Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Секції шведської стінки
Очікувана вартість
128 390,00 UAH
UA-2020-03-20-000880-c 06a48ec6fccc4090b38d12bad2c2ab57
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Джаним Микола Степанович

+380619444339 elektronizakupivli@mail.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Мелітопольської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 02136092
Місцезнаходження: 72313, Україна , Запорізька обл., Місто Мелітополь, Вулиця Осипенко, 96
Контактна особа: Джаним Микола Степанович
+380619444339
elektronizakupivli@mail.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37420000-8: Гімнастичний інвентар


згідно умов договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 шт
Ціна за одиницю: 3470UAH без ПДВ
Секції шведської стінки (Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72313, Україна, Запорізька область, місто Мелітополь, вулиця Осипенко, 96 (місце поставки: ЗОШ № 4 ММР ЗО за адресою: 72301, Запорізька область, м. Мелітополь, вул. Пушкіна, 77)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 37420000-8 — Гімнастичний інвентар

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату вартості поставленого товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника протягом 10 календарних днів, після отримання товару на підставі підписаної накладної та наданого рахунку. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

20 березня 2020 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Тур Владислав Сергійович
#3508004358
Переможець 128 390,00
UAH
20 березня 2020 16:08

Документи

20 березня 2020 16:08
Електронний підпис
20 березня 2020 16:07
звіт

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 березня 2020 08:01
Договір укладений
23 березня 2020 08:00

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Секції шведської стінки (Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету) 37 шт 3 470,00
UAH