Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

проведення профмедоглядів працівників, видача медичних заключень щодо придатності до роботи на посаді.
Очікувана вартість
1 129 078,66 UAH
UA-2020-03-20-001005-a a2cf002f0a25481eabf6c4a43092a5b1
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Оксана Сергіївна

(056) 793-35-46 o.olijnyk@dp.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Контактна особа: Олійник Оксана Сергіївна
(056) 793-35-46
o.olijnyk@dp.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі) : - відміна 21.02.2020 торгів ЦБД № UA-2020-02-05-001102- а (на електронному торговому майданчику Smarttender.biz № 5219012) з причини подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. - відміна 13.03.2020 торгів ЦБД № UA-2020-02-26-000523-а (на електронному торговому майданчику Smarttender.biz № 5346605) з причини подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2020 15:41
Оскарження наміру укласти договір: 31 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги


Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг - 2244 медичних оглядів.Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг - на території виконавця.
Джерело фінансування закупівлі - Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2244 посл.
проведення профмедоглядів працівників, видача медичних заключень щодо придатності до роботи на посаді
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) - у грошовій безготівковій формі на підставі щомісячного акту приймання-передачі наданих послуг та списку осіб до нього, які пройшли обов’язкові медичні огляди, що підписують керівник медичного закладу та уповноважені особи відповідного структурного підрозділу регіональної філії «Придніпровська залізниця» за довіреністю до 15 числа місяця наступного за звітним. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

20 березня 2020 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2020 15:36
Повідомлення про намір укласти договір.jpeg

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №1» Запорізької міської ради .
#20498781
Переможець 1 129 078,66
UAH
20 березня 2020 15:41

Документи

20 березня 2020 15:41
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2020 15:41

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №1» Запорізької міської ради .
#20498781
1 129 078,66
UAH
Документи

Документи

20 березня 2020 15:41
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 09:36
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 09:55
ПР_НОК-20152_НЮ-д-1 від 29.12.2020 (1).docx зміни до договору
30 грудня 2020 09:55
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 09:36
ЗАП 2020.docx укладений
01 квітня 2020 09:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода укладається на подовження строку дії договору згідно з п. 7.3 договору та ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ – дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Додатковою угодою передбачається подовження терміну дії договору до 31.03.2021 зі збільшенням суми на 225 805,73 грн. без ПДВ, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, та збільшення таким чином суми договору з 1 129 078,66 грн. без ПДВ до 1 354 884,39 грн без ПДВ. Інші умови договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: №ПР/НОК-20152/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: №ПР/НОК-20152/Н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 847 032,41
UAH