Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ - Ковель - Ягодин (на м. Люблін) на ділянці км 91+459 - км 116+459, Житомирська область
GBN G.1-218-182:2011. Services in current mid-life repair of principal motor road in public use M-07 Kiev - Kovel - Yagodin (in Lublin) on the section of km 91+459 - km 116+459, Zhytomyr region
Очікувана вартість
80 108 582,60 UAH
UA-2020-03-20-003018-b 35400256943943eebc6e61ecb541c604
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рудюк Вікторія Олексіївна

380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Вебсайт: http://zt.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16
Контактна особа: Рудюк Вікторія Олексіївна
380412470529
rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Zhytomyr Oblast
National ID: 03451526
Contact point: Rudyuk Viktoriya Oleksiivna
380412470529
rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 березня 2020 14:05
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2020 09:00
Очікувана вартість: 80 108 582,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2403257.48 UAH
Publication date: 20 березня 2020 14:05
Enquiries until: 13 квітня 2020 09:00
Complaints submission until: до 19 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 квітня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 80 108 583 UAH including VAT
Minimal lowering step: 80 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ - Ковель - Ягодин (на м. Люблін) на ділянці км 91+459 - км 116+459, Житомирська область
GBN G.1-218-182:2011. Services in current mid-life repair of principal motor road in public use M-07 Kiev - Kovel - Yagodin (in Lublin) on the section of km 91+459 - km 116+459, Zhytomyr region
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ - Ковель - Ягодин (на м. Люблін) на ділянці км 91+459 - км 116+459, Житомирська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G.1-218-182:2011. Services in current mid-life repair of principal motor road in public use M-07 Kiev - Kovel - Yagodin (in Lublin) on the section of km 91+459 - km 116+459, Zhytomyr region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки замовник має право здійснювати попередню оплату послуг у розмірі, що не перевищує 30 відсотків від вартості послуг, передбачених на поточний рік при отриманні погодження від головного розпорядника коштів на строк до 90 днів (Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070). Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання послуг матеріальних ресурсів. При використанні отриманого авансу Підрядник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи щодо закупівлі матеріальних ресурсів на об'єкт Аванс 5 Робочі 30
Надання послуг замовник має право здійснювати попередню оплату послуг у розмірі, що не перевищує 30 відсотків від бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3 Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 квітня 2020 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2020 17:19
Проект договору М-07.docx
15 квітня 2020 17:19
Додатки до ТД.docx
15 квітня 2020 17:17
Перелік змін М-07.pdf
15 квітня 2020 16:57
ТД_пот.середній ремонт М-07 км 91+459 - км 116+459 зі змінами.doc
31 березня 2020 16:32
Підсумкова відомість ресурсів М-07 км 91+459 - км 116+459.rtf
15 квітня 2020 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2020 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2020 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 квітня 2020 17:19
Проект договору М-07.docx
20 березня 2020 14:21
Проект договору.doc
15 квітня 2020 17:19
Додатки до ТД.docx
20 березня 2020 14:20
Додатки до ТД.doc
15 квітня 2020 17:17
Перелік змін М-07.pdf
15 квітня 2020 16:56
Перелік змін М-07.pdf
15 квітня 2020 16:57
ТД_пот.середній ремонт М-07 км 91+459 - км 116+459 зі змінами.doc
20 березня 2020 14:40
ТД_пот.середній ремонт М-07 км 91+459 - км 116+459.doc
20 березня 2020 14:38
ТД_пот.середній ремонт М-07 км 91+459 - км 116+459.doc
20 березня 2020 14:20
ТД_пот.середній ремонт М-07 км 91+459 - км 116+459.doc
31 березня 2020 16:32
Підсумкова відомість ресурсів М-07 км 91+459 - км 116+459.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо кваліфікаційних критерій
Дата подання: 06 квітня 2020 09:34
Дата відповіді: 08 квітня 2020 16:45
Службою автомобільних доріг у Житомирській області, відповідно до Рішення тендерного комітету (протокол № 61 від 20.03.2020р.), оголошено відкриті торги на закупівлю послуг: «ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ – Ковель – Ягодин (на м. Люблін) на ділянці км 91+459 – км 116+459, Житомирська область (45233142-6. Ремонт доріг)». Процедурою закупівель є відкриті торги. Тендерну документацію на закупівлю послуг, як зазначається в оголошенні Служби автомобільних доріг у Житомирській області, розроблено на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами) (далі - Закон). Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за наведеною формою, відповідно до Додатку 3 до тендерної документації Таблиця 6. Зокрема, одним з критеріїв такої відповідності Учасника, є документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі не менше 100 % від об’ємів основних послуг в натуральних величинах, в тому числі: ремонт поздовжніх та поперечних швів заливанням мастикою в цементобетонному покритті- 145 076 м. Загальновідомо, що (станом на 01.07.2017р. згідно листа Державного агентства автомобільних доріг України від 20.07.2017р. № 2903/3/5.3-12-100/15), в Україні загальна протяжність автомобільних доріг загального користування складала 169 652,2 км, у тому числі з цементобетонним покриттям – 2120,5 км. І на сьогоднішній час ця цифра значно не збільшилась. На сьогодні в Україні, за різних причин, не лишилось жодної дорожньої Компанії, яка б мала досвід виконання вищевказаних робіт та документальне його підтвердження в необхідному обсязі, щоб повністю відповідати вищезазначеним кваліфікаційним вимогам. Тому, відповідно до сьогоднішніх реалій, пропонуємо внести зміни до Тендерної документації в частині корегування вищезгаданих кваліфікаційних вимог: щодо обсягу ремонту поздовжніх та поперечних швів заливанням мастикою в цементобетонному покритті, а саме: зменшити обсяг досвіду виконання робіт/надання послуг з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього або дрібного ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно - до 50% та розширити критерій в частині застосування досвіду Учасника з виконання подібних робіт в аеропортах - на злітно-посадкових смугах аеродромів, руліжних доріжках та перонах (при виконанні яких клас наслідків (відповідно до п. 5.1 чинного ДБН В.1.2-14-2009) становить СС2 та СС3 (об’єкти будівництва ІІІ, ІV та V категорії складності), що значно вище класу наслідків СС1 (об’єкти будівництва І та ІІ категорії складності), який зазвичай застосовується при будівництві доріг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни в ТД
щодо технічного завдання
Дата подання: 06 квітня 2020 10:26
Дата відповіді: 08 квітня 2020 16:36
При вивченні відомості обсягів послуг згідно додатку 7 тендерної документації з послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ – Ковель – Ягодин (на м. Люблін) на ділянці км 91+459 – км 116+459, Житомирська область (45233142-6. Ремонт доріг)» було виявлено ряд недоліків у технічному завданні щодо дорожньої розмітки: Перше. Відповідно до ДСТУ 2587:2010 БЕЗПЕКА ДОРОЖНЬОГО РУХУ. РОЗМІТКА ДОРОЖНЯ. ЗАГАЛЬНІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ. МЕТОДИ КОНТРОЛЮВАННЯ. ПРАВИЛА ЗАСТОСУВАННЯ, розділ 4 КЛАСИФІКАЦІЯ, ОСНОВНІ ПАРАМЕТРИ І РОЗМІРИ, таблиця №1, вид розмітки за номером 1.11 може бути тільки за шириною 10 або 15 см. Просимо внести зміни до відповідності з ДСТУ до Додаток 7 до тендерної документації «Технічне завдання ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ – Ковель – Ягодин (на м. Люблін) на ділянці км 91+459 – км 116+459, Житомирська область (45233142-6. Ремонт доріг)», «Дорожня розмітка» (п.14 Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення маркірувальною машиною Hofmann TS 290 TE або еквівалент, тип лінії 1.11, ШИРИНОЮ 0,2 м [при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу]). Друге. Відповідно до СОУ 42.1-37641918-095:2012 НОРМИ ВИТРАТ МАТЕРІАЛІВ ДЛЯ ВИКОНАННЯ РОБІТ ПО ДОРОЖНІЙ ГОРИЗОНТАЛЬНІЙ РОЗМІТЦІ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ (далі – СОУ), розділ 4 ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ, п. 4.9 Витрати пластиків при нанесенні розмітки та шумових смуг, пп. 4.9.2 та пп.4.9.3, трактує те, що нормами не передбачено нанесення розмітки 1.13, 1.16.1 - 1.16.3, 1.17 - 1.30 по трафарету (холодним пластиком), оскільки дані види розмітки передбачають нанесення вручну, що призводить до перевитрат пластику. Також, відповідно до СОУ, таблиця Г.1 – «Норми витрат пластиків на 1 м2 площі їх нанесення, кг», передбачено витрати пластиків на 1 м2 (розмітка 1.12, 1.14.1 - 1.14.5, 1.15 згідно з ДСТУ 2587), в залежності від групи пластиків. Просимо внести зміни до відповідності з ДСТУ та СОУ до Додатку 7 до тендерної документації «Технічне завдання ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ – Ковель – Ягодин (на м. Люблін) на ділянці км 91+459 – км 116+459, Житомирська область (45233142-6. Ремонт доріг)», «Дорожня розмітка» (п.15 Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком холодного нанесення по трафарету маркірувальною машиною Hofmann 2К 50 або еквівалент, тип лінії (1.12,1.13;1.14.1,1.16.1; 1.16.2; 1.16.3; 1.18; 1.19; 1.20; 1.21) [при виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу]).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни в технічне завдання.
щодо субпідрядної оргізації
Дата подання: 06 квітня 2020 10:29
Дата відповіді: 08 квітня 2020 16:42
Згідно Додатку 3 до тендерної документації, «Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям (статті 16 закону)», в п. 5, прописано те, що «Аналогічним буде вважатися договір на виконання робіт/надання послуг з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі не менше 100 % від об’ємів основних послуг в натуральних величинах. Основними видами робіт є: - Ремонт поздовжніх та поперечних швів заливанням мастикою в цементобетонному покритті - 145 076 м - Влаштування тонкошарового покриття з литоїемульсійно-мінеральної суміші- 247 513 м2 - Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки- 88,2 км Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору. Зрозуміло те, що Учаснику треба підтвердити вищенаведену інформацію. Питання перше. Якщо у нашого підприємства відсутній досвід по певному(их) виду(ах) робіт, але ми плануємо залучати субпідрядну(і) організацію(ї) менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, то чи потрібно субпідрядній(им) організації(ям) підтверджувати власний досвіт виконаних робіт / наданих послуг із вищенаведених робіт? Якщо так, то які саме документи має надати субпідрядна(і) організація(ї) стосовно аналогічних договорів? Питання друге. Якщо у нашого підприємства відсутній досвід по певному(их) виду(ах) робіт, але ми плануємо залучати субпідрядну(і) організацію(ї) більше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, то які саме документи має надати субпідрядна(і) організація(ї)? При вивченні відомості обсягів послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ – Ковель – Ягодин (на м. Люблін) на ділянці км 91+459 – км 116+459, Житомирська область (45233142-6. Ремонт доріг)» незрозуміло які види робіт має виконувати геодезист???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Досвід виконання аналогічного договору має підтвердити саме Учасник. Замовником будуть внесені зміни в ТД щодо аналогічного договору.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-20-003018-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 18 квітня 2020 15:12
СКАРГА на вимоги тендерної документації зі змінами
Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-20-003018-b Службою автомобільних доріг у Житомирській області (далі - Замовник), було розпочато проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю послуг «ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ - Ковель - Ягодин (на м. Люблін) на ділянці км 91+459 - км 116+459, Житомирська область (ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг)». Приватне підприємство "АВТОМАГІСТРАЛЬ" (далі – ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Скаржник) має багаторічний досвід у наданні послуг, які є аналогічними предмету закупівлі на ринку України та має намір прийняти участь у зазначених торгах. Разом з тим, ознайомившись з вимогами тендерної документації зі змінами, яка затверджені рішенням тендерного комітету Протоколом №89 від "15" квітня 2020 року нами було встановлено, що положення документації містять дискримінаційний характер, що порушує наші права та законні інтереси, як потенційного учасника процедури закупівлі та в подальшому може призвести до відхилення нашої тендерної пропозиції. У відповідності зі статтею 18 Закону скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Якщо до тендерної документації замовником вносилися зміни після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, не підлягають оскарженню положення тендерної документації, до яких зміни не вносилися. Після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, скарги можуть подаватися лише щодо змін до тендерної документації, внесених замовником. Враховуючи те, що зміни до тендерної документації були внесені рішенням тендерного комітету від 15 квітня 2020 року, опубліковано нову редакцію тендерної документації та продовжено кінцевий строк подання пропозицій до 23 квітня 2020 до 09:00, Скаржник має законне право на оскарження умов тендерної документації, до яких були внесені зміни до 00:00 19.04.2020 р. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації зі змінами тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до частини 5 розділу III Тендерної документації зі змінами та згідно переліку документів, що викладені в Додатку 3. Згідно з пунктом 5 розділу ІІІ Тендерної документації зі змінами для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник у складі тендерної пропозиції надає документи, зазначені у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Відповідно до додатку 3 Тендерної документації зі змінами учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за нижченаведеною формою: Таблиця 6 Інформація про виконання аналогічного(их) договору(ів) № п/п Замовник, місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи, № телефону, код ЄДРПОУ 1. № договору 2. дата укладання договору 3. предмет договору 4. найменування та місцезнаходження об’єкта 5. категорія а/д 1. Ціна договору, грн 2. Сума виконання договору, грн 3. Відсоток виконання договору Найменування послуг/ одиниця виміру Обсяг послуг Номер та дата підписання акту приймання виконаних будівельних робіт 1 2 3 4 5 6 7 Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, категорію автомобільної дороги та інші дані згідно Таблиці 6. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - копію(ї) усіх актів приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдки (-ок) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3); - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. Креслення, специфікації, заповнені відомості обсягів робіт для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (-них) договору (-рів) надавати не обов’язково. Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт, визначений Замовником в тендерній документації. Аналогічним буде вважатися виконаний договір на виконання робіт/надання послуг з будівництва, реконструкції, капітального ремонту, поточного середнього та дрібного ремонтів на автомобільних дорогах загального користування та/або на злітно-посадкових смугах, руліжних доріжках та перонах аеродромів, та/або вулиць магістрального значення комунальної власності, який(і) містить роботи, подібні за технічним завданням (ремонт поздовжніх та поперечних швів в цементобетонному покритті та влаштування тонкошарового покриття з литої емульсійно-мінеральної суміші), укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. 1) Замовник в додатку 3 Тендерної документації зі змінами звужено поняття аналогічності договору до договорів на виконання робіт/надання послуг з будівництва, реконструкції, капітального ремонту, поточного середнього та дрібного ремонтів на автомобільних дорогах загального користування та/або на злітно-посадкових смугах, руліжних доріжках та перонах аеродромів, та/або вулиць магістрального значення комунальної власності, який(і) містить роботи, подібні за технічним завданням (ремонт поздовжніх та поперечних швів в цементобетонному покритті та влаштування тонкошарового покриття з литої емульсійно-мінеральної суміші), укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною по відношенню до Скаржника та в подальшому може призвести до відхилення нашої тендерної пропозиції з причин, які від нас не залежать. Предметом даної закупівлі є ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ - Ковель - Ягодин (на м. Люблін) на ділянці км 91+459 - км 116+459, Житомирська область (ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг), а не закупівлі робіт/послуг з злітно-посадкових смугах, руліжних доріжках та перонах аеродромів. Звертаємо увагу, що види робіт/послуг: ремонт поздовжніх та поперечних швів заливанням мастикою в цементобетонному покритті та влаштування тонкошарового покриття з литої емульсійно-мінеральної суміші є рідкісними для ринку України та відсоток бетонних доріг в Україні є дуже маленьким, не більше 1%. Виконання таких видів робіт можуть підтвердити тільки окремі компанії, які мають досвід будівництва доріг за межами України, однак учасники, які працюють на території України, зокрема Скаржник на сьогоднішній день не може надати документальне підтвердження виконання саме таких видів робіт/послуг, оскільки за останні 5 років служби автомобільних доріг, зокрема Замовник, не проводили закупівлі на виконання подібних видів робіт. Відповідно до частини 2 статті 16 Закону, замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. А також, відповідно до частини 3 статті 16 Закону замовник визначає в тендерній документації перелік документів, які підтверджують інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Законом не передбачено право замовника встановлювати обмеження щодо поняття аналогічного договору, а Замовник має тільки право вимагати підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду. Зокрема, ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" має успішний досвід виконання аналогічних договорів на закупівлю послуг з капітального ремонту та поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, даний факт підтверджується виконаними аналогічними договорами, які додаються до скарги. Однак, зазначена вимога не дозволяє Скаржнику прийняти нам участь у даній процедурі закупівлі оскільки, наявні виконані договори не містить всього переліку робіт/послуг, які вимагає Замовник в своїй тендерній документації, а саме ремонт поздовжніх та поперечних швів в цементобетонному покритті та влаштування тонкошарового покриття з литої емульсійно-мінеральної суміші. Зазначені договори є аналогічними за предметом, та підтверджують наявність у нашої компанії досвіду виконання аналогічних договорів щодо надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення, що і є предметом цієї закупівлі. Скаржник додає, що технічне завдання передбачає виконання робіт/послуг, вказаних у вимогах щодо підтвердження досвіду, але й ці види робіт не є основними, при визначенні кваліфікаційних критеріїв Замовник повинен керуватися не тільки технічним завданням, а й розуміти, що однакових проектів не може бути і такий підхід до визначення кваліфікаційних критеріїв є дискримінаційним по відношенню до учасників, зокрема до Скаржника, який має великий досвід у будівництві, реконструкції, капітальному ремонті, поточному середньому та дрібному ремонтах на автомобільних дорогах загального користування. Варто зауважити, що основні види робіт, досвід виконання яких Замовник вимагає підтвердити, нічим не відрізняються від інших робіт, які виконуються під час надання послуг з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, відмінним є лише техніка, яка застосовується для роботи. ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" має цю необхідну техніку, яка потрібна для виконання ремонту поздовжніх та поперечних швів в цементобетонному покритті та влаштування тонкошарового покриття з литої емульсійно-мінеральної суміші. Наступним повідомляємо, що нами було забезпечено підприємство необхідною технікою, яка необхідна при виконані ремонту поздовжніх та поперечних швів в цементобетонному покритті та влаштування тонкошарового покриття з литої емульсійно-мінеральної суміші, а саме: Найменування техніки Документ, підтверджуючий приналежність Машини плавильно-заливні Свідоцтво про реєстрацію серія ІС№050703 від 24.12.2015р. залученої згідно договору №57 від 17.02.2020р Свідоцтво про реєстрацію серія ЕЕ№029761 від 03.08.2016р. залученої згідно згідно договору №13/04-1 від 13.04.2020р. Свідоцтво про реєстрацію серія ЕЕ№029900 від 11.08.2016р. залученої згідно згідно договору №13/04/20 від 13.04.2020р. Свідоцтво про реєстрацію серія ЕЕ№213842 від 10.06.2019р. Установка для прочищення швів Функції даної установки входять в склад плавильно-заливної машини Установка для обробки тріщин Бухгалтерська довідка Вих.№319/ТВ від 16.04.2020р. з основних засобів Машина для влаштування тонкошарових покриттів Свідоцтво про реєстрацію Серія ОМ №038044 від 16.04.2020р. Реєстраційний талон Серія КХС №104533 від 18.12.2001 р. залученої згідно договору №27 від 27.03.2020р. Отже, для виконання основних видів робіт (ремонт поздовжніх та поперечних швів в цементобетонному покритті та влаштування тонкошарового покриття з литої емульсійно-мінеральної суміші), які встановив замовник в тендерній документації ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" має всю необхідну техніку. Також, працівники ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" мають необхідний досвід та знання для виконання ремонту поздовжніх та поперечних швів заливанням мастикою в цементобетонному покритті та влаштування тонкошарового покриття з литої емульсійно-мінеральної суміші. Однак, Скаржник, як юридична особа не може документально підтвердити аналогічного досвіду виконання робіт саме вказаних в Тендерній документації, але його працівники мають цей досвід та в змозі його виконати. Позиція Скаржника ґрунтується на аналогічних рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які були прийняті щодо скарг на встановлення замовником аналогічних дискримінаційних вимог, зокрема: - Рішення № 4773 -р/пк-пз від 12.03.2020 відповідно до якого: "Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведених вище умов. За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть ті учасники, які мають досвід виконання аналогічного договору на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений саме протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, а також мають досвід виконання аналогічного договору, що виконаний не менш, саме ніж на 85% від загальної ціни договору, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника"; - Рішення № 14819 -р/пк-пз від 16.09.2019 відповідно до якого: "Разом з тим, Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище умови, в частині переліку робіт (без винятку). Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають досвіду виконання аналогічного договору відповідно до якого виконувались наведені роботи без винятку, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, зокрема, Скаржника". Такі вимоги звужують коло потенційних учасників та прописуються під якогось конкретного суб’єкта господарювання, що всупереч Закону фактично позбавляє закупівлю добросовісної конкуренції. Скаржник зазначає, що взяти участь у процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають досвід виконання аналогічного договору щодо всіх без винятку видів робіт, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, зокрема і до ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ". 2) Замовник позбавив можливості надавати досвід
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 23 квітня 2020 19:56

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 травня 2020
UA-2020-03-20-003018-b35400256943943eebc6e61ecb541c604
Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Місцезнаходження: 10029, Україна, Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Унідор Сервіс" Документи
Відхилено
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

23 квітня 2020 07:10
Електронний підпис
22 квітня 2020 17:47
Електронний підпис
22 квітня 2020 17:41
Нове подати Уніпром.rar
22 квітня 2020 17:41
реєстр документів.pdf
22 квітня 2020 17:41
Документи.pdf
22 квітня 2020 17:41
ГАРАНТІЯ.rar
22 квітня 2020 17:41
СТ 17.pdf
22 квітня 2020 17:41
Проект договору.pdf
22 квітня 2020 17:41
Рішення Засновника.pdf
22 квітня 2020 17:41
Наказ 17-к.pdf
22 квітня 2020 17:41
Довкілля.pdf
22 квітня 2020 17:41
Унідор ISO.pdf
22 квітня 2020 17:41
Ліцензія.pdf
22 квітня 2020 17:41
Договір Волинь 2.pdf
22 квітня 2020 17:41
Довідка Люди.pdf
22 квітня 2020 17:41
Атестати.pdf
22 квітня 2020 17:41
Оренда приміщень.pdf
22 квітня 2020 17:41
ТЕХНІКА.pdf

Документи

Публічні документи

23 квітня 2020 07:50
Електронний підпис
23 квітня 2020 07:49
Проект догвору.pdf
23 квітня 2020 07:49
25_Довіреності.pdf
23 квітня 2020 07:49
22_Копія ліцензії.pdf
23 квітня 2020 07:49
19_Довідка ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Унідор Сервіс"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"

Інформація про відміну

Дата відміни
21 травня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій