Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт спортивної зали Комунального закладу освіти «Навчально-виховний комплекс № 148 «Спеціалізована школа - дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) «Планета Щастя» Дніпровської міської ради по вул. Володимира Антоновича, 13 у м. Дніпрі»
Очікувана вартість
5 019 454,80 UAH
UA-2020-03-20-001066-b f5b06cfd907a4a23940ab0780421c9de
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Альтшулер

+380567441126 yasya1509@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Яна Альтшулер
+380567441126
yasya1509@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2020 10:47
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 07 квітня 2020 13:28
Очікувана вартість: 5 019 454,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 26 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт спортивної зали Комунального закладу освіти «Навчально-виховний комплекс № 148 «Спеціалізована школа - дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) «Планета Щастя» Дніпровської міської ради по вул. Володимира Антоновича, 13 у м. Дніпрі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Володимира Антоновича, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник може передбачати аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт (п.19 Постанови №1764 від 27.12.2001р. «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами). У разі надання авансу Замовник керується Положенням про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді, затвердженого Наказом Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради від 23.01.2020 № 06 та з урахуванням умов Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Аванс надається протягом 30 (тридцяти) робочих днів на підставі рахунку-фактури за умови наявного бюджетного фінансування. Виконавець зобов’язується використовувати отриманий аванс на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після отримання авансу. Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 30 робочих днів за умови наявного бюджетного фінансування Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 березня 2020 10:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2020 10:47
Технічне завдання до Додатку 8.rar
20 березня 2020 10:47
Додаток 8.docx
20 березня 2020 10:47
Додаток 6.docx
20 березня 2020 10:47
Тендерна документація.doc
20 березня 2020 10:47
Додаток 9.doc
20 березня 2020 10:47
Додаток 7.docx
20 березня 2020 10:47
Додаток 5.doc
20 березня 2020 10:47
Додаток 4.doc
20 березня 2020 10:47
Додаток 3.doc
20 березня 2020 10:47
Додаток 2.docx
20 березня 2020 10:47
Додаток 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 квітня 2020 13:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЛАНА" 4 886 328,15
UAH з ПДВ
4 886 328,15
UAH з ПДВ
Документи
ДП "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ПІВДЕННИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД ІМЕНІ О. М. МАКАРОВА"" 5 015 722,40
UAH з ПДВ
5 015 722,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 квітня 2020 10:24
6 - 0001.pdf
06 квітня 2020 10:24
5 - 0001.pdf
06 квітня 2020 10:24
4 - 0001.pdf
06 квітня 2020 10:24
3 - 0001.pdf
06 квітня 2020 10:24
2 - 0001.pdf
06 квітня 2020 10:24
1 - 0001.pdf
06 квітня 2020 10:24
Лист-згода - 0001.pdf
06 квітня 2020 10:24
Лист гарантыя.pdf
06 квітня 2020 10:24
Лист гарантія - 0001.pdf
06 квітня 2020 10:24
Довыдка досвід.pdf
06 квітня 2020 10:24
Довідка працівники.pdf
06 квітня 2020 10:24
Довідка обладнання.pdf
06 квітня 2020 10:24
Гарантійний лист - 0001.pdf
06 квітня 2020 10:24
Тендерна паропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЛАНА"

ДП "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ ПІВДЕННИЙ МАШИНОБУДІВНИЙ ЗАВОД ІМЕНІ О. М. МАКАРОВА""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЛАНА"
#25005636
Переможець 4 886 328,15
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 12:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2020 12:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЛАНА"
#25005636
4 886 328,15
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 17:07
Електронний підпис зміни до договору
01 жовтня 2020 17:05
ДУ №2.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 17:02
Електронний підпис зміни до договору
03 липня 2020 10:51
ДУ №1.pdf зміни до договору
03 липня 2020 10:51
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 12:53
29-04-1.pdf укладений
29 квітня 2020 12:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Скорочення строку виконання робіт та дії договору, збільшення капітальних вкладень на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 29/04-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 29/04-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 799 888,96
UAH (в тому числі ПДВ 799 981,49 UAH)
Причини розірвання договору: Згода сторін