Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бюджет участі -проект "Інтерактивне навчання -шлях до успіху" 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивна панель,мобільний стенд,монтаж, БФП)
Очікувана вартість
148 560,00 UAH
UA-2020-03-20-001232-b 75a62c31a4d944f7936cb559acadc294
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Шевченко

+380993597900 uvschool1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "СЛОБОЖАНСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС №1 " ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ БАГАТОПРОФІЛЬНА ШКОЛА ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ - ЦЕНТР ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "
Код ЄДРПОУ: 20259007
Місцезнаходження: 52005, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпровський р-н, смт. Слобожанське, вул. БУДІВЕЛЬНИКІВ, буд. 1
Контактна особа: Тетяна Шевченко
+380993597900
uvschool1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2020 11:04
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2020 12:53
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2020 12:53
Початок аукціону: 13 квітня 2020 13:55
Очікувана вартість: 148 560,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 742,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Інтерактивна панель INTBOARD GT65 з i5/4G/500G HDD (або аналог*)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52005, Україна, Дніпропетровська область, смт. Слобожанське, Будівельників,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 штуки
Мобільний стенд
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52005, Україна, Дніпропетровська область, смт. Слобожанське, Будівельників,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 штуки
Монтаж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52005, Україна, Дніпропетровська область, смт. Слобожанське, Будівельників,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 штуки
Багатофункціональний пристрій EPSON XP-352 (або аналог*)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52005, Україна, Дніпропетровська область, смт. Слобожанське, Будівельників,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2020 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 14:08
ТД № інтеракт. бфп.doc
02 квітня 2020 14:08
Зміни до ТД (5).docx
02 квітня 2020 14:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 13:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2020 11:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 14:08
ТД № інтеракт. бфп.doc
02 квітня 2020 13:19
ТД № інтеракт. бфп.doc
02 квітня 2020 12:48
ТД № інтеракт. бфп.doc
20 березня 2020 11:04
ТД № телев та аудіо – на 2020р — копия — копия — копия.doc
02 квітня 2020 14:08
Зміни до ТД (5).docx
02 квітня 2020 13:19
Зміни до ТД (5).docx
02 квітня 2020 12:48
Зміни до ТД (5).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Авторизація
Дата подання: 23 березня 2020 12:34
Дата відповіді: 02 квітня 2020 12:54
Шановний замовнику, просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме додати вимогу, щодо надання авторизаційного листа від виробника на інтерактивну панель, який надає додаткові гарантії поставки необхідного товару, зменшить рівень ризику поставки неякісних чи фальсифікованих товарів (адже виробник або імпортер надаючи такого листа авторизації, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, яке він виробляє або завозить).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено.Дякую

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-20-001232-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 20 березня 2020 12:24
Шановний Замовнику, керуючись своїм правом передбаченим ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», звертаємось до Вас з Вимогою щодо внесення змін до Тендерної документації.
Шановний Замовнику, керуючись своїм правом передбаченим ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», звертаємось до Вас з Вимогою щодо внесення змін до Тендерної документації.

Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за принципом - максимальна економія та ефективність. Запланованої суми закупівлі – 149 458 грн. достатньо, щоб закупити Інтерактивні панелі з Дискретною відеокартою, що набагато краща за Інтегровану відеокарту. Тому вимагаємо внести наступні зміни в Додаток № 2 Тендерної документації: « GPU - тип – дискретна, тип власної відеопам'яті – не нижче GDDR5, об'єм власної відеопам'яті – не менше 2 ГБ ». Вищезазначені зміни дозволять безперешкодно працювати із спеціалізованим програмним забезпеченням, відповідно до технічних вимог Замовника.

Процесор вбудованого виробником не гірше Intel Core i5 8-го покоління, ARM Cortex

Якість захисної поверхні Захист екрану – матове антиблікове загартоване скло, твердiсть скла повинна мати не меньше 7 одиницъ по шкалi MOHS. Захист дисплею пристрою вид вигорання, вказати назву технології для можливості перевірки функціоналу.

Наказом МОН № 704 від 22.06.2016 року (зі змінами) встановлено вимоги до засобів навчання та обладнання, якими повинні бути обладнані кабінети природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів.
Базове програмне забезпечення
Вбудовані «OFFLINE» (використання ПЗ у внутрішній мережі без посилання на зовнішні сервіси (інтернет, хмарні сервіси, зовнішні мере-жі)
Конструктор інтерактивних уроків з українською локалізацією з підтримкою документів MS Office

Програмне забезпечення для дистанційного управління інтерактивною панеллю зі смартфона або планшета на базі Android або iOS

Програмне забезпечення з фунціоналом запису звуку та відео з екрану інтерактивної панелі, з вбудованим редактором відео, без обмеження сроку дії ліцензії на користування.

Програмне забезпечення для бездротового управління, що дозволяє підключати до 5 пристроїв до інтерактивної панелі одночасно, об'єднувати їх в групи, передавати екран на підключені пристрої, використовувати єдиний екран, відображувати декілька екранів підключених пристроїв;

Для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального вмісту; сумісне з операційною системою інтерактивної панелі; підтримує імпорт створених файлів різних форматів; містить функціонал створення та зміни (рухати, клонувати, перевертати, змінювати розмір, блокувати, редагувати, робити прозорим) об’єктів за допомогою стандартних засобів програмного забезпечення; містить вбудований інструмент запису екрану з функцією запису та збереження робочого стола або його обраної зони; містить функціонал автоматичного оновлення; містить не менше 1200 вбудованих 3D моделей освітньої тематики українською мовою;
містить інтерактивні інструменти для створення тестів; містить вільний доступ користувачів до не менше 50-ти україномовних ліцензійних цифрових підручників 1-11 класів; підписка (ліцензія) – не менше 3-х років.


В іншому випадку, за ці ж кошти шановний Замовник, Вам в Тендері будуть запропоновані Інтерактивні панелі, що мають набагато гірші технічні характеристики, ніж ті що можуть бути Вами закуплені Додатком № 2 Тендерної документації Замовника передбачена наступна вимога щодо Інтерактивної панелі:

Наказом МОН № 704 від 22.06.2016 року (зі змінами) встановлено вимоги до засобів навчання та обладнання, якими повинні бути обладнані кабінети природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів. Згідно Таблиці 1 вищезазначеного Наказу операційна система повинна мати такі мінімальні характеристики: попередньо встановлена ліцензійна операційна система (ОС) з безкоштовними оновленнями, підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією та україномовним інтерфейсом;

ОС Windows 10 Pro - з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією та україномовним інтерфейсом.

Виходячи з вищенаведеного, вимагаємо внести зміни в пункт « Операційна система » Тендерної документації Замовника та викласти його в наступній редакції:

« Операційна система: попередньо встановлена ліцензійна операційна система (ОС) з безкоштовними оновленнями, підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією та україномовним інтерфейсом; Android версії не нижче ніж 8.0 з українською локалізацією. »

Також просимо доукомплектувати інтерактивний комплекс Документ камерою

• Розширення Full HD 1080р (1920×1080)
• Частота кадрів 30 к/с
• Область сканування 273×364 мм
• Автоматичне налаштування фокусної відстані
• Цифровий зум 8×

Внесення вищезазначених змін відповідатиме загальним вимогам Наказу МОН № 704 «Про затвердження типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів » від 22 червня 2016 року (зі змінами).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 квітня 2020 13:18
Є проект у якого є автор,згідно чого робиться закупівля. Без згоди автора зміни неможливі.
Номер вимоги: UA-2020-03-20-001232-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 23 березня 2020 18:36
Щодо дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику, у Додатку 3 до Тендерної документації, Ви передбачаєте право Учасників подавати на торги аналоги. Однак, відповідно до заявлених Вами технічних характеристик, Контрастність 5000:1 мають лише панелі IntBoard GT65, решта панелей на ринку мають контрастність 4000:1. Таким чином, встановлена Вами вимога обмежує конкуренцію, не дає можливості іншим Учасникам взяти участь у закупівлі та надає перевагу лише одному Учаснику - Постачальнику панелей IntBoard GT65. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", основним із принципів здійснення закупівель є недискримінація Учасників. Виходячи з цього, з метою усунення порушення законодавства України, вимагаємо внести зміни до Додатку 3 Тендерної документації та зазначити наступне: Контрастність панелі - не менше 4000:1.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 квітня 2020 13:06
В проекті вказана саме ця модель,отже якість та технічні характеристики повинні бути не гірше ніж в цій торговій марці Згідно ст. 22 Про публічні закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-03-20-001232-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 24 березня 2020 10:39
Вимога
Шановний замовник!

Щодо надання сертифікату, який підтверджує те, що сервісні центри мають діючу авторизацію від виробника та сертифікату офіційного представника, дилера, дистриб’ютора на території України.

Вказані умови є абсолютно дискримінаційниим за наступних підстав. Згідно зі ст. 3 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. ч. 1, 3 ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Наголошуємо, що жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію/сертифікат від виробника (у тому числі і для сервісних центрів) або офіційного представника, дилера, дистриб'ютора на території України виробника товару для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на практику Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка визнає дискримінаційними вимоги щодо надання листа/сертифікату від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником/представником виробника. Крім того, наявність авторизаційного листа/сертифікату в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору.
По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів, а також сервісного обслуговування, належної якості є саме лист/сертифікат від виробника або офіційного представництва виробника товару, дилера чи дистриб'ютора в Україні.
Гарантійні зобов'язання щодо сервісного обслуговування в обов'язковому порядку визначенні безпосередньо в самому господарському договорі поставки, що відповідно і є основною і необхідною умовою належного виконання зобов'язань за договором про закупівлю.
Відтак подання в складі ТД вищезазначених документів значно обмежує коло учасників лише виробниками та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками в статусі посередника, дилера, що суперечить приписам ст. 3, 5 та ч. 4 ст. 22 Закону. Зазначена правова позиція підтверджена в рішеннях АМКУ № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 року, № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року.
Тому, вимагаємо дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», а саме – принципу недискримінації учасників, та виключити вищезазначені умови з ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 квітня 2020 12:54
Було внесено зміни. Виправлено
Номер вимоги: UA-2020-03-20-001232-b.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ", Код ЄДРПОУ:42286822
Дата подання: 24 квітня 2020 20:03
Вимога щодо необґрунтованої та неправомірної дискваліфікації учасника "B2B СОЛЮШНЗ"
На підставі Протоколу Замовника розгляду тендерних пропозицій №1 від 17.04.2020 року учасника ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ", пропозиція якого була визнана найбільш економічно вигідною, було НЕОБГРУНТОВАНО та НЕПРАВОМІРНО дискваліфіковано як переможця у даній закупівлі через невідповідність нашої Пропозиції технічним вимогам ТД, а саме технічним вимогам Товару. Наголошуємо, що згідно з ч.3 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомлені, може повторно звернутися до замовника з вимогою щодо надання додаткової інформації стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам ТД, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Зауважимо, що ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" були виконані всі вимоги відповідно до ТД Замовника та не відрізняється від менш економічно вигідної пропозиція наступного учасника, якого визнано переможцем у даній закупівлі. На підставі вищевикладеного, наполягаємо Рішення Замовника про дискваліфікацію ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" як переможця у закупівлі скасувати. У випадку, якщо вимога ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" не буде задоволена, то Замовником відповідно до ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» буде порушено основні принципи здійснення закупівель, зокрема, принцип недискримінації учасників й принцип об’єктивної та неупередженої оціни.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 квітня 2020 14:17
1. В п. 2 була вимога 2.1. Довідку про досвід виконання не менш ніж 2-х договорів, з наданням виконаних аналогічних договорів, та позитивного листа – відгуку від контрагентів, яким здійснювалася поставка товару за наданими договорами.
Учасник надає довідку про досвід на інтерактивну панель та аналогічний договір, яка саме й вказана в технічних вимогах, але відгуку на Інтерактивна панель Promethean ActivPanel 65" 4K WiFi +комп'ютерний модуль OPS немає.
Довідку про досвід виконання аналогічних договорів надається на "Відеостіна 2x2 на базі панелей LG (LG 55LV75D)", яка зовсім не має співвідношення до закупівлі.
2. Ми вимагали, щоб в інтерактивній панелі був встановлений пакет програмних засобів офісного призначення: сертифікований в Україні, з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС, що підтримує роботу з основними файловими форматами (DOC, DOCX, RTF, XLS, XLSX, PPT, PPTX, HTML та MDB, ODT, ODS, ODP), а також роботу з електронною поштою. Наявність україномовної підтримки. Цим вимогам відповідає лише програмне забезпечення Microsoft Office. ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" запропонував Libre Office - це ПЗ безкоштовне, але воно не відповідає вимогам: - не має україномовної підтримки та україномовного інтерфейсу (всі програми на російській мові); - не підтримує роботу з електронною поштою (https://ru.wikipedia.org/wiki/LibreOffice — вказаний повний перелік можливостей). Оскільки ТОВ В2В СОЛЮШНЗ запропонував безкоштовне ПЗ, ціна його пропозиції виявилась найнижчою, хоча вимогам тендерної документації вона не відповідає.
3.Запропонована інтерактивна панель Promethean Activ Panel 65ʼʼ не відповідає вимогам в частині контрастності. У запропонованої моделі контрастність 4000:1, що менше, ніж хотів замовник (у вимогах вказана контрастність 5000:1). Оскільки предметом закупівлі є товар з конкретним набором характеристик, якщо пропонується аналог, його технічні характеристики мають бути не гірші, ніж ті, що вимагає замовник. Тут же якраз ця вимога не дотримана. Показник контрастності в інтерактивних панелях дуже важливий, адже, чим вища контрастність, тим краще видно деталі зображення, воно реалістичніше та чіткіше, немає ефекту "приглушеності" чи "розмитості". В результаті знижується втомленість очей під час роботи з таким дисплеєм, адже не треба придивлятися, щоб розгледіти деталі. Оскільки обладнання купується для учбових цілей та буде використовуватись при роботі з дітьми, всі ці моменти є дуже суттєвими.

Документи подані скаржником

20 березня 2020 12:24
Вимога 1шк.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" 99 990,00
UAH з ПДВ
99 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ФЕДОТОВ АНТОН ВАЛЕРІЙОВИЧ 124 480,00
UAH з ПДВ
124 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" 147 996,00
UAH з ПДВ
147 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 148 386,00
UAH з ПДВ
148 386,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2020 10:23
Електронний підпис
10 квітня 2020 10:22
1. Цінова Пропозиція.pdf
10 квітня 2020 09:47
Електронний підпис
09 квітня 2020 23:48
17. Сертифікати ISO.pdf
09 квітня 2020 23:48
16. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
09 квітня 2020 23:48
10. Довідка СЦ .pdf
09 квітня 2020 23:48
9.3 Диплом Легкоступ.pdf
09 квітня 2020 23:48
9.2 Наказ Кулаков.pdf
09 квітня 2020 23:48
9.1 Диплом_Кулаков С..pdf
09 квітня 2020 23:48
6.5 Труд. книжка Кулаков.pdf
09 квітня 2020 23:48
6.4 ТРК_Київ_Договір+ВН.pdf
09 квітня 2020 23:48
6.3 ТРК Київ_Відгук.pdf
09 квітня 2020 23:48
6.2 Лист-вiдгук Житомир.pdf
09 квітня 2020 23:48
5.2 Витяг з Реєстру ПДВ.pdf
09 квітня 2020 23:48
5.1 Витяг з ЄДРПОУ .pdf
09 квітня 2020 23:48
5. B2B Статут.pdf
09 квітня 2020 23:48
3.1 ActivPanel_2019_Nickel_SS_0819v2_UKR.pdf
09 квітня 2020 23:48
3. Док_якості_панелі.zip
09 квітня 2020 23:48
1. Цінова Пропозиція.pdf
09 квітня 2020 23:48
0. Реєстр Документів.pdf

Публічні документи

27 квітня 2020 14:22
Довідка ДПІ _3_.pdf
22 квітня 2020 14:27
Dovidka_20108377370780004242.pdf
06 квітня 2020 09:48
Електронний підпис
06 квітня 2020 09:46
Сертификат ISO.pdf
06 квітня 2020 09:46
Пропозиція.pdf
06 квітня 2020 09:46
Сертифікат СЦ.pdf
06 квітня 2020 09:46
Скан_Сертификата.jpg

Публічні документи

09 квітня 2020 21:54
Електронний підпис
09 квітня 2020 21:51
14 Довідка щодо санкції.pdf
09 квітня 2020 21:51
19 Витяг 06.02.20 завірений.pdf
09 квітня 2020 21:51
Тех.хар-ки.pdf
09 квітня 2020 21:51
10 лист-відгук нвк 139.PDF
09 квітня 2020 21:51
8 Трудові книжки.pdf
09 квітня 2020 21:51
11 list-vidguk Одеська.pdf
09 квітня 2020 21:51
Цінова пропозиція.pdf
09 квітня 2020 21:51
19 Рішення 25.PDF
09 квітня 2020 21:51
19 Виписка завір.PDF
09 квітня 2020 21:51
3 ГРИФ.pdf
09 квітня 2020 21:51
11 ПФ Одесса накладная.PDF
09 квітня 2020 21:51
16 Про учасника.pdf
09 квітня 2020 21:51
4 Сервісні центр.pdf
09 квітня 2020 21:51
13 Проект договору.pdf
09 квітня 2020 21:51
7 Дипломи працівників.pdf
09 квітня 2020 21:51
СЕС Epson 2019.pdf
09 квітня 2020 21:51
19 ИНН завір.pdf
09 квітня 2020 21:51
19 Обробка перс.даних.PDF
09 квітня 2020 21:51
5 Віповідність ст.17.pdf
09 квітня 2020 21:51
19 Опис.PDF
09 квітня 2020 21:51
3 Сертификат ISO.pdf
09 квітня 2020 21:51
0. РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf
09 квітня 2020 21:51
19 Витяг ПДВ завір.PDF

Публічні документи

09 квітня 2020 10:43
Електронний підпис
09 квітня 2020 10:32
27. ISO14001_English.pdf
09 квітня 2020 10:32
27.2 ISO9001_2015 переклад.pdf
09 квітня 2020 10:32
27. 1 ISO14001_2015 переклад.pdf
09 квітня 2020 10:32
26. СЕС БФП.pdf
09 квітня 2020 10:32
26.2. Інструкція МФУ Epson.pdf
09 квітня 2020 10:32
26.1 Декларація Epson.pdf
09 квітня 2020 10:32
18. Порівняльна таблиця.pdf
09 квітня 2020 10:32
14. МВС Глушан.pdf
09 квітня 2020 10:32
12. Довідка про санкції.pdf
09 квітня 2020 10:32
4. Цінова пропозиція.pdf
09 квітня 2020 10:32
11. Досвід.pdf
09 квітня 2020 10:32
1.9. Свідоцтво.pdf
09 квітня 2020 10:32
9. Довідка про персонал.pdf
09 квітня 2020 10:31
8. Проект договору.pdf
09 квітня 2020 10:31
1.6 СТАТУТ.pdf
09 квітня 2020 10:31
1.4 НАКАЗ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ"

ФОП ФЕДОТОВ АНТОН ВАЛЕРІЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ"
#42286822
Відхилено 99 990,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 16:21
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП ФЕДОТОВ АНТОН ВАЛЕРІЙОВИЧ
#3112705175
Переможець 124 480,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2020 14:09

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" #42286822

№ рішення у справі

65/41-р/к

Дата рішення у справі

14.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

17 квітня 2020 16:21
Електронний підпис
17 квітня 2020 13:28
2020-04-17_13-21-41_winscan_to_pdf.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2020 14:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ФЕДОТОВ АНТОН ВАЛЕРІЙОВИЧ
#3112705175
124 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 13:58
2020-05-05_13-44-37_winscan_to_pdf.pdf укладений
05 травня 2020 13:53