Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Services of reference use of roads of the national member of Zhytomyr region with a length of 6941.5 km.
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська область обл., м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12 |
Контактна особа: |
Сорокін Сергій Борисович +380412474379 odaguba@meta.ua |
Додаткові контактні особи: |
Litvinova Natallia +380412474379 odaguba@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | the Departament of regional development of Zhytomyr Regional State Administration |
National ID: | 39932654 |
Contact point: |
Litvinova Natallia +380412474379 odaguba@meta.ua |
Additional contacts: |
Litvinova Natallia +380412474379 odaguba@meta.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2020 17:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 травня 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 313 664 511,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 20 березня 2020 17:51 |
Enquiries until: | 30 квітня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 06 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 травня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 313 664 511 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Тендерна документація
30 квітня 2020 17:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 квітня 2020 17:18 |
ТД_експлуатація_зі змінами_30.04.20.doc | |
30 квітня 2020 17:13 |
Додаток_9 Договір експлуатаційне утримання_зміни.docx | |
30 квітня 2020 17:01 |
експлуатація зміни.pdf | |
20 березня 2020 17:51 |
Інструкція ТД.doc |
30 квітня 2020 17:28 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
30 квітня 2020 17:18 |
ТД_експлуатація_зі змінами_30.04.20.doc
|
||||||
30 квітня 2020 17:13 |
Додаток_9 Договір експлуатаційне утримання_зміни.docx
|
||||||
30 квітня 2020 17:01 |
експлуатація зміни.pdf
|
||||||
20 березня 2020 17:51 |
Інструкція ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
- підсумкову відомість ресурсів
- розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (форма Т2, тощо) з економічним обґрунтуванням змін у вигляді порівняльного складу ресурсів кошторисних норм та/або вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки
- розрахунки до документа "Договірна ціна" – 1 прим.
- розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат за попередній період з урахуванням потужностей Підрядника, або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність не проводилась
- розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженим Наказом Мінрегіону від 20.10.2016 р. № 281 (зі змінами))
- Індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми затверджені в установленому порядку (за потреби).
Договірна ціна повинна бути розрахована на об’єми Технічного завдання (Додаток № 8 до цієї тендерної документації), з урахуванням наступного:
Договірна ціна має бути складена та подана, бажано, у програмному комплексі АВК-5 або в іншому, який має рекомендації Мінрегіонбуду до застосування;)
2. Данний п. 17 ст. 22 Закону Про публічні стосується закупівлі робіт «у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.» Згідно ТД проводиться закупівля послуг. Відповідно до ч. 3 ст.22 Закону Про публічні «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.». Враховуючи відсутність законодавчих заборон вимагати інформацію, щодо залучення субпідрядних організацій при наданні послуг Замовник вважає, що його вимога не суперечить законодавству у сфері публічних закупівель.
3. Данне питання було прийнято до розгляду Тендерним комітетом ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ та прийнято рішення про внесення змін до ТД.
4. Данне зауваження було прийнято до розгляду Тендерним комітетом ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ та прийнято рішення про внесення змін до ТД.
5. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт (надання послуг) на автомобільних дорогах загального користування будь-якої категорії сумарно за будь-який період протягом останніх 5-ти років, передбачених технічним завданням (Обсяги в натуральних величинах зазначені у окремому файлі (Додаток 8) «Технічне завдання».
6. Відповідно до Додатку №5 Тендерної документації зазначено, що «Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір, із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, категорія та інші дані згідно Таблиці вище.
Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи:
- копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору;
- акт(-ти) виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3);»
2. 2. Згідно Додатку 5 до Тендерної документації Замовником чітко визначено: «Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи:
- копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору;
- акт(-ти) виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3);»
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-19-000029 ● 2fde52a463c34d85a1024a76f69dcd21
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 червня 2020 17:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.06.2020
№ 42
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 19.06.2020 № 42.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2020-03-20-001318-c Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-30 11:06:04
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Житомирської області» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-20-001318-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній після 19.04.2020 року), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року), тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 4. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року), рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерних пропозицій учасників ТОВ «КОМФОРТ БУД СЕРВІС» та ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» по лотах № 1 та № 2 на відповідність тендерній документації Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації, з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення та копії документів (за наявності) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-03 17:07:06
відповідь на запитання
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року), тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
В тендерній документації Замовника на закупівлю «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Житомирської області» UA-2020-03-20-001318–с передбачено, що пропозиція учасника може містити формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції які не впливають на зміст пропозиції та не призведуть до відхилення пропозиції учасника, а саме:
- відсутність на окремих документах підпису або печатки (у разі наявності печатки) (але не одночасно). До зазначеного переліку документів не відносяться наступні: документи для підтвердження кваліфікації учасника за статтею 16 Закону; форма тендерної пропозиції, гарантійні листи;
- допущення у пропозиції описок, опечаток, граматичних, орфографічних помилок, русизмів, арифметичних помилок, які не спотворюють і не впливають на зміст пропозиції.
При цьому у протоколі засідання тендерного комітету, щодо розгляду тендерних пропозицій не доцільно вказувати про їх перелік, у разі допущення таких формальних помилок учасниками, оскільки опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій, містить у тендерній документації. А оскільки, тендерні пропозиції учасників розглядаються на їх відповідність в тому числі умовам тендерної документації, то допущенні формальних помилок учасниками у їх тендерних пропозиціях не призводить до відхилення пропозицій.
Згідно із частини 4 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року) рішення тендерного комітету було оформлено протоколом, який був опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу у строки, відповідно до чинного законодавства
Вказана процедура закупівлі була проведена в рамках чинного законодавства .
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-06 16:37:41
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Житомирської області» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-20-001318-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній після 19.04.2020 року), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Так, учасником ТОВ «КОМФОРТ БУД СЕРВІС» по лотах № 1 та № 2 ряд поданих у складі тендерної пропозиції документів визначено як конфіденційні, зокрема кошториси по лотах № 1 та № 2, проекти договорів по лотах № 1 та № 2 та форми тендерної пропозиції по лотах № 1 та № 2.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи перевірялись Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації вищевказані документи на відповідність умовам тендерної документації, як що так, додатково надати копії зазначених документів вищевказаного учасника (кошториси по лотах № 1 та № 2, проекти договорів по лотах № 1 та № 2 та форми тендерної пропозиції по лотах № 1 та № 2).
Пояснення та копії документів (за наявності) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-07-09 17:22:16
відповідь на запит
«Відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі», 10.05.2020 року Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМФОРТ БУД СЕРВІС» подав в електронному вигляді через електронну систему закупівель свою тендерну пропозицію, в т. ч. кошториси по лотах № 1 та № 2, проекти договорів по лотах № 1 та № 2 та форми тендерної пропозиції по лотах № 1 та № 2, та визначив їх як конфіденційні.
У той же час, відповідно до вимог статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій/пропозицій. Під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни /приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною.
У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
Частиною 2 статті 27 даного Закону визначає, що під час розкриття тендерних пропозицій/пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в тендерних пропозиціях/пропозиціях учасників, крім інформації, зазначеної в абзаці другому цієї частини, та формується список учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна.
Стаття 28 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Аукціон відбувся 19.05.2020 року.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція, якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМФОРТ БУД СЕРВІС» по лоту № 2 на адресу Департаменту надійшов лист про, те що файли по даній закупівлі були повністю завантажені на майданчик «Е-тендер», і відсутність доступу до них на той момент обумовлена Технічними проблемами роботи баз даних центральної системи закупівель. Замовнику було надано можливість доступу до файлів, за посиланнями в листі. (Лист вих. № 259 від 22.05.2020 року додається.). Одразу після отримання даного листа вказані вище файли на майданчику замовника (Департаменту регіонального розвитку) є у вільному доступі.
Отже повідомляємо, що Департаментом регіонального розвитку в особі тендерного комітету було опрацьовано, у строки та у спосіб визначений Законом України «Про публічні закупівлі» кошториси по лоту № 2, проект договору по лоту № 2 та форму тендерної пропозиції по лоту № 2 на зміст та їх наявність, жодних зауважень не виникало.
Відносно розгляду тендерних пропозицій даного Учасника по лоту № 1, повідомляємо, що пропозиція не розглядалась, в зв’язку з визначенням переможця по даному лоту з найбільш економічно вигідною ціною».
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами моніторингу установлені наступні, на думку Держаудитслужби порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: - на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить вимоги встановлені частиною 1 статті 17 Закону. В якості заперечення зазначаємо, що на електронному майданчику публічних закупівель «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Житомирської області протяжністю 6941,5 км. (ДК 021:2015: 63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (2 лоти) (Services of reference use of roads of the national member of Zhytomyr region with a length of 6941.5 km.)» (UA-2020-03-20-001318-c 9127b1952e374a71ab0c0e180b942218) розміщено файл з назвою «ТД_експлуатація_зі змінами_30.04.20.doc» у розділі 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» зазначено, що «Інформація, яку повинен надавати учасник у складі тендерної пропозиції для встановлення відсутності підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону: Гарантійний лист, про відсутність підстав для відмови (із зазначенням) в участі у процедурі закупівлі, що визначені у ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої ст. 17 Закону. Замовник залишає за собою право перевірки наданої Учасником інформації, що міститься у відкритих державних реєстрах.» Отже тендерна документація Замовника відповідає вимогам ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». - Також, моніторингом установлено, що Замовник під час розгляду тендерних пропозицій не відхилив та допустив до аукціону тендерні пропозиції учасників по лотах № 1 та № 2 ТОВ «КОМФОРТ БУД СЕРВІС» та ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ», які не відповідали умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону, а саме: ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» надано довідку про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для надання послуг по предмету закупівель (далі – Довідка), із зазначенням транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування, їх приналежності та номеру і дати документу, який підтверджує приналежність зазначеної у вказаній довідці техніки, в пунктах 5 та 6 якої зазначено інформацію про наявність в учасника 5-ти власних автогрейдерів (марки ГС -14.02, в кількості 2 одиниці та марки SDLG G9165, в кількості 3 одиниці). Однак, на підтвердження інформації зазначеної у вищевказаній Довідці у складі тендерної пропозиції ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» надано копії 3-ох свідоцтв про реєстрацію будівельних машин автогрейдерів марки SDLG G9165 (серія ЕЕ № 228871, серія ЕЕ № 228872 та серія ЕЕ № 228873), власником яких є ТОВ «ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ», при відсутності у складі вказаної пропозиції копії договорів, що посвідчують користування даною технікою. В якості заперечення зазначаємо, що згідно документів доданих до тендерної пропозиції ПП «Автомагістраль» додано бухгалтерську довідку (витяг з рахунків 10 «основні засоби») про наявність транспортних засобів, будівельних машин, механізмів обладнання на балансі підприємства, згідно якої автогрейдери марки SDLG G9165 (серія ЕЕ № 228871, серія ЕЕ № 228872 та серія ЕЕ № 228873) обліковуються, як власність ПП «Автомагістраль». Враховуючи вищевикладене, автогрейдери марки SDLG G9165 (серія ЕЕ № 228871, серія ЕЕ № 228872 та серія ЕЕ № 228873) є власністю Учасника, а завантаження свідоцтв про реєстрацію виданих на попереднього власника є формальною помилкою, що не впливає на зміст тендерної пропозиції. Отже пропозиція ПП «Автомагістраль» відповідає вимогам законодавства та тендерної документації Замовника. - у складі тендерної пропозиції ТОВ «КОФОРТ БУД СЕРВІС» по лотах № 1 та № 2 надано довідку про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для надання послуг по предмету закупівель від 22.04.2020 року № 1/5, в якій зазначено інформацію про наявність залучених на підставі договору про надання послуг у ФОП Назарян Лусіне Гаспарівна 3-ох дорожніх самохідних, вібраційних котків, масою не менше 6,9 тон та 2-ох асфальтоукладальників (пункти 20-22, 41, 42 довідки), а також одного дорожнього самохідного, вібраційного котка, масою не менше 11 тон та асфальтоукладальника, що залучені на підставі договору про надання послуг у ФОП Назарян Арам (пункти 23 та 43 довідки). Однак, на підтвердження інформації зазначеної у вищевказаній довідці від 22.04.2020 року № 1/5 у складі тендерної пропозиції ТОВ «КОФОРТ БУД СЕРВІС» по лотах № 1 та № 2 не надано копії свідоцтв про реєстрацію вищевказаних будівельних машин, при цьому надані у складі вказаної пропозиції оборотно - сальдові відомості ФОП Назарян Лусіне Гаспарівна та ФОП Назарян Арам, у яких відсутня інформація щодо номерів транспортного технічного паспорту (свідоцтв про реєстрацію будівельних машин), що не відповідає умовам пункту 5 розділу III та Додатку № 3 тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону. В якості заперечення зазначаємо, що в Додатку 3 Тендерної документації зазначено, що «В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів або оборотну сальдову відомість з вказанням інвентарного номеру, балансової вартості та номером транспортного технічного паспорту, що затверджена печаткою та підписом уповноваженої особи власника транспортного засобу». ТОВ «КОФОРТ БУД СЕРВІС» надано оборотно-сальдові відомості по рахунку 10 «Основні засоби» на всі чотири дорожні самохідні, вібраційні котки та два асфальтоукладальники із зазначення усієї необхідної інформації. Отже пропозиція ТОВ «КОФОРТ БУД СЕРВІС» відповідає вимогам законодавства та тендерної документації Замовника. - відповідно до пункту 1 розділу III тендерної документації, Замовником установлено імперативну умову, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників форми «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» за формою згідно Додатку № 2 тендерної документації, яка відкривається після проведення аукціону, та яка згідно вказаного Додатку містить інформацію щодо запропонованої ціни тендерної пропозиції учасника. Слід відмітити, що частиною 2 статті 27 Закону, встановлено імперативну умову, що конфіденційною не може бути визначена, зокрема, інформація про запропоновану ціну, що кореспондується з умовами пункту 2 розділу IV тендерної документації. Однак, моніторингом установлено, що на виконання вищевказаних вимог у складі тендерної пропозиції по лотах № 1 та № 2 надано документи форма «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», які вказаним учасником всупереч норм частини 2 статті 27 Закону та пункту 2 розділу IV тендерної документації визначено конфіденційними документами, та як наслідок вказані документи не відкрилися після проведення аукціону, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу III тендерної документації. Отже, моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 9 частини 1 статті 17 та пунктів 1, 3 та 4 частини 1 статті 30 Закону, Замовник по лотах № 1 та № 2 не відхилив тендерні пропозиції учасників ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» та ТОВ «КОМФОРТ БУД СЕРВІС», як такі, що не відповідали умовам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону, та не відповідала (пропозиція ТОВ «КОМФОРТ БУД СЕРВІС») вимогам пункту 9 частини 1 статті 17 Закону, допустив їх пропозиції до оцінки, а також визначив переможцем по лоту № 1 пропозицію ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» та визначив переможцем по лоту № 2 пропозицію ТОВ «КОМФОРТ БУД СЕРВІС». Разом з тим, відповідно до вимог абзаців 3 та 7 частини 1 статті 31 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та/або відхилення усіх тендерних пропозицій замовник відміняє торги. В якості заперечення зазначаємо, що «Відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі», 10.05.2020 року Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМФОРТ БУД СЕРВІС» подав в електронному вигляді через електронну систему закупівель свою тендерну пропозицію, в т. ч. кошториси по лотах № 1 та № 2, проекти договорів по лотах № 1 та № 2 та форми тендерної пропозиції по лотах № 1 та № 2, та визначив їх як конфіденційні. У той же час, відповідно до вимог статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій/пропозицій. Під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни /приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Частиною 2 статті 27 даного Закону визначає, що під час розкриття тендерних пропозицій/пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в тендерних пропозиціях/пропозиціях учасників, крім інформації, зазначеної в абзаці другому цієї частини, та формується список учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна. Стаття 28 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Аукціон відбувся 19.05.2020 року. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція, якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМФОРТ БУД СЕРВІС» по лоту № 2 на адресу Департаменту надійшов лист про, те що файли по даній закупівлі були повністю завантажені на майданчик «Е-тендер», і відсутність доступу до них на той момент обумовлена Технічними проблемами роботи баз даних центральної системи закупівель. Замовнику було надано можливість доступу до файлів, за посиланнями в листі. (Лист вих. № 259 від 22.05.2020 року додається.). Одразу після отримання даного листа вказані вище файли на майданчику замовника (Департаменту регіонального розвитку) є у вільному доступі. Отже повідомляємо, що Департаментом регіонального розвитку в особі тендерного комітету було опрацьовано, у строки та у спосіб визначений Законом України «Про публічні закупівлі» кошториси по лоту № 2, проект договору по лоту № 2 та форму тендерної пропозиції по лоту № 2 на зміст та їх наявність, жодних зауважень не виникало.
2020-07-20 17:45:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до ч. 10 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020 року) у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. На виконання вимог ч. 10 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020 року) повідомляємо, що Замовник (Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації) не погоджується з встановленими порушеннями викладеними у Висновку про результати моніторингу закупівлі, розміщеного 13.07.2020 в електронній системі закупівель Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області по закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Житомирської області протяжністю 6941,5 км. (ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (2 лоти), номер оголошення UA-2020-03-20-001318-c. Як наслідок, 28.07.2020 року Замовником (Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації) було оскаржено вищезазначений Висновок до Житомирського окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 28 липня 2020 |
Документи:
28 липня 2020 17:40
|
Електронний підпис |
28 липня 2020 17:38
|
Лист.pdf |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Житомирської області (Ємільчинський, Коростенський, Лугинський, Малинський, Народицький, Овруцький, Олевський, Попільнянський, Пулинський, Ружинський, Хорошівський,Черняхівський) районів |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 175 149 814,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 751 498,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1750498.14 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 у розмірі 30 відсотків від ціни укладеного Договору | Аванс | 3 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за надані послуги на підставі акту наданих послуг (форма КБ-2в), довідки про вартість наданих послуг (форма КБ-3) підписаних уповноваженими представниками Сторін | Пiсляоплата | 3 | Робочі | 70 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2020 17:08 |
перелік змін.pdf |
22 квітня 2020 17:08 |
протокол _118.pdf |
22 квітня 2020 17:08 |
ТД_експлуатація_зі змінами_21.04.20.doc |
20 березня 2020 17:51 |
додаток _9.rar |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна, Житомирська область обл., м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМФОРТ БУД СЕРВІС» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 травня 2020 14:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
164 330 002,19
UAH з ПДВ
|
164 330 002,19
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМФОРТ БУД СЕРВІС» |
174 940 673,28
UAH з ПДВ
|
174 940 673,28
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Переможець |
164 330 002,19
UAH з ПДВ
|
21 травня 2020 17:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2021 17:10
|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2021 15:33
|
Додаткова угода _11.pdf | зміни до договору |
20 жовтня 2021 15:29
|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2021 19:58
|
Додаткова угода _10.pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2021 19:57
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2021 12:54
|
Додаткова угода _9 від 06.09.2021 року.pdf | зміни до договору |
07 вересня 2021 12:53
|
Електронний підпис | укладений |
03 серпня 2021 10:06
|
Додаткова Угода _8 від 29.07.2021 д._27-20.pdf | зміни до договору |
03 серпня 2021 10:03
|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2021 12:57
|
Додаткова угода _7 від 16.07.2021.(повторна)pdf | зміни до договору |
20 липня 2021 12:56
|
Електронний підпис | укладений |
20 липня 2021 12:47
|
Додаткова угода _7 від 16.07.2021.pdf | зміни до договору |
20 липня 2021 12:40
|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2021 16:35
|
Додаткова угода _6.pdf | зміни до договору |
09 червня 2021 16:33
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2021 16:46
|
Додаткова угода _5.pdf | зміни до договору |
06 травня 2021 16:42
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2021 09:12
|
Додаткова угода _4.pdf | зміни до договору |
16 лютого 2021 09:04
|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2021 12:09
|
Додаткова угода _3.pdf | зміни до договору |
09 лютого 2021 11:58
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2020 18:01
|
ДУ _1 від 10.06.2020 до Договору _27-20_0001 (1).pdf | зміни до договору |
12 червня 2020 17:59
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2020 17:21
|
забезпечення виконання договору | укладений |
12 червня 2020 17:19
|
договір | укладений |
12 червня 2020 17:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч.1 ст.651 Цивільного кодексу України та відповідно до п. 16.3-16.5 Договору№27-20 від 10.06.2020р., Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору, а саме: викласти п. 4.2 та 4.3 Договору в новій редакції, що додається та доповнити п.17.1 Договору рядком наступного змісту: - Додатком 4 "Календарний графік надання послуг". |
Номер договору про закупівлю: | 27-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди викласти п.2.1, Додаток №3-20, Додаток №4 викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 27-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. На виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2020 року № 1198 та керуючись ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, відповідно до пунктів 16.9 та 16.10 розділу 16 Договору № 27-20 від 10.06.2020 р., Сторони домовились доповнити даний Договір пунктом 3.21 наступного змісту: «Замовник не здійснює попередню оплату за даним Договором протягом усього терміну дії Постанови Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641». |
Номер договору про закупівлю: | 27-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч.1 ст.651 Цивільного кодексу України та відповідно до ч.6 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" - дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку" та відповідно до п. 16.8-16.9 Розділу 16 Договору № 27-20 від 10.06.2020. Сторони дійшли згоди внести до Договору № 27-20 від 10.06.2020 наступні зміни, а саме: 1. Збільшити загальну суму Договору на вартість послуг, що будуть надані у травні-липні 2021 року. Додаток 4 до Договору викласти в новій редакції. 2.Абзац 3 пункту 5.1 Договору викласти в наступній редакції : - закінчення надання послуг: 18.07.2021. 3. Продовжити строк дії договору до 18.07.2021 виклавши п. 16.1. в наступній редакції: "Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє до 18.07.2021, а щодо фінансування зобов'язань - до повного і належного їх виконання за цим Договором". 4. Доповнити договір новим додатком №3-21: (Протокол погодження договірної ціни на 2021р.) |
Номер договору про закупівлю: | 27-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились доповнити Розділ 18. |
Номер договору про закупівлю: | 27-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору до 01.09.2021 та строк надання послуг до 01.09.2021р. Викласти Додаток №4 в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 27-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Повторне публікування додаткової угоди №7, тому що сталася технічна (механічна) помилка та в електроному полі було не вказано "Дату завершення дії договору". Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору до 01.09.2021 та строк надання послуг до 01.09.2021р. Викласти Додаток №4 в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 27-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди збільшити загальну суму Договору на вартість послуг, що будуть надані у липні-вересні 2021 року, у додатку №4 до Договору «Календарний графік надання послуг» виклавши його у новій редакції. Абзац 2 пункту 5.1 Договору викласти в новій редакції. Продовжити строк дії договору до 06.09.2021, виклавши п. 16.1 в новій редакції. Викласти Додаток №3-21 (Протокол погодження договірної ціни на 2021 рік) в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 27-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору до 01.10.2021 та строк надання послуг до 01.10.2021р. Викласти Додаток №4 в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 27-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору до 17.10.2021 та строк надання послуг до 17.10.2021р. Викласти Додаток №4 в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 27-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору до 10.11.2021 та строк надання послуг до 10.11.2021р. Викласти Додаток №4 в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 27-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |