Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Житомирської області протяжністю 6941,5 км. (ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (2 лоти)
Services of reference use of roads of the national member of Zhytomyr region with a length of 6941.5 km.
Очікувана вартість
313 664 511,00 UAH
UA-2020-03-20-001318-c 9127b1952e374a71ab0c0e180b942218
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська область обл., м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12
Контактна особа: Сорокін Сергій Борисович
+380412474379
odaguba@meta.ua
Додаткові контактні особи: Litvinova Natallia
+380412474379
odaguba@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: the Departament of regional development of Zhytomyr Regional State Administration
National ID: 39932654
Contact point: Litvinova Natallia
+380412474379
odaguba@meta.ua
Additional contacts: Litvinova Natallia
+380412474379
odaguba@meta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 30 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 травня 2020 18:00
Очікувана вартість: 313 664 511,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3 135 645,11 UAH
Publication date: 20 березня 2020 17:51
Enquiries until: 30 квітня 2020 18:00
Complaints submission until: до 06 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 травня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 313 664 511 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Scope of the procurement

Документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання до тендерної документації
Дата подання: 22 березня 2020 09:21
Дата відповіді: 25 березня 2020 19:16
1. Згідно Тендерної документації, розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначено, що: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, які визначені в технічному завданні Замовника. - Договірна ціна з усіма розрахунками, які є її складовими та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до СОУ 42.1-37641918-085:2018 (та згідно вимог розділу VI частини 3 цієї тендерної документації).» Чи вимагає Замовник надання від учасника при подачі тендерної пропозиції: договірну ціну з усіма розрахунками? 2. Згідно Тендерної документації, розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у п.7 «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі послуг)» зазначено, що «У разі, якщо учасник буде залучати до виконання послуг субпідрядника (субпідрядників) у складі тендерної пропозиції необхідно надати довідку встановленої форми згідно Додатку №6 за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою…». Поряд з цим згідно із п. 17 ст. 22 розділу IV Закону Про публічні закупівлі тендерна документація повинна містити: « у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю». Вимога Замовника щодо зазначення субпідрядника (субпідрядників), який (-і) будуть залучені до надання послуг в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю суперечить Закону. У зв’язку з вищевикладеним, прошу привести Тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом внесення змін до розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у п.7 «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі послуг)», які нададуть можливість зазначати субпідрядника (субпідрядників), який (-і) будуть залучені до надання послуг в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. 3. Згідно Додатку 3 до Тендерної документації Замовником чітко визначено перелік та кількість техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка необхідна для виконання робіт. Деякі з перелічених Замовником у Додатку 3 транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання, устаткування містять найменування, марку без зазначення можливості надання учасником еквіваленту (аналогу). Згідно підпункту 3 пункту 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".» У зв’язку з вищевикладеним, прошу привести Тендерну документацію у відповідність шляхом внесення змін до Додатку 3 Тендерної документації, які нададуть можливість учасникам надавати еквіваленти (аналоги) зазначених транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо. 4. Згідно Додатку 5 до Тендерної документації Замовником визначено, що: «Аналогічним буде вважатись договір на виконання послуг з експлуатаційного утримання мережі автомобільних доріг загального користування. Поряд з цим Замовником вимагається надання Учасником документальне підтвердження досвіду виконання робіт (надання послуг) на автомобільних дорогах загального користування державного значення будь-якої категорії сумарно за будь-який період протягом останніх 5-ти років в обсязі не менше ніж 50 % від об’ємів основних послуг, передбачених технічним завданням (Обсяги в натуральних величинах зазначені у окремому файлі (Додаток 8) «Технічне завдання». На підставі вищезазначеного, прошу роз’яснити, чому Замовник вимагає підтвердження досвіду виконання робіт (надання послуг) на автомобільних дорогах загального користування державного значення, якщо згідно Додатку 5 абзацу 2 до Тендерної документації Замовник визначає, що аналогічним є договір на виконання послуг з експлуатаційного утримання мережі автомобільних доріг загального користування. 5. Згідно Додатку 5 до Тендерної документації Замовником визначено, що: «Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт (надання послуг) на автомобільних дорогах загального користування державного значення будь-якої категорії сумарно за будь-який період протягом останніх 5-ти років в обсязі не менше ніж 50 % від об’ємів основних послуг, передбачених технічним завданням (Обсяги в натуральних величинах зазначені у окремому файлі (Додаток 8) «Технічне завдання»». Прошу перелічити, які саме основні послуги, передбачені технічним завданням, мають бути документально підтверджені учасником в обсязі не менше ніж 50 %. 6. Згідно Додатку 5 до Тендерної документації Замовником визначено, що: « Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акт(-ти) виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3)». Чи достатньо надати Учаснику не всі акти виконаних робіт щодо виконання аналогічного(-их) договору(-ів) , а лише ті акт(-ти) виконаних робіт (форми КБ-2В) , що будуть ним зазначені у довідці «ІНФОРМАЦІЯ про наявність досвіду виконання аналогічного (них) договору (рів))» ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Відповідно до Тендерної документації на закупівлю послуг: Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Житомирської області протяжністю 6941,5 км. (ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (2 лоти) Замовник у розділі ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у п.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» чітко визначено, що учасник в тому числі повинен надати: «Договірна ціна з усіма розрахунками, які є її складовими та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до СОУ 42.1-37641918-085:2018 (та згідно вимог розділу VI частини 3 цієї тендерної документації). До договірної ціни надаються розрахунки, які є її складовими, зокрема: - локальні кошториси
- підсумкову відомість ресурсів
- розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів
- розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (форма Т2, тощо) з економічним обґрунтуванням змін у вигляді порівняльного складу ресурсів кошторисних норм та/або вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки
- розрахунки до документа "Договірна ціна" – 1 прим.
- розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат за попередній період з урахуванням потужностей Підрядника, або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність не проводилась
- розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженим Наказом Мінрегіону від 20.10.2016 р. № 281 (зі змінами))
- Індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми затверджені в установленому порядку (за потреби).
Договірна ціна повинна бути розрахована на об’єми Технічного завдання (Додаток № 8 до цієї тендерної документації), з урахуванням наступного:
Договірна ціна має бути складена та подана, бажано, у програмному комплексі АВК-5 або в іншому, який має рекомендації Мінрегіонбуду до застосування;)

2. Данний п. 17 ст. 22 Закону Про публічні стосується закупівлі робіт «у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.» Згідно ТД проводиться закупівля послуг. Відповідно до ч. 3 ст.22 Закону Про публічні «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.». Враховуючи відсутність законодавчих заборон вимагати інформацію, щодо залучення субпідрядних організацій при наданні послуг Замовник вважає, що його вимога не суперечить законодавству у сфері публічних закупівель.

3. Данне питання було прийнято до розгляду Тендерним комітетом ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ та прийнято рішення про внесення змін до ТД.
4. Данне зауваження було прийнято до розгляду Тендерним комітетом ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ та прийнято рішення про внесення змін до ТД.
5. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт (надання послуг) на автомобільних дорогах загального користування будь-якої категорії сумарно за будь-який період протягом останніх 5-ти років, передбачених технічним завданням (Обсяги в натуральних величинах зазначені у окремому файлі (Додаток 8) «Технічне завдання».

6. Відповідно до Додатку №5 Тендерної документації зазначено, що «Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір, із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, категорія та інші дані згідно Таблиці вище.
Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи:
- копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору;
- акт(-ти) виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3);»
До тендерної документації
Дата подання: 26 березня 2020 12:50
Дата відповіді: 30 березня 2020 22:12
1. Згідно Додатку 5 до Тендерної документації Замовником визначено, що: «Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт (надання послуг) на автомобільних дорогах загального користування державного значення будь-якої категорії сумарно за будь-який період протягом останніх 5-ти років в обсязі не менше ніж 50 % від об’ємів основних послуг, передбачених технічним завданням (Обсяги в натуральних величинах зазначені у окремому файлі (Додаток 8) «Технічне завдання»». Прошу пояснити, що Замовник розуміє під поняттям "основні послуги, передбачені технічним завданням"? Мається на увазі, що Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт(надання послуг) на автомобільних дорогах загального користування в обсязі не менше ніж 50 % від об’ємів по 134 видам робіт, що зазначені у Технічному завданні? 2) Згідно Додатку 5 до Тендерної документації Замовником визначено, що: « Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акт(-ти) виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3)». Чи буде Замовник вважати, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, якщо на виконання вищезазначеної вимоги Учасником буде надано в свої тендерній пропозиції не всі акти виконаних робіт (форми КБ-2В) до аналогічного договору, а лише ті акт(-ти) виконаних робіт (форми КБ-2В) , що будуть ним зазначені у довідці «ІНФОРМАЦІЯ про наявність досвіду виконання аналогічного (них) договору (рів))» ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Данне зауваження було прийнято до розгляду Тендерним комітетом ДЕПАРТАМЕНТУ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ та прийнято рішення про внесення змін до ТД.
2. 2. Згідно Додатку 5 до Тендерної документації Замовником чітко визначено: «Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи:
- копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору;
- акт(-ти) виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдка (-ки) про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3);»

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-19-000029 ● 2fde52a463c34d85a1024a76f69dcd21
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-06-19
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-06-19 17:01:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

19.06.2020
№ 42

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 19.06.2020 № 42.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2020-03-20-001318-c Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-30 11:06:04

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Житомирської області» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-20-001318-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній після 19.04.2020 року), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року), тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 4. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року), рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерних пропозицій учасників ТОВ «КОМФОРТ БУД СЕРВІС» та ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» по лотах № 1 та № 2 на відповідність тендерній документації Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації, з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення та копії документів (за наявності) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-03 17:07:06

відповідь на запитання

Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року), тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
В тендерній документації Замовника на закупівлю «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Житомирської області» UA-2020-03-20-001318–с передбачено, що пропозиція учасника може містити формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції які не впливають на зміст пропозиції та не призведуть до відхилення пропозиції учасника, а саме:
- відсутність на окремих документах підпису або печатки (у разі наявності печатки) (але не одночасно). До зазначеного переліку документів не відносяться наступні: документи для підтвердження кваліфікації учасника за статтею 16 Закону; форма тендерної пропозиції, гарантійні листи;
- допущення у пропозиції описок, опечаток, граматичних, орфографічних помилок, русизмів, арифметичних помилок, які не спотворюють і не впливають на зміст пропозиції.
При цьому у протоколі засідання тендерного комітету, щодо розгляду тендерних пропозицій не доцільно вказувати про їх перелік, у разі допущення таких формальних помилок учасниками, оскільки опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій, містить у тендерній документації. А оскільки, тендерні пропозиції учасників розглядаються на їх відповідність в тому числі умовам тендерної документації, то допущенні формальних помилок учасниками у їх тендерних пропозиціях не призводить до відхилення пропозицій.
Згідно із частини 4 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року) рішення тендерного комітету було оформлено протоколом, який був опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу у строки, відповідно до чинного законодавства
Вказана процедура закупівлі була проведена в рамках чинного законодавства .

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-06 16:37:41

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Житомирської області» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-20-001318-c) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній після 19.04.2020 року), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Так, учасником ТОВ «КОМФОРТ БУД СЕРВІС» по лотах № 1 та № 2 ряд поданих у складі тендерної пропозиції документів визначено як конфіденційні, зокрема кошториси по лотах № 1 та № 2, проекти договорів по лотах № 1 та № 2 та форми тендерної пропозиції по лотах № 1 та № 2.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи перевірялись Департаментом регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації вищевказані документи на відповідність умовам тендерної документації, як що так, додатково надати копії зазначених документів вищевказаного учасника (кошториси по лотах № 1 та № 2, проекти договорів по лотах № 1 та № 2 та форми тендерної пропозиції по лотах № 1 та № 2).
Пояснення та копії документів (за наявності) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-09 17:22:16

відповідь на запит

«Відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі», 10.05.2020 року Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМФОРТ БУД СЕРВІС» подав в електронному вигляді через електронну систему закупівель свою тендерну пропозицію, в т. ч. кошториси по лотах № 1 та № 2, проекти договорів по лотах № 1 та № 2 та форми тендерної пропозиції по лотах № 1 та № 2, та визначив їх як конфіденційні.
У той же час, відповідно до вимог статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій/пропозицій. Під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни /приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною.
У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
Частиною 2 статті 27 даного Закону визначає, що під час розкриття тендерних пропозицій/пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в тендерних пропозиціях/пропозиціях учасників, крім інформації, зазначеної в абзаці другому цієї частини, та формується список учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна.
Стаття 28 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Аукціон відбувся 19.05.2020 року.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція, якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМФОРТ БУД СЕРВІС» по лоту № 2 на адресу Департаменту надійшов лист про, те що файли по даній закупівлі були повністю завантажені на майданчик «Е-тендер», і відсутність доступу до них на той момент обумовлена Технічними проблемами роботи баз даних центральної системи закупівель. Замовнику було надано можливість доступу до файлів, за посиланнями в листі. (Лист вих. № 259 від 22.05.2020 року додається.). Одразу після отримання даного листа вказані вище файли на майданчику замовника (Департаменту регіонального розвитку) є у вільному доступі.
Отже повідомляємо, що Департаментом регіонального розвитку в особі тендерного комітету було опрацьовано, у строки та у спосіб визначений Законом України «Про публічні закупівлі» кошториси по лоту № 2, проект договору по лоту № 2 та форму тендерної пропозиції по лоту № 2 на зміст та їх наявність, жодних зауважень не виникало.
Відносно розгляду тендерних пропозицій даного Учасника по лоту № 1, повідомляємо, що пропозиція не розглядалась, в зв’язку з визначенням переможця по даному лоту з найбільш економічно вигідною ціною».

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами моніторингу установлені наступні, на думку Держаудитслужби порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: - на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить вимоги встановлені частиною 1 статті 17 Закону. В якості заперечення зазначаємо, що на електронному майданчику публічних закупівель «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Житомирської області протяжністю 6941,5 км. (ДК 021:2015: 63710000-9 - Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (2 лоти) (Services of reference use of roads of the national member of Zhytomyr region with a length of 6941.5 km.)» (UA-2020-03-20-001318-c 9127b1952e374a71ab0c0e180b942218) розміщено файл з назвою «ТД_експлуатація_зі змінами_30.04.20.doc» у розділі 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону» зазначено, що «Інформація, яку повинен надавати учасник у складі тендерної пропозиції для встановлення відсутності підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону: Гарантійний лист, про відсутність підстав для відмови (із зазначенням) в участі у процедурі закупівлі, що визначені у ч. 1 та ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої ст. 17 Закону. Замовник залишає за собою право перевірки наданої Учасником інформації, що міститься у відкритих державних реєстрах.» Отже тендерна документація Замовника відповідає вимогам ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». - Також, моніторингом установлено, що Замовник під час розгляду тендерних пропозицій не відхилив та допустив до аукціону тендерні пропозиції учасників по лотах № 1 та № 2 ТОВ «КОМФОРТ БУД СЕРВІС» та ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ», які не відповідали умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону, а саме: ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» надано довідку про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для надання послуг по предмету закупівель (далі – Довідка), із зазначенням транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування, їх приналежності та номеру і дати документу, який підтверджує приналежність зазначеної у вказаній довідці техніки, в пунктах 5 та 6 якої зазначено інформацію про наявність в учасника 5-ти власних автогрейдерів (марки ГС -14.02, в кількості 2 одиниці та марки SDLG G9165, в кількості 3 одиниці). Однак, на підтвердження інформації зазначеної у вищевказаній Довідці у складі тендерної пропозиції ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» надано копії 3-ох свідоцтв про реєстрацію будівельних машин автогрейдерів марки SDLG G9165 (серія ЕЕ № 228871, серія ЕЕ № 228872 та серія ЕЕ № 228873), власником яких є ТОВ «ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ», при відсутності у складі вказаної пропозиції копії договорів, що посвідчують користування даною технікою. В якості заперечення зазначаємо, що згідно документів доданих до тендерної пропозиції ПП «Автомагістраль» додано бухгалтерську довідку (витяг з рахунків 10 «основні засоби») про наявність транспортних засобів, будівельних машин, механізмів обладнання на балансі підприємства, згідно якої автогрейдери марки SDLG G9165 (серія ЕЕ № 228871, серія ЕЕ № 228872 та серія ЕЕ № 228873) обліковуються, як власність ПП «Автомагістраль». Враховуючи вищевикладене, автогрейдери марки SDLG G9165 (серія ЕЕ № 228871, серія ЕЕ № 228872 та серія ЕЕ № 228873) є власністю Учасника, а завантаження свідоцтв про реєстрацію виданих на попереднього власника є формальною помилкою, що не впливає на зміст тендерної пропозиції. Отже пропозиція ПП «Автомагістраль» відповідає вимогам законодавства та тендерної документації Замовника. - у складі тендерної пропозиції ТОВ «КОФОРТ БУД СЕРВІС» по лотах № 1 та № 2 надано довідку про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для надання послуг по предмету закупівель від 22.04.2020 року № 1/5, в якій зазначено інформацію про наявність залучених на підставі договору про надання послуг у ФОП Назарян Лусіне Гаспарівна 3-ох дорожніх самохідних, вібраційних котків, масою не менше 6,9 тон та 2-ох асфальтоукладальників (пункти 20-22, 41, 42 довідки), а також одного дорожнього самохідного, вібраційного котка, масою не менше 11 тон та асфальтоукладальника, що залучені на підставі договору про надання послуг у ФОП Назарян Арам (пункти 23 та 43 довідки). Однак, на підтвердження інформації зазначеної у вищевказаній довідці від 22.04.2020 року № 1/5 у складі тендерної пропозиції ТОВ «КОФОРТ БУД СЕРВІС» по лотах № 1 та № 2 не надано копії свідоцтв про реєстрацію вищевказаних будівельних машин, при цьому надані у складі вказаної пропозиції оборотно - сальдові відомості ФОП Назарян Лусіне Гаспарівна та ФОП Назарян Арам, у яких відсутня інформація щодо номерів транспортного технічного паспорту (свідоцтв про реєстрацію будівельних машин), що не відповідає умовам пункту 5 розділу III та Додатку № 3 тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону. В якості заперечення зазначаємо, що в Додатку 3 Тендерної документації зазначено, що «В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів або оборотну сальдову відомість з вказанням інвентарного номеру, балансової вартості та номером транспортного технічного паспорту, що затверджена печаткою та підписом уповноваженої особи власника транспортного засобу». ТОВ «КОФОРТ БУД СЕРВІС» надано оборотно-сальдові відомості по рахунку 10 «Основні засоби» на всі чотири дорожні самохідні, вібраційні котки та два асфальтоукладальники із зазначення усієї необхідної інформації. Отже пропозиція ТОВ «КОФОРТ БУД СЕРВІС» відповідає вимогам законодавства та тендерної документації Замовника. - відповідно до пункту 1 розділу III тендерної документації, Замовником установлено імперативну умову, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників форми «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» за формою згідно Додатку № 2 тендерної документації, яка відкривається після проведення аукціону, та яка згідно вказаного Додатку містить інформацію щодо запропонованої ціни тендерної пропозиції учасника. Слід відмітити, що частиною 2 статті 27 Закону, встановлено імперативну умову, що конфіденційною не може бути визначена, зокрема, інформація про запропоновану ціну, що кореспондується з умовами пункту 2 розділу IV тендерної документації. Однак, моніторингом установлено, що на виконання вищевказаних вимог у складі тендерної пропозиції по лотах № 1 та № 2 надано документи форма «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», які вказаним учасником всупереч норм частини 2 статті 27 Закону та пункту 2 розділу IV тендерної документації визначено конфіденційними документами, та як наслідок вказані документи не відкрилися після проведення аукціону, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу III тендерної документації. Отже, моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 9 частини 1 статті 17 та пунктів 1, 3 та 4 частини 1 статті 30 Закону, Замовник по лотах № 1 та № 2 не відхилив тендерні пропозиції учасників ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» та ТОВ «КОМФОРТ БУД СЕРВІС», як такі, що не відповідали умовам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону, та не відповідала (пропозиція ТОВ «КОМФОРТ БУД СЕРВІС») вимогам пункту 9 частини 1 статті 17 Закону, допустив їх пропозиції до оцінки, а також визначив переможцем по лоту № 1 пропозицію ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» та визначив переможцем по лоту № 2 пропозицію ТОВ «КОМФОРТ БУД СЕРВІС». Разом з тим, відповідно до вимог абзаців 3 та 7 частини 1 статті 31 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та/або відхилення усіх тендерних пропозицій замовник відміняє торги. В якості заперечення зазначаємо, що «Відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі», 10.05.2020 року Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМФОРТ БУД СЕРВІС» подав в електронному вигляді через електронну систему закупівель свою тендерну пропозицію, в т. ч. кошториси по лотах № 1 та № 2, проекти договорів по лотах № 1 та № 2 та форми тендерної пропозиції по лотах № 1 та № 2, та визначив їх як конфіденційні. У той же час, відповідно до вимог статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій/пропозицій. Під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни /приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі. Частиною 2 статті 27 даного Закону визначає, що під час розкриття тендерних пропозицій/пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в тендерних пропозиціях/пропозиціях учасників, крім інформації, зазначеної в абзаці другому цієї частини, та формується список учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна. Стаття 28 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Аукціон відбувся 19.05.2020 року. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція, якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМФОРТ БУД СЕРВІС» по лоту № 2 на адресу Департаменту надійшов лист про, те що файли по даній закупівлі були повністю завантажені на майданчик «Е-тендер», і відсутність доступу до них на той момент обумовлена Технічними проблемами роботи баз даних центральної системи закупівель. Замовнику було надано можливість доступу до файлів, за посиланнями в листі. (Лист вих. № 259 від 22.05.2020 року додається.). Одразу після отримання даного листа вказані вище файли на майданчику замовника (Департаменту регіонального розвитку) є у вільному доступі. Отже повідомляємо, що Департаментом регіонального розвитку в особі тендерного комітету було опрацьовано, у строки та у спосіб визначений Законом України «Про публічні закупівлі» кошториси по лоту № 2, проект договору по лоту № 2 та форму тендерної пропозиції по лоту № 2 на зміст та їх наявність, жодних зауважень не виникало.

2020-07-20 17:45:52

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 13 липня 2020 ● Кінцевий строк оскарження: 28 липня 2020

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації, 39932654, Україна, м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12
  2. Інформація про предмет закупівлі: Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Житомирської області (Андрушівський , Баранівський, Бердичівський, Брусилівський, Житомирський, Коростишівський, Любарський, Нов.-Волинський, Радомишльський, Романівський, Чуднівський) районів, 313664511UAH, 63710000-9, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: 9127b1952e374a71ab0c0e180b942218, 2020-03-20
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 19 червня 2020

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 13 липня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, внесення змін до неї, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договорів про закупівлю по лотах № 1 та № 2, їх оприлюднення та відповідність умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців по лотах № 1 та № 2, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, тендерну документацію Департаменту регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації (далі - Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерні пропозиції учасників по лотах № 1 та № 2 ТОВ «КОМФОРТ БУД СЕРВІС» та ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ», протоколи розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 21.05.2020 року (лот № 1) та від 22.05.2020 року (лот № 2), договір про закупівлю по лоту № 1 від 10.06.2020 року № 27-20, договір про закупівлю по лоту № 2 від 10.06.2020 року № 28-20, пояснення Замовника від 03.07.2020 року та від 09.07.2020 року з копіями документів. Пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції чинній до 19.04.2020 року, далі – Закон), встановлено імперативну умову, що тендерна документація, зокрема має містити вимоги встановлені статтею 17 цього Закону. Однак, за результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, тендерна документація Замовника не містить вимоги встановлені частиною 1 статті 17 Закону. Також, моніторингом установлено, що Замовник під час розгляду тендерних пропозицій не відхилив та допустив до аукціону тендерні пропозиції учасників по лотах № 1 та № 2 ТОВ «КОМФОРТ БУД СЕРВІС» та ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ», які не відповідали умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону. Так, відповідно пункту 5 розділу III та Додатку № 3 тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію - «наявність обладнання та матеріально-технічної бази», Замовник встановив імперативну умову щодо наявності в учасників мінімального переліку та кількості техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка необхідна для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі, зокрема автогрейдерів по лотах № 1 та № 2 в кількості не менше 4 одиниць, у вигляді надання учасниками у складі тендерних пропозицій довідки про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для надання послуг, за формою наведеною у Додатку № 3 тендерної документації, з інформацією про найменування транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування, їх кількість, марку або модель та приналежність (власна, орендується чи лізинг (у кого) або залучається (в т.ч. надаються послуги) найменування, реєстраційний номер і дата підтверджуючих документів) та з наданням відповідного документального підтвердження інформації зазначеної у вказаній довідці. Разом з тим, Додатком № 3 тендерної документації, також встановлено імперативну умову, що на підтвердження інформації, зазначеної в довідці, учасники у складі тендерних пропозицій мають надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів або оборотну - сальдову відомість з вказанням інвентарного номеру, балансової вартості та номера транспортного технічного паспорту, що затверджена печаткою та підписом уповноваженої особи власника транспортного засобу, а також, якщо транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування – не є власністю учасника, встановлено вимогу щодо надання завірених копій дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі, вказані у довідках транспортні засоби, будівельні машини та механізми, обладнання та устаткування. На підтвердження зазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» надано довідку про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для надання послуг по предмету закупівель (далі – Довідка), із зазначенням транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування, їх приналежності та номеру і дати документу, який підтверджує приналежність зазначеної у вказаній довідці техніки, в пунктах 5 та 6 якої зазначено інформацію про наявність в учасника 5-ти власних автогрейдерів (марки ГС -14.02, в кількості 2 одиниці та марки SDLG G9165, в кількості 3 одиниці). Однак, на підтвердження інформації зазначеної у вищевказаній Довідці у складі тендерної пропозиції ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» надано копії 3-ох свідоцтв про реєстрацію будівельних машин автогрейдерів марки SDLG G9165 (серія ЕЕ № 228871, серія ЕЕ № 228872 та серія ЕЕ № 228873), власником яких є ТОВ «ЛОГІСТИК МАШИНЕРІ», при відсутності у складі вказаної пропозиції копії дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди тощо, на зазначені автогрейдери марки SDLG G9165, чим не підтверджено інформацію зазначену у Довідці та відповідно не підтверджено мінімальну кількість автогрейдерів необхідних для надання послуг по лотах № 1 та № 2 предмету закупівель, що не відповідає умовам пункту 5 розділу III та Додатку № 3 тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону. Крім цього, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «КОФОРТ БУД СЕРВІС» по лотах № 1 та № 2 надано довідку про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для надання послуг по предмету закупівель від 22.04.2020 року № 1/5, в якій зазначено інформацію про наявність залучених на підставі договору про надання послуг у ФОП Назарян Лусіне Гаспарівна 3-ох дорожніх самохідних, вібраційних котків, масою не менше 6,9 тон та 2-ох асфальтоукладальників (пункти 20-22, 41, 42 довідки), а також одного дорожнього самохідного, вібраційного котка, масою не менше 11 тон та асфальтоукладальника, що залучені на підставі договору про надання послуг у ФОП Назарян Арам (пункти 23 та 43 довідки). Однак, на підтвердження інформації зазначеної у вищевказаній довідці від 22.04.2020 року № 1/5 у складі тендерної пропозиції ТОВ «КОФОРТ БУД СЕРВІС» по лотах № 1 та № 2 не надано копії свідоцтв про реєстрацію вищевказаних будівельних машин, при цьому надані у складі вказаної пропозиції оборотно - сальдові відомості ФОП Назарян Лусіне Гаспарівна та ФОП Назарян Арам, у яких відсутня інформація щодо номерів транспортного технічного паспорту (свідоцтв про реєстрацію будівельних машин), що не відповідає умовам пункту 5 розділу III та Додатку № 3 тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону (зазначено інформацію щодо реєстраційних номерів будівельних машин, а не номерів їх свідоцтв про реєстрацію), при цьому вказані не відповідності відповідно до вимог пункту 1 розділу III тендерної документації та пояснення Замовника від 03.07.2020 року не можуть бути віднесені до формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, які не призведуть до відхилення пропозиції учасника. Відповідно до пункту 5 розділу III та Додатку № 4 тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію – «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», Замовник встановив імперативну умову, щодо наявності в учасників мінімальної кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг), які будуть залучені при наданні послуг, що є предметом закупівлі, зокрема робітників зайнятих керуванням та обслуговуванням машин не менше 24 осіб по лоту № 1 та не менше 22 осіб по лоту № 2, у вигляді надання учасниками у складі тендерних пропозицій довідки про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг за формою наведеною у Додатку № 4 тендерної документації, з інформацією про таких працівників із зазначенням, зокрема, найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві та наданням відповідного документального підтвердження. Однак, моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМФОРТ БУД СЕРВІС» по лотах № 1 та № 2 надано довідку від 28.04.2020 року № 91 про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг по предмету закупівель, у якій взагалі відсутні робітники зайняті керуванням та обслуговуванням машин, чим не підтверджено наявність робітників зайнятих керуванням та обслуговуванням машин не менше 24 осіб по лоту № 1 та не менше 22 осіб по лоту № 2, що не відповідає умовам пункту 5 розділу III та Додатку № 4 тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону. Також, моніторингом установлено, що станом на 10.05.2020 року (дата подання тендерної пропозиції учасника ТОВ «КОМФОРТ БУД СЕРВІС») у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань стосовно ТОВ «КОМФОРТ БУД СЕРВІС» відсутня інформація, передбачена пунктом дев’ятим частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів), а саме: дата народження, серія та номер паспорта громадянина України, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) кінцевих бенефіціарних власників юридичної особи - Грищенка Андрія Валерійовича та Таларіко Альони Юріївни. Таким чином, моніторингом установлено підстави відмови учаснику ТОВ «КОМФОРТ БУД СЕРВІС» в участі у процедурі закупівлі згідно вимог пункту 9 частини 1 статті 17 Закону. Відповідно до пункту 1 розділу III тендерної документації, Замовником установлено імперативну умову, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників форми «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» за формою згідно Додатку № 2 тендерної документації, яка відкривається після проведення аукціону, та яка згідно вказаного Додатку містить інформацію щодо запропонованої ціни тендерної пропозиції учасника. Слід відмітити, що частиною 2 статті 27 Закону, встановлено імперативну умову, що конфіденційною не може бути визначена, зокрема, інформація про запропоновану ціну, що кореспондується з умовами пункту 2 розділу IV тендерної документації. Однак, моніторингом установлено, що на виконання вищевказаних вимог у складі тендерної пропозиції по лотах № 1 та № 2 надано документи форма «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», які вказаним учасником всупереч норм частини 2 статті 27 Закону та пункту 2 розділу IV тендерної документації визначено конфіденційними документами, та як наслідок вказані документи не відкрилися після проведення аукціону, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу III тендерної документації. Отже, моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 9 частини 1 статті 17 та пунктів 1, 3 та 4 частини 1 статті 30 Закону, Замовник по лотах № 1 та № 2 не відхилив тендерні пропозиції учасників ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» та ТОВ «КОМФОРТ БУД СЕРВІС», як такі, що не відповідали умовам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону, та не відповідала (пропозиція ТОВ «КОМФОРТ БУД СЕРВІС») вимогам пункту 9 частини 1 статті 17 Закону, допустив їх пропозиції до оцінки, а також визначив переможцем по лоту № 1 пропозицію ПП «АВТОМАГІСТРАЛЬ» та визначив переможцем по лоту № 2 пропозицію ТОВ «КОМФОРТ БУД СЕРВІС». Разом з тим, відповідно до вимог абзаців 3 та 7 частини 1 статті 31 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та/або відхилення усіх тендерних пропозицій замовник відміняє торги.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності тендерної документації законодавству установлено, що тендерна документація не відповідає вимогам пункту 2 частини статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 9 частини 1 статті 17 та пунктів 1, 3 та 4 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівель, відображення закупівлі у річному плані (додатку), внесення змін до тендерної документації, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договорів про закупівлю по лотах № 1 та № 2, їх оприлюднення та відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців по лотах № 1 та № 2, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договорів про закупівлю по лотах № 1 та № 2, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)
  3. Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ознака оскарження в суді

Відповідно до ч. 10 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020 року) у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. На виконання вимог ч. 10 ст. 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020 року) повідомляємо, що Замовник (Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації) не погоджується з встановленими порушеннями викладеними у Висновку про результати моніторингу закупівлі, розміщеного 13.07.2020 в електронній системі закупівель Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області по закупівлі «Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Житомирської області протяжністю 6941,5 км. (ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту) (2 лоти), номер оголошення UA-2020-03-20-001318-c. Як наслідок, 28.07.2020 року Замовником (Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації) було оскаржено вищезазначений Висновок до Житомирського окружного адміністративного суду.

2020-07-28 17:37:07

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Житомирської області (Ємільчинський, Коростенський, Лугинський, Малинський, Народицький, Овруцький, Олевський, Попільнянський, Пулинський, Ружинський, Хорошівський,Черняхівський) районів
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 175 149 814,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 751 498,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1 750 498,14 UAH


Title: Maintenance services of public roads of local importance of Zhytomyr region (Yemilchyn, Korosten, Luginsk, Malinsky, Naroditsky, Ovrutsky, Olevsky, Popilnyansky, Pulinsky, Ruzhinsky, Khoroshevsky, Chernyakhovsky)
Current status: Complete
Estimated total value: 175 149 814,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 751 498,00 UAH including VAT
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 1 750 498,14 UAH

Аукціон

Початок: 19 травня 2020 14:33
Auction planned date: 19 травня 2020 14:33
Закінчення: 19 травня 2020 14:54
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл.
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Житомирської області (Ємільчинський, Коростенський, Лугинський, Малинський, Народицький, Овруцький, Олевський, Попільнянський, Пулинський, Ружинський, Хорошівський,Черняхівський) районів
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Доставка: 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, , майдан ім. С.П. Корольова, 12
Дата доставки: 05 травня 2021

Maintenance services of public roads of local importance of Zhytomyr region (Yemilchyn, Korosten, Luginsk, Malinsky, Naroditsky, Ovrutsky, Olevsky, Popilnyansky, Pulinsky, Ruzhinsky, Khoroshevsky, Chernyakhovsky)
CPV: 63710000-9

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 у розмірі 30 відсотків від ціни укладеного Договору Аванс 3 Робочі 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за надані послуги на підставі акту наданих послуг (форма КБ-2в), довідки про вартість наданих послуг (форма КБ-3) підписаних уповноваженими представниками Сторін Пiсляоплата 3 Робочі 70

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

22 квітня 2020 17:08
перелік змін.pdf
22 квітня 2020 17:08
протокол _118.pdf
22 квітня 2020 17:08
ТД_експлуатація_зі змінами_21.04.20.doc
20 березня 2020 17:51
додаток _9.rar

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації: 13 травня 2020
UA-2020-03-20-001318-c9127b1952e374a71ab0c0e180b942218
Найменування: Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна, Житомирська область обл., м Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 12
Учасник Документи Рішення
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМФОРТ БУД СЕРВІС» Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

25 травня 2020 14:14
sign.p7s
22 травня 2020 21:17
sign.p7s
22 травня 2020 21:16
Довідка додаток 10.pdf
10 травня 2020 13:45
sign.p7s
10 травня 2020 13:45
sign.p7s
10 травня 2020 13:43
36_Проект договору ЛОТ-1.pdf
10 травня 2020 13:43
26_Лист відгук.pdf
10 травня 2020 13:43
15_Копія Атестату АБЗ.pdf

Документи

Публічні документи

10 травня 2020 17:24
sign.p7s
10 травня 2020 17:24
sign.p7s
10 травня 2020 17:14
71. Транспортна схема Л1.pdf
10 травня 2020 17:14
75. Аналіз ринку цін.pdf
10 травня 2020 17:14
36. Копії техпаспортів.pdf
10 травня 2020 17:14
48. Документи АБЗ.pdf
10 травня 2020 17:14
59. Дипломи ІТР.pdf
10 травня 2020 17:14
41. Копії договорів МТБ.pdf
10 травня 2020 17:14
10. Статут.pdf
10 травня 2020 17:13
0. Реєстр документів.pdf
10 травня 2020 17:13
11. Опис до статуту.pdf
10 травня 2020 17:13
8. Сертифікат ІSO 9001.PDF
10 травня 2020 17:13
54. Квитанція 2 за 2019 рік.pdf
10 травня 2020 17:13
13. Паспорт директора.pdf
10 травня 2020 17:13
40. Акт-передачі МТБ 3.pdf
10 травня 2020 17:13
39. Акт-передачі МТБ 2.pdf
10 травня 2020 17:13
38. Акт-передачі МТБ 1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 травня 2020 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМФОРТ БУД СЕРВІС» 174 940 673,28
UAH з ПДВ
174 940 673,28
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" 164 330 002,19
UAH з ПДВ
164 330 002,19
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 травня 2020 17:24
sign.p7s
10 травня 2020 17:24
sign.p7s
10 травня 2020 17:14
71. Транспортна схема Л1.pdf
10 травня 2020 17:14
75. Аналіз ринку цін.pdf
10 травня 2020 17:14
36. Копії техпаспортів.pdf
10 травня 2020 17:14
48. Документи АБЗ.pdf
10 травня 2020 17:14
59. Дипломи ІТР.pdf
10 травня 2020 17:14
41. Копії договорів МТБ.pdf
10 травня 2020 17:14
10. Статут.pdf
10 травня 2020 17:13
0. Реєстр документів.pdf
10 травня 2020 17:13
11. Опис до статуту.pdf
10 травня 2020 17:13
8. Сертифікат ІSO 9001.PDF
10 травня 2020 17:13
54. Квитанція 2 за 2019 рік.pdf
10 травня 2020 17:13
13. Паспорт директора.pdf
10 травня 2020 17:13
40. Акт-передачі МТБ 3.pdf
10 травня 2020 17:13
39. Акт-передачі МТБ 2.pdf
10 травня 2020 17:13
38. Акт-передачі МТБ 1.pdf

Конфіденційні документи

10 травня 2020 17:13
74.1-2 Кошторис ЛОТ 1 з цінами.pdf

Обгрунтування конфіденційності

Закупівля з публікацією англійською мовою

10 травня 2020 17:13
ЛОТ 1 Проект договору.pdf

Обгрунтування конфіденційності

Закупівля з публікацією англійською мовою

10 травня 2020 17:13
22.imd

Обгрунтування конфіденційності

Закупівля з публікацією англійською мовою

10 травня 2020 17:13
ЛОТ 1 Форма тендерної пропозиції.pdf

Обгрунтування конфіденційності

Закупівля з публікацією англійською мовою

Публічні документи

25 травня 2020 14:14
sign.p7s
22 травня 2020 21:17
sign.p7s
22 травня 2020 21:16
Довідка додаток 10.pdf
10 травня 2020 13:45
sign.p7s
10 травня 2020 13:45
sign.p7s
10 травня 2020 13:43
36_Проект договору ЛОТ-1.pdf
10 травня 2020 13:43
26_Лист відгук.pdf
10 травня 2020 13:43
15_Копія Атестату АБЗ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
Переможець 164 330 002,19
UAH з ПДВ
21 травня 2020 17:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2020 17:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"
#31481658
164 330 002,19
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
12 червня 2020 17:21
забезпечення виконання договору укладений
12 червня 2020 17:19
договір укладений
12 червня 2020 17:19
sign.p7s зміни до договору
12 червня 2020 18:01
ДУ _1 від 10.06.2020 до Договору _27-20_0001 (1).pdf зміни до договору
12 червня 2020 17:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.1 ст.651 Цивільного кодексу України та відповідно до п. 16.3-16.5 Договору№27-20 від 10.06.2020р., Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору, а саме: викласти п. 4.2 та 4.3 Договору в новій редакції, що додається та доповнити п.17.1 Договору рядком наступного змісту: - Додатком 4 "Календарний графік надання послуг".
Номер договору про закупівлю: 27-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку