Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Поточний ремонт стін і підлоги центральних сходів у Комунальному закладі освіти "Середня загальноосвітня школа №21" Дніпровської міської ради": за адресою: м. Дніпро, вул. Старокозацька, 51 а."
Очікувана вартість
124 871,72 UAH
UA-2020-03-20-002230-b ed7d69e440d04f84a89a55ba3b989c4c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Костянтинівна Пундік

+380679608536 pundik@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75,А
Контактна особа: Вікторія Костянтинівна Пундік
+380679608536
pundik@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
"Поточний ремонт стін і підлоги центральних сходів у Комунальному закладі освіти "Середня загальноосвітня школа №21" Дніпровської міської ради": за адресою: м. Дніпро, вул. Старокозацька, 51 а."
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Старокозацька 51 а (КЗО «СЗШ № 21» ДМР )
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 березня 2020  —  01 червня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

20 березня 2020 12:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець МАРЧЕНКО АРТУР МИХАЙЛОВИЧ
#2391816937
Переможець 124 871,72
UAH
20 березня 2020 12:40

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 вересня 2020 14:47
дод.угода №1 від 14.05.2020 договір №06Д_20 від 20.03.2020.pdf зміни до договору
14 травня 2020 20:13
Договір №06Д_20 від 20.03.2020.pdf укладений
20 березня 2020 12:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку надання послуг, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 06Д/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 124 871,72
UAH