Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт інженерних мереж житлового будинку по вул. Василя Сергієнка, 33 в м. Запоріжжя
Очікувана вартість
3 723 927,00 UAH
UA-2020-03-20-000973-c ● da9146f4889d41e2b451615d4884ecb7
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38461952 |
Місцезнаходження: | 69001, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а |
Контактна особа: |
Чумак Олексій Олександрович +380612237565 tendergkh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2020 15:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2020 15:09 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2020 15:09 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2020 14:42 |
Очікувана вартість: | 3 723 927,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 18000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт інженерних мереж житлового будинку по вул. Василя Сергієнка, 33 в м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69114, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Василя Сергієнка, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Попередня оплата, яка може надаватися ПІДРЯДНИКУ відповідно до Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 № 1070 (зі змінами та доповненнями), на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт після підписання Сторонами довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2в, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах ціни цього Договору, у строк до 180 (ста вісімдесяти) календарних днів після надходження коштів для фінансування предмету Договору | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2020 15:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2020 15:05 |
Додаток 8 Лист-згода.doc | |
20 березня 2020 15:05 |
Додаток 7 Довідка про аналогічний договір.doc | |
20 березня 2020 15:05 |
Додаток 6 Довідка про працівників.doc | |
20 березня 2020 15:05 |
Додаток 5 Довідка МТБ.doc | |
20 березня 2020 15:05 |
Додаток 4 Довідка про субпідрядників.doc | |
20 березня 2020 15:05 |
Додаток 3 Технічне завдання.doc | |
20 березня 2020 15:05 |
Додаток 2 Проект договору.doc | |
20 березня 2020 15:05 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc | |
20 березня 2020 15:05 |
ТД ВС 33.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Наявність працівників
Дата подання: 25 березня 2020 12:08
Дата відповіді: 25 березня 2020 13:24
5.2.1. Довідка за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, в тому числі Для підтвердження наявності працівників до вказаної довідки Учасник повинен надати звіт за попередній наявність в штаті у учасника працівників робітничих професій у кількості не менше 5 (п’яти) чоловік, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років). звітній місяць, що передує місяцю в якому учасник подав пропозицію, про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів Пенсійного фонду України, в т.ч. Таблиця 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам» з відміткою територіального органу доходів і зборів, або наданням квитанції про прийняття електронної звітності.
Питання: якщо Учасник на період карантину не має постійних робітників, а залучає їх за потреби згідно цивільно-правової угоди для виконання певної роботи, чи буде це вважатися Замовником підставою для відхилення пропозиції?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, так, це буде підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-20-000973-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРБ ГРУП", Код ЄДРПОУ:43482644
Дата подання: 26 березня 2020 12:26
Щодо працівників
Уважно дослідивши Тендерну документацію до закупівлі UA-2020-03-20-000973-c на закупівлю робіт: Капітальний ремонт інженерних мереж житлового будинку по вул. Василя Сергієнка, 33 в м. Запоріжжя, нами було виявлено низку порушень законодавства про публічні закупівлі допущених Замовником при складанні Тендерної документації, а саме:
1. Відповідно до п.5.2.1. Тендерної документації встановлено, що необхідно надати:
-Довідка за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, в тому числі наявність в штаті у учасника працівників робітничих професій у кількості не менше 5 (п’яти) чоловік, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років). Для підтвердження наявності працівників до вказаної довідки Учасник повинен надати звіт за попередній звітній місяць, що передує місяцю в якому учасник подав пропозицію, про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів Пенсійного фонду України, в т.ч. Таблиця 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам» з відміткою територіального органу доходів і зборів, або наданням квитанції про прийняття електронної звітності.
Вважаємо, Замовник не обґрунтував необхідності встановлення в Тендерній документації умови щодо наявності в учасника Процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме у кількості не менше 5 осіб.
Встановлення Замовником наведеної вище умови в Тендерній документації обмежує участь Процедурі закупівлі суб’єктів господарювання, наприклад, Скаржника, які можуть мати менше, ніж 5 працівників.
На нашу думку, для виконання робіт, що є предметом закупівлі не є необхідною кількість 5 осіб.
Цілком достатньою є кількість 2 особи.
Такі дії Замовника порушують вимоги ст.3, ст.5 та 4. ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме принципів щодо недискримінація учасників та встановлення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (що підтверджують неодноразові рішення з аналогічних питань АМКУ).
Замовнику необхідно внести зміни до Тендерної документації щодо кількості працівників - не менше 2 (двох).
2. У п.5.2.1. Тендерної документації встановлена вимога «про наявність працівників відповідної кваліфікації, в тому числі наявність в штаті…»
Крім того, Замовником надана відповідь на запитання Учасника, де було зазначено щодо заборони залучення учасником працівників робочих професій по договорам цивільно-правового характеру та цивільно-правовим угодам.
Проте, наразі під час введення карантину відповідно до Постанови КМУ від 11 березня 2020 р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» тримати великий штат працівників не є доцільним.
У разі необхідності Учасником залучаються особи за цивільно-правовими угодами на виконання певного обсягу робіт відповідно до норм Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України.
Таким чином, вимога Замовника, зазначена у тендерній документації щодо наявності в учасника процедури закупівлі власного персоналу, являється дискримінаційною або спрямованою на зменшення конкуренції, та суперечить нормам чинного законодавства України.
Вважаємо, що Замовнику необхідно внести зміни до Тендерної документації, надавши можливість включити наявність осіб за цивільно-правовими угодами або договорами цивільно-правового характеру - довідку про наявність працівників (або осіб, залучених за цивільно-правовими договорами або договорами цивільно-правового характеру) відповідної кваліфікації.
Розгорнути
Згорнути
1. Відповідно до п.5.2.1. Тендерної документації встановлено, що необхідно надати:
-Довідка за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, в тому числі наявність в штаті у учасника працівників робітничих професій у кількості не менше 5 (п’яти) чоловік, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років). Для підтвердження наявності працівників до вказаної довідки Учасник повинен надати звіт за попередній звітній місяць, що передує місяцю в якому учасник подав пропозицію, про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів Пенсійного фонду України, в т.ч. Таблиця 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам» з відміткою територіального органу доходів і зборів, або наданням квитанції про прийняття електронної звітності.
Вважаємо, Замовник не обґрунтував необхідності встановлення в Тендерній документації умови щодо наявності в учасника Процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме у кількості не менше 5 осіб.
Встановлення Замовником наведеної вище умови в Тендерній документації обмежує участь Процедурі закупівлі суб’єктів господарювання, наприклад, Скаржника, які можуть мати менше, ніж 5 працівників.
На нашу думку, для виконання робіт, що є предметом закупівлі не є необхідною кількість 5 осіб.
Цілком достатньою є кількість 2 особи.
Такі дії Замовника порушують вимоги ст.3, ст.5 та 4. ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме принципів щодо недискримінація учасників та встановлення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (що підтверджують неодноразові рішення з аналогічних питань АМКУ).
Замовнику необхідно внести зміни до Тендерної документації щодо кількості працівників - не менше 2 (двох).
2. У п.5.2.1. Тендерної документації встановлена вимога «про наявність працівників відповідної кваліфікації, в тому числі наявність в штаті…»
Крім того, Замовником надана відповідь на запитання Учасника, де було зазначено щодо заборони залучення учасником працівників робочих професій по договорам цивільно-правового характеру та цивільно-правовим угодам.
Проте, наразі під час введення карантину відповідно до Постанови КМУ від 11 березня 2020 р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» тримати великий штат працівників не є доцільним.
У разі необхідності Учасником залучаються особи за цивільно-правовими угодами на виконання певного обсягу робіт відповідно до норм Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України.
Таким чином, вимога Замовника, зазначена у тендерній документації щодо наявності в учасника процедури закупівлі власного персоналу, являється дискримінаційною або спрямованою на зменшення конкуренції, та суперечить нормам чинного законодавства України.
Вважаємо, що Замовнику необхідно внести зміни до Тендерної документації, надавши можливість включити наявність осіб за цивільно-правовими угодами або договорами цивільно-правового характеру - довідку про наявність працівників (або осіб, залучених за цивільно-правовими договорами або договорами цивільно-правового характеру) відповідної кваліфікації.
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 березня 2020 14:21
Вимога розглянута та надана відповідь
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 15:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД МАГНУМ" |
3 208 000,00
UAH з ПДВ
|
3 208 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БК "РАЙТЕКС" |
3 698 225,74
UAH з ПДВ
|
3 698 225,74
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МЕТІНПРОМ" |
3 723 560,00
UAH з ПДВ
|
3 723 560,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТД МАГНУМ" #42460860 |
Відхилено |
3 208 000,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2020 15:27
|
ТОВ "БК "РАЙТЕКС" #41510077 |
Відхилено |
3 698 225,74
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 15:17
|
ТОВ "МЕТІНПРОМ" #42436969 |
Відхилено |
3 723 560,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2020 14:23
|
Інформація про відміну
Дата відміни
29 квітня 2020 14:23
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі