Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
вугілля Антрацит (АКО 25-100)
Очікувана вартість
97 650,00 UAH
UA-2020-03-20-002928-b ● d14ffbdc930644e6ab2554bcc621f64f
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Центр соціально-психологічної реабілітації дітей м.Лиман Донецької області |
Код ЄДРПОУ: | 25783115 |
Місцезнаходження: | 84406, Україна , Донецька обл., Лиман, вул.Свободи ,буд.104 |
Контактна особа: |
Гловська Наталя 380626142456 25783115@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2020 13:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2020 14:06 |
Очікувана вартість: | 97 650,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 488,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15.75 тони
вугілля Антрацит АКО 25-100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84406, Україна, Донецька область, Лиман, Свободи, 104
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 квітня 2020
—
30 квітня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 березня 2020 14:37 |
допорогова закупівля вугілля ЦСПРД 20,03.2020 оголошення та додатки1-5.zip | |
23 березня 2020 14:36 |
допорогова закупівля вугілля ЦСПРД 20,03.2020 оголошення та додатки1-5.zip | |
20 березня 2020 14:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 березня 2020 14:37 |
допорогова закупівля вугілля ЦСПРД 20,03.2020 оголошення та додатки1-5.zip
|
|||
23 березня 2020 14:36 |
допорогова закупівля вугілля ЦСПРД 20,03.2020 оголошення та додатки1-5.zip
|
|||
20 березня 2020 14:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Спосіб підтвердження кваліфікації
Дата подання: 22 березня 2020 19:17
Дата відповіді: 23 березня 2020 14:26
Доброго дня! У додатку 2 до Оголошення вказано, що Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи (на електронну адресу 25783115@mail.gov.ua). Чому лише на електронну адресу, якщо закупівля проводиться з використанням електронної системи закупівель? Це є порушенням основних принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів, що підтверджують відповідність учасника встановленим вимогам. Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру. Дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів. Перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни тендерних пропозицій. Під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною.
На підставі вищевикладеного вимагаємо внести зміни та вилучити з Додатку 2 вираз "на електронну адресу 25783115@mail.gov.ua" та забезпечити добросовісну конкуренцію серед учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Берем до уваги Ваше зауваження, виправим Додаток 2 . У Додатку 2 малося на увазі " не лише" на електронну адресу" . а "також " на електронну адресу , щоб була можливість їх переглянути без перешкоджень, на той випадок ,коли сбой у системі , або з інших причин,коли не підгружаються документи.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-20-002928-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД", Код ЄДРПОУ:42768142
Дата подання: 02 квітня 2020 17:12
Неправомірне визначення переможця
Шановний Замовнику! Вимагаємо скасувати неправомірне рішення про визначення переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІГА ГРУПП" у відповідності до п.4 ч.1 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Згідно Додатку 1 Замовником встановлені Технічні (якісні) вимоги до товару: Вугілля АНТРАЦИТ марка АКО ( 25-100) фракція – 25-100 мм., зольність(А) до 13%, сірка (s) до 3%, летучі (v) до 5%, калорійність (Q) не нижче 6000 ккал/кг, при цьому Замовником у Додатку 1 зазначено, що пропозиції, що не відповідають зазначеним вимогам, відхиляються. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІГА ГРУПП" пропонує до постачання вугілля АКО 25-70, фракція - 25-70 мм, яке не відповідає технічним вимогам до товару та не може бути запропоноване у якості еквіваленту до предмету закупівлі. Згідно п.4 ч.1 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна пропозиція ПП "ЛІГА ГРУПП" мала бути відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
На підставі вищезазначеного, вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІГА ГРУПП" та відхилити його пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації у відповідності до п.4 ч.1 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Згідно Додатку 1 Замовником встановлені Технічні (якісні) вимоги до товару: Вугілля АНТРАЦИТ марка АКО ( 25-100) фракція – 25-100 мм., зольність(А) до 13%, сірка (s) до 3%, летучі (v) до 5%, калорійність (Q) не нижче 6000 ккал/кг, при цьому Замовником у Додатку 1 зазначено, що пропозиції, що не відповідають зазначеним вимогам, відхиляються. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІГА ГРУПП" пропонує до постачання вугілля АКО 25-70, фракція - 25-70 мм, яке не відповідає технічним вимогам до товару та не може бути запропоноване у якості еквіваленту до предмету закупівлі. Згідно п.4 ч.1 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна пропозиція ПП "ЛІГА ГРУПП" мала бути відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
На підставі вищезазначеного, вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІГА ГРУПП" та відхилити його пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації у відповідності до п.4 ч.1 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 квітня 2020 13:32
Шановний учаснику! Ми дуже поважно ставимось і до Вас ,як учасника , і до усіх інших учасників нашої проведеної допорогової закупівлі, та не вважаєм запотрібне відхилювати пропозицію ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІГА ГРУПП" за такими обставинами:
-по-перше: п.4 ч.1 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі",на який Ви вказуєте, відноситься до Розділу IV" Процедура відкритих торгів", а у нас- це відбулась процедура "допорогова закупівля" , вартість предмета якої не перевищує 200 тисяч гривень.
-по-друге : у оголошенні про проведення закупівлі, у пункті 3.1. нами була прописана можливість еквіваленту, та у заголовку до технічних вимог до товару ,також була зазначена можливість еквіваленту. ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЛІГА ГРУПП" була запропонована пропозиція ,котра повністю відповідає нашим технічним вимогам, окрім фракції. Данний аналог , запропонований "ЛІГА ГРУПП" нас повністю задовільняє.
-по-третє: 02.04.2020 року о 14:06 год відбувся аукціон у три раунди, у якій Ви приймали участь зі всіма іншими учасниками, пропозиція "ЛІГА ГРУПП" була признаною найвигіднішою системою автоматично. При тому Ви не робили кроків пониження ціни, щоб Ваша пропозиція стала найвигіднішою.
З повагою , Гловська Наталя Володимирівна .
-по-перше: п.4 ч.1 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі",на який Ви вказуєте, відноситься до Розділу IV" Процедура відкритих торгів", а у нас- це відбулась процедура "допорогова закупівля" , вартість предмета якої не перевищує 200 тисяч гривень.
-по-друге : у оголошенні про проведення закупівлі, у пункті 3.1. нами була прописана можливість еквіваленту, та у заголовку до технічних вимог до товару ,також була зазначена можливість еквіваленту. ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЛІГА ГРУПП" була запропонована пропозиція ,котра повністю відповідає нашим технічним вимогам, окрім фракції. Данний аналог , запропонований "ЛІГА ГРУПП" нас повністю задовільняє.
-по-третє: 02.04.2020 року о 14:06 год відбувся аукціон у три раунди, у якій Ви приймали участь зі всіма іншими учасниками, пропозиція "ЛІГА ГРУПП" була признаною найвигіднішою системою автоматично. При тому Ви не робили кроків пониження ціни, щоб Ваша пропозиція стала найвигіднішою.
З повагою , Гловська Наталя Володимирівна .
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-03-20-002928-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД", Код ЄДРПОУ:42768142
Дата подання: 03 квітня 2020 16:25
Повторно: неправомірне визначення переможцем ПП "ЛІГА ГРУПП"
Шановний Замовнику! Уважно вивчивши вашу відповідь повідомляємо наступне:
1. Враховуючи те, що торги відбулися за процедурою "допорогова закупівля", доводимо до вашого відома, що пропозиція ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІГА ГРУПП" все ще не відповідає вимогам документації.
Згідно п.3 р.1 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”, затверджено Наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 (із змінами, внесеними згідно з Наказом ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019)) термін "переможець" вживається в такому значенні: "учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам та вимогам до предмета закупівлі, визначених замовником, визнана найбільш економічно вигідною і якого замовник визначив переможцем". Відповідно до цього значення, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІГА ГРУПП" не може бути визначено переможцем саме тому, що його пропозиція не відповідає всім умовам та вимогам до предмета закупівлі, визначених замовником.
2. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІГА ГРУПП" надало пропозицію щодо товару, який не відповідає встановленим у тендерній документації характеристикам, тому не може бути "еквівалентом". У вашій відповіді ви зазначаєте, що пропозиція ПП "ЛІГА ГРУПП" відповідає вашим технічним вимогам, окрім фракції. Але фракція - це такий же значний показник, як і всі інші, зазначені у технічних вимогах щодо предмету закупівлі! Предметом закупівлі є один товар, а ПП "ЛІГА ГРУПП" пропонує інший товар, показники якого гірші, ніж предмет закупівлі.
3. Ціна пропозицій Учасників залежить від технічних, якісних та кількісних характеристик товару, що пропонується. Враховуючи те, що ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІГА ГРУПП" пропонує товар, показники якого гірше, ніж предмет закупівлі, ціна за одиницю такого товару менше, ніж ціна товару відповідної якості. ПП "ЛІГА ГРУПП" взяло участь в аукціоні з невідповідним та як наслідок більш дешевим товаром, ніж вимагався Замовником, тому за результатами аукціону його пропозицію було признано найвигіднішою системою автоматично. Таким чином, Учасники процедури закупівлі опинились в нерівному становищі, що мало бути усунено на етапі оцінки пропозицій шляхом відхилення пропозиції ПП "ЛІГА ГРУПП", яка не відповідає всім умовам та вимогам до предмета закупівлі, визначених замовником.
На підставі вищевикладеного, ПОВТОРНО, вимагаємо скасувати неправомірне рішення про визначення переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІГА ГРУПП" та відхилити його пропозицію як таку, що не відповідає всім умовам та вимогам до предмета закупівлі, визначених замовником (згідно Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”, затверджено Наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 (із змінами, внесеними згідно з Наказом ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019)).
Розгорнути
Згорнути
1. Враховуючи те, що торги відбулися за процедурою "допорогова закупівля", доводимо до вашого відома, що пропозиція ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІГА ГРУПП" все ще не відповідає вимогам документації.
Згідно п.3 р.1 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”, затверджено Наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 (із змінами, внесеними згідно з Наказом ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019)) термін "переможець" вживається в такому значенні: "учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам та вимогам до предмета закупівлі, визначених замовником, визнана найбільш економічно вигідною і якого замовник визначив переможцем". Відповідно до цього значення, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІГА ГРУПП" не може бути визначено переможцем саме тому, що його пропозиція не відповідає всім умовам та вимогам до предмета закупівлі, визначених замовником.
2. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІГА ГРУПП" надало пропозицію щодо товару, який не відповідає встановленим у тендерній документації характеристикам, тому не може бути "еквівалентом". У вашій відповіді ви зазначаєте, що пропозиція ПП "ЛІГА ГРУПП" відповідає вашим технічним вимогам, окрім фракції. Але фракція - це такий же значний показник, як і всі інші, зазначені у технічних вимогах щодо предмету закупівлі! Предметом закупівлі є один товар, а ПП "ЛІГА ГРУПП" пропонує інший товар, показники якого гірші, ніж предмет закупівлі.
3. Ціна пропозицій Учасників залежить від технічних, якісних та кількісних характеристик товару, що пропонується. Враховуючи те, що ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІГА ГРУПП" пропонує товар, показники якого гірше, ніж предмет закупівлі, ціна за одиницю такого товару менше, ніж ціна товару відповідної якості. ПП "ЛІГА ГРУПП" взяло участь в аукціоні з невідповідним та як наслідок більш дешевим товаром, ніж вимагався Замовником, тому за результатами аукціону його пропозицію було признано найвигіднішою системою автоматично. Таким чином, Учасники процедури закупівлі опинились в нерівному становищі, що мало бути усунено на етапі оцінки пропозицій шляхом відхилення пропозиції ПП "ЛІГА ГРУПП", яка не відповідає всім умовам та вимогам до предмета закупівлі, визначених замовником.
На підставі вищевикладеного, ПОВТОРНО, вимагаємо скасувати неправомірне рішення про визначення переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІГА ГРУПП" та відхилити його пропозицію як таку, що не відповідає всім умовам та вимогам до предмета закупівлі, визначених замовником (згідно Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”, затверджено Наказом ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 (із змінами, внесеними згідно з Наказом ДП "Прозорро" № 11 від 20.03.2019)).
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 квітня 2020 15:30
Шановний Учаснику!
У відповідь на Вашу вимогу UA-2020-03-20-002928-b.b2 повідомляємо наступне.
Відповідно до ч.1 ст. 7 Закону України «Про публічні закупівлі» Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України є Уповноваженим органом, який здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель, і має повноваження щодо надання тлумачень окремих положень Закону України «Про публічні закупівлі» і консультацій стосовно їх практичної реалізації .
Згідно консультативної відповіді Департамента сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України на запит №766/2017 від ТОВ «Теплоенергосервіс» стосовно визначення еквіваленту товару, якщо товаром є вугілля, «Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Тому, у разі якщо у тендерній документації встановлені вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі, замовник самостійно визначає відповідність запропонованого еквіваленту таким вимогам». Тобто, тільки Замовник має виключне право самостійно визначати, який товар є еквівалентом, а жоден з учасників не має ніякого права вказувати Замовнику, який товар є еквівалентом.
Вугілля АО 25-70, запропоноване ПП «Ліга Групп», має найнижчу ціну і за своїми характеристиками повністю відповідає вимогам Замовника стосовно показників зольності, вологи, летких речовин, вмісту сірки, нижчої теплоти згорання. Тому Ваше твердження, що ПП «Ліга Групп» «пропонує товар, показники якого гірше, ніж предмет закупівлі» є абсолютно безпідставним.
Ваше твердження, що фракція вугілля є значним показником при визначенні еквіваленту товару, не містить ніяких обгрунтувань і тому не може вважатися істинним. Оскільки тоді, якщо припустити протилежне, то з огляду на положення ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація» випливає, що еквівалентом до вугілля АКО 25-100 є тільки вугілля АКО 25-100. А отже і фраза «або еквівалент» у назві предмету закупівлі, і вимоги ч.3) ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» лишаються будь-якого сенсу. Підсумовуючи вищенаведене, можна вважати, що вугілля АО 25-70, яке запропоноване ПП «Ліга Групп», за сукупністю всіх ознак є еквівалентом вугілля АКО 25-100 тому , що за своїми характеристиками повністю відповідають нашим вимогам.
Тому Ваш висновок, що учасники процедури закупівлі опинились в нерівному становищі внаслідок того, що ПП «Ліга Групп» запропонувало невідповідний і більш дешевий товар, є хибним і не відповідає дійсності.
Таким чином, Ваша вимога не містить ніяких обґрунтувань неправомірності рішення про визначення ПП «Ліга Групп» переможцем тендеру.
На підставі вищевикладеного а також з огляду на те, що Замовник під час здійснення закупівлі з метою цільового і ефективного використання бюджетних коштів повинен дотримуватися принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, недискримінації учасників, об’єктивної і неупередженої оцінки пропозицій, будь-які законні підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
З повагою, Гловська Н.В.
У відповідь на Вашу вимогу UA-2020-03-20-002928-b.b2 повідомляємо наступне.
Відповідно до ч.1 ст. 7 Закону України «Про публічні закупівлі» Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України є Уповноваженим органом, який здійснює регулювання та реалізує державну політику у сфері закупівель, і має повноваження щодо надання тлумачень окремих положень Закону України «Про публічні закупівлі» і консультацій стосовно їх практичної реалізації .
Згідно консультативної відповіді Департамента сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України на запит №766/2017 від ТОВ «Теплоенергосервіс» стосовно визначення еквіваленту товару, якщо товаром є вугілля, «Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Тому, у разі якщо у тендерній документації встановлені вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі, замовник самостійно визначає відповідність запропонованого еквіваленту таким вимогам». Тобто, тільки Замовник має виключне право самостійно визначати, який товар є еквівалентом, а жоден з учасників не має ніякого права вказувати Замовнику, який товар є еквівалентом.
Вугілля АО 25-70, запропоноване ПП «Ліга Групп», має найнижчу ціну і за своїми характеристиками повністю відповідає вимогам Замовника стосовно показників зольності, вологи, летких речовин, вмісту сірки, нижчої теплоти згорання. Тому Ваше твердження, що ПП «Ліга Групп» «пропонує товар, показники якого гірше, ніж предмет закупівлі» є абсолютно безпідставним.
Ваше твердження, що фракція вугілля є значним показником при визначенні еквіваленту товару, не містить ніяких обгрунтувань і тому не може вважатися істинним. Оскільки тоді, якщо припустити протилежне, то з огляду на положення ДСТУ 3472:2015 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація» випливає, що еквівалентом до вугілля АКО 25-100 є тільки вугілля АКО 25-100. А отже і фраза «або еквівалент» у назві предмету закупівлі, і вимоги ч.3) ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» лишаються будь-якого сенсу. Підсумовуючи вищенаведене, можна вважати, що вугілля АО 25-70, яке запропоноване ПП «Ліга Групп», за сукупністю всіх ознак є еквівалентом вугілля АКО 25-100 тому , що за своїми характеристиками повністю відповідають нашим вимогам.
Тому Ваш висновок, що учасники процедури закупівлі опинились в нерівному становищі внаслідок того, що ПП «Ліга Групп» запропонувало невідповідний і більш дешевий товар, є хибним і не відповідає дійсності.
Таким чином, Ваша вимога не містить ніяких обґрунтувань неправомірності рішення про визначення ПП «Ліга Групп» переможцем тендеру.
На підставі вищевикладеного а також з огляду на те, що Замовник під час здійснення закупівлі з метою цільового і ефективного використання бюджетних коштів повинен дотримуватися принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, недискримінації учасників, об’єктивної і неупередженої оцінки пропозицій, будь-які законні підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
З повагою, Гловська Н.В.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2020 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІГА ГРУПП" |
88 987,50
UAH з ПДВ
|
88 987,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД" |
90 373,50
UAH з ПДВ
|
90 373,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД" |
96 075,00
UAH з ПДВ
|
96 075,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІГА ГРУПП" #40031673 |
Переможець |
88 987,50
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2020 15:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2020 10:03
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2020 10:03
|
договор 17 1 09 04 2020.pdf | укладений |
10 квітня 2020 10:01
|