Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
контейнери металеві для збору ТПВ
Очікувана вартість
1 600 000,00 UAH
UA-2020-03-20-003377-b ● c64ca52dd06e473fb3918f2f300d8842
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365707 |
Місцезнаходження: | 54017, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 7 |
Контактна особа: |
Сапожник Артем Анатолійович 380512537705 Depgkh@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2020 14:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 червня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 червня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 01 липня 2020 15:07 |
Очікувана вартість: | 1 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 32000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
джерело фінансування: місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 Одиниця
контейнери металеві для збору ТПВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул. Кузнецька, 199
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2020
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за наданий товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 травня 2020 09:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 травня 2020 09:29 |
2.ТД- контейнери для ТПВ - нова редакція - 2.doc | |
07 травня 2020 09:29 |
1. протокол ЗТД - 2.doc | |
08 квітня 2020 12:21 |
2.ТД- контейнери для ТПВ - нова редакція - 1.doc | |
08 квітня 2020 12:21 |
1. протокол ЗТД - 1.doc | |
02 квітня 2020 11:12 |
1. протокол ЗТД.doc | |
02 квітня 2020 11:12 |
2.ТД- контейнери для ТПВ - нова редакція.doc | |
20 березня 2020 14:38 |
2.ТД- контейнери для ТПВ.doc |
07 травня 2020 09:31 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
07 травня 2020 09:29 |
2.ТД- контейнери для ТПВ - нова редакція - 2.doc
|
|||||||||
07 травня 2020 09:29 |
1. протокол ЗТД - 2.doc
|
|||||||||
08 квітня 2020 12:21 |
2.ТД- контейнери для ТПВ - нова редакція - 1.doc
|
|||||||||
08 квітня 2020 12:21 |
1. протокол ЗТД - 1.doc
|
|||||||||
02 квітня 2020 11:12 |
1. протокол ЗТД.doc
|
|||||||||
02 квітня 2020 11:12 |
2.ТД- контейнери для ТПВ - нова редакція.doc
|
|||||||||
20 березня 2020 14:38 |
2.ТД- контейнери для ТПВ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо некомпетентності замовника в проведенні торгів
Дата подання: 08 квітня 2020 13:05
Дата відповіді: 10 квітня 2020 10:39
замовник, ви внесли зміни у тендерну документацію 08.04.20. що тепер робити учасникам які подали свої тендерні пропозиції до 08.04.20. скільки ще ви будете вносити зміни???????????
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику процедури закупівлі!
Маємо бажання нагадати Вам, що згідно ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Відповідно до ч. 5 ст. 25 цього ж Закону, Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Відтак, маємо впевненість в тому, що внесення змін до тендерної документації з продовженням строку подання тендерних пропозицій суттєво не впливає на вже подану тендерну пропозицію та не позбавляє потенційного Учасника права внести до неї відповідні зміни.
Отже, уважний аналіз положень діючого Закону України «Про публічні закупівлі» вже дає вичерпну відповіді на поставлене Вами питання.
Маємо бажання нагадати Вам, що згідно ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Відповідно до ч. 5 ст. 25 цього ж Закону, Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Відтак, маємо впевненість в тому, що внесення змін до тендерної документації з продовженням строку подання тендерних пропозицій суттєво не впливає на вже подану тендерну пропозицію та не позбавляє потенційного Учасника права внести до неї відповідні зміни.
Отже, уважний аналіз положень діючого Закону України «Про публічні закупівлі» вже дає вичерпну відповіді на поставлене Вами питання.
Несоответсвие параметров
Дата подання: 09 червня 2020 16:45
Дата відповіді: 10 червня 2020 11:45
Прошу уточнить данный момент- необходимы баки обьемом 750л.
В указанных параметрах ТЗ выходит обьем 880л.
Прошу уточнить на какие данные ориентироваться!
Відповідь: Доброго дня! Ваше твердження з приводу обєму в 880 л не знаходить свого ані технічного ані математичного підтвердження. Замовник передбачає можливість виконання контейнерів саме з тими параметрами, які вказані в технічному завданні тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-20-003377-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МІРОХІН ІГОР СЕРГІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3358103812
Дата подання: 09 червня 2020 16:28
Несоответсвие размеров с обьемом.
При данных параметрах обьем бака получается порядком 0,88, а не 0,75 как требует ТЗ. Прошу уточнить данные размеры и кубатуру данного бака.
Скасована
Дата: 09 червня 2020 16:30
Причина: ПРовожу уточнення
Номер вимоги: UA-2020-03-20-003377-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МІРОХІН ІГОР СЕРГІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3358103812
Дата подання: 09 червня 2020 16:43
Несоответсвие параметров.
Несоответсвие в обьеме- требуются баки обьемом 750л, а в ТЗ указаны параметры на 880л.
Скасована
Дата: 09 червня 2020 16:44
Причина: Уточняю
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 липня 2020 16:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОМ СЕРВІС КО" |
1 240 000,00
UAH з ПДВ
|
899 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПІДПРИЄМСТВО ПРОФСПІЛКИ "ТОРГОВИЙ ДІМ КОРОСТЕНСЬКОЇ ВИПРАВНОЇ КОЛОНІЇ (№ 71) |
1 392 000,00
UAH з ПДВ
|
999 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАВОД АЛЕКО" |
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство зобмеженою відповідальністю "УКРСНАБ-ПАЛИВО" |
1 240 000,00
UAH з ПДВ
|
1 001 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АГРОНЕКСТ" |
1 380 000,00
UAH з ПДВ
|
1 199 599,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОПЕЙСЬКА ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ" |
1 580 000,00
UAH з ПДВ
|
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "Барський машинобудівний завод" |
1 280 000,00
UAH з ПДВ
|
1 280 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮЖНИЙ ЕЛЕКТРОТЕХНІЧНИЙ ЗАВОД" |
1 320 000,00
UAH з ПДВ
|
1 320 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" |
1 440 000,00
UAH з ПДВ
|
1 440 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Завод Кобзаренка |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКСОРСТРОЙ" |
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
1 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПРОМ СЕРВІС КО" #40962823 |
Очікує рішення |
899 999,00
UAH з ПДВ
|
01 липня 2020 16:22
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 08 липня 2020 10:50 |
Коментар щодо відміни: | торги визнані такими, що не відбулися оскільки ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі (ч. 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»). |
Документи:
08 липня 2020 10:49
|
6. повідомлення про відміну торгів.doc |