Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт інженерних мереж житлового будинку по вул. Василя Сергієнка, 33 в м. Запоріжжя
Очікувана вартість
3 723 927,00 UAH
UA-2020-03-20-000973-c da9146f4889d41e2b451615d4884ecb7
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чумак Олексій Олександрович

+380612237565 tendergkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38461952
Місцезнаходження: 69001, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а
Контактна особа: Чумак Олексій Олександрович
+380612237565
tendergkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2020 15:05
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2020 15:09
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2020 15:09
Початок аукціону: 13 квітня 2020 14:42
Очікувана вартість: 3 723 927,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт інженерних мереж житлового будинку по вул. Василя Сергієнка, 33 в м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69114, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Василя Сергієнка, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Попередня оплата, яка може надаватися ПІДРЯДНИКУ відповідно до Постанови КМУ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 04.12.2019 № 1070 (зі змінами та доповненнями), на строк не більше трьох місяців в межах до 30% від вартості річного обсягу робіт, який ПІДРЯДНИК зобов’язаний використати в цей термін та підтвердити його використання згідно з актами здачі приймання виконаних робіт (форма №КБ-2в, форма №КБ-3) Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Поетапна оплата ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт після підписання Сторонами довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, акту приймання виконаних робіт за формою КБ-2в, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах ціни цього Договору, у строк до 180 (ста вісімдесяти) календарних днів після надходження коштів для фінансування предмету Договору Пiсляоплата 180 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 березня 2020 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2020 15:05
Додаток 8 Лист-згода.doc
20 березня 2020 15:05
Додаток 7 Довідка про аналогічний договір.doc
20 березня 2020 15:05
Додаток 6 Довідка про працівників.doc
20 березня 2020 15:05
Додаток 5 Довідка МТБ.doc
20 березня 2020 15:05
Додаток 4 Довідка про субпідрядників.doc
20 березня 2020 15:05
Додаток 3 Технічне завдання.doc
20 березня 2020 15:05
Додаток 2 Проект договору.doc
20 березня 2020 15:05
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc
20 березня 2020 15:05
ТД ВС 33.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Наявність працівників
Дата подання: 25 березня 2020 12:08
Дата відповіді: 25 березня 2020 13:24
5.2.1. Довідка за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, в тому числі Для підтвердження наявності працівників до вказаної довідки Учасник повинен надати звіт за попередній наявність в штаті у учасника працівників робітничих професій у кількості не менше 5 (п’яти) чоловік, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років). звітній місяць, що передує місяцю в якому учасник подав пропозицію, про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів Пенсійного фонду України, в т.ч. Таблиця 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам» з відміткою територіального органу доходів і зборів, або наданням квитанції про прийняття електронної звітності. Питання: якщо Учасник на період карантину не має постійних робітників, а залучає їх за потреби згідно цивільно-правової угоди для виконання певної роботи, чи буде це вважатися Замовником підставою для відхилення пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, так, це буде підставою для відхилення тендерної пропозиції.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-20-000973-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДРБ ГРУП", Код ЄДРПОУ:43482644
Дата подання: 26 березня 2020 12:26
Щодо працівників
Уважно дослідивши Тендерну документацію до закупівлі UA-2020-03-20-000973-c на закупівлю робіт: Капітальний ремонт інженерних мереж житлового будинку по вул. Василя Сергієнка, 33 в м. Запоріжжя, нами було виявлено низку порушень законодавства про публічні закупівлі допущених Замовником при складанні Тендерної документації, а саме:
1. Відповідно до п.5.2.1. Тендерної документації встановлено, що необхідно надати:
-Довідка за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, в тому числі наявність в штаті у учасника працівників робітничих професій у кількості не менше 5 (п’яти) чоловік, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років). Для підтвердження наявності працівників до вказаної довідки Учасник повинен надати звіт за попередній звітній місяць, що передує місяцю в якому учасник подав пропозицію, про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування до органів Пенсійного фонду України, в т.ч. Таблиця 6 «Відомості про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованим особам» з відміткою територіального органу доходів і зборів, або наданням квитанції про прийняття електронної звітності.

Вважаємо, Замовник не обґрунтував необхідності встановлення в Тендерній документації умови щодо наявності в учасника Процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, а саме у кількості не менше 5 осіб.
Встановлення Замовником наведеної вище умови в Тендерній документації обмежує участь Процедурі закупівлі суб’єктів господарювання, наприклад, Скаржника, які можуть мати менше, ніж 5 працівників.
На нашу думку, для виконання робіт, що є предметом закупівлі не є необхідною кількість 5 осіб.
Цілком достатньою є кількість 2 особи.
Такі дії Замовника порушують вимоги ст.3, ст.5 та 4. ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме принципів щодо недискримінація учасників та встановлення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (що підтверджують неодноразові рішення з аналогічних питань АМКУ).
Замовнику необхідно внести зміни до Тендерної документації щодо кількості працівників - не менше 2 (двох).

2. У п.5.2.1. Тендерної документації встановлена вимога «про наявність працівників відповідної кваліфікації, в тому числі наявність в штаті…»
Крім того, Замовником надана відповідь на запитання Учасника, де було зазначено щодо заборони залучення учасником працівників робочих професій по договорам цивільно-правового характеру та цивільно-правовим угодам.
Проте, наразі під час введення карантину відповідно до Постанови КМУ від 11 березня 2020 р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» тримати великий штат працівників не є доцільним.
У разі необхідності Учасником залучаються особи за цивільно-правовими угодами на виконання певного обсягу робіт відповідно до норм Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України.
Таким чином, вимога Замовника, зазначена у тендерній документації щодо наявності в учасника процедури закупівлі власного персоналу, являється дискримінаційною або спрямованою на зменшення конкуренції, та суперечить нормам чинного законодавства України.
Вважаємо, що Замовнику необхідно внести зміни до Тендерної документації, надавши можливість включити наявність осіб за цивільно-правовими угодами або договорами цивільно-правового характеру - довідку про наявність працівників (або осіб, залучених за цивільно-правовими договорами або договорами цивільно-правового характеру) відповідної кваліфікації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
31 березня 2020 14:21
Вимога розглянута та надана відповідь

Документи

31 березня 2020 14:20
Відповідь

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТД МАГНУМ" 3 208 000,00
UAH з ПДВ
3 208 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК "РАЙТЕКС" 3 698 225,74
UAH з ПДВ
3 698 225,74
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕТІНПРОМ" 3 723 560,00
UAH з ПДВ
3 723 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2020 12:03
Електронний підпис
10 квітня 2020 12:02
Статут 2019.pdf
10 квітня 2020 12:02
решение №2.pdf
10 квітня 2020 12:02
реестр.pdf
10 квітня 2020 12:02
пропозиція.pdf
10 квітня 2020 12:02
наказ на директора.pdf
10 квітня 2020 12:02
лицензия.pdf
10 квітня 2020 12:02
Лист НБУ по ліцензії.pdf
10 квітня 2020 12:02
документи .pdf
10 квітня 2020 12:02
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

10 квітня 2020 10:43
Електронний підпис
10 квітня 2020 10:42
гарантія.rar
10 квітня 2020 10:42
18. Технічне завдання.pdf
10 квітня 2020 10:42
15. Довідки.pdf
10 квітня 2020 10:42
14. Аналогічний договір.pdf
10 квітня 2020 10:42
12. МТБ.pdf
10 квітня 2020 10:42
9. Дозвіл.pdf
10 квітня 2020 10:42
8. Додаток 8 Листи згоди.pdf
10 квітня 2020 10:42
3. щодо оподаткування.pdf
10 квітня 2020 10:41
0. Реєстр.pdf

Публічні документи

08 квітня 2020 21:20
21. Статут.pdf
08 квітня 2020 21:20
20. Декларація.pdf
08 квітня 2020 21:20
18. Виписка.pdf
08 квітня 2020 21:20
16. Наказ.pdf
08 квітня 2020 21:20
12. Стаття 17.pdf
08 квітня 2020 21:20
10. Звітність ЄСВ.pdf
08 квітня 2020 21:20
3. Графік.pdf
08 квітня 2020 21:20
2. Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТД МАГНУМ"

ТОВ "БК "РАЙТЕКС"

ТОВ "МЕТІНПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТД МАГНУМ"
#42460860
Відхилено 3 208 000,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 15:27
ТОВ "БК "РАЙТЕКС"
#41510077
Відхилено 3 698 225,74
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 15:17
ТОВ "МЕТІНПРОМ"
#42436969
Відхилено 3 723 560,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 14:23

Документи

17 квітня 2020 15:27
Електронний підпис
17 квітня 2020 15:25
Протокол

Документи

24 квітня 2020 15:16
Електронний підпис
24 квітня 2020 15:13
Протокол

Документи

29 квітня 2020 14:23
Електронний підпис
29 квітня 2020 14:21
Протокол

Інформація про відміну

Дата відміни
29 квітня 2020 14:23
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі