Бюджет участі - проект "Сучасні технології в школу!" 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Інтерактивна панель, мобільна стійка, монтаж, БФП)
Очікувана вартість
149 458,00 UAH
UA-2020-03-20-000514-b 0163bec894e44b3eb975d30e7f9698f3
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "СЛОБОЖАНСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС №1 " ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ БАГАТОПРОФІЛЬНА ШКОЛА ІІ-ІІІ СТУПЕНІВ - ЦЕНТР ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ "
Код ЄДРПОУ: 20259007
Місцезнаходження замовника: 52005, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпровський р-н, смт. Слобожанське, вул. БУДІВЕЛЬНИКІВ, буд. 1
Контактна особа замовника: Тетяна Шевченко
+380993597900
uvschool1@ukr.net
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2020 11:12
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2020 11:12
Початок аукціону: 13 квітня 2020 15:10
Очікувана вартість: 149 458,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 747,29 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Інтерактивна панель IntBoard GT65 з комп'ютерним модулем (або аналог*)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52005, Україна, Дніпропетровська область, смт. Слобожанське, Будівельників,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 штуки
Мобільна стійка для інтерактивної панелі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52005, Україна, Дніпропетровська область, смт. Слобожанське, Будівельників,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 штуки
Монтажний комплект
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52005, Україна, Дніпропетровська область, смт. Слобожанське, Будівельників,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 штуки
Багатофункціональний пристрій EPSON L364 (або аналог*)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52005, Україна, Дніпропетровська область, смт. Слобожанське, Будівельників,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 180 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 21 березня 2020 18:07
Дата відповіді: 23 березня 2020 12:22
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
Відповідь: Доброго дня! Ні, в проекті вказані саме ці торгові марки.
Про копії документів (дипломів, сертифікатів, свідоцтва тощо), що підтверджують наявність у працівників знань та досвіду для налагодження запропонованого товару
Дата подання: 23 березня 2020 12:09
Дата відповіді: 26 березня 2020 12:52
Для підтвердження зазначеної у довідці інформації про кваліфікацію працівників учасник повинен надати у складі пропозиції копії документів (дипломів, сертифікатів, свідоцтва тощо), що підтверджують наявність у працівників знань та досвіду для налагодження запропонованого товару. Мова йде тільки про працівників, які будуть займатися налаштуванням товару, чи про всіх, що вказані в довідці про персонал? Уточніть будь ласка.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Мова йде тільки про працівників, які будуть займатися налаштуванням товару
Документи якості
Дата подання: 23 березня 2020 12:24
Дата відповіді: 26 березня 2020 13:19
Скажіть будь ласка, чому у вимогах не вказані документи якості на товар? Для вас цей пункт не суттєвий?
Відповідь: Будуть внесені зміни
Авторизаційний лист
Дата подання: 23 березня 2020 12:27
Дата відповіді: 01 квітня 2020 17:04
Шановний замовнику, просимо внести зміни в тендерну документацію, а саме додати вимогу, щодо надання авторизаційного листа від виробника на інтерактивну панель, який надає додаткові гарантії поставки необхідного товару, зменшить рівень ризику поставки неякісних чи фальсифікованих товарів (адже виробник або імпортер надаючи такого листа авторизації, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, яке він виробляє або завозить).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додано
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-20-000514-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 20 березня 2020 10:30
Шановний Замовнику, керуючись своїм правом передбаченим ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», звертаємось до Вас з Вимогою щодо внесення змін до Тендерної документації.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються за принципом - максимальна економія та ефективність. Запланованої суми закупівлі – 149 458 грн. достатньо, щоб закупити Інтерактивні панелі з Дискретною відеокартою, що набагато краща за Інтегровану відеокарту. Тому вимагаємо внести наступні зміни в Додаток № 2 Тендерної документації: « GPU - тип – дискретна, тип власної відеопам'яті – не нижче GDDR5, об'єм власної відеопам'яті – не менше 2 ГБ ». Вищезазначені зміни дозволять безперешкодно працювати із спеціалізованим програмним забезпеченням, відповідно до технічних вимог Замовника.

Процесор вбудованого виробником не гірше Intel Core i5 8-го покоління, ARM Cortex

Якість захисної поверхні Захист екрану – матове антиблікове загартоване скло, твердiсть скла повинна мати не меньше 7 одиницъ по шкалi MOHS. Захист дисплею пристрою вид вигорання, вказати назву технології для можливості перевірки функціоналу.

Наказом МОН № 704 від 22.06.2016 року (зі змінами) встановлено вимоги до засобів навчання та обладнання, якими повинні бути обладнані кабінети природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів.
Базове програмне забезпечення
Вбудовані «OFFLINE» (використання ПЗ у внутрішній мережі без посилання на зовнішні сервіси (інтернет, хмарні сервіси, зовнішні мере-жі)
Конструктор інтерактивних уроків з українською локалізацією з підтримкою документів MS Office

Програмне забезпечення для дистанційного управління інтерактивною панеллю зі смартфона або планшета на базі Android або iOS

Програмне забезпечення з фунціоналом запису звуку та відео з екрану інтерактивної панелі, з вбудованим редактором відео, без обмеження сроку дії ліцензії на користування.

Програмне забезпечення для бездротового управління, що дозволяє підключати до 5 пристроїв до інтерактивної панелі одночасно, об'єднувати їх в групи, передавати екран на підключені пристрої, використовувати єдиний екран, відображувати декілька екранів підключених пристроїв;

Для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального вмісту; сумісне з операційною системою інтерактивної панелі; підтримує імпорт створених файлів різних форматів; містить функціонал створення та зміни (рухати, клонувати, перевертати, змінювати розмір, блокувати, редагувати, робити прозорим) об’єктів за допомогою стандартних засобів програмного забезпечення; містить вбудований інструмент запису екрану з функцією запису та збереження робочого стола або його обраної зони; містить функціонал автоматичного оновлення; містить не менше 1200 вбудованих 3D моделей освітньої тематики українською мовою;
містить інтерактивні інструменти для створення тестів; містить вільний доступ користувачів до не менше 50-ти україномовних ліцензійних цифрових підручників 1-11 класів; підписка (ліцензія) – не менше 3-х років.


В іншому випадку, за ці ж кошти шановний Замовник, Вам в Тендері будуть запропоновані Інтерактивні панелі, що мають набагато гірші технічні характеристики, ніж ті що можуть бути Вами закуплені Додатком № 2 Тендерної документації Замовника передбачена наступна вимога щодо Інтерактивної панелі:

Наказом МОН № 704 від 22.06.2016 року (зі змінами) встановлено вимоги до засобів навчання та обладнання, якими повинні бути обладнані кабінети природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів. Згідно Таблиці 1 вищезазначеного Наказу операційна система повинна мати такі мінімальні характеристики: попередньо встановлена ліцензійна операційна система (ОС) з безкоштовними оновленнями, підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією та україномовним інтерфейсом;

ОС Windows 10 Pro - з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією та україномовним інтерфейсом.

Виходячи з вищенаведеного, вимагаємо внести зміни в пункт « Операційна система » Тендерної документації Замовника та викласти його в наступній редакції:

« Операційна система: попередньо встановлена ліцензійна операційна система (ОС) з безкоштовними оновленнями, підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією та україномовним інтерфейсом; Android версії не нижче ніж 8.0 з українською локалізацією. »

Також просимо доукомплектувати інтерактивний комплекс Документ камерою

• Розширення Full HD 1080р (1920×1080)
• Частота кадрів 30 к/с
• Область сканування 273×364 мм
• Автоматичне налаштування фокусної відстані
• Цифровий зум 8×

Внесення вищезазначених змін відповідатиме загальним вимогам Наказу МОН № 704 «Про затвердження типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів » від 22 червня 2016 року (зі змінами).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 квітня 2020 11:33
Закупівля зроблена згідно проекту. Згідно ст. 22 Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Номер вимоги: UA-2020-03-20-000514-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 23 березня 2020 18:33
Щодо дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику, у Додатку 3 до Тендерної документації, Ви передбачаєте право Учасників подавати на торги аналоги. Однак, відповідно до заявлених Вами технічних характеристик, Контрастність 5000:1 мають лише панелі IntBoard GT65, решта панелей на ринку мають контрастність 4000:1. Таким чином, встановлена Вами вимога обмежує конкуренцію, не дає можливості іншим Учасникам взяти участь у закупівлі та надає перевагу лише одному Учаснику - Постачальнику панелей IntBoard GT65. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", основним із принципів здійснення закупівель є недискримінація Учасників. Виходячи з цього, з метою усунення порушення законодавства України, вимагаємо внести зміни до Додатку 3 Тендерної документації та зазначити наступне: Контрастність панелі - не менше 4000:1.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 квітня 2020 17:11
Доброго дня! Дякую. Виправлено.
Номер вимоги: UA-2020-03-20-000514-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 24 березня 2020 10:38
Вимога замовнику
Шановний замовник!

Щодо надання сертифікату, який підтверджує те, що сервісні центри мають діючу авторизацію від виробника та сертифікату офіційного представника, дилера, дистриб’ютора на території України.

Вказані умови є абсолютно дискримінаційниим за наступних підстав. Згідно зі ст. 3 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. ч. 1, 3 ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Наголошуємо, що жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію/сертифікат від виробника (у тому числі і для сервісних центрів) або офіційного представника, дилера, дистриб'ютора на території України виробника товару для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на практику Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яка визнає дискримінаційними вимоги щодо надання листа/сертифікату від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником/представником виробника. Крім того, наявність авторизаційного листа/сертифікату в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору.
По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів, а також сервісного обслуговування, належної якості є саме лист/сертифікат від виробника або офіційного представництва виробника товару, дилера чи дистриб'ютора в Україні.
Гарантійні зобов'язання щодо сервісного обслуговування в обов'язковому порядку визначенні безпосередньо в самому господарському договорі поставки, що відповідно і є основною і необхідною умовою належного виконання зобов'язань за договором про закупівлю.
Відтак подання в складі ТД вищезазначених документів значно обмежує коло учасників лише виробниками та суб'єктами, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з виробниками в статусі посередника, дилера, що суперечить приписам ст. 3, 5 та ч. 4 ст. 22 Закону. Зазначена правова позиція підтверджена в рішеннях АМКУ № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 року, № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року.
Тому, вимагаємо дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», а саме – принципу недискримінації учасників, та виключити вищезазначені умови з ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 квітня 2020 11:20
Виправлено.Внесені зміни
Номер вимоги: UA-2020-03-20-000514-b.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 17 квітня 2020 10:51
Пропозиція не відповідає вимогам
Шановний замовнику, 16.04.2020 вами було визнано переможцем закупівлі ТОВ В2В СОЛЮШНЗ, проте, тендерна пропозиція цього учасника не відповідає вимогам документації.
1. У тендерній документації вказана вимога надати Довідку в довільній формі або відповідно до взірця, що наведений в Додатку №3 до даної документації, повинна бути підписана особами, щодо яких подано інформацію, визначену відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
ТОВ В2В СОЛЮШНЗ подав інфомацію стосовно 2-х працівників: директора Легкоступа (диплом, трудову книжку) та інженера Кулакова (диплом, трудова книжка). Проте, згоду на обробку персональних даних надав лише Легкоступ, персональні дані Кулакова використовуються без його згоди, що порушує вимоги закону «Про захист персональних даних» та суперечить вимогам тендерної документації.

2. Ви вимагали, щоб в інтерактивній панелі був встановлений пакет програмних засобів офісного призначення: сертифікований в Україні, з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС, що підтримує роботу з основними файловими форматами (DOC, DOCX, RTF, XLS, XLSX, PPT, PPTX, HTML та MDB, ODT, ODS, ODP), а також роботу з електронною поштою. Наявність україномовної підтримки. Цим вимогам відповідає лише програмне забезпечення Microsoft Office. ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" запропонував Libre Office - це ПЗ безкоштовне, але воно не відповідає вимогам:
- не має україномовної підтримки та україномовного інтерфейсу (всі програми на російській мові);
- не підтримує роботу з електронною поштою (https://ru.wikipedia.org/wiki/LibreOffice — вказаний повний перелік можливостей).
Оскільки ТОВ В2В СОЛЮШНЗ запропонував безкоштовне ПЗ, ціна його пропозиції виявилась найнижчою, хоча вимогам тендерної документації вона не відповідає.

Враховуючи вище викладене, просимо, ще раз передивитись пропозицію ТОВ В2В СОЛЮШНЗ на відповідність, та при виявленні вказаних порушень відмінити статус переможця.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 квітня 2020 15:06
Шановний Учасник, у відповідь на вашу вимогу, повідомляємо наступне:
1.Відповідно до Закону та Роз’яснень МінЮсту щодо деяких питань практичного застосування даного Закону Інформація про найманих працівників є базою персональних даних Учасника ТОВ «В2В СОЛЮШНЗ», оскільки особові справи, трудові книжки, копії паспортів, документів про освіту зберігаються та обробляються роботодавцем на підставі статті 24 Кодексу законів про працю України виключно для здійснення повноважень володільця бази персональних даних у сфері правовідносин, які виникли в нього з працівником на підставі трудового договору. Як Володілець персональних даних Учасник мав право сам обробляти персональні дані Кулакова С.О., а саме: використовувати і поширювати (розповсюджувати, реалізувати, передавати), знеособлювати, знищувати персональні дані, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем (ст.2 та ч.2. ст.3 Закону). Зауважимо також, що дані, надані на Кулакова до Тендерної пропозиції Учасника відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», не віднесені ні чинним законодавством, ні будь-яким іншим документом до конфіденційної інформації та не потребують окремої згоди Кулакова (ч.6 ст.6 ЗУ). Таким чином, Кулаков не зобов’язаний був надавати згоду на обробку своїх даних, оскільки надав вже згоду своєму роботодавцю як володільцю своїми персональними даними. На підставі вищевикладеного персональні дані працівника Кулакова використовуються за його згодою, що ні в якому разі не порушує вимоги закону «Про захист персональних даних» та не суперечить вимогам тендерної документації. Замовнику обов’язково необхідна наявність Згоди на обробку персональних даних, надана Директором Легкоступом Є.С., оскільки ця особа уповноважена на підпис всіх юридичних документів та майбутнього Договору на поставку товару у даній закупівлі, що тягне правові наслідки.
2. Щодо «наявності пакету програмних засобів офісного призначення сертифікований в Україні, з україномовним інтерфейсом, сумісний з обраною ОС», після перевірки програмного забезпечення повідомляємо наступне:
1. Програмне забезпечення підтримує роботу з основними файловими форматами (DOC, DOCX, RTF, XLS, XLSX, PPT, PPTX, HTML та MDB, ODT, ODS, ODP), а також роботу з електронною поштою.
2. У програмному забезпеченні LibreOffice та Microsoft Office присутня україномовна підтримка, але буде встановлено Microsoft Office.
Номер вимоги: UA-2020-03-20-000514-b.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 22 квітня 2020 08:28
Характеристики інтерактивної панелі не відповідають вимогам
Шановний замовнику. Переглянувши технічну частину пропозиції ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" ми бачимо, що запропонована інтерактивна панель Promethean Activ Panel 65ʼʼ не відповідає вимогам в частині контрастності. У запропонованої моделі контрастність 4000:1, що менше, ніж хотів замовник (у вимогах вказана контрастність 5000:1). Оскільки предметом закупівлі є товар з конкретним набором характеристик, якщо пропонується аналог, його технічні характеристики мають бути не гірші, ніж ті, що вимагає замовник. Тут же якраз ця вимога не дотримана.
Показник контрастності в інтерактивних панелях дуже важливий, адже, чим вища контрастність, тим краще видно деталі зображення, воно реалістичніше та чіткіше, немає ефекту "приглушеності" чи "розмитості". В результаті знижується втомленість очей під час роботи з таким дисплеєм, адже не треба придивлятися, щоб розгледіти деталі.
Оскільки обладнання купується для учбових цілей та буде використовуватись при роботі з дітьми, всі ці моменти є дуже суттєвими.
Враховуючи вище вказане, вимагаємо скасувати статус переможця ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ", як такого, чия пропозиція не відповідає вимогам.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 квітня 2020 15:06
Шановний Постачальник, відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі. Технічна специфікація не повинна містити (і не містить) посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Ураховуючи вищенаведене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.

ТОВ “В2В Солюшнз” було подано у складі Пропозиції інтерактивну панель Promethean ActivPanel з наступними характеристиками: яскравість 350 кд/м, функія мултитач на 15 токань, вбудований ПК з 8Гб RAM та Android 8, що є кращими за зазначені у технічних вимогах у Додатку 3. У запропонованої моделі контрастність 4000:1, що є стандартом індустрії та не є критичним параметром для Замовника. Контрастністю є умовна різниця між світлою та темною точкою на єкрані. У більшості випадків це не практичний а маркетинговий параметр, що неможливо визначити без спеціальних приладів на сучасних єкранах.
Отже, за сукупністю характеристик технічна частина пропозиції ТОВ “В2В Солюшнз” відповідає вимогам та приймається Замовником.

Документи подані скаржником

20 березня 2020 10:30
Вимога 1шк.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2020 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ" 99 990,00
UAH з ПДВ
99 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 126 498,00
UAH з ПДВ
126 498,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ" 147 996,00
UAH з ПДВ
147 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ФЕДОТОВ АНТОН ВАЛЕРІЙОВИЧ 149 450,00
UAH з ПДВ
149 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 квітня 2020 12:32
Довідка МВС від 23.03.2020.zip
10 квітня 2020 10:16
sign.p7s
10 квітня 2020 10:15
2 Цінова Пропозиція.pdf
10 квітня 2020 09:47
sign.p7s
09 квітня 2020 22:50
37 Сертифікати ISO.pdf
09 квітня 2020 22:50
29 Лист_пояснення.pdf
09 квітня 2020 22:50
1 Реєстр Документів.pdf
09 квітня 2020 19:26
36 Диплом Легкоступ.pdf
09 квітня 2020 19:26
35 Трудова Легкоступ.pdf
09 квітня 2020 19:26
33 ТРК Київ_Відгук.pdf
09 квітня 2020 19:26
30 Наказ Кулаков.pdf
09 квітня 2020 19:26
29 Лист пояснення.pdf
09 квітня 2020 19:26
28 Лист-вiдгук Житомир.pdf
09 квітня 2020 19:26
22 Диплом_Кулаков С..pdf
09 квітня 2020 19:26
17 Витяг з Реєстру ПДВ.pdf
09 квітня 2020 19:26
16 Витяг з ЄДРПОУ.pdf
09 квітня 2020 19:26
15 B2B Статут.pdf
09 квітня 2020 19:26
14 Сертификат Promethean.pdf
09 квітня 2020 19:26
13 Труд. книжка Кулаков.pdf
09 квітня 2020 19:26
12 ТРК_Київ_Договір+ВН.pdf
09 квітня 2020 19:26
10 Гриф_МОН_ActivPanel.pdf
09 квітня 2020 19:26
9 Висновок СЕС ActivPanel.pdf
09 квітня 2020 19:26
7 ActivPanel_2019_Nickel_SS_0819v2_UKR.pdf
09 квітня 2020 19:26
5 Довідка СЦ.pdf
09 квітня 2020 19:26
4 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
09 квітня 2020 19:26
2 Цінова Пропозиція.pdf
09 квітня 2020 19:26
1 Реєстр Документів.pdf

Публічні документи

08 квітня 2020 12:54
sign.p7s
08 квітня 2020 12:49
25. Порівняльна таблиця.pdf
08 квітня 2020 12:49
24. СЕС БФП.pdf
08 квітня 2020 12:49
24.2. Інструкція МФУ Epson.pdf
08 квітня 2020 12:49
24.1 Декларація Epson.pdf
08 квітня 2020 12:49
20. ISO9001_2015 переклад.pdf
08 квітня 2020 12:49
20.2 ISO14001_English.pdf
08 квітня 2020 12:49
20. 1 ISO14001_2015 переклад.pdf
08 квітня 2020 12:48
13. МВС Глушан.pdf
08 квітня 2020 12:48
11. Досвід.pdf
08 квітня 2020 12:48
9. Довідка про персонал.pdf
08 квітня 2020 12:48
8. Проект договору.pdf
08 квітня 2020 12:48
7. Довідка про санкції.pdf
08 квітня 2020 12:48
3. Цінова пропозиція.pdf
08 квітня 2020 12:48
1.9. Свідоцтво.pdf
08 квітня 2020 12:48
1.6 СТАТУТ.pdf
08 квітня 2020 12:48
1.4 НАКАЗ.pdf

Публічні документи

09 квітня 2020 21:53
sign.p7s
09 квітня 2020 21:52
sign.p7s
09 квітня 2020 21:40
Цінова пропозиція.pdf
09 квітня 2020 20:55
19 Витяг 06.02.20 завірений.pdf
09 квітня 2020 20:55
0. РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf
09 квітня 2020 20:55
2. Тех.хар-ки.pdf
09 квітня 2020 20:55
5 Віповідність ст.17.pdf
09 квітня 2020 20:55
1 Цінова пропозиція.pdf
09 квітня 2020 20:55
3 ГРИФ.pdf
09 квітня 2020 20:55
11 list-vidguk Одеська.pdf
09 квітня 2020 20:55
19 Обробка перс.даних.PDF
09 квітня 2020 20:55
14 Довідка щодо санкції.pdf
09 квітня 2020 20:55
19 ИНН завір.pdf
09 квітня 2020 20:55
10 лист-відгук нвк 139.PDF
09 квітня 2020 20:55
19 Виписка завір.PDF
09 квітня 2020 20:55
19 Опис.PDF
09 квітня 2020 20:55
3 L4150_L4160_L6170_L6160.pdf
09 квітня 2020 20:55
7 Дипломи працівників.pdf
09 квітня 2020 20:55
19 Рішення 25.PDF
09 квітня 2020 20:55
8 Трудові книжки.pdf
09 квітня 2020 20:55
3 Сертификат ISO.pdf
09 квітня 2020 20:55
4 Сервісні центр.pdf
09 квітня 2020 20:55
16 Про учасника.pdf
09 квітня 2020 20:55
13 Проект договору.pdf
09 квітня 2020 20:55
19 Витяг ПДВ завір.PDF
09 квітня 2020 20:55
11 ПФ Одесса накладная.PDF

Публічні документи

08 квітня 2020 16:44
sign.p7s
08 квітня 2020 16:42
Сертификат ISO.pdf
08 квітня 2020 16:42
Пропозиція.pdf
08 квітня 2020 16:42
Сертифікат СЦ.pdf
08 квітня 2020 16:42
Сертифікат СЦ_2.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ"
#42286822
Переможець 99 990,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2020 13:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2020 13:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "В2В СОЛЮШНЗ"
#42286822
99 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
05 травня 2020 14:03
2020-05-05_13-04-14_winscan_to_pdf.pdf укладений
05 травня 2020 13:56

Актуальні тендери

До пошуку