Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Reconstruction and technical re-equipment of the landfill of solid waste No. 5 in. Pidhirtsi of the Obukhiv district of the Kiev region.Recultivation of area № 1". (Code DK 021: 2015 - 45000000-7" Construction work and ongoing repairs "
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Приватне акціонерне товариство "Київспецтранс" |
Код ЄДРПОУ: | 02772037 |
Вебсайт: | http://kst.in.ua |
Місцезнаходження: | 04208, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Правди, буд. 85 |
Контактна особа: |
Анжела Булавіна +30675501033 dezere35@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Чирва Василь Іванович +380675501070 chirva@kst.in.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Privatne aktsionerne tovaristvo "Kiivspetstrans" |
National ID: | 02772037 |
Contact point: |
Angela Bulavina +30675501033 dezere35@gmail.com |
Additional contacts: |
Чирва Василь Іванович +380675501070 chirva@kst.in.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2020 12:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 травня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 06 липня 2020 12:18 |
Очікувана вартість: | 358 661 216,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 358 661,22 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1700000 UAH |
Publication date: | 20 березня 2020 12:06 |
Enquiries until: | 18 травня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 24 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 травня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 358 661 216 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 358 661 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | поетапні розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює протягом 30 (тридцяти) банківських днів після надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток 4 Тендерної документації на закупівлю робіт по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1» (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») містить інформацію щодо предмету закупівлі в обсязі, достатньому для підготовки тендерної пропозиції, у т.ч. формування ціни тендерної пропозиції.
Більше того, Замовником забезпечено вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, а це означає дотримання вимог передбачених ч.2 ст.5 Закону № 922-VIII.
Крім того, беручи до у ваги, що дискримінація від лат. discriminatio «розрізнення» це будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав, що означає виключення або обмеження можливостей для осіб відносно можливостей інших осіб. Зазначеного в даному випадку не відбувається
Виходячи з цього, відсутня навіть можливість для дискримінації як явища.
Проте, у Вашому листі зазначається про наявність дискримінаційних, на Вашу думку, вимог, що вказує на певні, існуючі у Вас, застороги щодо непрямої дискримінації учасників. Тобто, Ви маєте підозру, що наявні формально нейтральні критерії ставлять де-факто певну особу у вигідніше становище у порівнянні з іншими, однак, такі твердження не відповідає дійсності виходячи з наступного.
Відповідно до ч.3 ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Крім того, ч.4 ст.22 Закону № 922-VIII містить подібну вимогу але вже в контексті тендерної документації, а саме, що остання не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дана заборона означає, що не можуть бути встановленими вимоги, що прямо не пов’язані з Предметом закупівлі але мають наслідком обмеження кола учасників, тобто зумовлене такими умовами обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Вони, як правило, мають вияв у надмірності або занадто деталізованих вимогах до учасника торгів або до предмета закупівлі.
Натомість, ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
При цьому, абз.2 ч.4 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, нами не порушено ст.16 Закону № 922-VIII, щодо встановлення кваліфікаційних вимог. Більше того, дотримано і вимоги ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо складу тендерної документації, а саме, п.2 та п.3 ч.2 ст.22 Закону № 922-VIII.
У Вашому листі основними претензіями зазначеними та розціненими як наявність дискримінаційних вимог є викладені в додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження.» вимоги щодо кваліфікації робітників та сертифікації обладнання. Проте, оцінюєте Ви їх через вимоги додатку 4 «Технічне завдання на виконання робіт по об’єкту "Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1", що спотворює кваліфікаційні вимоги в цілому. Натомість, слід зауважити, що вказані вимоги є обов’язковими для проведення кваліфікації учасника закупівлі згідно із вказаними вище ст.16 Закону № 922-VIII та ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Отже, їх відсутність дасть можливість визнавати процедуру закупівлі такою, що не відповідає вимогам закону. Навіть з цих міркувань Ваша пропозиція про внесення змін, а тим більше виключення, не підлягає до задоволення.
Вказана пропозиція також не відповідає реаліям закупівлі і є помилковим сприйняттям об’єктивно необхідних вимог та не бажанням вчиняти дії для досягнення відповідності цим вимогам.
Так, Ви посилаєтесь у листі на ДСТУ Б Д.2.2-1:2012 та на кошторисну документацію і проводите аналіз кваліфікаційних вимог та запитів на сертифікацію виходячи з розцінок. Отже, Ви оцінюєте якість роботи виходячи із її ціни. Натомість, Вам досить добре відомо, що саме співвідношення ціни та якості робіт і є головним завданням закупівлі. Кажучи простіше якість та ціна це критерії оцінки пропозиції і їх правильне співвідношення є запорукою перемоги у торгах. Це означає, що Ви перекручуєте факти намагаючись оцінити якість, через призму ціни робіт. Означене викладено і в ст.ст.16 та 22 Закону № 922-VIII.
Більше того, Ви зазначаєте, що законодавством України не передбачено надання сертифікованого зварювального обладнання для зварювання геомембрани. Тим самим, розумієте, що якщо така вимога відсутня у законодавстві, а регулювати відносини,що виникають у цій сфері необхідно то Замовник не тільки вправі, а зобов’язаний вказати параметри для виконання певного виду робіт та застосування певної техніки. Це не буде надмірністю, а тим більше деталізацією. Натомість, це прямо пов’язані з Предметом закупівлі вимоги,оскільки, геомембрана є самою вартісною складовою Предмету закупівлі. При її монтажі не повинні виникнути будь-які несподіванки ні с технікою ні з персоналом.
Звертаємо увагу, що відповідно до п.3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що технічна специфікація повинна містити, окрім іншого технічні та якісні характеристики, а у разі, якщо опис скласти неможливо (в даному випадку відсутність у законодавстві України вимог) або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Таким чином, посилання на базові міжнародні стандарти є не тільки потрібним та законним, а й не містить в собі жодних ознак дискримінаційних вимог, як у прямому такі в прихованому вигляді. Більше того, сама відсутність нормування в Україні виробництва та монтажу, саме полімерних геомембран, примушує нас як замовника звертатися до міжнародних норм. Крім того, відповідно до ст.9 Конституції України та ст.10 Цивільного Кодексу України міжнародні договори є частиною законодавства України.
При цьому, технічна специфікація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Враховуючи викладене, тендерна документація по закупівлі робіт по об’єкту "Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1" (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») відповідає діючому законодавству України та не містить в собі будь-яких прямих чи прихованих дискримінаційних вимог або їх ознак.
Додатково доводимо до відома, що відповідно до п.1.1 Розділу 3 Тендерної документації документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу з посиланням на відповідні нормативно-правові акти або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти.
З огляду на викладене, тендерна документація в цій частині не потребує внесення змін.
З огляду на викладене, тендерна документація передбачає можливість надання з боку учасника з метою виконання вимог тендерної документації аналогічного договору. Враховуючи викладене, тендерна документація в цій частині не потребує внесення відповідних змін.
П.3.1 Додатку 2 Тендерної документації передбачено, що для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, підготовленій згідно з Додатком 7 тендерної документації Учасник надає наступні документи:
- акт(-ти) виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдка(-ки) про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3);
- копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, суму договору, суму виконаних робiт, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
З урахуванням викладеного, Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 7 тендерної документації повинні містити інформацію про вартість виконаних робіт за договором. Сума укладеного договору повинна міститися у відгуку замовника щодо виконання аналогічного договору.
З огляду на викладене, тендерна документація в цій частині не потребує внесення змін.
П.1 Розділу 4 Тендерної документації містить інформацію про кінцевий строк подання тендерної пропозиції, чим замовником було виконано вимоги чинного законодавства щодо публічних закупівель.
П.10 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
П.4 Розділу 3 передбачено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що повністю відповідає вимогам чинного законодавства.
Додатково доводимо до відома потенційного учасника, що Закон України «Про публічні закупівлі» не наділяє замовника повноваженнями визначати чи встановлювати дату розкриття тендерних пропозицій.
Оцінювати відповідність наданого учасником документу/інформації замовник буде на підставі конкретно наданого документу після розкриття документів тендерної пропозиції.
До переліку обов’язково мають входити:
- сертифікований інженер-геодезист;
- особа що має сертифікат інженера-проектувальника щодо виконання робіт з інженерно-будівельного проектування в частині кошторисної документації.
Для документального підтвердження відповідної кваліфікації інженерно-технічних працівників, перерахованих в довідці, Учасник повинен надати дипломи про закінчення учбових закладів та документи, що підтверджують перебування інженерно-технічних працівників, перерахованих в довідці у штаті учасника (копії трудової книжки (перша сторінка та сторінка із записом щодо прийняття на роботу) та/або наказу про прийняття на роботу) або у трудових відносинах із учасником (копію трудової угоди або інші документи, що підтверджують підстави взаємодії з учасником).
З огляду на викладене, замовник не встановив жодних обмежень щодо документального підтвердження перебування сертифікованого інженера-геодезиста у трудових відносинах із учасником, а також не встановив жодних обмежень щодо строку перебування сертифікованого інженера-геодезиста у трудових відносинах із учасником.
Працівники, які будуть виконувати роботи з полімерними геомембранами обов’язково повинні бути сертифіковані компанією - виробником полімерних геомембран для виконання робіт з укладання, зварювання і випробуванню зварних з'єднань геомембран.
Сертифікація повинна виконуватися за стандартами Міжнародної асоціація монтажників геосинтетики - IAGI - InternationalAssociation of Geosynthetics Installers і стандартами GM 13 і GM 19 Дослідницького Інституту по геосинтетики - GRI - Geosynthetics Research Inctitute, які є базовими міжнародними стандартами за якістю монтажу.
Замовником в тендерній документації не встановлено спосіб документального підтвердження перебування вказаних працівників у трудових відносинах із учасником. Також тендерна документація не містить обмежень щодо способу залучення сертифікованих працівників для виконання робіт з полімерними геомембранами.
Вимоги про усунення порушення
Скарги до процедури
Дата подання: 16 квітня 2020 14:54
Дата подання: 10 червня 2020 20:25
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-17-000076 ● 15f8896c817740ad8cee5ddff911717a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2020 15:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.07.2020 № 203
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
17.07.2020 № 203
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2020-03-20-001959-b 20.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-29 16:38:52
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції та технічного переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1 (код ДК 021:2015 - 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-20-001959-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) стосовно підстав відхилення тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю «Альянс-трансбудсервіс» та товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Адамант».
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-30 09:52:36
Пояснення на запит Держаудитслужби
1. За результатами розгляду тендерної пропозиції, поданої ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АДАМАНТ», було встановлено, що зазначена тендерна пропозиція містить наступні недоліки, які є підставою для відхилення поданої тендерної пропозиції:
- у порушення вимог п.1.1 Додатку 2 Тендерної документації в учасника Довідка про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми не містить інформацію про наявність в учасника лазерного нівеліру (1 од.). Зазначене у пп.14.1, 14.2 вказаної Довідки устаткування «Електронний тахеометр Sokkia SET 650RX» та «Комплект геодезичний GEO X-32 SET (нівелір, штатив, рейка)» не є лазерним нівеліром;
- у порушення вимог п.2.1 Додатку 2 Тендерної документації, відповідно до якого для документального підтвердження відповідної кваліфікації інженерно-технічних працівників, перерахованих в довідці, Учасник повинен надати дипломи про закінчення учбових закладів, у складі тендерної пропозиції учасника надано дипломи щодо працівників, інформація про яких вказана у пп.1, 10 Довідки згідно форми у Додатку 10.1, не у повному обсязі. По вказаним працівникам у складі тендерної пропозиції надано дипломи європейського зразка. Разом з тим, частиною 5 статті 7 Закону України «Про вищу освіту» визначено, що невід’ємною частиною диплома молодшого бакалавра, бакалавра, магістра, доктора філософії/доктора мистецтва є додаток до диплома європейського зразка, що містить структуровану інформацію про завершене навчання.
Зважаючи на викладене, згідно з рішенням тендерного комітету від 05.06.2020 тендерна пропозиція, подана ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АДАМАНТ», була відхилена з наступних причин:
- учасник не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону;
- тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
2. За результатами розгляду тендерної пропозиції, поданої ТОВ «Альянс-трансбудсервіс», було встановлено, що зазначена тендерна пропозиція містить наступні недоліки, які є підставою для відхилення поданої тендерної пропозиції:
- у порушення вимог п.1.1 Додатку 2 Тендерної документації Довідка про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми містить інформацію лише про один екскаватор на гусеничному ходу (вимоги тендерної документації - Екскаватор одноковшевий дизельний на гусеничному ходу з ковшом мiсткiстю не менше 0,65 м3 – не менше 2 од.). Учасником у вказаній Довідці зазначена інформація про 3 екскаватори (пп.5, 16, 17 довідки). Разом з тим, екскаватори по п.16, 17 колісні, а не гусеничні, що не відповідає вимогам тендерної документації;
- у порушення вимог п.2.1 Додатку 2 Тендерної документації, відповідно до якого для документального підтвердження відповідної кваліфікації інженерно-технічних працівників, перерахованих в довідці, Учасник повинен надати дипломи про закінчення учбових закладів, у складі тендерної пропозиції учасника надано диплом щодо працівника, інформація про якого вказана у п.5 Довідки згідно форми у Додатку 10.1, не у повному обсязі. По вказаному працівнику у складі тендерної пропозиції надано диплом європейського зразка. Разом з тим, частиною 5 статті 7 Закону України «Про вищу освіту» визначено, що невід’ємною частиною диплома молодшого бакалавра, бакалавра, магістра, доктора філософії/доктора мистецтва є додаток до диплома європейського зразка, що містить структуровану інформацію про завершене навчання;
- у порушення вимог п.1.1 Додатку 2 Тендерної документації на техніку, вказану у п.35 Довідки про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, у складі тендерної пропозиції відсутні договір про надання послуг машинами та механізмами №15 від 06.05.2020 р. з Кириленко М.М. та реєстраційний документ.
Зважаючи на викладене, згідно з рішенням тендерного комітету від 05.06.2020 тендерна пропозиція, подана ТОВ «Альянс-трансбудсервіс», була відхилена з наступних причин:
- учасник не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону;
- тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання висновку фін моніторингу було прийняте рішення тендерного комітету від 14.08.2020 року про відміну відкритих торгів на закупівлю «Виконання робіт по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 1» (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт») з причини неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
2020-08-14 13:49:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Усунуто
2020-08-18 18:47:05
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Приватне акціонерне товариство "Київспецтранс" |
Код ЄДРПОУ: | 02772037 |
Місцезнаходження: | 04208, Україна, м. Київ обл., м. Київ, просп. Правди, буд. 85 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АДАМАНТ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альянс-трансбудсервіс" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Дата відміни: | 14 серпня 2020 13:46 |
Коментар щодо відміни: | з причини неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
14 серпня 2020 13:46
|
Електронний підпис |
14 серпня 2020 13:45
|
8-протокол відміни торгів_рекультивація.doc |