Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з заправки та відновлення картриджів (Харківське відділення)
Очікувана вартість
1 540 881,82 UAH
UA-2020-03-20-003703-b bb9ce6363b764bc3ad567c2c125e13de
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Силенко Дар’я Сергіївна

(044) 465-09-67 D.SILENKO@LOTUS.UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» АТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081258
Вебсайт: http://www.uz.gov.ua
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул. І. Франка, 21
Контактна особа: Силенко Дар’я Сергіївна
(044) 465-09-67
D.SILENKO@LOTUS.UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2020 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2020 20:00
Початок аукціону: 06 квітня 2020 14:04
Очікувана вартість: 1 540 881,82 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 408,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4625 посл.
Послуги з заправки та відновлення картриджів (Харківське відділення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 березня 2020 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2020 15:04
ТД Харків_ТО_картридж.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо законодавчих підстав надання (необхідності надання) сертифікатів ДСТУ ISO 9001 та ISO 14001.
Дата подання: 24 березня 2020 16:40
Дата відповіді: 26 березня 2020 15:25
Доброго дня. Згідно п.6 та п.7 Тезнічних вимог (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики) Додатку № 3 Тендерної документації для забезпечення безперебійної роботи Замовника, та надання послуг належної якості, Виконавець повинен мати впроваджену на підприємстві систему менеджменту управління якістю відповідно до національного стандарту ДСТУ ISO 9001. Технічні та якісні характеристики послуг з заправки та регенерації картриджів повинні передбачати застосування заходів із захисту довкілля. Виконавець повинен мати впроваджену на підприємстві систему екологічного менеджменту у відповідності до національного стандарту ДСТУ ISO 14001. -наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; -наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до ч.4 ст.16 документи, що не передбачені законодавством для учасників-юридичних, фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників-юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. З огляду на вищевикладене, запитання: чи буде відхилена замовником пропозиція учасника, на підставі того, що Учасник не надав (додав) вказані сертифікити до ТП? ISO 14001.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Законом України «Про публічні закупівлі» не визначений чітко перелік документів, відсутність яких у складі тендерної пропозиції може бути підставою для її відхилення замовником. З огляду на вищевикладене просимо уважно вивчити тендерну документацію, зокрема – «Перелік документів, які надаються учасником процедури закупівлі» (Додаток 1 до тендерної документації), що вже містить відповідь на поставлене запитання.
Слід зазначити, що кожний суб’єкт господарювання незалежно від форми власності має право на впровадження у своїй виробничій діяльності систем управління якістю і екологічного менеджменту та проходження сертифікації за стандартами ДСТУ ISO 9001 і ДСТУ ISO 14001.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-20-003703-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЯЧМЕНЬОВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:3279301801
Дата подання: 24 березня 2020 16:56
Про дотримання принципу недискримінації учасників, щодо подачі учасниками копії сертифікатів ДСТУ ISO 9001 та ДСТУ ISO 14001 з тендерної документації.
Доброго дня! Шановний Замовник! Вами під час проведення закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в cт.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасника та запобігання корупційним діям і зловживанням. Ви вимагає надати в складі Пропозиції конкурсних торгів: Копії дійсних до кінця поточного року сертифікатів ДСТУ ISO 9001 та ДСТУ ISO 14001 стосовно сервісного (технічного) обслуговування периферійного (друкуючого, копіювального) обладнання, які видані учаснику торгів. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників. Звертаємо увагу, що дане питання регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію». Частиною другою статті 16 Закону України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» визначено, що стандарти, прийняті підприємствами, застосовуються на добровільної основі. Відповідно до частини другої статті 15 Господарського кодексу України застосування стандартів чи їх окремих положень є обов'язковим для: суб'єктів господарювання, якщо обов’язковість застосування стандартів установлено нормативно-правовими актами; учасників угоди (контракту) щодо розроблення, виготовлення чи постачання продукції, якщо в ній (ньому) є посилання на певні стандарти; виробника чи постачальника продукції, якщо він склав декларацію про відповідність продукції певним стандартам чи застосував позначення цих стандартів у її маркуванні. Галузеві нормативні документи також застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Сертифікати ISO 9001:2015 та ISO 14001:2015 не є обов'язковими, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має лише рекомендаційний характер. Разом з тим, частиною 4 статті 22 ЗаконуУкраїни "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимагаємо, дотримуючись принципу недискримінації учасників, виключити вимогу щодо подачі учасниками копії сертифікатів ДСТУ ISO 9001 та ДСТУ ISO 14001 з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 березня 2020 15:25
На Вашу вимогу повідомляємо наступне.
У відповідності з наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 31.12.2015 №221 «Про прийняття нормативних документів України, гармонізованих з міжнародними та європейськими нормативними документами, та скасування нормативних документів України» зі змінами міжнародні стандарти ISO 9001 («Системи управління якістю. Вимоги») та ISO 14001 (Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування) були прийняті у якості національних стандартів України (ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 14001:2015 відповідно), гармонізованих з міжнародними нормативними документами, з наданням чинності з 01 липня 2016 року. Вимога про надання у складі Тендерної пропозиції копій дійсних до кінця поточного року сертифікатів ДСТУ ISO 9001 та ДСТУ ISO 14001 стосовно сервісного (технічного) обслуговування периферійного (друкуючого, копіювального) обладнання, які видані учаснику торгів, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Кожен суб’єкт господарювання має право на впровадження у своїй виробничій діяльності систем управління якістю і екологічного менеджменту та проходження сертифікації за стандартами ДСТУ ISO 9001 і ДСТУ ISO 14001. Наявність у Учасника торгів зазначених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню його ділових якостей на предмет:
- спроможності якісно та своєчасно виконувати обов’язки за договором враховуючи значні обсяги послуг та стислі терміни їх виконання;
- наявності на підприємстві системи екологічного менеджменту для застосування заходів із захисту довкілля при наданні послуг.
Крім того, звертаємо вашу увагу та те, що пунктом 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко визначено наступне: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити».
З огляду на вищевикладене вимога щодо надання у складі Тендерної документації зазначених вище документів не є дискримінаційною. Вважаємо, що вносити зміни в тендерну документацію на вимогу потенційного учасника недоцільно.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ СИСТЕМИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ" 1 488 373,56
UAH з ПДВ
1 488 373,56
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАСЯДЬКО ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА 1 521 080,00
UAH з ПДВ
1 521 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 квітня 2020 12:03
Електронний підпис
15 квітня 2020 12:03
Dovidka_20097587830030671312.pdf.p7s
15 квітня 2020 12:03
тендерна пропозиція.pdf
15 квітня 2020 12:03
не надання довідки ФОП.pdf
15 квітня 2020 12:03
не вносились до ЄДР.pdf
15 квітня 2020 12:03
МВС.pdf
15 квітня 2020 12:03
ДФІ.pdf
15 квітня 2020 12:03
без ліцензії.pdf
03 квітня 2020 11:03
Електронний підпис
03 квітня 2020 11:00
ТУ сумісність тонеру.pdf
03 квітня 2020 11:00
тендерна пропозиція.pdf
03 квітня 2020 11:00
стаття 17.pdf
03 квітня 2020 11:00
сертифікат ISO 9001.pdf
03 квітня 2020 11:00
сертифікат ISO 14001.pdf
03 квітня 2020 11:00
Протокол №7.pdf
03 квітня 2020 11:00
працівники.pdf
03 квітня 2020 11:00
обладнання та мат база.pdf
03 квітня 2020 11:00
не надання інформації.pdf
03 квітня 2020 11:00
накази працівників 2.pdf
03 квітня 2020 11:00
накази працівники.pdf
03 квітня 2020 11:00
Калькуляція.pdf
03 квітня 2020 10:59
ІНН Луценко копія.pdf
03 квітня 2020 10:59
захист довкілля.pdf
03 квітня 2020 10:59
ДУ-1 ГІОЦ.pdf
03 квітня 2020 10:59
Додаток 3.pdf
03 квітня 2020 10:59
ДОГОВІР дорога 2018.pdf
03 квітня 2020 10:59
ГІОЦ-9-18___28-08-2018.pdf
03 квітня 2020 10:59
висновок СЕС ТУ.pdf
03 квітня 2020 10:59
висновок СЕС на тонер.pdf
03 квітня 2020 10:59
без ліцензії.pdf
03 квітня 2020 10:59
аналогічні договора.pdf
03 квітня 2020 10:59
акти ГІОЦ 2018.pdf
03 квітня 2020 10:59
акти 2018 дорога.pdf

Публічні документи

03 квітня 2020 10:22
Електронний підпис
03 квітня 2020 10:22
стаття 17.pdf
03 квітня 2020 10:22
обладнання.pdf
03 квітня 2020 10:22
про персональні дані.pdf
03 квітня 2020 10:22
про захист довкілля.pdf
03 квітня 2020 10:22
Витяг з ЄДР копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ СИСТЕМИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗАСЯДЬКО ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ СИСТЕМИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ"
#39586058
Переможець 1 488 373,56
UAH з ПДВ
14 квітня 2020 14:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2020 14:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ СИСТЕМИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ"
#39586058
1 488 373,56
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 липня 2021 11:15
Електронний підпис зміни до договору
18 березня 2021 13:48
доп угода 2(31) (1).pdf зміни до договору
18 березня 2021 13:47
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 17:19
доп угода 1(31) (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:19
Електронний підпис укладений
27 квітня 2020 11:52
Договір ТО картриджі.pdf укладений
27 квітня 2020 11:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: ФГІОЦ-ТХ-31/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з вимогами ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», стоони дійшли взаємної згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного календарного року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми Договору.
Номер договору про закупівлю: ФГІОЦ-ТХ-31/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 860 792,29
UAH (в тому числі ПДВ 143 465,38 UAH)