"Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1". (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)
Reconstruction and technical re-equipment of the landfill of solid waste No. 5 in. Pidhirtsi of the Obukhiv district of the Kiev region.Recultivation of area № 1". (Code DK 021: 2015 - 45000000-7" Construction work and ongoing repairs "
Очікувана вартість
358 661 216,00 UAH
UA-2020-03-20-001959-b 7baae0474d664804bad103edc6f3d2fe
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Прекваліфікація
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Приватне акціонерне товариство "Київспецтранс"
Код ЄДРПОУ: 02772037
Вебсайт замовника: http://kst.in.ua
Місцезнаходження замовника: 04208, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Правди, буд. 85
Контактна особа замовника: Анжела Булавіна
+30675501033
dezere35@gmail.com
Додаткові контактні особи: Чирва Василь Іванович
+380675501070
chirva@kst.in.ua
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Privatne aktsionerne tovaristvo "Kiivspetstrans"
National ID: 02772037
Contact point: Angela Bulavina
+30675501033
dezere35@gmail.com
Additional contacts: Чирва Василь Іванович
+380675501070
chirva@kst.in.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 03 липня 2020 14:28
Очікувана вартість: 358 661 216,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1 700 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 358 661,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %
Publication date: 20 березня 2020 12:06
Enquiries until: 18 травня 2020 18:00
Complaints submission until: до 24 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 травня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 358 661 216 UAH including VAT
Minimal lowering step: 358 661 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 1 700 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1" (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08710, Україна, Київська область, c. Підгірці, Полігон твердих побутових відходів № 5
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Reconstruction and technical re-equipment of the landfill of solid waste No. 5 in. Pidhirtsi of the Obukhiv district of the Kiev region. Recultivation of area № 1". (Code DK 021: 2015 - 45000000-7" Construction work and ongoing repairs "
CPV: 45000000-7
Період постачання: по 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт поетапні розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює протягом 30 (тридцяти) банківських днів після надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

20 травня 2020 12:08
Електронний цифровий підпис
20 травня 2020 12:06
5-ТД Рекультивація євроторги 2020_ перелік змін_20.05.2020.docx
20 травня 2020 12:06
5-ТД Рекультивація євроторги 2020_ нова редакція_20.05.2020.doc
20 травня 2020 12:06
5-ТД Рекультивація євроторги 2020_ нова редакція_20.05.2020_закреслена.doc.docx
20 травня 2020 12:06
5-Додаток 4_продовження_нова редакція_20.05.2020.rar
13 травня 2020 12:24
4-Додаток 4_продовження_нова редакція_13.05.2020.rar
13 травня 2020 12:24
4-ТД Рекультивація євроторги 2020_ нова редакція_13.05.2020.doc
13 травня 2020 12:24
4-ТД Рекультивація євроторги 2020_ нова редакція_13.05.2020_закреслена.doc.docx
13 травня 2020 12:24
4-ТД Рекультивація євроторги 2020_ перелік змін_13.05.2020.docx
30 квітня 2020 17:50
3-Додаток №4_нова редакція_30.04.2020.rar
30 квітня 2020 17:50
3-ТД Рекультивація євроторги 2020_ перелік змін_30.04.2020.docx
30 квітня 2020 17:50
3-ТД Рекультивація євроторги 2020_ нова редакція_30.04.2020.doc
30 квітня 2020 17:50
3-ТД Рекультивація євроторги 2020_ нова редакція_30.04.2020_закреслена.doc.docx
21 квітня 2020 15:18
Додаток №4_нова редакція_21.04.2020.rar
21 квітня 2020 15:18
ТД Рекультивація євроторги 2020_ перелік змін_21.04.2020.docx
21 квітня 2020 15:18
ТД Рекультивація євроторги 2020_ нова редакція_21.04.2020_закреслена.doc.docx
21 квітня 2020 15:18
ТД Рекультивація євроторги 2020_ нова редакція_21.04.2020.doc
21 квітня 2020 15:18
Додаток 4 продовження_закреслений_21.04.2020.rtf
20 березня 2020 12:06
Додаток 4 продовження.rtf
20 березня 2020 12:06
ТД Рекультивація євроторги 2020.doc
20 травня 2020 12:08
Електронний цифровий підпис
13 травня 2020 12:26
Електронний цифровий підпис
30 квітня 2020 17:51
Електронний цифровий підпис
21 квітня 2020 15:19
Електронний цифровий підпис
20 березня 2020 12:06
Електронний цифровий підпис
20 травня 2020 12:06
5-ТД Рекультивація євроторги 2020_ перелік змін_20.05.2020.docx
20 травня 2020 12:06
5-ТД Рекультивація євроторги 2020_ нова редакція_20.05.2020.doc
20 травня 2020 12:06
5-ТД Рекультивація євроторги 2020_ нова редакція_20.05.2020_закреслена.doc.docx
20 травня 2020 12:06
5-Додаток 4_продовження_нова редакція_20.05.2020.rar
13 травня 2020 12:24
4-Додаток 4_продовження_нова редакція_13.05.2020.rar
13 травня 2020 12:24
4-ТД Рекультивація євроторги 2020_ нова редакція_13.05.2020.doc
13 травня 2020 12:24
4-ТД Рекультивація євроторги 2020_ нова редакція_13.05.2020_закреслена.doc.docx
13 травня 2020 12:24
4-ТД Рекультивація євроторги 2020_ перелік змін_13.05.2020.docx
30 квітня 2020 17:50
3-Додаток №4_нова редакція_30.04.2020.rar
30 квітня 2020 17:50
3-ТД Рекультивація євроторги 2020_ перелік змін_30.04.2020.docx
30 квітня 2020 17:50
3-ТД Рекультивація євроторги 2020_ нова редакція_30.04.2020.doc
30 квітня 2020 17:50
3-ТД Рекультивація євроторги 2020_ нова редакція_30.04.2020_закреслена.doc.docx
21 квітня 2020 15:18
Додаток №4_нова редакція_21.04.2020.rar
21 квітня 2020 15:18
ТД Рекультивація євроторги 2020_ перелік змін_21.04.2020.docx
21 квітня 2020 15:18
ТД Рекультивація євроторги 2020_ нова редакція_21.04.2020_закреслена.doc.docx
21 квітня 2020 15:18
ТД Рекультивація євроторги 2020_ нова редакція_21.04.2020.doc
21 квітня 2020 15:18
Додаток 4 продовження_закреслений_21.04.2020.rtf
20 березня 2020 12:06
Додаток 4 продовження.rtf
20 березня 2020 12:06
ТД Рекультивація євроторги 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відомість обсягів робіт з матеріалами
Дата подання: 24 березня 2020 15:48
Дата відповіді: 26 березня 2020 14:04
Відповідно до п. 3 ч.2 ст,22 ЗУ "Про публічні закупівлі" Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Для правильного визначення вартості робіт, просимо надати один із наступних документів: 1) відомість обсягів робіт з обсягом матеріалів під кожен з вказаних видів робіт або відомість ресурів до кожного локального кошторису.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Додаток 4 Тендерної документації на закупівлю робіт по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1» (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») містить інформацію щодо предмету закупівлі в обсязі, достатньому для підготовки тендерної пропозиції, у т.ч. формування ціни тендерної пропозиції.
щодо дискримінаційних вимог
Дата подання: 11 квітня 2020 15:52
Дата відповіді: 15 квітня 2020 14:11
При ознайомленні з проектно-кошторисною документацією по даному об’єкту надану Замовником для ознайомлення та вимогами технічного завдання додатку 4 до Тендерної документації було встановлено, що Проектом передбачено виконання роботи «Улаштування протифiльтрацiйного екрана з полiетиленової плiвки» з обсягом 210 000 м2. Згідно ДСТУ Б Д.2.2-2012 та кошторисної документації, яка пройшла експертизу в експертній організації та була надана замовником для ознайомлення, на виконання зазначеної роботи передбачена розцінка «Е42-21-1», до складу робіт якої входить: 1)Зварювання плівки у полотнище; 2) Розстилання полотнищ із закріпленням кромок; 3) Улаштування швів. Відповідно до зазначеної розцінки при виконанні робіт повинні застосовуватися «агрегати зварювальні пересувні з дизельним двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А». Данна розцінка не є індивідуальною, відомчою та не передбачає виконання робіт сертифікованим зварювальним обладнанням для зварювання геомембран, працівниками (робітниками), спеціалізація яких не передбачає сертифікацію компанією - виробником полімерних геомембран для виконання робіт з укладання, зварювання і випробуванню зварних з'єднань геомембран за стандартами Міжнародної асоціації монтажників геосинтетики - IAGI - InternationalAssociation of Geosynthetics Installers і стандартами GM 13 і GM 19 Дослідницького Інституту по геосинтетики - GRI - Geosynthetics Research Inctitute, які є базовими міжнародними стандартами за якістю монтажу. Зважаючи на викладене та з метою недопущення дискримінації учасників та дотримання добросовісної конкуренції серед учасників закупівлі просимо привести вимоги зазначені у Додатку 2 до тендерної документації у відповідність до вимог норм чинного законодавства діючого на території України, а саме: 1) Вимогу п.п. 1.1. п. 1 щодо надання обладнання «Сертифіковане зварювальне обладнання для зварювання геомембран» ВИКЛЮЧИТИ або ЗАМІНИТИ на обладнання відповідно до проектно-кошторисної документації. Зауважимо, що сертифікація даного обладнання не передбачена жодним законодавчим актом України. 2) Вимогу п.п. 2.2 п. 2 в частині «Працівники, які будуть виконувати роботи з полімерними геомембранами обовязково повинні бути сертифіковані компанією - виробником полімерних геомембран для виконання робіт з укладання, зварювання і випробуванню зварних з'єднань геомембран. Сертифікація повинна виконуватися за Міжнародної асоціація монтажників геосинтетики - IAGI - InternationalAssociation of Geosynthetics Installers і стандартами GM 13 і GM 19 Дослідницького Інституту по геосинтетики - GRI - Geosynthetics Research Inctitute, які є базовими міжнародними стандартами за якістю монтажу» ВИКЛЮЧИТИ, оскільки компаній-виробників полімерних геомембран в Україні не має (не зареєстровані). Сертифікація працівників, для виконання робіт з укладання, зварювання і випробування зварних з'єднань геомембран за стандартами Міжнародної асоціації монтажників геосинтетики - IAGI - InternationalAssociation of Geosynthetics Installers і стандартами GM 13 і GM 19 Дослідницького Інституту по геосинтетики - GRI - Geosynthetics Research Inctitute жодним законодавчим актом України не передбачена, зокрема і проектно-кошторисною документацією. Просимо Замовника звернути увагу на те що вищевказані вимоги є дискримінаційними, які обмежують конкуренцію учасників та повністю порушують чинне законодавство України. У разі якщо Замовник вважає, що він вищевказаними вимогами не порушує норм чинного законодавства України, просимо надати обґрунтовані пояснення щодо кожного із зазначених вище пунктів з чітким посиланням на чинні нормативні документи України з їх назвами, номерами та датами. Оскільки зазначені замовником міжнародні стандарти на території України не діють, сертифікація робітників відповідно до даних стандартів та сертифікація обладнання нормами чинного законодавства України та проектно-кошторисною документацією не передбачена, заводів –виробників полімерних геомембран на території України немає (не зареєстровані), ПРОСИМО ЧІТКО ВКАЗАТИ, якими саме нормативними документами, чинними на території України, повинен керуватися учасник щодо надання сертифікатів працівників на виконання робіт з укладання, зварювання і випробування зварних з'єднань геомембран із чітким вказанням компаній-виробників полімерних геомембран на території Україїни та надання сертифікованого зварювального обладнання для зварювання геомембран, для того щоб підготувати та надати, у складі пропозиції відповідні документи, які відповідатимуть вимогам замовника та законодавству України, та в подальшому це не призведе до відхилення пропозиції учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В даних правовідносинах застосовується норми Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон № 922-VIII або ЗУ «Про публічні закупівлі»). Так, ч.1 ст.5 Закону № 922-VIII зазначає, що всі учасники, всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Отже, умови публічної закупівлі повинні бути однаковими для всіх учасників процедури закупівлі. Зауважимо, що умови по закупівлі Предмету закупівлі офіційно оприлюдненні та є обов’язковими для всіх учасників незалежно від форм власності, а також від організаційно-правових форм учасника, який бере участь у процедурах закупівель. Таким чином, вимоги ч.1ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовником дотримані.
Більше того, Замовником забезпечено вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, а це означає дотримання вимог передбачених ч.2 ст.5 Закону № 922-VIII.
Крім того, беручи до у ваги, що дискримінація від лат. discriminatio «розрізнення» це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав, що означає виключення або обмеження можливостей для осіб відносно можливостей інших осіб. Зазначеного в даному випадку не відбувається
Виходячи з цього, відсутня навіть можливість для дискримінації як явища.
Проте, у Вашому листі зазначається про наявність дискримінаційних, на Вашу думку, вимог, що вказує на певні, існуючі у Вас, застороги щодо непрямої дискримінації учасників. Тобто, Ви маєте підозру, що наявні формально нейтральні критерії ставлять де-факто певну особу у вигідніше становище у порівнянні з іншими, однак, такі твердження не відповідає дійсності виходячи з наступного.
Відповідно до ч.3 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім того, ч.4 ст.22 Закону № 922-VIII містить подібну вимогу але вже в контексті тендерної документації, а саме, що остання не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дана заборона означає, що не можуть бути встановленими вимоги, що прямо не пов’язані з Предметом закупівлі але мають наслідком обмеження кола учасників, тобто зумовлене такими умовами обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Вони, як правило, мають вияв у надмірності або занадто деталізованих вимогах до учасника торгів або до предмета закупівлі.
Натомість, ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
При цьому, абз.2 ч.4 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, нами не порушено ст.16 Закону № 922-VIII, щодо встановлення кваліфікаційних вимог. Більше того, дотримано і вимоги ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо складу тендерної документації, а саме, п.2 та п.3 ч.2 ст.22 Закону № 922-VIII.
У Вашому листі основними претензіями зазначеними та розціненими як наявність дискримінаційних вимог є викладені в додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження.» вимоги щодо кваліфікації робітників та сертифікації обладнання. Проте, оцінюєте Ви їх через вимоги додатку 4 «Технічне завдання на виконання робіт по об’єкту "Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1", що спотворює кваліфікаційні вимоги в цілому. Натомість, слід зауважити, що вказані вимоги є обов’язковими для проведення кваліфікації учасника закупівлі згідно із вказаними вище ст.16 Закону № 922-VIII та ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Отже, їх відсутність дасть можливість визнавати процедуру закупівлі такою, що не відповідає вимогам закону. Навіть з цих міркувань Ваша пропозиція про внесення змін, а тим більше виключення, не підлягає до задоволення.
Вказана пропозиція також не відповідає реаліям закупівлі і є помилковим сприйняттям об’єктивно необхідних вимог та не бажанням вчиняти дії для досягнення відповідності цим вимогам.
Так, Ви посилаєтесь у листі на ДСТУ Б Д.2.2-1:2012 та на кошторисну документацію і проводите аналіз кваліфікаційних вимог та запитів на сертифікацію виходячи з розцінок. Отже, Ви оцінюєте якість роботи виходячи із її ціни. Натомість, Вам досить добре відомо, що саме співвідношення ціни та якості робіт і є головним завданням закупівлі. Кажучи простіше якість та ціна це критерії оцінки пропозиції і їх правильне співвідношення є запорукою перемоги у торгах. Це означає, що Ви перекручуєте факти намагаючись оцінити якість, через призму ціни робіт. Означене викладено і в ст.ст.16 та 22 Закону № 922-VIII.
Більше того, Ви зазначаєте, що законодавством України не передбачено надання сертифікованого зварювального обладнання для зварювання геомембрани. Тим самим, розумієте, що якщо така вимога відсутня у законодавстві, а регулювати відносини,що виникають у цій сфері необхідно то Замовник не тільки вправі, а зобов’язаний вказати параметри для виконання певного виду робіт та застосування певної техніки. Це не буде надмірністю, а тим більше деталізацією. Натомість, це прямо пов’язані з Предметом закупівлі вимоги,оскільки, геомембрана є самою вартісною складовою Предмету закупівлі. При її монтажі не повинні виникнути будь-які несподіванки ні с технікою ні з персоналом.
Звертаємо увагу, що відповідно до п.3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що технічна специфікація повинна містити, окрім іншого технічні та якісні характеристики, а у разі, якщо опис скласти неможливо (в даному випадку відсутність у законодавстві України вимог) або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Таким чином, посилання на базові міжнародні стандарти є не тільки потрібним та законним, а й не містить в собі жодних ознак дискримінаційних вимог, як у прямому такі в прихованому вигляді. Більше того, сама відсутність нормування в Україні виробництва та монтажу, саме полімерних геомембран, примушує нас як замовника звертатися до міжнародних норм. Крім того, відповідно до ст.9 Конституції України та ст.10 Цивільного Кодексу України міжнародні договори є частиною законодавства України.
При цьому, технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Враховуючи викладене, тендерна документація по закупівлі робіт по об’єкту "Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1" (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») відповідає діючому законодавству України та не містить в собі будь-яких прямих чи прихованих дискримінаційних вимог або їх ознак.
Додатково доводимо до відома, що відповідно до п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу з посиланням на відповідні нормативно-правові акти або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти.
З огляду на викладене, тендерна документація в цій частині не потребує внесення змін.
щодо відомості на придбння устатувння
Дата подання: 11 квітня 2020 17:03
Дата відповіді: 15 квітня 2020 14:10
Ознайомившись з тендерною документацією, зокрема з Проектом договору, пунктом 8.3. якого передбачено, що забезпечення виконання робіт матеріалами, обладнанням, устаткуванням, машинами та механізмами покладається на Підрядника. Враховуючи зазначене просимо замовника надати відомість на придбання устаткування, оскільки вартість його значною мірою впливає на цінову пропозицію вартості робіт, а у Технічному завданні Замовником надано лише відомості обсягів робіт. У разі ненадання відомостей на придбання устаткування, просимо замовника роз’яснити, яким чином сформувати цінову пропозицію, враховуючи вимоги п. 8.3 Проекту договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Положення п.8.3 Проекту договору згідно Додатку 5 Тендерної документації «Забезпечення виконання робіт матеріалами, обладнанням, устаткуванням, машинами та механізмами покладається на Підрядника» не передбачає закупівлю матеріалів, обладнання, устаткування, машин та механізмів. Дане положення проекту договору передбачає, що учасник повинен мати комплекс матеріальних ресурсів та технічних засобів, в т.ч. обладнання, устаткування, машини та механізми, необхідні для виконання робіт, обумовлених договором.
щодо аналогічного договору
Дата подання: 11 квітня 2020 17:12
Дата відповіді: 14 квітня 2020 09:28
В тендерній документації в Додатку 2 зазначена таблиця щодо кваліфікаційних критеріїв до учасника відповідно до ст. 16, у якій в п. 3 цього додатку зазначені кваліфікаційні критерії встановлені відповідно до ст 16 Закону України «Про публічні закупівлі» де одним із критеріїв, є : «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання АНАЛОГІЧНИХ договорів», що прямо порушує вимоги частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання АНАЛОГІЧНОГО договору. Просимо внести зміни в тендерну документацію, привівши її у відповідність до норм Закону України «Про публічні закупівлі». Також просимо привести у відповідність до ст 16 Закону України «Про публічні закупівлі» ВІДОМОСТІ про виконання АНАЛОГІЧНИХ договорів Додатку 7 до тендерної документації шляхом заміни «АНАЛОГІЧНИХ договорів» на «АНАЛОГІЧНОГО(ИХ) договору(ів)».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: П.3.1 Додатку 2 Тендерної документації передбачено надання у складі тендерної пропозиції відомостей про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 7 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник або залучена(і) ним субпідрядна(і) організація(ї) має(ють) досвід виконання аналогічного(их) договору(ів).
З огляду на викладене, тендерна документація передбачає можливість надання з боку учасника з метою виконання вимог тендерної документації аналогічного договору. Враховуючи викладене, тендерна документація в цій частині не потребує внесення відповідних змін.
щодо вартості виконаного договору
Дата подання: 11 квітня 2020 17:13
Дата відповіді: 14 квітня 2020 09:30
Замовником у п.п. 3.1. п.3 Додатку 2 до тендерної документації передбачена вимога щодо надання відомостей про виконання аналогічного(их) договору(ів) що до предмету закупівлі згідно Додатку 7 до тендерної документації, що суперечить вимогам зазначеним у самих відомостях у Додатку 7 до тендерної документації, де у колонці 5 значиться вимога щодо вартості виконаного договору. Просимо пояснити, що мав на увазі Замовник прописуючи вимогу «Вартість виконаного договору»: це має бути сума договору чи вартість виконаних робіт за договором.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: П.3.1 Додатку 2 Тендерної документації передбачено надання у складі тендерної пропозиції відомостей про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 7 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник або залучена(і) ним субпідрядна(і) організація(ї) має(ють) досвід виконання аналогічного(их) договору(ів), та які повинні містити інформацію про вартість виконаного договору.
П.3.1 Додатку 2 Тендерної документації передбачено, що для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, підготовленій згідно з Додатком 7 тендерної документації Учасник надає наступні документи:
- акт(-ти) виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдка(-ки) про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3);
- копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, суму договору, суму виконаних робiт, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
З урахуванням викладеного, Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 7 тендерної документації повинні містити інформацію про вартість виконаних робіт за договором. Сума укладеного договору повинна міститися у відгуку замовника щодо виконання аналогічного договору.
щодо Єдиного державного реєстру
Дата подання: 11 квітня 2020 17:15
Дата відповіді: 14 квітня 2020 09:31
Відповідно до додатку 3 до тендерної документації для документального підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає надати інформацію в довільній формі про те, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань НАЯВНА інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань». Просимо внести зміни у даний пункт Додатку 3 до тендерної документації шляхом доповнення його виразом «…НАЯВНА АБО ВІДСУТНЯ інформація…», привівши таким чином у відповідність до пункту 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу з посиланням на відповідні нормативно-правові акти або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти.
щодо чинності Декларації
Дата подання: 11 квітня 2020 17:16
Дата відповіді: 15 квітня 2020 14:09
Підпунктом 19 пункту 1.1. частини 1 Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Замовником вимагається копія Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства, який є необхідний суб’єкту господарювання для виконання робіт підвищеної небезпеки і використання машин, механізмів та устаткувань без отримання дозволу на ці види діяльності. (Декларація повинена бути чинною станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій). По-перше: просимо вказати нормативний документ яким передбачено чинність Декларації, оскільки строк дії Дозволу на виконання робіт з підвищеної небезпеки передбачено чинним законодавством, а строк дії Декларації не визначений. По-друге: Просимо внести зміни до тендерної документації та прописати вимогу «Копію дозволу Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України або Державної служби України з питань праці на виконання робіт підвищеної небезпеки (дозвіл повинен бути чинним станом на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій) ТА/АБО копію Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства, який є необхідний суб’єкту господарювання для виконання робіт підвищеної небезпеки і використання машин, механізмів та устаткувань без отримання дозволу на ці види діяльності.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу з посиланням на відповідні нормативно-правові акти або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти.
З огляду на викладене, тендерна документація в цій частині не потребує внесення змін.
щодо строку, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними
Дата подання: 11 квітня 2020 17:24
Дата відповіді: 14 квітня 2020 09:32
Оскільки замовником оголошено відкриті торги (євроторги) відповідно до вимог ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», тому просимо надати роз’яснення до частини 4 розділу 3 Інструкції до тендерної документації щодо строку протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, а саме: що якою саме датою вважається дата розкриття пропозицій: дата розкриття на етапі прекваліфікації (коли розкривається частина документів), чи після аукціону (коли розкриваються усі документи з ціновими показниками).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог п.13 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
П.1 Розділу 4 Тендерної документації містить інформацію про кінцевий строк подання тендерної пропозиції, чим замовником було виконано вимоги чинного законодавства щодо публічних закупівель.
П.10 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
П.4 Розділу 3 передбачено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що повністю відповідає вимогам чинного законодавства.
Додатково доводимо до відома потенційного учасника, що Закон України «Про публічні закупівлі» не наділяє замовника повноваженнями визначати чи встановлювати дату розкриття тендерних пропозицій.
Щодо надання дозволу
Дата подання: 24 квітня 2020 13:37
Дата відповіді: 27 квітня 2020 14:04
У Змінах до тендерної документації, затвердженими протоколом засідання тендерного комітету ПрАТ «Київспецтранс» від 21.04.2020 року, Замовником був змінений пп.18 п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації: після слів «робіт підвищеної небезпеки» було додано «виконання робіт біля свердловин видобутку суміші газу метану)». У зв’язку з цим просимо надати свій коментар щодо наступного: чи може «Дозвіл Державної служби України з питань праці на виконання газонебезпечних робіт та робіт у вибухопожежонебезпечних зонах» бути наданим на вимогу надання «Дозволу Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки України або Державної служби України з питань праці на виконання робіт підвищеної небезпеки (виконання робіт біля свердловин видобутку суміші газу метану)»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу з посиланням на відповідні нормативно-правові акти або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти.
Оцінювати відповідність наданого учасником документу/інформації замовник буде на підставі конкретно наданого документу після розкриття документів тендерної пропозиції.
Щодо укладання договору з інженером-геодезистом
Дата подання: 24 квітня 2020 17:21
Дата відповіді: 27 квітня 2020 14:04
Відповідно до п. 2.1. Розділу 2 Додатку 2 Тендерної документації передбачена вимога надання Довідки про наявність, кваліфікацію, досвід керівників та ІТР згідно форми у Додатку 10.1, яка повинна свідчити про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. До переліку обов’язково має входити інженер-геодезист. Для документального підтвердження відповідної кваліфікації інженерно-технічних працівників, перерахованих в довідці, Учасник повинен надати дипломи про закінчення учбових закладів та документи, що підтверджують перебування інженерно-технічних працівників, перерахованих в довідці у штаті учасника (копії трудової книжки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) та/або наказу про прийняття на роботу) або у трудових відносинах із учасником (копію трудової угоди або інші документи, що підтверджують підстави взаємодії з учасником). Просимо надати роз’яснення: Чи може Учасник для документального підтвердження наявності сертифікованого інженера-геодезиста надати укладений договір надання послуг з сертифікованим інженером-геодезистом, який має відповідні документи? Чи може бути строк дії укладеного договору надання послуг з сертифікованим інженером-геодезистом відмінний (менший) від строку договору на закупівлю робіт, але на строк необхідний для надання послуг по договору на закупівлю робіт?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.2.1 Додатку 2 Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність, кваліфікацію, досвід керівників та ІТР згідно форми у Додатку 10.1, яка повинна свідчити про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
До переліку обов’язково мають входити:
- сертифікований інженер-геодезист;
- особа що має сертифікат інженера-проектувальника щодо виконання робіт з інженерно-будівельного проектування в частині кошторисної документації.
Для документального підтвердження відповідної кваліфікації інженерно-технічних працівників, перерахованих в довідці, Учасник повинен надати дипломи про закінчення учбових закладів та документи, що підтверджують перебування інженерно-технічних працівників, перерахованих в довідці у штаті учасника (копії трудової книжки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) та/або наказу про прийняття на роботу) або у трудових відносинах із учасником (копію трудової угоди або інші документи, що підтверджують підстави взаємодії з учасником).
З огляду на викладене, замовник не встановив жодних обмежень щодо документального підтвердження перебування сертифікованого інженера-геодезиста у трудових відносинах із учасником, а також не встановив жодних обмежень щодо строку перебування сертифікованого інженера-геодезиста у трудових відносинах із учасником.
щодо документального підтвердження наявності сертифікованих працівників
Дата подання: 24 квітня 2020 17:27
Дата відповіді: 27 квітня 2020 14:05
Відповідно до п.2.2 Розділу 2 Додатку 2 Тендерної документації передбачена вимога надання Довідки про кваліфікацію фахівців робочих професій згідно форми у Додатку 10.2, яка повинна свідчити про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Працівники, які будуть виконувати роботи з полімерними геомембранами обов’язково повинні бути сертифіковані компанією - виробником полімерних геомембран для виконання робіт з укладання, зварювання і випробуванню зварних з'єднань геомембран. Сертифікація повинна виконуватися за стандартами Міжнародної асоціація монтажників геосинтетики - IAGI - InternationalAssociation of Geosynthetics Installers і стандартами GM 13 і GM 19 Дослідницького Інституту по геосинтетики - GRI - Geosynthetics Research Inctitute, які є базовими міжнародними стандартами за якістю монтажу. Просимо надати роз’яснення: Чи може Учасник для документального підтвердження наявності сертифікованих працівників, які будуть виконувати роботи з полімерними геомембранами надати укладені договори надання послуг з вказаними вище працівниками? Чи буде документальним підтвердженням наявності сертифікованих працівників надання договору про наміри з субпідрядною організацією, в штаті якої є сертифіковані працівники, які будуть виконувати роботи з полімерними геомембранами?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.2.2 Додатку 2 Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про кваліфікацію фахівців робочих професій згідно форми у Додатку 10.2, яка повинна свідчити про те, що учасник має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Працівники, які будуть виконувати роботи з полімерними геомембранами обов’язково повинні бути сертифіковані компанією - виробником полімерних геомембран для виконання робіт з укладання, зварювання і випробуванню зварних з'єднань геомембран.
Сертифікація повинна виконуватися за стандартами Міжнародної асоціація монтажників геосинтетики - IAGI - InternationalAssociation of Geosynthetics Installers і стандартами GM 13 і GM 19 Дослідницького Інституту по геосинтетики - GRI - Geosynthetics Research Inctitute, які є базовими міжнародними стандартами за якістю монтажу.
Замовником в тендерній документації не встановлено спосіб документального підтвердження перебування вказаних працівників у трудових відносинах із учасником. Також тендерна документація не містить обмежень щодо способу залучення сертифікованих працівників для виконання робіт з полімерними геомембранами.
щодо кошторисів в додатку "3-Додаток №4_нова редакція_30.04.2020"
Дата подання: 04 травня 2020 12:56
Дата відповіді: 06 травня 2020 18:39
В тендерній документації в "3-Додаток №4_нова редакція_30.04.2020" відсутні кошториси 2-1-1 на Роботи на полігоні, 2-1-2 на Демонтаж підпірної стіни аврійної ділянки схилу та 2-2-1 на Дренажна система фільтрату (демонтаж колодязів), які включені у відомость обсягів робіт (Додаток 4 до Тендерної документації). Просимо уточнити, чи включати в тендерну пропозицію вартість робіт по вказаним кошторисам.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, включати. Відповідні зміни в тендерну документацію будуть внесені Замовником після розгляду скарги АКМУ.
Щодо відсутності обсягів робіт
Дата подання: 04 травня 2020 15:09
Дата відповіді: 06 травня 2020 18:41
Абзац 4 підпункту 1 пункту 2 «Технічні вимоги» Додатку 4 до Тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на виконання робіт по об’єкту "Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1" (надалі - Додаток 4 до ТД), передбачає виконання таких робіт: - влаштувати захисний екран поверхні полігону ТПВ з технологічного екрану : газового дренажу товщиною 30 см (щебінь фракції 30 - 40 мм), геотекстилю - 3,5 мм, геомембрани HDPE товщиною 1.5 мм, піщаного дренажного шару товщиною 20 см, суглинку товщиною 20 см, шару родючого грунту товщиною 30 см, георешітки на укосах ; Надані замовником форми 1 «Локальні кошториси на будівельні роботи» у складі продовження зазначеного Додатку 4 до ТД не містять взагалі рядків щодо робіт з влаштування захисного екрану поверхні полігону ТПВ в частині стосовно геомембрани HDPE товщиною 1.5 мм, а в частині обсягів стосовно інших робіт не відповідають Технічним вимогам фізичних параметрів ділянки, на якій замовник вимагає здійснити рекультивацію та технічне переоснащення, зокрема враховуючи, що проектна рекультиваційна поверхня карти із технологічним екраном по "гребеню" становить 192,0 м (див. абзац 3 пп.1 п.2 Додатку 4 до ТД), а площа Ділянки №1 становить 18,15 га (п.1.1.п.1 Загальні вимоги Додатку 4 до ТД) (надалі – фізичні параметри Ділянки №1 зазначеного вище полігону). Відповідно до п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, для підтвердження відповідності запропонованих робіт умовам тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції відомості обсягів робіт, згідно Технічного завдання, визначеного у Додатку 4 Тендерної документації. Відсутність та не відповідність зазначеної інформації у ТД призводить до неможливості формування учасником такої «Відомості обсягів робіт», яка повністю задовольняє вимоги зазначеного замовником Технічного завдання, зокрема пункту 2 «Технічні вимоги», отже може призвести до дискваліфікації учасника. Враховуючи вище викладене, просимо замовника: 1. Надати пояснення щодо відсутності робіт стосовно «геомембрани HDPE товщиною 1.5 мм» у Додатку 4 до ТД в частині «Локальні кошториси на виконання будівельних робіт». 2. Надати пояснення щодо невідповідності обсягів усіх робіт, викладених Додатку 4 до ТД в частині «Локальні кошториси на виконання будівельних робіт», до фізичних параметрів Ділянки №1 зазначеного вище полігону. 3. Внести зміни до відповідних частин Тендерної документації, які гармонізують її складові, зокрема, додати та/або відкоригувати відповідні складові Додатку 4 до ТД (рядки в частині «Локальні кошториси на виконання будівельних робіт»).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені Замовником після розгляду скарги АКМУ.
Розгорнути всі запитання: 13 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-20-001959-b.b1
Статус:
Не задоволена
Дата подання: 26 березня 2020 12:09
Змінити кваліфікаційні критерії до учасників в частині наявності в штаті сертифікованого інженера-геодезиста
Доброго дня. Ми маємо намір прийняти участь у закупівлі. Однак В Додатку 2 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження, міститься вимога про наявність сертифікованого інженера-геодезиста. Для документального підтвердження відповідної кваліфікації інженерно-технічних працівників, перерахованих в довідці, Учасник повинен надати дипломи про закінчення учбових закладів та документи, що підтверджують перебування інженерно-технічних працівників, перерахованих в довідці у штаті учасника (копії трудової книжки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) та/або наказу про прийняття на роботу) або у трудових відносинах із учасником (копію трудової угоди або інші документи, що підтверджують підстави взаємодії з учасником). Просимо внести зміни в тендерну документацію в частині того, що сертифікавоний інженер геодезист повинен бути саме в штаті підприємства, оскільки така вимога є дискримінаційною та суттєво обмежує кількість потенційних учасників. Зокрема при наявності в тедерній документації формулювання "документи, що підтверджують перебування інженерно-технічних працівників, перерахованих в довідці у штаті учасника", Учасник позбавлений можливості залучити сертифікованого інженера-геодезиста за цивільно-правовим договором. Просимо виключити з тендерної документації формулювання "у штаті", оскільки це збільшить коло потенційних учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 березня 2020 10:35
Положення п.2.1 Додатку 2 Тендерної документації передбачають наявність в учасника сертифікованого інженера-геодезиста та сертифікованого інженера-кошторисника. Разом з тим, положеннями п.2.1 Додатку 2 Тендерної документації не передбачено обов’язковість перебування сертифікованого інженера-геодезиста та сертифікованого інженера-кошторисника у штаті учасника.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-20-001959-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БК КИЇВГРАДОСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:40380218
Дата подання: 16 квітня 2020 14:54
СКАРГА на вимоги тендерної документації
Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-20-001959-b Приватним акціонерним товариством «Київспецтранс» (далі - Замовник), було розпочато проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю робіт «Виконання робіт по об’єкту "Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1" (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)». Товариство з обмеженою відповідальністю «БК КИЇВГРАДОСЕРВІС» (далі – Скаржник або ТОВ «БК КИЇВГРАДОСЕРВІС») має багаторічний досвід у виконанні робіт на ринку України, які є аналогічними предмету закупівлі та має намір прийняти участь у зазначених торгах. Разом з тим, ознайомившись з вимогами тендерної документації, яка затверджена Протоколом засідання тендерного комітету ПрАТ «Київспецтранс» № 2 від 20.03.2020 року, нами було встановлено, що положення документації містять дискримінаційний характер, що порушує наші права та законні інтереси, як потенційного учасника процедури закупівлі та може в подальшому призвести до відхилення нашої тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 квітня 2020 19:59
рішення від 21.04.2020 №7538 + лист Замовника.pdf
Дата публікації: 21 квітня 2020 19:59
рішення від 08.05.2020 №9024.pdf
Дата публікації: 14 травня 2020 23:47

Документи подані скаржником

16 квітня 2020 14:54
Скарга.pdf
07 травня 2020 16:40
Переклад листа.pdf
07 травня 2020 16:40
ЛИСТ (2).pdf

Документи подані замовником

29 квітня 2020 18:45
431_01 пояснения акму.pdf
08 травня 2020 10:59
490_01.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

UA-2020-03-20-001959-b7baae0474d664804bad103edc6f3d2fe
Найменування замовника: Приватне акціонерне товариство "Київспецтранс"
Код ЄДРПОУ: 02772037
Місцезнаходження замовника: 04208, Україна, м. Київ обл., м. Київ, просп. Правди, буд. 85
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" Документи
Очікується рішення
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс" Документи
Очікується рішення
Документи

Документи

Публічні документи

28 травня 2020 15:58
sign.p7s

Документи

Публічні документи

28 травня 2020 16:44
sign.p7s
28 травня 2020 16:37
4.3.pdf
28 травня 2020 16:11
БГ Полігон5 .zip
28 травня 2020 16:11
4.3.pdf
28 травня 2020 16:11
4.2.pdf
28 травня 2020 16:11
4.1.pdf
28 травня 2020 16:11
3.pdf
28 травня 2020 16:11
2.pdf
28 травня 2020 16:11
1.pdf

Документи

Публічні документи

28 травня 2020 16:21
sign.p7s
28 травня 2020 16:18
Рейтинг.zip
28 травня 2020 16:18
Лiцензiя.zip
28 травня 2020 16:18
Довiренiсть_Рижий.zip
28 травня 2020 16:18
Гарантiя_2142.zip
28 травня 2020 16:18
57.Локальні кошториси.pdf
28 травня 2020 16:18
54.Рейтинг.pdf
28 травня 2020 16:18
53. Банківська лiцензiя.pdf
28 травня 2020 16:18
44. Ліцензія ДАБІ.pdf
28 травня 2020 16:18
38. Фін.звітність.pdf
28 травня 2020 16:18
35. Витяг від 27.05.2020.pdf
28 травня 2020 16:18
31.Орієнтовний графік.pdf
28 травня 2020 16:18
29. Договірна ціна.pdf

Документи

Публічні документи

28 травня 2020 17:55
sign.p7s
28 травня 2020 17:54
реєстр.pdf
28 травня 2020 17:54
Довідки.pdf
28 травня 2020 17:54
Працівники.pdf
28 травня 2020 17:54
Локальні кошториси-1.pdf
28 травня 2020 17:54
Дозвільні документи.pdf
28 травня 2020 17:54
Локальні кошториси-2.pdf
28 травня 2020 17:54
Технічне завдання.pdf
28 травня 2020 17:54
Додаток 3.pdf

Актуальні тендери

До пошуку