Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
1 670 000,00 UAH
UA-2020-03-20-002855-b 5a6609151785415bacc36221df76f477
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нороха Дмитро Петрович

380567461766 dlinkor@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний технічний університет "Дніпровська політехніка"
Код ЄДРПОУ: 02070743
Вебсайт: http://www.nmu.org.ua
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 19
Контактна особа: Нороха Дмитро Петрович
380567461766
dlinkor@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2020 13:50
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 06 квітня 2020 14:19
Очікувана вартість: 1 670 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
721 штуки
комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Д. Яворницького, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 березня 2020 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2020 13:51
ТД-КОМП_2020 (у).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Специфікація ПК
Дата подання: 20 березня 2020 15:06
Дата відповіді: 23 березня 2020 11:11
Добрий день. В даній закупівлі ви розглядаєте набір комплектуючих, які постачатимуться самостійно (пп. 1-7, 20-28) чи обчислювальну техніку в сборі?
Відповідь: Добрий день. комплектуючи постачаються самостійно.
Тендер
Дата подання: 22 березня 2020 21:31
Дата відповіді: 25 березня 2020 11:19
Шановний Замовник! в Тендерній документації, а саме: "11.3.Постачальник зобов’язаний (за вимогою замовника) здійснити безоплатно монтаж та введення в експлуатацію устаткування для автоматичної обробки інформації". Предметом закупівлі є комп'ютерні комплектуючі, роз'ясніть будь-ласка, що ви маєте на увазі під "монтаж та введення в експлуатацію"? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Щодо змісту п.11.3. Замовник залишає за собою право звернутися за технічною підтримкою та отримати її у переможця закупівлі з яким буде укладено договір. Технічна підтримка можливо знадобиться при установці потавленого обладнання фахівцями університету.
Подання документів тендерної пропозиції в електронній формі з накладанням ЕЦП
Дата подання: 26 березня 2020 09:21
Дата відповіді: 27 березня 2020 10:13
Шановний Замовнику, враховуючи умови карантину в країні та ускладнення процедури власноручного підпису документів пропозиції уповноваженої особи та накладання печатки через рекомендації МОЗ щодо віддаленої роботи, чи буде підставою для відхилення подання тендерної пропозиції учасника, в якому кожний окремий документ та тендерна пропозиція вцілому будуть подані в електронному вигляді з використанням електронно-цифрового підпису (ЕЦП), з посиланням на джерело перевірки дійсності такого підпису? Прохання відповідсти так чи ні. Дякую за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, Враховуючи відсутність додаткових нормативних підстав діючих на період карантину , оформлення пропозиції для участі у процедурі закупівлі здійснюється відповідно до тендерної документації та діючого законодавства.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-20-002855-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ", Код ЄДРПОУ:41554748
Дата подання: 10 квітня 2020 20:21
Не погодження з рішенням замовника
ТОВ «ТКК «ФРАЙ» категорично не погоджується з рішенням замовника №139 від 09.04.2020 року, про відхилення пропозиції ТОВ «ТКК «ФРАЙ» та вважає його необґрунтованим та безпідставним виходячи з наступного.
Замовник відхилив пропозицію нібито через відсутність дійсного договору з офіційним сервісним центром у м. Дніпро, однак учасник надав в складі пропозиції чинний договір з ТОВ «Крок-ТТЦ» та лист підтвердження про сервісний центр в м. Дніпро.
Окрім того, Замовник відхилив пропозицію нібито через відсутність гарантійного листа від сервісного центру, однак в складі пропозиції надано цей гарантійний лист від ТОВ «Крок-ТТЦ». Просимо надати додаткове роз’яснення з приводу причин відхилення пропозиції учасника з найменшою ціновою пропозицією та який підтвердив наявність сервісного центру у м. Дніпро.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 квітня 2020 13:58
Шановний учаснику! На Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Обов’язковою умовою Замовника в тендерній документації була наявність в Учасника власного офіційного сервісного центру у м. Дніпрі (Додаток 2 до тендерної документації).
У разі якщо Учасник зареєстрований в іншому населеному пункті, Учасник у складі тендерної пропозиції зобов’язаний надати:
- дійсний договір Учасника з офіційним сервісним центром, розташованим у м. Дніпрі;
- лист - гарантію від офіційного сервісного центру щодо здійснення гарантійних зобов’язань сертифікованими фахівцями на території Замовника не пізніше, ніж через один робочий день з моменту надходження заявки в робочий день з 9:00 до 16:00 години, а у разі надходження заявки у неробочий день або після 16:00 години, часом надходження заявки вважається 9:00 година наступного робочого дня.
ТОВ «ТКК «ФРАЙ» в складі тендерної пропозиції надав договір з ТОВ «Крок-ТТЦ» та лист гарантію від ТОВ «Крок-ТТЦ» вихідний номер 03042020 від 03.04.2020р..
В листі гарантії ТОВ «Крок-ТТЦ» повідомило про наявність партнерського, а не власного сервісного центру. Виходячи з листа ТОВ «Крок-ТТЦ» партнерький договір укладено з третьою особою, а саме з ФОП Сизько В.Л.. В той же час договір між ТОВ «Крок-ТТЦ» та ФОП Сизько В.Л. не надано у складі тендерної пропозиції.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що згідно умов тендерної документації лист гарантію щодо здійснення гарантійних зобов’язань повинен надати офіційний сервісний центр у . Дніпрі, який і буде проводити гарантійне обслуговування товару, запропонованого ТОВ «ТКК «ФРАЙ», а не його партнер.
Номер вимоги: UA-2020-03-20-002855-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР», Код ЄДРПОУ:31091208
Дата подання: 22 квітня 2020 14:53
Вимога щодо відхилення пропозиції ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації
Шановний Замовнику, ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» не погоджується з рішенням Замовника та вважає, що пропозиція ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхилена. Наше твердження ґрунтується на наступному: 1. Пунктом 4 форми «Цінова пропозиція» учасниками мали бути надані Відомості про керівника (П.І.Б., посада, номер контактного телефону). ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" була надана форма цінової пропозиції, в якій відсутній контактний телефон керівника, чим порушено вимоги ТД
2. Надані ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" договори №1712-1 від 17.12.2018 та №67мсд-18 від 11.12.2018 не є аналогічними до предмету закупівлі, а саме 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (ані багатофункціональні пристрої ані ноутбуки ані комп’ютерні комплекти зазначені в указаних договорах не є предметом поточної закупівлі).
3. ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" у довідці про аналогічні договори зазначено предметом договору № 1712-1 від 17.12.2018 «МФУ», проте в копії договору предметом договору є «Комплект Багатофункціональний пристрій», тобто інформація, надана у довідці та копії договору не відповідають одна одній. До того ж, якщо врахувати, що під абревіатурою «МФУ» учасник вважає загальновживантй термін «Многофункциональное устройство», то учасником не надано у складі пропозиції його переклад, посвідчений підписом перекладача разом з його печаткою (за наявності) та підписом Учасника або ж посвідчений нотаріально (на розсуд Учасника), чим порушено вимоги ТД.
4. Учасником у складі пропозиції не надано Лист-підтвердження від контрагента/відгук замовника по договору № 36а/19від 06.09.2019, чим порушено вимоги ТД.
5. Учасник, у складі пропозиції надав довідку про аналогічні договори згідно Додатку 6 до ТД, в якій відсутня інформація стосовно кількості обладнання, що було поставлено по зазначеним у довідці договорам.
6. Інформація стосовно посади Карлова Д.В., зазначеної у довідці про працівників та у наказі про прийом на роботу не відповідають одна одній. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 квітня 2020 18:13
Шановний учаснику! На Вашу вимогу повідомляємо наступне:
1. Пунктом 4 форми «Цінова пропозиція» учасниками мали бути надані Відомості про керівника (П.І.Б., посада, номер контактного телефону). ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" була надана форма цінової пропозиції, в якій надано загальний телефон підприємства, по якому можна зв'язатись з керівником.
2. Згідно оголошення предметом закупівлі є Комп’ютерне обладнання Код ДК 021:2015: 30230000-0, отже системні блоки, ноутбуки, багатофункціональні пристрої, комп’ютерні комплектуючі є комп’ютерним обладнанням і тому можуть вважатися аналогічним предметом закупівлі
Закон України «Про публічні закупівлі» не містить визначення терміну “аналогічний договір”, тому замовник приймає рішення на свій розсуд.
3. Під абревіатурою «МФУ» вважається загальновживаний термін «Многофункциональное устройство», згідно пункту 7, першого розділу тендерної документації Специфікація щодо технічних показників товару може бути викладена англійською або російською мовою із зазначенням за потреби загальновживаних абревіатур або скорочень англійською мовою.
4. Відповідно до додатку 2 ТД учасник повинен надати не менше однієї копії аналогічного договору та підтверджуючих документів про його виконання (акт, накладна); лист-підтвердження від контрагента/відгук замовника. Учасник надав два повних договори, що повністю відповідає умовам ТД.
5. Учасник надав копії аналогічних договорів по кожному зазначеному договору де є інформація про кількості поставленого обладнання, таким чином відповідно до1 пункту третього розділу ТД вказаний у вимогі недолік оформлення Додатку 6 Тендерної пропозиції є несуттєвим.
6. Інформація стосовно посади Карлова Д.В., зазначеної у довідці про працівників та у наказі про прийом на роботу мають аналогічний зміст отже вважаємо це як описку та відносимо до формальних (несуттєвих) помилок
Враховуючи вищевикладене Замовник вважає, що тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 15:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 1 599 999,84
UAH з ПДВ
1 577 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" 1 667 170,80
UAH з ПДВ
1 578 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 1 653 548,09
UAH з ПДВ
1 645 198,08
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 1 661 898,00
UAH з ПДВ
1 649 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 1 669 864,14
UAH з ПДВ
1 669 864,14
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАСІН ДЕНИС АНАТОЛІЙОВИЧ 1 669 900,00
UAH з ПДВ
1 669 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 квітня 2020 20:23
Електронний підпис
04 квітня 2020 20:21
01_Тендерна пропозиція.pdf
04 квітня 2020 20:21
17-1_Квитанция - копія.pdf
04 квітня 2020 20:21
17_Баланс 2019 - копія.pdf
04 квітня 2020 20:21
12_Опис - копія.pdf
04 квітня 2020 20:21
10_Статут _2019.03.19 - копія.pdf
04 квітня 2020 20:20
07-1_Довкілля.pdf
04 квітня 2020 20:20
07_Технічні вимоги.pdf
04 квітня 2020 20:20
02-4_Договір 122 - копія.pdf

Публічні документи

14 квітня 2020 09:13
налоговая.pdf
14 квітня 2020 09:13
корупция.pdf
09 квітня 2020 15:13
Електронний підпис
02 квітня 2020 15:41
Електронний підпис
02 квітня 2020 15:39
Тендерна пропозиція.pdf
02 квітня 2020 15:39
Свідотство ПДВ.pdf
02 квітня 2020 15:39
проект договора.pdf
02 квітня 2020 15:39
паспорт+инн.pdf
02 квітня 2020 15:39
окпо.pdf
02 квітня 2020 15:39
Витяг завірений.pdf
02 квітня 2020 15:39
антикор уповноважений.jpg
02 квітня 2020 15:39
антикор программа.jpg

Публічні документи

05 квітня 2020 20:00
Електронний підпис
05 квітня 2020 19:57
довідки банк.pdf
05 квітня 2020 19:54
Технічна документація.pdf
05 квітня 2020 19:54
проект договору.pdf
05 квітня 2020 19:54
довідка санкції.pdf
05 квітня 2020 19:54
Баланс 2019 рік_копія.pdf
05 квітня 2020 19:54
Статут копія.pdf
05 квітня 2020 19:54
Витяг ПДВ_копія.pdf
05 квітня 2020 19:54
витяг_08.03.2020 _копія.pdf
05 квітня 2020 19:54
Виписка з ЄДР_копія.pdf
05 квітня 2020 19:54
лист гарантія СЦ.pdf
05 квітня 2020 19:54
Договір СЦ копія.pdf
05 квітня 2020 19:54
15884864_пропозиція.pdf

Публічні документи

01 квітня 2020 15:01
Електронний підпис
01 квітня 2020 14:57
Тендерна пропозиція.pdf
01 квітня 2020 14:57
Витяг з ЄДР.pdf
01 квітня 2020 14:57
Проект договору.pdf
01 квітня 2020 14:57
Технічна специфікація.pdf
01 квітня 2020 14:57
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

03 квітня 2020 10:54
фін звіт Васін.pdf
03 квітня 2020 10:54
Тендерна пропозиція.pdf
03 квітня 2020 10:54
Справки_ Васин.pdf
03 квітня 2020 10:54
свидетельство1 _ 0002.jpg
03 квітня 2020 10:54
свидетельство1 _ 0001.jpg
03 квітня 2020 10:53
паспорт + инн.pdf
03 квітня 2020 10:53
Договор + лист відгук.pdf
03 квітня 2020 10:53
виписка васин.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВАСІН ДЕНИС АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Відхилено 1 577 999,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2020 14:08
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
Переможець 1 578 000,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 14:22
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

09 квітня 2020 14:06
Електронний підпис
09 квітня 2020 14:04
Протокол 139.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" #25021641

№ рішення у справі

54/16-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

54/17-р/к

Дата рішення у справі

30.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2020 14:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС"
#25021641
1 578 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 12:01
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 12:00
Електронний підпис укладений
24 квітня 2020 08:52
Договір 3023.pdf укладений
24 квітня 2020 08:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 578 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 263 000,00 UAH)