Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція дороги комунальної власності по бульв. Леоніда Бірюкова в м.Буча Київської області
Очікувана вартість
11 736 489,20 UAH
UA-2020-03-20-003410-b 5fd9c72daaf84a9cb44f91bb489d70e0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Василівна

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Юлія Василівна
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2020 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 03 квітня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 14 квітня 2020 15:05
Очікувана вартість: 11 736 489,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 736,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 55000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція дороги комунальної власності по бульв. Леоніда Бірюкова в м.Буча Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київська область, м.Буча, дорога комунальної власності по бульв. Леоніда Бірюкова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 та згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт Аванс 20 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2020 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 15:34
ТД зі змінами 02.04.2020.pdf
02 квітня 2020 15:34
перелік змін 02.04.2020.pdf
31 березня 2020 16:53
Додаток 3 Бірюкова Буча.pdf
20 березня 2020 14:39
Додатки 1,2,4 бул Бірюкова Буча.pdf
02 квітня 2020 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2020 14:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 15:34
ТД зі змінами 02.04.2020.pdf
31 березня 2020 16:53
ТД зі змінами 31.03.2020.PDF
20 березня 2020 14:39
ТД Бірюкова Буча.pdf
02 квітня 2020 15:34
перелік змін 02.04.2020.pdf
31 березня 2020 16:53
перелік змін 31.03.2020.PDF
31 березня 2020 16:53
Додаток 3 Бірюкова Буча.pdf
20 березня 2020 14:39
Додаток 3 ПД бул Бірюкова Буча.pdf
20 березня 2020 14:39
Додатки 1,2,4 бул Бірюкова Буча.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

довідка ДФC
Дата подання: 02 квітня 2020 19:15
Дата відповіді: 07 квітня 2020 11:52
в тендерній документації зазначено, що переможець торгів на виконання вимоги статті 17 повинен надати оригінал або нотаріально завірену копію довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов'язкових платежів), видану відповідним органом ДЕРЖАВНОЇ ФІСКАЛЬНОЇ СЛУЖБИ, що діє станом на дату подання документу або електронну довідку. Чи буде прийматися Замовником "довідка про відсутність заборгованості із платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи" видана ГУ ДПС у ......... області.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Так!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-20-003410-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 24 березня 2020 12:17
Вимоги ТД
В зв'язку з введенням в Україні карантину просимо виключити вимогу тендерної документації щодо отримання документів не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2020 12:52
Доброго дня! Згідно Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених статтею 22 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимоги з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Разом з тим, повідомляємо, що учасник має можливість отримати документи від інших установ/підприємств/організації за електронним запитом.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-20-003410-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА", Код ЄДРПОУ:38260976
Дата подання: 22 травня 2020 16:29
Скарга на дії Замовника
скарга+платіжне доручення
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 травня 2020 19:39
рішення від 26.05.2020№10271+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 26 травня 2020 19:39
рішення від 10.06.2020№11444.pdf
Дата публікації: 15 червня 2020 23:23
Номер скарги: UA-2020-03-20-003410-b.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 22 травня 2020 21:30
СКАРГА (відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
20 березня 2020 року Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (надалі – Замовник) оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення закупівлі робіт з реконструкції дороги комунальної власності по бульв. Леоніда Бірюкова в м. Буча Київської області (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-20-003410-b. Приватне підприємство «АВТОМАГІСТРАЛЬ» (ЄДРПОУ 31481658) (надалі – Скаржник) як Учасник приймав участь у процедурі закупівлі вищезазначених послуг. 14.05.2020 відбулася процедура розкриття тендерних пропозицій. Замовником було отримано чотири пропозиції від Учасників з наступними цінами пропозицій: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА" (код ЄДРПОУ 38260976) – 8 490 201,92 грн. з ПДВ. 2. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" (код ЄДРПОУ 31481658) - 8 902 691,45 грн. з ПДВ. 3. ТОВ БК "СТРОЙ-БУД" (код ЄДРПОУ 41480577) - 10 000 000,00 грн. з ПДВ. 4. ТОВ "АМК РЕМ-БУД" (код ЄДРПОУ 38256839) - 10 399 000,00 грн. з ПДВ За результатами аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією стала пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АВТОМАГІСТРАЛЬ". За результатами розгляду пропозиції Замовник приймає рішення про відхилення пропозиції Скаржника (протокол засідання тендерного комітету № 297 від 13.05.2020) і визнає переможцем ТОВ "АМК РЕМ-БУД" (протокол засідання тендерного комітету № 299 від 13.05.2020). ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" вважає, що Замовником порушено наші права та законні інтереси, порядок проведення процедури закупівлі, а також основні норми та принципи Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме: 1. Пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АВТОМАГІСТРАЛЬ" була неправомірно відхилена відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. Відповідно до рішення Тендерного комітету Замовника (протокол № 297 від 13.05.2020) причинами відхилення пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АВТОМАГІСТРАЛЬ" були: - Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме: - Згідно пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, інформаційну довідку про виконання аналогічного договору, в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, місцезнаходження; ПІБ особи відповідальної за виконання робіт (із зазначенням контактного номеру телефону); номер та дата укладеного договору; предмет договору; найменування та місцезнаходження об’єкта, інформацію про стан об’єкта (введений в експлуатацію об’єкт, не введено в експлуатацію об’єкт). У складі тендерної пропозиції Учасника ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АВТОМАГІСТРАЛЬ" надано, зокрема, вищезазначену довідку яка не містить найменування об’єкта, що є невідповідністю умовам тендерної документації в цій частині. - Згідно пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації документи повинні бути вкладені в повному обсязі, а саме: мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, печатки (у разі наявності), підпису та ін.). Проте, у складі тендерної пропозиції Учасника ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АВТОМАГІСТРАЛЬ" надано, зокрема, наказ (розпорядження) про переведення на іншу роботу Ждан Володимира Володимировича який не має вигляду повного документу (повністю розмита інформація що зазначається в колонках 1-2 таблиці наказу), що є невідповідністю умовам тендерної документації в цій частині. Заявник вважає, що виконав всі вимоги Замовника і надав всі документи, які вимагалися Тендерною документацією. 1.1. Так, пунктом 5 Розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що учасник на підтвердження наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в складі пропозиції має надати інформаційну довідку про виконання аналогічного договору, в якій повинно бути зазначено: повне найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, місцезнаходження; ПІБ особи відповідальної за виконання робіт (із зазначенням контактного номеру телефону) номеру та дати укладеного договору; предмет договору; найменування та місцезнаходження об’єкта, інформацію про стан об’єкта. Детальніше в скарзі що додається.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 травня 2020 20:43
рішення від 27.05.2020 № 10382.pdf
Дата публікації: 27 травня 2020 20:43
рішення від 10.06.2020 № 11441.pdf
Дата публікації: 15 червня 2020 23:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано Замовником
Дата виконання рішення замовником: 23 червня 2020 16:37

Документи подані скаржником

22 травня 2020 16:29
платіжне доручення.pdf
22 травня 2020 16:29
скарга.pdf
05 червня 2020 18:30
Запит від 28.05.2020 року.pdf

Документи подані замовником

03 червня 2020 17:27
рішення від 11.02.2020 №2610.pdf
03 червня 2020 17:27
рішення від 18.03.2020 № 5208.pdf

Документи подані скаржником

22 травня 2020 21:30
Наказ АМК РЕМ-БУД.pdf
22 травня 2020 21:30
Протокол №297 від 13.05.2020.pdf
22 травня 2020 21:30
Протокол №299 від 13.05.2020.pdf
22 травня 2020 21:30
Скарга UA-2020-03-20-003410-b.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-22-000044 ● ee0cbc9a22de43dd9b2c7b4ac3aedf71
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020 18:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.06.2020 № 162

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
22.06.2020 № 162
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2020-03-20-003410-b 20.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 липня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 квітня 2020 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА" 8 490 201,92
UAH з ПДВ
8 490 201,92
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 8 902 691,45
UAH з ПДВ
8 902 691,45
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БК "СТРОЙ-БУД" 10 850 526,46
UAH з ПДВ
10 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" 10 492 078,72
UAH з ПДВ
10 399 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" 10 999 999,50
UAH з ПДВ
10 999 999,50
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

ТОВ БК "СТРОЙ-БУД"

ТОВ "АМК РЕМ-БУД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА"
#38260976
Рішення скасоване 8 490 201,92
UAH з ПДВ
23 червня 2020 15:56
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Рішення скасоване 8 902 691,45
UAH з ПДВ
23 червня 2020 15:56
ТОВ БК "СТРОЙ-БУД"
#41480577
Рішення скасоване 10 000 000,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 15:56
ТОВ "АМК РЕМ-БУД"
#38256839
Рішення скасоване 10 399 000,00
UAH з ПДВ
23 червня 2020 15:56
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА"
#38260976
Відхилено 8 490 201,92
UAH з ПДВ
23 червня 2020 16:39
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Переможець 8 902 691,45
UAH з ПДВ
23 червня 2020 16:41

Документи

14 травня 2020 15:31
Електронний підпис
14 травня 2020 15:31
Протокол 296.PDF
21 квітня 2020 12:15
Електронний підпис
21 квітня 2020 12:14
протокол 150.pdf

Документи

14 травня 2020 15:32
Електронний підпис
14 травня 2020 15:31
Протокол 297.PDF

Документи

14 травня 2020 15:33
Електронний підпис
14 травня 2020 15:32
Протокол 298.PDF

Документи

23 червня 2020 16:39
Електронний підпис
23 червня 2020 16:38
610.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 червня 2020 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
8 902 691,45
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2023 12:43
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 16:26
Додаткова угода № 4 від 31.12.2021_67-20.PDF зміни до договору
04 січня 2022 16:25
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2021 10:34
Додаткова угода №3 від 06.12.2021_67-20_.PDF зміни до договору
08 грудня 2021 10:33
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2021 15:12
Додаткова угода № 3 від 06.12.2021.PDF зміни до договору
06 грудня 2021 15:12
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2021 15:03
Додаткова угода № 3 від 26.12.2021.PDF зміни до договору
06 грудня 2021 15:02
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 14:13
Додаткова угода №2 до Договору №67-20 від 10.07.2020.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 14:09
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 10:14
Додаткова угода № 1 від 26.10.2020.PDF зміни до договору
28 жовтня 2020 10:13
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 15:38
Договір № 67-20 від 10.07.2020..PDF укладений
10 липня 2020 15:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: № 67-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 67-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 67-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 67-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 67-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 67-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 липня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 7 125 361,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 187 560,17 UAH)