Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Р-15 Ковель – Володимир-Волинський – Червоноград – Жовква на ділянці км 42+000 — км 89 + 514 (окремими ділянками) з об'їздом м. Володимир-Волинського км 0+000 - км 3+800 (45233142-6 Ремонт доріг)
GBN G.1-218-182: 2011 Services on current average repair of the national highway of the R-15 Kovel - Volodymyr-Volynskyi - Chervonograd - Zhovkva on the section of km 42 + 000 - km 89 + 514 (by separate sections) with detour Volodymyr-Volynskyi city km 0 + 000 - km 3 + 800 (45233142-6 Road repair)
Очікувана вартість
65 824 660,00 UAH
UA-2020-03-20-003747-b cc46e7c277c24fad9d63376032be8f6f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипчук Руслан

380507833341 VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43020, Україна , Волинська область обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Контактна особа: Пилипчук Руслан
380507833341
VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Volyn Region
National ID: 25908960
Contact point: Pilipchuk Ruslan Vladimirovich
380507833341
VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 березня 2020 15:10
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2020 09:00
Початок аукціону: 25 травня 2020 14:43
Очікувана вартість: 65 824 660,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 658 246,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1974740 UAH
Publication date: 20 березня 2020 15:10
Enquiries until: 11 квітня 2020 09:00
Complaints submission until: до 17 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 квітня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 65 824 660 UAH including VAT
Minimal lowering step: 658 247 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Р-15 Ковель – Володимир-Волинський – Червоноград – Жовква на ділянці км 42+000 — км 89 + 514 (окремими ділянками) з об'їздом м. Володимир-Волинського км 0+000 - км 3+800 (45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G.1-218-182: 2011 Services on current average repair of the national highway of the R-15 Kovel - Volodymyr-Volynskyi - Chervonograd - Zhovkva on the section of km 42 + 000 - km 89 + 514 (by separate sections) with detour Volodymyr-Volynskyi city km 0 + 000 - km 3 + 800 (45233142-6 Road repair)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі, який не перевищує 30% вартості будівництва, в межах виділених на фінансування робіт у поточному році коштів. Підрядник зобов’язується використати отриману попередню оплату для виконання робіт і оформлення Акту виконаних послуг, а в разі невикористання попередньої оплати протягом 90 календарних днів, повернути її Замовнику. Аванс 10 Робочі 30
Надання послуг Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акт прийняття виконаних підрядних робіт (ф. КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних підрядних робіт (ф.КБ-3), які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику до 01 числа місяця, наступного за звітним. Розрахунок проводиться протягом 10 робочих днів з дати підписання відповідних документів Сторонами за наявності у Замовника відповідних бюджетних видатків. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога про внесення змін до ендерної документації
Дата подання: 31 березня 2020 13:15
Дата відповіді: 01 квітня 2020 14:09
Шановний Замовнику! У п.4 Додатку №2 до тендерної документації на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Р-15 Ковель-Володимир-Волинський-Червоноград-Жовква для підтвердження критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник має подати довідку, яка має містити не менш ніж один аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, категорію автомобільної дороги та інші дані згідно Таблиці 5.4. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3); - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі; При цьому у тендерній документації наведено визначення, який договір буде вважатися «аналогічним», а саме: «Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору». Звертаємо Вашу увагу, що процедура оголошена на закупівлю послуг з поточного середнього ремонту, а для підтвердження досвіду, згідно вимог тендерної документації Ви вимагаєте подати як аналогічний – договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору. Враховуючи, вище викладене, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити з неї дискримінаційну вимогу про подання, як аналогічного договору, тільки договору на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору. У змінах до Тендерної документації передбачити подання учасником для підтвердження наявного досвіду при закупівлі послуг з поточного середнього ремонту територіальних автомобільних доріг І, ІІ чи ІІІ категорії, як аналогічного, також договору з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення будь-якої категорії, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші зауваження розглянуто, очікуйте відповідних змін до тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-23-000098 ● c264c452798e41ba83bb1c2f85910cf8
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020 16:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

22.09.2020 № 58
Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 22.09.2020 № 58

Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-03-20-003747-b 20.03.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 23 жовтня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 19 травня 2020
UA-2020-03-20-003747-bcc46e7c277c24fad9d63376032be8f6f
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43020, Україна, Волинська область обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Данко Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

21 квітня 2020 08:58
Електронний підпис
21 квітня 2020 08:58
Електронний підпис
21 квітня 2020 08:57
24_дод1.pdf
21 квітня 2020 08:52
витяг.pdf
21 квітня 2020 08:48
ПДВ.pdf
21 квітня 2020 08:46
відомості.pdf
21 квітня 2020 08:37
24_дод 2 механізми.pdf
21 квітня 2020 08:25
№403-19_ч.2.pdf
21 квітня 2020 08:25
Виписка 1 974 740,00 грн.pdf
21 квітня 2020 08:25
Відгук - №403-19.pdf
21 квітня 2020 08:25
№403-19_ч.1.pdf
17 квітня 2020 14:47
трудові книжки_ч.6.pdf
17 квітня 2020 14:47
трудові книжки_ч.5.pdf
17 квітня 2020 14:47
трудові книжки_ч.4.pdf
17 квітня 2020 14:47
трудові книжки_ч.3.pdf
17 квітня 2020 14:47
трудові книжки_ч.2.pdf
17 квітня 2020 14:47
трудові книжки_ч.1.pdf
17 квітня 2020 14:47
Nakazy_080420.pdf
17 квітня 2020 14:47
Dyplomy_080420.pdf
17 квітня 2020 14:47
Техпаспорти ч.2.pdf
17 квітня 2020 14:46
Техпаспорти ч.1.pdf
17 квітня 2020 14:46
Ліцензія.pdf
17 квітня 2020 14:46
Відгук 405Д-17.pdf
17 квітня 2020 14:46
24_ст17.pdf
17 квітня 2020 14:46
24_інші документи.pdf
17 квітня 2020 14:46
24_дод4.pdf
17 квітня 2020 14:46
24_дод3.pdf
17 квітня 2020 14:46
24_дод 2 працівники.pdf
17 квітня 2020 14:46
24_дод 2 механізми.pdf
17 квітня 2020 14:46
24_дод 2 лабораторія.pdf
17 квітня 2020 14:46
24_дод 2 досвід.pdf
17 квітня 2020 14:46
24_ повноваження.pdf

Документи

21 квітня 2020 09:03
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

18 квітня 2020 21:33
Електронний підпис
18 квітня 2020 21:33
Електронний підпис
18 квітня 2020 21:33
5.Відомості з ЄДРПОУ.pdf
18 квітня 2020 21:33
4.Витяг з ЄДР.pdf
18 квітня 2020 21:33
3.Виписка з ЄДР.pdf

Документи

Публічні документи

20 квітня 2020 22:16
Електронний підпис
20 квітня 2020 22:15
Кваліфікація частина 4.rar
20 квітня 2020 22:15
Кваліфікація частина 3.rar
20 квітня 2020 22:15
Кваліфікація частина 2.rar
20 квітня 2020 22:15
Кваліфікація частина 1.rar
20 квітня 2020 22:15
Банківська гарантія.rar

Документи

Публічні документи

15 червня 2020 20:03
Електронний підпис
15 червня 2020 19:59
11 Р-15 км 0-3.imd
15 червня 2020 19:59
Розрахунок ДЦ.pdf
29 травня 2020 10:55
Електронний підпис
28 травня 2020 20:05
Документи переможця.7z
21 квітня 2020 08:57
Електронний підпис
21 квітня 2020 08:57
Електронний підпис
21 квітня 2020 08:57
4. Банківська гарантія.7z
21 квітня 2020 08:49
1. Гарантійний лист.pdf
21 квітня 2020 08:49
8. ДЦ з розрахунками.pdf
21 квітня 2020 08:49
1.3. Наявність досвіду.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"

ТОВ Данко

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2020 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 62 655 765,73
UAH з ПДВ
60 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" 60 550 000,00
UAH з ПДВ
60 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 65 034 750,00
UAH з ПДВ
65 034 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 червня 2020 20:03
Електронний підпис
15 червня 2020 19:59
11 Р-15 км 0-3.imd
15 червня 2020 19:59
Розрахунок ДЦ.pdf
29 травня 2020 10:55
Електронний підпис
28 травня 2020 20:05
Документи переможця.7z
21 квітня 2020 08:57
Електронний підпис
21 квітня 2020 08:57
Електронний підпис
21 квітня 2020 08:57
4. Банківська гарантія.7z
21 квітня 2020 08:49
1. Гарантійний лист.pdf
21 квітня 2020 08:49
8. ДЦ з розрахунками.pdf
21 квітня 2020 08:49
1.3. Наявність досвіду.pdf

Публічні документи

18 квітня 2020 21:33
Електронний підпис
18 квітня 2020 21:33
Електронний підпис
18 квітня 2020 21:33
5.Відомості з ЄДРПОУ.pdf
18 квітня 2020 21:33
4.Витяг з ЄДР.pdf
18 квітня 2020 21:33
3.Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

21 квітня 2020 08:58
Електронний підпис
21 квітня 2020 08:58
Електронний підпис
21 квітня 2020 08:57
24_дод1.pdf
21 квітня 2020 08:52
витяг.pdf
21 квітня 2020 08:48
ПДВ.pdf
21 квітня 2020 08:46
відомості.pdf
21 квітня 2020 08:37
24_дод 2 механізми.pdf
21 квітня 2020 08:25
№403-19_ч.2.pdf
21 квітня 2020 08:25
Виписка 1 974 740,00 грн.pdf
21 квітня 2020 08:25
Відгук - №403-19.pdf
21 квітня 2020 08:25
№403-19_ч.1.pdf
17 квітня 2020 14:47
трудові книжки_ч.6.pdf
17 квітня 2020 14:47
трудові книжки_ч.5.pdf
17 квітня 2020 14:47
трудові книжки_ч.4.pdf
17 квітня 2020 14:47
трудові книжки_ч.3.pdf
17 квітня 2020 14:47
трудові книжки_ч.2.pdf
17 квітня 2020 14:47
трудові книжки_ч.1.pdf
17 квітня 2020 14:47
Nakazy_080420.pdf
17 квітня 2020 14:47
Dyplomy_080420.pdf
17 квітня 2020 14:47
Техпаспорти ч.2.pdf
17 квітня 2020 14:46
Техпаспорти ч.1.pdf
17 квітня 2020 14:46
Ліцензія.pdf
17 квітня 2020 14:46
Відгук 405Д-17.pdf
17 квітня 2020 14:46
24_ст17.pdf
17 квітня 2020 14:46
24_інші документи.pdf
17 квітня 2020 14:46
24_дод4.pdf
17 квітня 2020 14:46
24_дод3.pdf
17 квітня 2020 14:46
24_дод 2 працівники.pdf
17 квітня 2020 14:46
24_дод 2 механізми.pdf
17 квітня 2020 14:46
24_дод 2 лабораторія.pdf
17 квітня 2020 14:46
24_дод 2 досвід.pdf
17 квітня 2020 14:46
24_ повноваження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"

ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
Переможець 60 300 000,00
UAH з ПДВ
26 травня 2020 11:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 травня 2020 11:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
60 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 квітня 2023 10:23
Додаткова угода №65-23.pdf зміни до договору
20 квітня 2023 10:23
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2023 15:04
Додаткова угода №02-23.pdf зміни до договору
12 січня 2023 15:04
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2022 10:42
Додаткова угода №146-22.pdf зміни до договору
10 серпня 2022 10:42
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2022 10:36
Додаткова угода №548-21.pdf зміни до договору
10 серпня 2022 10:36
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2022 12:36
Додаткова угода №73-22.pdf зміни до договору
26 травня 2022 12:35
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 18:26
Додаткова угода №477-21-5.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 18:26
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 15:10
Додаткова угода №422-21.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 15:10
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2021 11:32
Додаткова угода №54-21 (1).pdf зміни до договору
24 березня 2021 11:32
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2021 10:11
Додаткова угода №34-21 (1).pdf зміни до договору
04 березня 2021 10:11
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 15:03
Додаткова угода №322-20 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:02
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2020 09:18
Додаткова угода №103-20 (1).pdf зміни до договору
28 серпня 2020 09:18
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2020 13:00
Додаткова угода №53-20 (1).pdf зміни до договору
24 червня 2020 13:00
Електронний підпис зміни до договору
16 червня 2020 15:09
Додаткова угода №45-20 (1).pdf зміни до договору
16 червня 2020 15:09
Електронний підпис укладений
16 червня 2020 14:27
Договір №01.3-5-20.pdf укладений
16 червня 2020 14:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 1 до договору "Договірна ціна".
Номер договору про закупівлю: 01.3/5/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 45/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 3 до договору "Календарний графік виконання робіт (послуг)".
Номер договору про закупівлю: 01.3/5/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 53/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.3/5/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 103/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.3/5/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 322/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору. Внесення змін в додаток 3 до договору "Календарний графік виконання робіт (послуг).
Номер договору про закупівлю: 01.3/5/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 34/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування", Додаток 3 "Календарний графік виконання робіт (послуг)".
Номер договору про закупівлю: 01.3/5/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 54/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У тексті Договору та додатках до нього слово "роботи", замінити словом "послуги"; словосполучення "виконання робіт" та "виконання послуг" замінити словосполученням "надання послуг"; в пункті 1.1 договору слова "інших бюджетів" замінити словами "інших джерел, не заборонених законом". Внесення змін в Додаток 3 до договору "Календарний графік виконання робіт (послуг)"
Номер договору про закупівлю: 01.3/5/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 422/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.3/5/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 477-5/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення договору пунктами 16.10. - 16.14
Номер договору про закупівлю: 01.3/5/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 73/22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в пункт 3.1, 17.3 договору. Внесення змін в Додаток 3 до договору "Календарний графік надання послуг".
Номер договору про закупівлю: 01.3/5/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 548/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення пунктів 4.1., 13.1., 13.3., 13.10 договору.
Номер договору про закупівлю: 01.3/5/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 146/22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору до 31.12.2023 року.
Номер договору про закупівлю: 01.3/5/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 02/23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви Замовника.
Номер договору про закупівлю: 01.3/5/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 65/23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML