Технічні та якісні характеристики Кінець.pdf
20 березня 2020 15:17
Додаток І Технічні вимогиі якісні характеристики Продовження.pdf
20 березня 2020 15:17
Додаток І Технічні вимоги і якісні характеристики Початок.pdf
03 квітня 2020 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2020 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 11:36
протокол 20-66-зм-1.pdf
03 квітня 2020 11:36
Повідомлення про зміни.pdf
03 квітня 2020 11:36
Перелік змін до тендерної документації від 03.04.2020.docx
03 квітня 2020 11:36
ТД (нова редакція).pdf
20 березня 2020 15:17
ТД (1).pdf
24 березня 2020 16:52
Протокол 66-2-2 про виправлення помилки.pdf
24 березня 2020 16:52
Повідомлення про технічну механічну помилку.pdf
24 березня 2020 16:52
Перелік змін до тендерної документації від 24.03.2020.docx
24 березня 2020 16:52
Додаток IІ Кваліфікаційні критерії НОВІ.pdf
20 березня 2020 15:17
Додаток IІ Кваліфікаційні критерії.pdf
20 березня 2020 15:17
Додаток ІХ Опитувальник фізособа.xlsx
20 березня 2020 15:17
Додаток VІII Опитувальник юрособи.xls
20 березня 2020 15:17
Додаток VII Екоопитувальник.docx
20 березня 2020 15:17
Додаток VI Гарантія договору.docx
20 березня 2020 15:17
Додаток V Гарантія пропозиції.docx
20 березня 2020 15:17
Додаток ІV Проект договору.pdf
20 березня 2020 15:17
Дадаток ІІІ-а Розрахунок ціни.pdf
20 березня 2020 15:17
Додаток ІІІ Цінова пропозиція.docx
20 березня 2020 15:17
Додаток І-а до тех. вимог Гарантійний лист.docx
20 березня 2020 15:17
Додаток І Технічні та якісні характеристики Кінець.pdf
20 березня 2020 15:17
Додаток І Технічні вимогиі якісні характеристики Продовження.pdf
20 березня 2020 15:17
Додаток І Технічні вимоги і якісні характеристики Початок.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

О проектно-сметной документации
Дата подання: 30 березня 2020 12:41
Дата відповіді: 01 квітня 2020 09:56
Просим предоставить проектно-сметную документацию по данному объекту строительства.
Відповідь: Відповідно до ст.889 Цивільного кодексу України замовник проєктів будівництва зобов’язаний використовувати проектно-кошторисну документацію (надалі - ПКД) лише для будівництва, а також зобов’язаний не передавати ПКД іншим особам і не розголошувати дані, що містяться в ній без згоди розробника.
Водночас повідомляємо, що додаток І «Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі», що поданий в комплекті тендерної документації, розроблений на підставі проектно-кошторисної документації та містить необхідну інформацію щодо обсягів робіт та переліку обладнання із вказанням вичерпних характеристик, що зазначені в ПКД і є достатніми для формування тендерної пропозиції.
Об использовании ЭЦП
Дата подання: 02 квітня 2020 14:20
Дата відповіді: 03 квітня 2020 09:19
В связи со сложившейся ситуацией в стране наше предприятие приняло решение о подписании документов с использованием ЭЦП на платформе ресурса ВЧАСНО - https://vchasno.ua/. Просим сообщить о возможности предоставлять тендерные документы, подписанные на базе сервиса ВЧАСНО с использованием квалифицированных электронных подписей директора и печати нашего предприятия.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Очікуйте зміна на офіційному сайті
О лицензиях
Дата подання: 03 квітня 2020 13:45
Дата відповіді: 06 квітня 2020 16:54
Согласно п.2.1.2 приложения II требуется "Скан-копія Ліцензії, виданої Державною службою України з надзвичайних ситуацій з відповідним переліком видів робіт, що виконуються згідно до Технічних вимог та якісних характеристик даного предмету закупівель, чинної на кінцеву дату подання пропозицій". Достаточным ли будет для выполнения данного условия наличие указанной Лицензии у субподрядной организации, информацию о которой (о субподрядной организации) будет предоставлено в установленном тендерными требованиями порядке?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додатку ІІ Кваліфікаційні критерії був змінений 24.03.2020, про що на сторінці закупівлі згідно чинного порядку розміщені відповідні документи (також див. вкладку «Історія змін»). Пункт про надання учасниками закупівлі скан-копії Ліцензії, виданої Державною службою України з надзвичайних ситуацій виключений; див. актуальну редакцію Додатку ІІ Кваліфікаційні критерії на сторінці закупівлі
Технічне запитання
Дата подання: 06 квітня 2020 11:01
Дата відповіді: 08 квітня 2020 20:14
1. В Додатку І "Технічні вимоги та якісні характеристики предмету закупівлі" в робочих характеристиках блоків: регенерації гліколю, ємності насиченого гліколю, ємності регенерованого гліколю, фільтрів гліколю та в інших є посилання на нормативні документи, що не діють в Україні, а саме: ГОСТ 12.1.011-78, ГОСТ 12.1.007-76. На яких підставах використовуються посилання на вимоги скасованих нормативних документів? 2. В опитувальному листі на блок безперебійного живлення Д-УОГ-ОЛ-7.4 в п.4 "Діапазон частот вхідної напруги, Гц" вказані незрозумілі символи. Просимо виправити (повинні бути числові значення). 3. В опитувальному листі на апарат телефонний вибохозахищений - Д-УОГ-7.1 в п.9 "Рівень та вид вибухозазхисту" вказано 1Ех ib IIC T6 Gb але в описах на місце встановлення обладнання вказано "зони класу 2 згідно ДНАОП 0.00-1.32-01". Навіщо тоді вимога використовувати обладнання для зон класу 1? 4. В усіх вимогах на вид вибухозахисту вказані конкретні види, що звужує конкурентноздатність пропозицій, що в свою чергу суперечить п.4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Дія ГОСТ 12.1.011-78, ГОСТ 12.1.007-76 скасована з 01.01.2019. Проєктна документація розроблена в період дії зазначених нормативних документів та затверджена наказом АТ «Укртрансгаз» від 26.11.2018 №799. Тендерна документація складена на основі затвердженої проєктно-кошторисної документації, яка розроблена у відповідності до ДБН А 2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації» та пройшла державну експертизу на відповідність діючим нормам відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи. Установка осушення газу відноситься до категорії пожежо- та вибухонебезпечних виробництв, скасованими стандартами можна користуватись як інструкцією або довідковими матеріалами
2.В опитувальному листі на блок безперебійного живлення Д-УОГ-ОЛ-7.4 в п.4 "Діапазон частот вхідної напруги, Гц" технічна помилка: значення частот відображені шрифтом «AIGDT», який перетворив числові значення у символи. Значення частоти вхідної напруги 40~70 Гц
3. Тендерна документація складена на основі проєктної документації, яка розроблена у відповідності до ДБН А 2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації» та пройшла державну експертизу на відповідність діючим нормам відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи. Ступені захисту обладнання прийняті у відповідності до проєктних даних. Прийнятий проєктом рівень вибухозахисту апарата телефонного не суперечить п.4.6.10 ДНАОП 0.00-1.32-01: «За потреби допускається обгрунтована заміна електрообладнання … на електрообладнання з більш високим рівнем вибухозахисту і більш високим ступенем захисту оболонки. Наприклад, замість електрообладнання рівня"підвищена надійність проти вибуху" може бути встановлено електрообладнання рівня "вибухобезпечне" або "особливо вибухобезпечне"». Установка осушення газу відноситься до категорії пожежо- та вибухонебезпечних виробництв, тому така заміна є обґрунтованою
4. У Додатку І «Технічні і якісні характеристики» зазначено наступне: «Установка осушення газу відноситься до категорії пожежо- та вибухонебезпечних виробництв» та «Об’єкт належить до класу наслідків СС3». Речовини, що використовуються для осушення газу та можливі аварійні витоки газу можуть утворювати вибухонебезпечні суміші. Проєктною документацією, яка розроблена у відповідності до ДБН А 2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації» та пройшла державну експертизу на відповідність діючим нормам відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, передбачене вибухозахищене обладнання та матеріали для приміщень та зон, для яких існує небезпека утворення вибухонебезпечних сумішей. Тендерна документація складена на основі затвердженої проєктно-кошторисної документації. Для забезпечення реалізації технічних вимог до предмета закупівлі, Учасник може запропонувати обладнання і матеріали із ступенем вибухозахисту не нижче від зазначеного у тендерній документації.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-20-003856-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПрАТ Спеціалізоване монтажне управління №24, Код ЄДРПОУ:04715664
Дата подання: 27 травня 2020 13:52
Подання скарги на рішення Замовника
Вважаємо, що рішення Замовника, щодо дискваліфікації ПрАТ "СМУ № 24" є неправомірним та таким що порушує охоронювані законом права та інтереси останнього.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 червня 2020 16:03
рішення від 01.06.2020 № 10700 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 червня 2020 16:02
рішення від 15.06.2020 № 11818 .pdf
Дата публікації: 18 червня 2020 21:37
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано рішення АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 08 липня 2020 13:16
Номер скарги: UA-2020-03-20-003856-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД", Код ЄДРПОУ:30531000
Дата подання: 27 травня 2020 09:44
С К А Р Г А на рішення замовника, прийняте після розгляду тендерних пропозицій, від 22.05.2020 року
22 травня 2020 року Замовник процедури закупівлі в електронній системі закупівель номер UA-2020-03-20-003856-b «Реконструкція установки осушення газу з автоматизацією технологічного процесу. Дашавське підземне сховище газу. (Будівельні роботи та поточний ремонт)» Філія «ОПЕРАТОР ГАЗОСХОВИЩ УКРАЇНИ» Акціонерного товариства «УКРТРАНСГАЗ» (код за ЄДРПОУ 42601222) опублікував Протокол розгляду тендерних пропозицій з рішенням про відхилення пропозиції учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД» (код за ЄДРПОУ 30531000) у зв’язку із тим, що вона, нібито, не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-УІІІ (надалі – Закон). В обґрунтування свого рішення Замовник процедури закупівлі зазначив наступне. «… За результатами перевірки документів тендерної пропозиції ТОВ "ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД" (Код ЄДРПОУ – 30531000) встановлено: На виконання вимог п.2.1.2 Додатку ІІ «Кваліфікаційні критерії», Учасник повинен надати сканкопію діючого Дозволу та/або Декларації Державного комітету України з промислової безпеки охорони праці та гірничого нагляду, або Державної служби України з питань праці чи її територіальних органів на право виконання робіт підвищеної небезпеки, що будуть виконуватись відповідно до Технічних вимог та якісних характеристик даного предмету закупівель, чинного на кінцеву дату подання пропозицій. В своїй пропозиції Учасник надає дозвіл №909.12.32 Держгірпромнагляду України, в якому не зазначено про можливість виконання ним робіт із підвищеної небезпеки щодо випробування неруйнівним методом (радіографічним) магістральних газопроводів та його елементів. Дані роботи передбачені в Переліку робіт та обладнання Додатку №1 «Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі» . В той же час в складі своєї пропозиції надає лист № 142 від 13.04.2020, в якому зазначає, що не планує залучати субпідрядні організації при виконанні робіт. Отже учасник планує виконувати роботи по радіографічному контролю зварювальних з’єднань власними силами, проте вищезазначений Дозвіл на їх виконання ним не надано. Таким чином учасник не виконав вимоги п.2.1.2. Додатку ІІ «Кваліфікаційні критерії» В зв’язку з цим Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям. …». Проте, погодитись із зазначеними висновками Замовника не можна, оскільки вони не ґрунтуються на фактичних обставинах та суперечать нормам чинного законодавства у сфері публічних закупівель, внаслідок чого права та законні інтереси ТОВ «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД» порушені, а тому дане рішення підлягає скасуванню. Так, відповідно до пункту 18 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначається вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якщо учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю – у разі закупівлі робіт або послуг. Норма цієї статті також кореспондується з нормою частини 7 статті 17 Закону, якою визначено, що у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті. Системний аналіз зазначених норм Закону дозволяє зробити висновок про те, що у випадку, коли учасник процедури закупівлі планує залучити субпідрядника/співвиконавця на виконання робіт/послуг, які мають вартість, що становить менше ніж 20 відсотків вартості договору підряду, він не має законодавчо встановленого обов’язку повідомляти про це замовника процедури закупівлі, якщо той не вимагає подання документів на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям про такого субпідрядника/співвиконавця. З огляду на такий висновок, звертаємо увагу колегії на фактичні обставини тендерної документації, оприлюдненої Замовником, та тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД». Так, по-перше, згідно тендерної документації, очікувана вартість закуповуваних підрядних робіт становить 221 761 148,00 грн. Відповідно, 20% від цієї вартості становить суму в розмірі 44 352 229,60 грн. Технічним завданням (ТЗ) Замовника передбачалося: Рентгенографічний контроль зварних з’єднань трубопроводів просвічуванням через дві стінки, який виконується на монтажі, діаметр труб до 60 мм, товщина стінки до 11 мм. Слід зазначити, що рентгенографічний контроль по всьому об’єкту буде складати не більше 0,5-1% вартості робіт, які планується провести. Зокрема, як зазначено у Кошторисі на виконання робіт ТОВ «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД», вартість робіт з підвищеної небезпеки щодо випробування неруйнівним методом (радіографічним) магістральних газопроводів та його елементів в цілому становить 7 482 345,12 грн. Таким чином, очевидним фактом є те, що вартість субпідрядних робіт становить значно менше 20% очікуваної вартості робіт, що закуповуються, а тому дана обставина не зумовлює обов’язок учасника процедури закупівлі надавати інформацію про залучення виконавця субпідрядних робіт. По-друге, як вбачається з опублікованої Замовником тендерної документації, вона не містить вимоги про зазначення учасником процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції інформації щодо залучення до виконання робіт чи послуг субпідрядника/співвиконавця в обсязі, який є меншим ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. В оскаржуваному рішенні Замовник посилається на пункт 2.1.2 розділу 2.1. «Інші документи та дані, що підтверджують відповідність технічним та якісним вимогам предмета закупівлі» Додатку №ІІ «Перелік документів, що надаються Учасником на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям», як на такий, що, нібито, не виконаний ТОВ «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД» належним чином. Проте, даним пунктом вимагається надання сканкопії діючого Дозволу та/або Декларації Державного комітету України з промислової безпеки охорони праці та гірничого нагляду, або Державної служби України з питань праці чи її територіальних органів на право виконання робіт підвищеної небезпеки, що будуть виконуватися відповідно до Технічних вимог та якісних характеристик даного предмету закупівель, чинного на кінцеву дату подання пропозицій. Як це зазначає сам Замовник в оскаржуваному рішенні, та як це вбачається з документів тендерної пропозиції, ТОВ «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД» була подана сканкопія Дозволу №909.12.32, виданого Територіальним управлінням Держгірпромнагляду України у місті Києві та Київській області, чинного до 11 квітня 2022 року, яким дозволяється виконання робіт з підвищеної небезпеки визначеного переліку. Таким чином, ТОВ «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД» при поданні тендерної пропозиції належним чином виконані вимоги п.2.1.2. Додатку №ІІ, а тому зауваження, викладені Замовником в оскаржуваному рішенні, належить визнати необґрунтованими та надмірними, оскільки вони виходять за межі опублікованих тендерних вимог. Відповідно до пункту 2 частини 18 статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про заходи, що повинні вживатися для усунення порушень процедури закупівлі, зокрема, про зобов’язання замовника повністю або частково скасувати своє рішення. На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 3, 5, 16, 17, 18, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-УІІІ, П Р О С И М О : 1. Прийняти скаргу ТОВ «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД» до розгляду. 2. Зобов’язати Філію «ОПЕРАТОР ГАЗОСХОВИЩ УКРАЇНИ» Акціонерного товариства «УКРТРАНСГАЗ» (код за ЄДРПОУ 42601222) скасувати рішення від 22 травня 2020 року про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД» (код за ЄДРПОУ 30531000) повністю. 3. Розгляд скарги проводити за участю представника ТОВ «ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 червня 2020 19:50
рішення від 01.06.2020 № 10719 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 червня 2020 19:50
рішення від 15.06.2020 № 11817.pdf
Дата публікації: 18 червня 2020 22:01
Коментар замовника щодо усунення порушення: Викрнано рішення АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 08 липня 2020 13:17
Номер скарги: UA-2020-03-20-003856-b.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "НОРДІК-БУД", Код ЄДРПОУ:42846969
Дата подання: 27 травня 2020 16:32
Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
Філією «Оператор газосховищ України» Акціонерного товариства «УКРТРАНСГАЗ», як замовником процедури закупівлі, 20.03.2020 року було оголошено про закупівлю: Реконструкція установки осушення газу з автоматизацією технологічного процесу. Дашавське підземне сховище газу (Будівельні роботи та поточний ремонт), надалі – Роботи. Код ідентифікатора закупівлі: UA-2020-03-20-003856-b. Замовником в системі Prozzoro розміщено тендерну документацію на закупівлю робіт, затверджену Протоколом засідання тендерного комітету № 20-66-1-зт від 19.03.2020 року (зі змінами), надалі – Документація. Розділ 2.2 Додатку №ІІ до Тендерної документації передбачає надання Учасником документів що підтверджують повноваження посадової особи або представника (якщо такий призначений) Учасника процедури закупівлі, щодо підпису документів тендерної пропозиції. Серед усіх інших документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника (якщо такий призначений) Учасника процедури закупівлі, щодо підпису документів тендерної пропозиції, пунктом 2.2.3 розділу 2.2 Додатку №ІІ до Тендерної документації передбачено, що Учасник подає Зразок підпису уповноваженої(их) особи(осіб) на підписання документів тендерної пропозиції та/або договору. Сканована копія документа (1-3 сторінки паспорту та 3-6 ст. за наявності записів, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки). Або двохстороння копія паспорта оформленого у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або скан.копія іншого документа, передбаченого ст.13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492VI(зі змінами). 22.04.2020 року Товариством з обмеженою відповідальністю «НОРДІК-БУД» в системі Prozzoro було розміщено тендерну пропозицію, в тому числі, документи, які підтверджують повноваження посадової особи або представника (якщо такий призначений) Учасника процедури закупівлі, щодо підпису документів тендерної пропозиції. 22.05.2020 року Замовником опубліковано Протокол розгляду тендерних пропозицій відповідно до якого, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «НОРДІК-БУД» було відхилено через невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: - всупереч вимогам п.2.2.3 Додатку №ІІ «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до Учасників торгів», у своїй тендерній пропозиції учасник не надав 4 ст. паспорта, що унеможливлює визначення його чинності. В зв’язку з цим Учасник не відповідає умовам тендерної документації. Вважаємо, що рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «НОРДІК-БУД» є безпідставним та неправомірним з огляду на наступне. Звертаємо Вашу увагу, що пунктом 2.2.3. розділу 2.2. Додатку №ІІ до Тендерної документації передбачає надання Учасником «Зразка підпису уповноваженої особи на підписання документів тендерної пропозиції та договору», а не конкретного документу – «копії паспорта». Як порушення вищевказаного положення Документації Замовником у рішення про відхилення пропозиції зазначено, що Учасник не надав скановану копію 4 ст. паспорту уповноваженої особи, в зв’язку з чим Замовник дійшов необґрунтованого висновку, що учасник не відповідає умовам тендерної документації. Надані Учасником скановані копії відповідних сторінок паспорта уповноваженої особи містять зразки її підпису, що свідчить про виконання Учасником умов Тендерної документації, натомість, 4 ст. не містить підписів уповноваженої особи і не свідчить про ненадання Учасником зразка підпису та невиконання умови Тендерної документації. Таким чином, ненадання 4 ст. паспорта не є порушенням умов Тендерної документації та не може мати наслідком відхилення тендерної пропозиції. Згідно з абзацом 3 ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.1 розділу ІІІ Тендерної документації, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. Відповідно до абзацу 3 ч.2 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п’яти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицій. Кінцевий строк для подання пропозицій встановлено 28 травня 2020 року о 00.00 за Київським часом. З огляду на викладене, керуючись ст.ст.3, 5, 18, 22 Закону України «Про публічні закупівлі», – ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «НОРДІК-БУД» у процедурі державної закупівлі «Реконструкція установки осушення газу з автоматизацією технологічного процесу. Дашавське підземне сховище газу (Будівельні роботи та поточний ремонт)», код ідентифікатора закупівлі: UA-2020-03-20-003856-b. 3. Розгляд скарги проводити за участю представника Товариства з обмеженою відповідальністю «НОРДІК-БУД».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 01 червня 2020 20:40
Рішення від 01.06.2020 № 10716.pdf
Дата публікації: 01 червня 2020 20:40
рішення від 18.06.2020 № 12112.pdf
Дата публікації: 23 червня 2020 20:55

Документи подані скаржником

27 травня 2020 13:51
Скарга
27 травня 2020 13:51
Платіжне доручення
27 травня 2020 13:51
Копія Договору
27 травня 2020 13:51
Копія відгуку
27 травня 2020 13:51
Копія сертифікату
27 травня 2020 13:51
Скарга у форматі Word

Документи подані замовником

05 червня 2020 13:57
СМУ 24.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-17-000081 ● f7340649d9064e52a80072fd557bbd5b
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020 16:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


17.07.2020 № 203

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.07.2020 № 203

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2020-03-20-003856-b 20.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 серпня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-14

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 липня 2020
UA-2020-03-20-003856-be9ba58cf74eb41448d9c9683fb0f5e2e
Найменування: ФІЛІЯ "ОПЕРАТОР ГАЗОСХОВИЩ УКРАЇНИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРТРАНСГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 42601222
Місцезнаходження: 01021, Україна, Київська область обл., Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1, 3-Й ПОВЕРХ
Учасник Документи Рішення
ПрАТ Спеціалізоване монтажне управління №24 Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "НОРДІК-БУД" Документи
Відхилено
Документи
ПрАТ Спеціалізоване монтажне управління №24 Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

16 квітня 2020 13:39
22 Кошторис.rar
16 квітня 2020 13:39
21 Цінова пропозиція.PDF
16 квітня 2020 13:38
Рейтинг (2020).zip
16 квітня 2020 13:38
Ліцензія.zip
16 квітня 2020 13:38
БГ УТГ 2162.zip
16 квітня 2020 13:38
19 Призначення.PDF
16 квітня 2020 13:38
18 Затвердження.PDF
16 квітня 2020 13:38
16 Відомість осіб.PDF
16 квітня 2020 13:38
15 Довідка.PDF
16 квітня 2020 13:38
14 Гарантійний лист.PDF
16 квітня 2020 13:38
13 Копія Статуту.PDF
16 квітня 2020 13:38
12 Витяг реєстр ПДВ.PDF
16 квітня 2020 13:38
11 Копія паспорту.PDF
16 квітня 2020 13:38
9 Наказ призначення.PDF
16 квітня 2020 13:38
8 Протокол обрання.PDF
16 квітня 2020 13:38
7 Дозвіл техніка.PDF
16 квітня 2020 13:38
6 Дозвіл роботи.PDF
16 квітня 2020 13:38
5 Ліцензія.PDF
16 квітня 2020 13:38
4.1 Відгук.PDF
16 квітня 2020 13:38
3 Копія договору.PDF
16 квітня 2020 13:38
2 Довідка договори.PDF
16 квітня 2020 13:38
1 Додаток І-а.PDF

Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 15:50
Електронний підпис
14 серпня 2020 15:49
Довідка ДПС.pdf
14 серпня 2020 10:47
Електронний підпис
14 серпня 2020 10:41
Цінова пропозиція.pdf
14 серпня 2020 10:41
НАЗК.pdf
14 серпня 2020 10:41
Кошторис 7.pdf
14 серпня 2020 10:41
Кошторис 6.pdf
14 серпня 2020 10:41
Кошторис 5.pdf
14 серпня 2020 10:41
Кошторис 4.pdf
14 серпня 2020 10:41
Кошторис 3.pdf
14 серпня 2020 10:41
Кошторис 2.pdf
14 серпня 2020 10:41
Кошторис 1.pdf
14 серпня 2020 10:41
Довідка МВС.pdf
14 серпня 2020 10:41
Довідка ДПС.pdf
14 серпня 2020 10:41
Довідка (2).zip
14 серпня 2020 10:41
68.imd
22 квітня 2020 15:36
Електронний підпис
22 квітня 2020 15:36
Електронний підпис
22 квітня 2020 15:30
Опитувальник юр особи.pdf
22 квітня 2020 15:30
Лист НБУ по ліцензії.pdf
22 квітня 2020 15:30
Кошторис ч13.pdf
22 квітня 2020 15:30
Кошторис ч12.pdf
22 квітня 2020 15:30
Кошторис ч11.pdf
22 квітня 2020 15:30
Кошторис ч10.pdf
22 квітня 2020 15:30
Кошторис ч9.pdf
22 квітня 2020 15:30
Кошторис ч8.pdf
22 квітня 2020 15:30
Кошторис ч7.pdf
22 квітня 2020 15:30
Кошторис ч6.pdf
22 квітня 2020 15:30
Кошторис ч5.pdf
22 квітня 2020 15:30
Кошторис ч4.pdf
22 квітня 2020 15:30
Кошторис ч3.pdf
22 квітня 2020 15:30
Кошторис ч2.pdf
22 квітня 2020 15:30
Кошторис ч1.pdf
22 квітня 2020 15:30
ЗВВ Техпромсервіс.pdf
22 квітня 2020 15:30
58.imd
22 квітня 2020 15:30
Цінова порпозиція.pdf
22 квітня 2020 15:30
Хемпель.pdf
22 квітня 2020 15:30
Статут.pdf
22 квітня 2020 15:30
Поліс-М та ЦРТ.pdf
22 квітня 2020 15:30
Паспорт Косенко.pdf
22 квітня 2020 15:30
Ліцензія і додаток.pdf
22 квітня 2020 15:30
Лист про санкції.pdf
22 квітня 2020 15:30
Лист на право підпису.pdf
22 квітня 2020 15:30
Дозвіл 2 стор.pdf
22 квітня 2020 15:30
Відгук ШГВ.pdf
22 квітня 2020 15:30
Відгук ЧНГ.pdf
22 квітня 2020 15:30
Відгук ЛТГ.pdf
22 квітня 2020 15:30
Витяг ПДВ.pdf
22 квітня 2020 15:30
Велепайп.pdf
22 квітня 2020 15:30
Аналогічний договір 4.pdf
22 квітня 2020 15:30
Аналогічний договір 3.pdf
22 квітня 2020 15:30
Аналогічний договір 2.pdf
22 квітня 2020 15:30
Аналогічний договір 1.pdf
22 квітня 2020 15:30
CANUSA.pdf

Документи

Документи

Публічні документи

16 квітня 2020 13:39
22 Кошторис.rar
16 квітня 2020 13:39
21 Цінова пропозиція.PDF
16 квітня 2020 13:38
Рейтинг (2020).zip
16 квітня 2020 13:38
Ліцензія.zip
16 квітня 2020 13:38
БГ УТГ 2162.zip
16 квітня 2020 13:38
19 Призначення.PDF
16 квітня 2020 13:38
18 Затвердження.PDF
16 квітня 2020 13:38
16 Відомість осіб.PDF
16 квітня 2020 13:38
15 Довідка.PDF
16 квітня 2020 13:38
14 Гарантійний лист.PDF
16 квітня 2020 13:38
13 Копія Статуту.PDF
16 квітня 2020 13:38
12 Витяг реєстр ПДВ.PDF
16 квітня 2020 13:38
11 Копія паспорту.PDF
16 квітня 2020 13:38
9 Наказ призначення.PDF
16 квітня 2020 13:38
8 Протокол обрання.PDF
16 квітня 2020 13:38
7 Дозвіл техніка.PDF
16 квітня 2020 13:38
6 Дозвіл роботи.PDF
16 квітня 2020 13:38
5 Ліцензія.PDF
16 квітня 2020 13:38
4.1 Відгук.PDF
16 квітня 2020 13:38
3 Копія договору.PDF
16 квітня 2020 13:38
2 Довідка договори.PDF
16 квітня 2020 13:38
1 Додаток І-а.PDF

Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 15:50
Електронний підпис
14 серпня 2020 15:49
Довідка ДПС.pdf
14 серпня 2020 10:47
Електронний підпис
14 серпня 2020 10:41
Цінова пропозиція.pdf
14 серпня 2020 10:41
НАЗК.pdf
14 серпня 2020 10:41
Кошторис 7.pdf
14 серпня 2020 10:41
Кошторис 6.pdf
14 серпня 2020 10:41
Кошторис 5.pdf
14 серпня 2020 10:41
Кошторис 4.pdf
14 серпня 2020 10:41
Кошторис 3.pdf
14 серпня 2020 10:41
Кошторис 2.pdf
14 серпня 2020 10:41
Кошторис 1.pdf
14 серпня 2020 10:41
Довідка МВС.pdf
14 серпня 2020 10:41
Довідка ДПС.pdf
14 серпня 2020 10:41
Довідка (2).zip
14 серпня 2020 10:41
68.imd
22 квітня 2020 15:36
Електронний підпис
22 квітня 2020 15:36
Електронний підпис
22 квітня 2020 15:30
Опитувальник юр особи.pdf
22 квітня 2020 15:30
Лист НБУ по ліцензії.pdf
22 квітня 2020 15:30
Кошторис ч13.pdf
22 квітня 2020 15:30
Кошторис ч12.pdf
22 квітня 2020 15:30
Кошторис ч11.pdf
22 квітня 2020 15:30
Кошторис ч10.pdf
22 квітня 2020 15:30
Кошторис ч9.pdf
22 квітня 2020 15:30
Кошторис ч8.pdf
22 квітня 2020 15:30
Кошторис ч7.pdf
22 квітня 2020 15:30
Кошторис ч6.pdf
22 квітня 2020 15:30
Кошторис ч5.pdf
22 квітня 2020 15:30
Кошторис ч4.pdf
22 квітня 2020 15:30
Кошторис ч3.pdf
22 квітня 2020 15:30
Кошторис ч2.pdf
22 квітня 2020 15:30
Кошторис ч1.pdf
22 квітня 2020 15:30
ЗВВ Техпромсервіс.pdf
22 квітня 2020 15:30
58.imd
22 квітня 2020 15:30
Цінова порпозиція.pdf
22 квітня 2020 15:30
Хемпель.pdf
22 квітня 2020 15:30
Статут.pdf
22 квітня 2020 15:30
Поліс-М та ЦРТ.pdf
22 квітня 2020 15:30
Паспорт Косенко.pdf
22 квітня 2020 15:30
Ліцензія і додаток.pdf
22 квітня 2020 15:30
Лист про санкції.pdf
22 квітня 2020 15:30
Лист на право підпису.pdf
22 квітня 2020 15:30
Дозвіл 2 стор.pdf
22 квітня 2020 15:30
Відгук ШГВ.pdf
22 квітня 2020 15:30
Відгук ЧНГ.pdf
22 квітня 2020 15:30
Відгук ЛТГ.pdf
22 квітня 2020 15:30
Витяг ПДВ.pdf
22 квітня 2020 15:30
Велепайп.pdf
22 квітня 2020 15:30
Аналогічний договір 4.pdf
22 квітня 2020 15:30
Аналогічний договір 3.pdf
22 квітня 2020 15:30
Аналогічний договір 2.pdf
22 квітня 2020 15:30
Аналогічний договір 1.pdf
22 квітня 2020 15:30
CANUSA.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Спеціалізоване монтажне управління №24

ТОВ "ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД"

ТОВ "НОРДІК-БУД"

ПрАТ Спеціалізоване монтажне управління №24

ТОВ "ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД" 219 924 463,48
UAH з ПДВ
216 594 287,50
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Спеціалізоване монтажне управління №24 221 742 503,41
UAH з ПДВ
217 706 448,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2020 15:50
Електронний підпис
14 серпня 2020 15:49
Довідка ДПС.pdf
14 серпня 2020 10:47
Електронний підпис
14 серпня 2020 10:41
Цінова пропозиція.pdf
14 серпня 2020 10:41
НАЗК.pdf
14 серпня 2020 10:41
Кошторис 7.pdf
14 серпня 2020 10:41
Кошторис 6.pdf
14 серпня 2020 10:41
Кошторис 5.pdf
14 серпня 2020 10:41
Кошторис 4.pdf
14 серпня 2020 10:41
Кошторис 3.pdf
14 серпня 2020 10:41
Кошторис 2.pdf
14 серпня 2020 10:41
Кошторис 1.pdf
14 серпня 2020 10:41
Довідка МВС.pdf
14 серпня 2020 10:41
Довідка ДПС.pdf
14 серпня 2020 10:41
Довідка (2).zip
14 серпня 2020 10:41
68.imd
22 квітня 2020 15:36
Електронний підпис
22 квітня 2020 15:36
Електронний підпис
22 квітня 2020 15:30
Опитувальник юр особи.pdf
22 квітня 2020 15:30
Лист НБУ по ліцензії.pdf
22 квітня 2020 15:30
Кошторис ч13.pdf
22 квітня 2020 15:30
Кошторис ч12.pdf
22 квітня 2020 15:30
Кошторис ч11.pdf
22 квітня 2020 15:30
Кошторис ч10.pdf
22 квітня 2020 15:30
Кошторис ч9.pdf
22 квітня 2020 15:30
Кошторис ч8.pdf
22 квітня 2020 15:30
Кошторис ч7.pdf
22 квітня 2020 15:30
Кошторис ч6.pdf
22 квітня 2020 15:30
Кошторис ч5.pdf
22 квітня 2020 15:30
Кошторис ч4.pdf
22 квітня 2020 15:30
Кошторис ч3.pdf
22 квітня 2020 15:30
Кошторис ч2.pdf
22 квітня 2020 15:30
Кошторис ч1.pdf
22 квітня 2020 15:30
ЗВВ Техпромсервіс.pdf
22 квітня 2020 15:30
58.imd
22 квітня 2020 15:30
Цінова порпозиція.pdf
22 квітня 2020 15:30
Хемпель.pdf
22 квітня 2020 15:30
Статут.pdf
22 квітня 2020 15:30
Поліс-М та ЦРТ.pdf
22 квітня 2020 15:30
Паспорт Косенко.pdf
22 квітня 2020 15:30
Ліцензія і додаток.pdf
22 квітня 2020 15:30
Лист про санкції.pdf
22 квітня 2020 15:30
Лист на право підпису.pdf
22 квітня 2020 15:30
Дозвіл 2 стор.pdf
22 квітня 2020 15:30
Відгук ШГВ.pdf
22 квітня 2020 15:30
Відгук ЧНГ.pdf
22 квітня 2020 15:30
Відгук ЛТГ.pdf
22 квітня 2020 15:30
Витяг ПДВ.pdf
22 квітня 2020 15:30
Велепайп.pdf
22 квітня 2020 15:30
Аналогічний договір 4.pdf
22 квітня 2020 15:30
Аналогічний договір 3.pdf
22 квітня 2020 15:30
Аналогічний договір 2.pdf
22 квітня 2020 15:30
Аналогічний договір 1.pdf
22 квітня 2020 15:30
CANUSA.pdf

Публічні документи

16 квітня 2020 13:39
22 Кошторис.rar
16 квітня 2020 13:39
21 Цінова пропозиція.PDF
16 квітня 2020 13:38
Рейтинг (2020).zip
16 квітня 2020 13:38
Ліцензія.zip
16 квітня 2020 13:38
БГ УТГ 2162.zip
16 квітня 2020 13:38
19 Призначення.PDF
16 квітня 2020 13:38
18 Затвердження.PDF
16 квітня 2020 13:38
16 Відомість осіб.PDF
16 квітня 2020 13:38
15 Довідка.PDF
16 квітня 2020 13:38
14 Гарантійний лист.PDF
16 квітня 2020 13:38
13 Копія Статуту.PDF
16 квітня 2020 13:38
12 Витяг реєстр ПДВ.PDF
16 квітня 2020 13:38
11 Копія паспорту.PDF
16 квітня 2020 13:38
9 Наказ призначення.PDF
16 квітня 2020 13:38
8 Протокол обрання.PDF
16 квітня 2020 13:38
7 Дозвіл техніка.PDF
16 квітня 2020 13:38
6 Дозвіл роботи.PDF
16 квітня 2020 13:38
5 Ліцензія.PDF
16 квітня 2020 13:38
4.1 Відгук.PDF
16 квітня 2020 13:38
3 Копія договору.PDF
16 квітня 2020 13:38
2 Довідка договори.PDF
16 квітня 2020 13:38
1 Додаток І-а.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД"

ПрАТ Спеціалізоване монтажне управління №24

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД"
#30531000
Переможець 216 594 287,50
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 16:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД"
#30531000
216 594 287,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 лютого 2022 17:14
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 11:49
ДУ № 3.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 11:49
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2021 10:19
ДУ_2_від_30.11.21_до_дог_2008000048.pdf зміни до договору
01 грудня 2021 10:19
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2021 15:28
ДУ_№1_від_18.08.2021.pdf зміни до договору
19 серпня 2021 15:28
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 16:31
сканирование.pdf укладений
28 серпня 2020 16:31
банківська гарантія.pdf укладений
28 серпня 2020 16:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 (продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі) Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII (в редакції, що діяла до 19.04.2020)
Номер договору про закупівлю: 2008000048
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.4 ст.36 (продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі) Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII (в редакції, що діяла до 19.04.2020)
Номер договору про закупівлю: 2008000048
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1 та п.3 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII (в редакції, що діяла до 19.04.2020
Номер договору про закупівлю: 2008000048
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 207 480 106,25
UAH (в тому числі ПДВ 34 580 017,71 UAH)