Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 : 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки Г(Г2)СШ 0-13 та вугілля кам’яне марки ДГ 13-100)
Очікувана вартість
308 000,00 UAH
UA-2020-03-19-004227-b 45fce3f0069c4ea493e8788b61756c00
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максим Поповиченко

+380993624248 otg_24_311@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Волоківська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04417079
Місцезнаходження: 60413, Україна , Чернівецька обл., с. Волока, вул. Александрі, 51 А
Контактна особа: Максим Поповиченко
+380993624248
otg_24_311@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2020 18:44
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2020 20:15
Оскарження умов закупівлі: до 30 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2020 20:15
Початок аукціону: 06 квітня 2020 12:57
Очікувана вартість: 308 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,49%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70000 кілограми
Вугілля кам’яне марки Г(Г2)СШ 0-13
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
14000 кілограми
Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування - місцевий бюджет Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2020 18:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 18:44
Тендерна документація вугілля 2020 рік.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

якість вугілля
Дата подання: 20 березня 2020 12:29
Дата відповіді: 24 березня 2020 09:56
Доброго дня, будьте добрі дайте відповідь на питання, як Ви встановлювали і під кого ( під кого самі знаємо) якісні параметри до вугілля : зола і волога, оскільки вони суперечать діючим ДСТУ, оскільки для вугілля ДГ 13-100 встановлено параметри якості 14% волога і 14 % зола, аналогічно для стосуєть і марки Г (Г2) СШ 0-13, щодо вологи вимагаємо встановити якість не менше 7 %, взазі невнесення змін в
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником уважно розглянута вимога та додатково здійснено вивчення зазначених у запитанні питань щодо встановлення вимог до учасників згідно положень діючого законодавства з питань публічних закупівель, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі».
По суті вимоги повідомляємо наступне, що Замовником під час формування та оголошення процедури відкритих торгів на закупівлю вугілля, дотримано загальні вимоги Закону України "Про публічні закупівлі", у відповідності до вимог ст. 22 Закону встановлено кваліфікаційні критерії та інші вимоги з урахуванням положень ст. ст. 16, 17 Закону.
Згідно пункту 3 частини 1 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;».
Обґрунтуванням, що зумовило необхідність проставляння в згаданому технічному завдані посилання на технічні характеристики твердопаливних котлів, які наявні в Замовника а також властивості даного виду твердого палива, котрі при мінімальних його витратах дають Замовнику максиму теплової енергії, що відповідає не лише реальній потребі, а також принципам здійснення публічних закупівель - максимальна економія та ефективність.
Також під час формування Тендерної документації з урахуванням предмету закупівлі, керуючись ч. 3 ст. 22 Закону (Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити) з метою підтвердження якості та відповідності предмету закупівлі встановленим вимогам згідно Додатку № 1 до ТД, встановлено вимогу, що учасник повинен надати документи, які підтверджують якість предмету закупівлі, як приклад: сертифікати якості, паспорт якості, посвідчення якості та інші, видані виробником або спеціальним сертифікованим органом.
Звертаємо увагу, що вугілля має безліч якісних характеристик: Теплота згорання (калорійність) - це кількість тепла, що виділяється при згорянні одиниці палива. Одиниця виміру калорійності — Ккал / кг. Зольність - це найважливіший показник якості вугілля. Справа в тому, що вугілля в своєму складі має негорючі компоненти, які залишаються після згоряння у вигляді зольного залишку. Чим вище якість вугілля, тим менше золи залишається в котлі і більше теплоти виділяється, і навпаки, чим нижче якість, тим більше золи і менше жару. Високою якістю вважається зольність менше 25%, низькою — 40% і більше. Від рівня зольності також залежить і частота чищення котла або печі і труб, в яких осідає сажа.
Вологість. Чим менше вологість вугілля, тим більше тепла виділяється при його згоранні. Поверхневу вологість можна висушити на повітрі, а внутрішня видаляється лише в процесі горіння. При цьому значна кількість енергії йде на висушування вугілля, випаровування вологи, а не на опалення, обігрів.

Звертаємо увагу, що відповідно до вищезазначених показників зольність, волога та теплота згорання, сформована загальна вимога до якості вугілля, та безпосередня потреба Замовника, з урахуванням обладнання Замовника, на яких буде використовуватись вугілля (котли), паспортом яких передбачена необхідність дотримання вищезазначених показників.

Технічні показники які зазначені у Тендерній документації регламентують більш якісне та дорожче на загальному ринку вугілля.
У разі задоволення в зазначеній частині вимоги учасника, Замовник буде вимушений придбати вугілля неналежної якості, за завищеною ціною.
На думку Замовника Ви як потенційний учасник, не переслідуєте мету дотримання вимог діючого законодавства, а насамперед отримання доходу шляхом реалізації вугілля, яке є в наявності та гіршої якості.
МАРКИ ВУГІЛЛЯ
Дата подання: 24 березня 2020 10:51
Дата відповіді: 25 березня 2020 19:06
Щодо першого питання. В
Відповідь: Стосовно першого питання відповідь була надана вище.
щодо марки вугілля
Дата подання: 24 березня 2020 12:29
Дата відповіді: 26 березня 2020 18:46
Доброго дня, беручи до уваги Вашу відповідь на попереднє питання повідомляємо: 1. Ви як орган державної влади, місцевого самоврядування повинні неуклінно дотримуватись норм діючого законодавства та державних стандартів, а тому зобовязані привести у відповідність до ДСТУ предмет закупівлі. 2. Ми як потенційний учасник прекрасно розуміємо і бачимо банальну корупційну складову у даній закупілі та під кого Ви розробили дані торги, а саме під чиї сертифікати розроблено параметри якості предмету закупівлі ( но це вже питання до правоохоронних органів). 3. Ви кожного року(2017,2018,2019) закупосуєте інші марки вугілля,у Вас помінялись котли???, у вас затверджені нові норми списання на дані марки вугілля??? Вразі невнесення змін в тендерну документацію, а саме неприведення марок вугілля у відповідність до ДСТУ, будемо змушені звертатись з відповідним листом до Управління Західного офісу Держаудитслужби у Чернівецькій облаті для проведення моніторингу закупівлі з подальшим притягненням до адміністративної відповідальності членів тендерного комітету та скерування проведеного моніторингу до прокуратури області, оскільки явні ознаки корупційного правопорушення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під час розгляду вашого листа (вимоги)* розглянуто вказані питання на предмет можливих порушень та усунення у разі встановлення з метою дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Стосовно першого питання повідомляємо, що згідно статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року зі змінами та доповненнями (далі - Закон) потенційні учасники - «Фізична/юридична особа мають право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону»
Згідно статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі": предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом; згідно статті 22 вказаного Закону: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.

Замовником визначено технічні вимоги до предмету закупівлі з урахуванням ДСТУ 3472- показники вугілля не суперечить вимогам Стандарту.
Разом з цим, у Вашій вимозі не довело та документально не підтверджено яким чином вищевказані вимоги Документації порушують права чи законні інтереси таперешкоджають взяти участь у Процедурі закупівлі,


Таким чином, замовник не порушив жодної вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно, відсутні жодні підстави для внесення змін до тендерної документації
На нашу думку, дискримінаційні вимоги мають більш радикальні вимоги до учасників.
На підставі викладеного Ви можете оскаржити умови закупівлі керуючись положенням ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».

З огляду на зазначене вище Ваша Вимога не може бути задоволена.
Документи пропозиії
Дата подання: 24 березня 2020 16:40
Дата відповіді: 25 березня 2020 19:13
Вимога надати "Нотаріально завірену копію Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу" передбачає надання учасником сканованої копії з оригіналу Статуту (де підписи засновників завірені нотаріально) чи сканованої копії з нотаріально завіреної копії з оригіналу Статуту(де нотаріус завіряє відповідність копії оригіналу)?
Відповідь: Згідно п. 2 розділу 2.1. Додатку № 2 до Тендерної документації, учасник повинен надати Нотаріально завірену копію Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу.
За результатами вашого звернення пояснюємо, що зазначена вимога передбачає надання сканованої копії з нотаріально завіреної копії з оригіналу Статуту (де нотаріус завіряє відповідність копії оригіналу)?
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-19-004227-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Сузір'я, Код ЄДРПОУ:22404614
Дата подання: 27 квітня 2020 12:49
СКАРГА на порушення замовником порядку проведення процедури відкритих торгів та визначення переможця, порушення законодавства з питань державних закупівель
Волоківська рада (надалі - Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIІІ від 25.12.2015 (надалі - Закон) 19.03.2020 р. оголосила про проведення процедури закупівлі – відкриті торги, та опублікувала оголошення ID: 45fce3f0069c4ea493e8788b61756c00, ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-19-004227-b на офіційному загальнодержавному веб-порталі «ProZorro». За даними торгами закуплялося вугілля кам’яне.

У відповідності до умов даної процедури закупівлі кінцевим терміном подання тендерних пропозицій було 03.04.2020 р.

Відповідно до рішення Замовника, розкриття пропозицій відбулося 06.04.2020 року.

Приватне підприємство «Сузір’я» (суб’єкт оскарження) взяло участь у вказаній процедурі закупівлі та подали свою тендерну пропозицію у вказані Замовником терміни і у відповідності із вимогами тендерної документації.

Замовник провів оцінку тендерної пропозиції ПП «Сузір’я» та прийняв рішення, що дана пропозиція ПП «Сузір’я» відхиляється згідно протоколу № 3 від 24.04.2020 року.

Скарга подається після оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції ПП «Сузір’я» щодо закупівлі ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки Г (Г2) СШ 0-13 та вугілля кам’яне ДГ 13-100) на суму – 254 800,00 грн. ( Двісті п’ятдесят чотири тисячі вісімсот гривень 00 копійок), коли стало відомо про порушення прав та законних інтересів прийнятим рішенням замовника.

Підстави подання скарги:
Суб’єкт оскарження вважає, що рішення Замовника про відхилення пропозиції ПП «Сузір’я» у даній процедурі є незаконним, наша тендерна пропозиція є такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям, вимогам тендерної документації та Закону.

Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи:
На думку Замовника, тендерна пропозиція ПП «Сузір’я» не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
1. Учасником надано довідку про відповідність якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі та технічну специфікацію, в яких зазначено про найменування товару ДГ 13-100, крім того учасником надано копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик вугілля кам’яного ДГКОМ 13-100, який не відповідає предмету закупівлі відповідно до технічних вимог тендерної документації, зокрема згідно вимог необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик встановлено найменування товару, зокрема Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100, однак учасником надано сертифікат відповідності ДГКОМ, що суперечить технічним вимогам згідно Додатку № 1 до ТД та діючим стандартам (ДСТУ 3472:2015) і нормативним документам України, згідно яких не передбачено еквівалентність вугілля, при цьому пері літери найменування товару позначать марку вугілля, а наступні розмір та фракцію вугілля, у відповідності до ГОСТ 19242-73. Згідно п.3 ГОСТу встановлено приклади умовних позначень класів вугілля згідно розміру шматків вугілля. На підставі викладеного марки вугілля є сукупність якісних, технічних, технологічних та фізико-математичних показників, що в сукупності відрізняють марки вугілля. Таким чином наданий сертифікат не відповідає в повній мірі предмету закупівлі та вимогам згідно Додатку № 1 до ТД.
У відповідь на вищевказане «хибне» твердження Замовника, ми повідомляємо наступне:
Для підтвердження еквівалентності вугілля ДГ 13-100 та ДГКОМ 13-100 ми зверталися до уповноваженої структури, а саме до Відокремленого підрозділу «Управління технічного контролю якості вугілля і стандартів» ДП «Львіввугілля», і отримали офіційне підтвердження того, що вугілля ДГ 13-100 та ДГКОМ 13-100 є еквівалентами.

Так як Замовником у Додатку № 1 до Тендерної документації було вказано:
Примітка: в тому випадку, якщо згідно вимог даної тендерної документації наявні посилання на певну торгову марку, виробника дані висловлювання варто розуміти з поняттям (або еквівалент).

Отже, подання еквівалентного товару Замовником допускається. Будь-якої вимоги щодо надання документального підтвердження еквівалентності товару Замовником у тендерній документації не вимагалося, тому ми як Учасник торгів виконали вимогу Замовника, адже запропонували постачати товар, а саме вугілля кам’яне ДГКОМ 13-100, яке є еквівалентом вугіллю ДГ 13-100, що підтверджуємо документально листом № 15-2/205 від 21.09.2016 року Відокремленого підрозділу «Управління технічного контролю якості вугілля і стандартів» ДП «Львіввугілля».

На думку Замовника, тендерна пропозиція ПП «Сузір’я» не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
2. У складі пропозиції надано довідку про наявність матеріально-технічної бази, в якій зазначено про зважування автомобілів на мобільних вагах та договір поставки (купівлі) мобільної ваги, що не відповідає вимогам п.1.2 Додатку № 2 Тендерної документації, згідно якої учасник повинен вказати матеріально-технічну базу, яка обов’язкова для забезпечення виконання умов договору в належній якості, зокрема наявність на території Чернівецькій області на сертифікованих (повірених) автомобільних ваг.

У відповідності до вимог п.1.1 та вимог п.1.2 Додатку № 2 до тендерної документації Учасники повинні підтвердити і надати наступні документи у складі тендерної пропозиції:
1.1. Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що забезпечить можливість виконання умов договору належним чином.
Зазначити наявність обладнання необхідного для виконання умов договору.
1.2. Учасник повинен вказати матеріально-технічну базу, яка обов’язкова для забезпечення виконання умов договору в належній якості, зокрема наявність транспорту для поставки товару вантажопідйомності не менше 20 т., наявність складського приміщення на території Чернівецькій області та сертифікованих (повірених) автомобільних ваг.

На підтвердження вимоги п.1.1 Додатку № 2 до тендерної документації ми надали Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ПП «Сузір’я», вих № 726 від 02.04.2020 року.





На виконання вимоги п.1.2 Додатку № 2 до тендерної документації ми документально підтвердили інформацію, яку вказали у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ПП «Сузір’я», вих № 726 від 02.04.2020 року, а саме надали підтвердження
- наявності транспорту для поставки товару вантажопідйомності не менше 20 т. ( свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХЕ 429124),
- наявність складського приміщення на території Чернівецькій області та сертифікованих (повірених) автомобільних ваг
Наявність складського приміщення на території Чернівецької області ми документально підтвердили поданням дійсного договору оренди складських приміщень/майданчиків № 133/03-20 від 31 березня 2020 року з ПП «Киселівська цегла»)
- наявність сертифікованих (повірених) автомобільних ваг ми підтвердили поданням у складі тендерної пропозиції договору поставки № 2519/18 від 22 травня 2018 року та видаткової накладної № 114 від 01.06.2018 року, свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки – дані документи є підтвердженням того, що ПП «Сузір’я» має в наявності власну повірену мобільну вагу (вагу для зважування дорожніх транспортних засобів у русі АКСІС-15 Д). Подана нами власна вага є мобільною та зважує транспортні засоби у русі, тому відповідно може проводитися зважування у будь-якому місці на території України, чи у свою чергу і Чернівецької області, чим ПП «Сузір’я» підтвердило вимогу Замовника, щодо надання Учасником сертифікованих (повірених) автомобільних ваг.

ПП «Сузір’я» не згідне протоколом Замовника № 3 від 24.04.2020 року, а також з рішенням Замовника щодо відхилення пропозиції ПП «Сузір’я» , та стверджує, що наша пропозиція відповідає вимогам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям.

Ми вважаємо, що наша тендерна пропозиція відхилена безпідставно, а саме на підставі хибних рішень Замовника.

Отже, усі документи, що вимагав Замовник від Учасників ми, ПП «Сузір’я» надали у складі нашої тендерної пропозиції. Дані документи подані, та у свою чергу задовольняють усі вимоги Замовника.

Наше підприємство подало тендерну пропозиції у відповідності із усіма вимогами тендерної документації Замовника, тому наша пропозиція не може бути відхилена керуючись п.п.1,4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі»..
Особливо слід звернути увагу, що замовник обґрунтовує свої рішення без посилання на чіткі норми права чи чіткі вимоги тендерної документації, а висновки зроблені лише на припущеннях, бездоказові, і є суб’єктивною думкою Замовника, яка не відповідає дійсності.

Замовник без принципово використовує спотворені висновки, зроблені лише на власний розсуд.

Таким чином, є всі підстави вважати про дискримінаційне відношення до учасника ПП «Сузір’я» під час розгляду тендерної пропозиції, що призвело до неправомірного та необ’єктивного відхилення пропозиції учасника ПП «Сузір’я», в подальшому може привести до перевитрачання бюджетних коштів.
Крім того, зазначені дії свідчать про особисту зацікавленість посадових осіб замовника, що є наслідком корупційних дій.

Вважаємо, що Замовник недотримався вимог статті 3 Закону.

Приватне підприємство «Сузір’я» є конкурентоспроможним на ринку, має великий досвід участі у державних закупівлях, та вважає, що Наше підприємство може зазнати збитків (не одержані доходи, упущена вигода) внаслідок порушення Замовником вимог Закону України «Про публічні закупівлі», та недотримання вимог нормативно правових актів у сфері закупівель,
Керуючись статтею 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України, з метою запобігання корупційним діям і зловживанням, приймаючи до уваги, що вищевказані порушення впливають на об’єктивність та призводять до неефективного витрачання державних коштів, а також захисту своїх прав та передбачених законом інтересів.

Також хочемо наголосити на тому, що ще перед розглядом тендерних пропозицій Учасників було чітко зрозуміло що Волоківська сільська рада, яка розташована за адресою: 60413, Україна, Чернівецька область, с. Волока, вул. Александрі, 51 А зацікавлена в визнанні переможця ФОП «ПЕНТЕЛЕЙЧУК ГЕОРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ», який зареєстрований за адресою село Волока, Глибоцький район, Чернівецька область, Україна, 60413, що і реально сталося, а саме згідно протоколу Замовника № 3 від 24.04.2020 року ФОП Пентелейчук Г.М. було визначено переможцем даних відкритих торгів. Тендерна пропозиція ФОП Пентелейчук Г.М. є 46 200,00 грн. вищою ніж пропозиція ПП «Сузір’я», що призводить до розтрачання бюджетних коштів, та підтверджує те, що замовник є пов’язаною особою з ФОП Пентелейчук Г.М., адже коли ПП «Сузір’я» надало у складі тендерної пропозиції, що має мобільну вагу, то замовнику наша вага не підійшла, а орендована теж мобільна вага ФОП Пентелейчук Г.М., яка теж не є стаціонарною, тобто немає чіткого місця знаходження, як і наша вага, і може зважувати вантажі у будь-якому місці повністю задовільняє вимогу замовника.

Також на виконання вимоги п.1.2 Додатку № 2 до тендерної документації необхідно підтвердити наявність транспорту для поставки товару вантажопідйомності не менше 20 т. ФОП Пентелейчук Г.М. згідно поданих копій свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу СХК 818095 подав автомобіль вантажопідйомністю до 5,725 т, та згідно копії свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу СХЕ 439539 автомобіль вантажопідйомністю до 10,1 т, то Замовник цього не побачив, що ще раз підтверджує пов’язаність Замовника та ФОП Пентелейчук Г.М.

У разі незадоволення нашої скарги ми звернемося до Антимонопольного комітету України, до Державної аудиторської служби, та у свою чергу у Прокуратуру.



ПРОШУ:

1) скасувати протокол Замовника від 24.04.2020 року про відхилення пропозиції ПП «Сузір’я»;

2) визначити ПП «Сузір’я» переможцем даних відкритих торгів.






З повагою,
Директор ПП «Сузір’я» Г.П.Колтакова
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 квітня 2020 21:55
Шановний учасник, Замовником уважно розглянута Ваша вимога та додатково здійснено вивчення зазначених у вимогі питань на предмет можливих порушень та усунення у разі їх встановлення.
З метою дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року зі змінами та доповненнями (далі - Закону) Замовник надає наступні обґрунтовані пояснення:
Керуючись положенням ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (Розгляд та оцінка пропозицій конкурсних торгів) здійснено розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду пропозицій учасників прийнято рішення про невідповідність та відхилення пропозицій учасників ТОВ "ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО", ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" та ПП "Енергозахід", відповідно до п. п. 1, 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
У разі відхилення вищезазначених пропозицій учасників, Замовником згідно ст. 28 Закону розглянуто пропозицію наступного учасника за результатами аукціону - ПП Сузір'я.
Розглянувши пропозицію ПП Сузір'я, було прийнято рішення про її невідповідність встановленим кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам Тендерної документації, враховуючи вищевикладене, з метою дотримання принципів здійснення закупівель, зокрема об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, а також запобігання корупційним діям і зловживанням, розглянуто питання про відхилення пропозиції учасника ПП Сузір'я, керуючись п. п. 1, 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».

Згідно технічних вимог Додаток № 1 до Тендерної документації встановлена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, зокрема предмет закупівлі, вугілля кам’яне марки ДГ 13-100, додатково передбачена примітка: в тому випадку, якщо згідно вимог даної тендерної документації наявні посилання на певну торгову марку, виробника дані висловлювання варто розуміти з поняттям (або еквівалент).
З огляду на вищезазначене вугілля марки ДГ 13-100, в повній мірі не підпадає під еквівалентність, оскільки не є торговою маркою, виробника.
Додатково повідомляємо, за результатами розгляду Вашої вимоги встановлено, що у складі пропозиції надано довідку про відповідність предмету закупівлі встановленим технічним вимогам, в якій зазначено, що учасник гарантує технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі відповідають встановленим вимогам до предмету закупівлі згідно Додатку, в якій безпосередньо зазначено предмет закупівлі ДГ 13-100, крім того учасником зазначений виробник предмету закупівлі - ДГ 13-100, а також надано пропозицію, в якій зазначено про вартість предмету закупівлі найменування ДГ 13-100, однак в супереч зазначеній інформації надано сертифікат відповідності на предмет закупівлі ДГКОМ 13-100, який учасник не зазначав у складі пропозиції, що не відповідає відомостям та інформації вказаних в документах пропозиції учасника.
Наголошуємо, що у складі пропозиції відсутня порівняльна таблиця та/або лист пояснення щодо надання еквіваленту пропозиції та відповідності наданому аналогу технічним вимогам предмету закупівлі.
Стосовно другого питання, повідомляємо, що в Додатку № 2 до ТД встановлена вимога згідно якої учасник повинен вказати матеріально-технічну базу, яка обов’язкова для забезпечення виконання умов договору в належній якості, зокрема наявність на території Чернівецькій області та сертифікованих (повірених) автомобільних ваги. Під час розгляду та кваліфікації пропозиції учасника Замовником встановлено, що у складі пропозиції надано довідку про наявність матеріально-технічної бази, в якій зазначено про зважування автомобілів на мобільних вагах та договір поставки (купівлі) мобільної ваги, що не відповідає вимогам п.1.2. Додатку № 2 Тендерної документації.
На підставі викладеного Ви можете оскаржити умови закупівлі керуючись положенням ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».

З огляду на зазначене вище Ваша Вимога не може бути задоволена.

Номер вимоги: UA-2020-03-19-004227-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО", Код ЄДРПОУ:42386101
Дата подання: 28 квітня 2020 11:22
Неправомірне визнання переможця закупівлі
Неправомірне визнання переможця закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 травня 2020 11:32
Шановний учасник, Замовником уважно розглянута Ваша вимога та додатково здійснено вивчення зазначених у вимогі питань на предмет можливих порушень та усунення у разі їх встановлення.
З метою дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року зі змінами та доповненнями (далі - Закону) Замовник надає наступні обґрунтовані пояснення:
Керуючись положенням ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (Розгляд та оцінка пропозицій конкурсних торгів) здійснено розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду пропозицій учасників прийнято рішення про невідповідність та відхилення пропозицій учасників ТОВ "ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО", ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" та ПП "Енергозахід", відповідно до п. п. 1, 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
У разі відхилення вищезазначених пропозицій учасників, Замовником згідно ст. 28 Закону розглянуто пропозицію наступного учасника за результатами аукціону - ПП Сузір'я.
Розглянувши пропозицію ПП Сузір'я, було прийнято рішення про її невідповідність встановленим кваліфікаційним критеріям та технічним вимогам Тендерної документації, враховуючи вищевикладене, з метою дотримання принципів здійснення закупівель, зокрема об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, а також запобігання корупційним діям і зловживанням, розглянуто питання про відхилення пропозиції учасника ПП Сузір'я, керуючись п. п. 1, 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
В ході розгляду тендерної пропозиції за результатами аукціону наступного учасника – ФОП Пентелейчук Г.М., підстав для відхилення пропозиції учасника, у зв’язку з невідповідністю кваліфікаційним критеріям згідно ст. 16 та ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлено.
В ході розгляду наведеного у вимозі питань, підстав для відхилення згідно умов Тендерної документації не виявлено, зокрема згідно вимог п. 2.3. Додатку № 2 встановлено, що учасник повинен надати Відомості щодо сплати податків та зборів ( у разі наявності), Для платників ПДВ:
- копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ.
Для платників єдиного податку:
- копія свідоцтва про сплату єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку.
У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, тоді він повинен подати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених свідоцтв.
З огляду на Вищезазначене Замовник не має законних підстав для відхилення пропозиції учасника згідно підстав передбачених ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».

Стосовно другого питання Замовник не погоджується з наведеними у скарзі підстав, зокрема згідно п. 1.2. Додатку № 1 до ТД встановлена наявність складського приміщення на території Чернівецькій області та сертифікованих (повірених) автомобільних ваг. У складі пропозиції учасником надано договір оренди та сертифікат повірених автомобільних ваг.
Стосовно третього питання, замовник пояснює, що у складі пропозиції надано сертифікати відповідності на предмет закупівлі Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100, під час вивчення якого встановлено, що Вища теплота згорання на сухий стан має 8024 кКал/кг вугілля має нижчу та вищу теплоту згорання та Вугілля кам’яне марки Г(Г2)СШ 0-13 Вища теплота згорання на сухий стан має 8539 кКал/кг, що повністю відповідає встановленим вимогам згідно Додатку № 1 до ТД.
На підставі викладеного Ви можете оскаржити умови закупівлі керуючись положенням ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на зазначене вище Ваша Вимога не може бути задоволена.

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

28 квітня 2020 11:22
Вимога.PDF
28 квітня 2020 11:22
Пояснення ДПС України.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-19-004227-b.a3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП Сузір'я, Код ЄДРПОУ:22404614
Дата подання: 04 травня 2020 15:34
СКАРГА на порушення замовником порядку проведення процедури відкритих торгів та визначення переможця, порушення законодавства з питань державних закупівель
Волоківська рада (надалі - Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIІІ від 25.12.2015 (надалі - Закон) 19.03.2020 р. оголосила про проведення процедури закупівлі – відкриті торги, та опублікувала оголошення ID: 45fce3f0069c4ea493e8788b61756c00, ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-19-004227-b на офіційному загальнодержавному веб-порталі «ProZorro». За даними торгами закуплялося вугілля кам’яне. У відповідності до умов даної процедури закупівлі кінцевим терміном подання тендерних пропозицій було 03.04.2020 р. Відповідно до рішення Замовника, розкриття пропозицій відбулося 06.04.2020 року. Приватне підприємство «Сузір’я» (суб’єкт оскарження) взяло участь у вказаній процедурі закупівлі та подали свою тендерну пропозицію у вказані Замовником терміни і у відповідності із вимогами тендерної документації. Замовник провів оцінку тендерної пропозиції ПП «Сузір’я» та прийняв рішення, що пропозиція ПП «Сузір’я» відхиляється згідно із протоколом № 3 від 24.04.2020 року. Скарга подається після оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції ПП «Сузір’я» та визначення переможцем ФОП Пентелейчук Г.М. щодо закупівлі ДК 021:2015 09110000-3 Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки Г (Г2) СШ 0-13 та вугілля кам’яне ДГ 13-100), коли стало відомо про порушення прав та законних інтересів прийнятим рішенням замовника. Підстави подання скарги: Суб’єкт оскарження вважає, що рішення Замовника про відхилення пропозиції ПП «Сузір’я» та визначення переможцем ФОП Пентелейчук Г.М. згідно із протоколом № 3 від 24.04.2020 року є незаконним, наша тендерна пропозиція є такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям, вимогам тендерної документації та Закону, у свою чергу ФОП Пентелейчук Г.М. подав тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам тендерної документації. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи: На думку Замовника, тендерна пропозиція ПП «Сузір’я» не відповідає умовам тендерної документації, а саме: 1. Учасником надано довідку про відповідність якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі та технічну специфікацію, в яких зазначено про найменування товару ДГ 13-100, крім того учасником надано копію сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик вугілля кам’яного ДГКОМ 13-100, який не відповідає предмету закупівлі відповідно до технічних вимог тендерної документації, зокрема згідно вимог необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик встановлено найменування товару, зокрема Вугілля кам’яне марки ДГ 13-100, однак учасником надано сертифікат відповідності ДГКОМ, що суперечить технічним вимогам згідно Додатку № 1 до ТД та діючим стандартам (ДСТУ 3472:2015) і нормативним документам України, згідно яких не передбачено еквівалентність вугілля, при цьому пері літери найменування товару позначать марку вугілля, а наступні розмір та фракцію вугілля, у відповідності до ГОСТ 19242-73. Згідно п.3 ГОСТу встановлено приклади умовних позначень класів вугілля згідно розміру шматків вугілля. На підставі викладеного марки вугілля є сукупність якісних, технічних, технологічних та фізико-математичних показників, що в сукупності відрізняють марки вугілля. Таким чином наданий сертифікат не відповідає в повній мірі предмету закупівлі та вимогам згідно Додатку № 1 до ТД. У відповідь на вищевказане «хибне» твердження Замовника, ми повідомляємо наступне: Для підтвердження еквівалентності вугілля ДГ 13-100 та ДГКОМ 13-100 ми звернулися до уповноваженої структури, а саме до Відокремленого підрозділу «Вуглезбут» ДП «Львіввугілля», і отримали офіційне підтвердження того, що вугілля ДГ 13-100 та ДГКОМ 13-100 є еквівалентами. (Лист від ВП «Вуглезбут» ДП «Львіввугілля» вих.№ 15/5/161 від 04.05.2020 року ). Також хочемо звернути увагу, що Замовником у Додатку № 1 до Тендерної документації було вказано: Примітка: в тому випадку, якщо згідно вимог даної тендерної документації наявні посилання на певну торгову марку, виробника дані висловлювання варто розуміти з поняттям (або еквівалент). Отже, подання еквівалентного товару Замовником допускається. Будь-якої вимоги щодо надання документального підтвердження еквівалентності товару Замовником у тендерній документації не вимагалося, тому ми як Учасник торгів виконали вимогу Замовника, адже запропонували постачати товар, а саме вугілля кам’яне ДГКОМ 13-100, яке є еквівалентом вугіллю ДГ 13-100, що підтверджуємо документально листом від ВП «Вуглезбут» ДП «Львіввугілля» вих.№ 15/5/161 від 04.05.2020 року. Хочемо додати, що вугілля ДГКОМ 13-100 розшифровується наступним чином: літера «ДГ» згідно ДСТУ 3472:2015 визначає марку вугілля «Довгополум’яне газове», а літери «К», «О», «М» у відповідності до класифікації згідно ГОСТ 19243-73 «Вугілля буре, кам’яне та антрацит. Класифікація по розміру кусків», який був чинним на момент видачі сертифікату № 147 на вугілля кам’яне ДГКОМ 13-100 визначає класифікацію по розміру кусків «крупний», «оріх», «мілкий», що у свою чергу і означає цифрове значення - «13-100» - розміри кусів в мм. Отже слова «КОМ» означають, що розмір кусків 13-100. Дана розшифровка також підтверджує еквівалентність ДГ 13-100 та ДГКОМ 13-100. Ми вважаємо, що наша тендерна пропозиція відхилена безпідставно, а саме на підставі хибних рішень Замовника, просимо Вас зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції згідно із протоколом № 3 від 24.04.2020 року. 2. На думку Замовника, тендерна пропозиція ПП «Сузір’я» не відповідає умовам тендерної документації, а саме: У складі пропозиції надано довідку про наявність матеріально-технічної бази, в якій зазначено про зважування автомобілів на мобільних вагах та договір поставки (купівлі) мобільної ваги, що не відповідає вимогам п.1.2 Додатку № 2 Тендерної документації, згідно якої учасник повинен вказати матеріально-технічну базу, яка обов’язкова для забезпечення виконання умов договору в належній якості, зокрема наявність на території Чернівецькій області на сертифікованих (повірених) автомобільних ваг. У відповідності до вимог п.1.1 та вимог п.1.2 Додатку № 2 до тендерної документації Учасники повинні підтвердити і надати наступні документи у складі тендерної пропозиції: 1.1. Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що забезпечить можливість виконання умов договору належним чином. Зазначити наявність обладнання необхідного для виконання умов договору. 1.2. Учасник повинен вказати матеріально-технічну базу, яка обов’язкова для забезпечення виконання умов договору в належній якості, зокрема наявність транспорту для поставки товару вантажопідйомності не менше 20 т., наявність складського приміщення на території Чернівецькій області та сертифікованих (повірених) автомобільних ваг. На підтвердження вимоги п.1.1 Додатку № 2 до тендерної документації ми надали Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ПП «Сузір’я», вих № 726 від 02.04.2020 року. На виконання вимоги п.1.2 Додатку № 2 до тендерної документації ми документально підтвердили інформацію, яку вказали у довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ПП «Сузір’я», вих № 726 від 02.04.2020 року, а саме надали підтвердження - наявності транспорту для поставки товару вантажопідйомності не менше 20 т. ( свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу СХЕ 429124), - наявність складського приміщення на території Чернівецькій області Наявність складського приміщення на території Чернівецької області ми документально підтвердили поданням дійсного договору оренди складських приміщень/майданчиків № 133/03-20 від 31 березня 2020 року з ПП «Киселівська цегла») - наявність сертифікованих (повірених) автомобільних ваг ми підтвердили поданням у складі тендерної пропозиції договору поставки № 2519/18 від 22 травня 2018 року та видаткової накладної № 114 від 01.06.2018 року, свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки – дані документи є підтвердженням того, що ПП «Сузір’я» має в наявності власну повірену мобільну вагу (вагу для зважування дорожніх транспортних засобів у русі АКСІС-15 Д). Подана нами власна вага є мобільною та зважує транспортні засоби у русі, тому відповідно може проводитися зважування у будь-якому місці на території України, чи у свою чергу і Чернівецької області ( включаючи і складські приміщення/майданчики, які ми орендуємо згідно договору № 133/03-20 від 31 березня 2020 року з ПП «Киселівська цегла» і які розташовані на території Чернівецької області), чим ПП «Сузір’я» підтвердило вимогу Замовника, щодо надання Учасником сертифікованих (повірених) автомобільних ваг. Також хочемо уточнити, що Замовником вимагалося наступне: наявність складського приміщення на території Чернівецькій області та сертифікованих (повірених) автомобільних ваг, тобто обов’язковою була наявність саме складського приміщення на території Чернівецькій області. У свою чергу наявність сертифікованих (повірених) автомобільних ваг, а у нашому випадку власної повіреної мобільної ваги, повністю задовольняє вимогу Замовника щодо зважування вугілля на складських приміщеннях на території Чернівецькій області. ПП «Сузір’я» не згідне з протоколом Замовника № 3 від 24.04.2020 року, а також з рішенням Замовника щодо відхилення пропозиції ПП «Сузір’я» , та стверджує, що наша пропозиція відповідає вимогам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям. Ми вважаємо, що наша тендерна пропозиція відхилена безпідставно, а саме на підставі хибних рішень Замовника. Отже, усі документи, що вимагав Замовник від Учасників ми, ПП «Сузір’я» надали у складі нашої тендерної пропозиції. Дані документи подані, та у свою чергу задовольняють усі вимоги Замовника. Наше підприємство подало тендерну пропозиції у відповідності із усіма вимогами тендерної документації Замовника, тому наша пропозиція не може бути відхилена керуючись п.п.1,4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».. Особливо слід звернути увагу, що замовник обґрунтовує свої рішення без посилання на чіткі норми права чи чіткі вимоги тендерної документації, а висновки зроблені лише на припущеннях, бездоказові, і є суб’єктивною думкою Замовника, яка не відповідає дійсності. Замовник без принципово використовує спотворені висновки, зроблені лише на власний розсуд. Таким чином, є всі підстави вважати про дискримінаційне відношення до учасника ПП «Сузір’я» під час розгляду тендерної пропозиції, що призвело до неправомірного та необ’єктивного відхилення пропозиції учасника ПП «Сузір’я», в подальшому може привести до перевитрачання бюджетних коштів. Крім того, зазначені дії свідчать про особисту зацікавленість посадових осіб замовника, що є наслідком корупційних дій. Вважаємо, що Замовник недотримався вимог статті 3 Закону. Приватне підприємство «Сузір’я» є конкурентоспроможним на ринку, має великий досвід участі у державних та публічних закупівлях, та вважає, що Наше підприємство може зазнати збитків (не одержані доходи, упущена вигода) внаслідок порушення Замовником вимог Закону України «Про публічні закупівлі», та недотримання вимог нормативно правових актів у сфері закупівель, Керуючись статтею 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України, з метою запобігання корупційним діям і зловживанням, приймаючи до уваги, що вищевказані порушення впливають на об’єктивність та призводять до неефективного витрачання державних коштів, а також захисту своїх прав та передбачених законом інтересів. 3.Згідно із протоколом № 3 від 24.04.2020 року Замовником прийнято рішення про визнання переможцем учасника процедури закупівлі – ФОП Пентелейчук Г.М. Ми не згідні із рішенням Замовника, та стверджуємо, що пропозиція ФОП Пентелейчук Г.М. повинна бути відхилена я така яка не відповідає кваліфікаційним вимогам та вимогам тендерної документації, а саме: - Згідно п.1.2 Додатку № 2 до тендерної документації необхідно підтвердити наявність транспорту для поставки товару вантажопідйомності не менше 20 т. ФОП Пентелейчук Г.М. не зміг підтвердити цю вимогу, а саме згідно поданих копій свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу СХК 818095 подав автомобіль вантажопідйомністю до 5,725 т ( Повна маса – 10 850 кг, маса без навантаження – 5 125 кг), та згідно копії свідоцтв про реєстрацію транспортного засобу СХЕ 439539 автомобіль вантажопідйомністю до 10,1 т. ( Повна маса – 18 000 кг, маса без навантаження – 7 900 кг), у зв’язку з цим просимо Вас зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозиція ФОП Пентелейчук Г.М. - Згідно п.1.2 Додатку № 2 до тендерної документації Замовником вимагалося наступне: 1.2. Учасник повинен вказати матеріально-технічну базу, яка обов’язкова для забезпечення виконання умов договору в належній якості, зокрема наявність транспорту для поставки товару вантажопідйомності не менше 20 т., наявність складського приміщення на території Чернівецькій області та сертифікованих (повірених) автомобільних ваг. ФОП Пентелейчук Г.М. подав у складі тендерної пропозиції копію свідоцтва про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки, яке чинне до 29.03.2020 року. Так як розкриття тендерних пропозицій відбулося 06.04.2020 року, то ФОП Пентелейчук Г.М. не зміг підтвердити вимогу Замовника щодо наявності сертифікованих (повірених) автомобільних ваг, адже подана ФОП Пентелейчук Г.М. не є сертифікованою (повіреною). На підставі наведеного вище просимо Вас зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозиціяю ФОП Пентелейчук Г.М. - Згідно ч.1. Додатку № 2 до тендерної документації Замовником вимагалося наступне: 1.1. Довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що забезпечить можливість виконання умов договору належним чином. Зазначити наявність обладнання необхідного для виконання умов договору. 1.2. Учасник повинен вказати матеріально-технічну базу, яка обов’язкова для забезпечення виконання умов договору в належній якості, зокрема наявність транспорту для поставки товару вантажопідйомності не менше 20 т., наявність складського приміщення на території Чернівецькій області та сертифікованих (повірених) автомобільних ваг. 1.3. Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують право власності або копію договору оренди та/або надання послуг. У відповідності до п.1.1. ФОП Пентелейчук Г.М. подав довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, вих.№25 від 31.03.2020 року, у якій вказує, що складське приміщення розташоване на території Глибоцького району Чернівецької області є орендованим. У свою чергу на вимогу пункту 1.3 щодо надання копій документів, що підтверджують право власності або копію договору оренди та/або надання послуг ФОП Пентелейчук Г.М. не надав копію договору оренди складського приміщення, яке розташоване на території Глибоцького району Чернівецької області. На підставі наведеного вище просимо Вас зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозиціяю ФОП Пентелейчук Г.М. - За даними торгами закупляється ДК 021:2015 : 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки Г(Г2)СШ 0-13 та вугілля кам’яне марки ДГ 13-100). ФОП Пентелейчук Г.М. у складі тендерної пропозиції подав Витяг з реєстру платників єдиного податку. Правові засади застосування спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності, а також справляння єдиного податку встановлено у главі 1 Розділу XIV ПКУ. Згідно зі ст.291 ПКУ спрощена система оподаткування, обліку та звітності – це особливий механізм справляння податків і зборів, що встановлює заміну сплати окремих податків і зборів на сплату єдиного податку з одночасним веденням спрощеного обліку та звітності ( п.291.2 ст.291 ПКУ). Нормами п.п.291.5.1 п.291.5 ст.291 ПКУ визначено види діяльності, які не дають права суб’єктам господарювання (фізичним особам-підприємцям) бути платниками єдиного податку. Відповідно до п.п.5 п.п. 291.5.1 п.291.5 ст.291 ПКУ не можуть бути платниками єдиного податку суб’єкти господарювання ( фізичні особи-підприємці), які здійснюють видобуток, реалізацію корисних копалин, крім реалізації корисних копалин місцевого значення. Корисні копалини – природні мінеральні утворення органічного і неорганічного походження у надрах, у тому числі будь-які підземні води, а також техногенні мінеральні утворення в місцях видалення відходів виробництва та втрат продуктів переробки мінеральної сировини, які можуть бути використані у сфері матеріального виробництва і споживання безпосередньо або після переробки ( п.п.14.1.91 п.14.1 ст.14 ПКУ). До переліку корисних копалин місцевого значення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 грудня 1994 року № 827 « Про затвердження переліків корисних копалин загальнодержавного та місцевого значення», із змінами та доповненнями ( далі – Постанова № 827), належать:  сировина для хімічних меліорантів ґрунтів ( вапняк, гіпс, гажа, сапропель);  сировина для будівельного вапна та гіпсу (гіпс, вапняк, крейда);  сировина піщано-гравійна (пісок);  сировина цегельно-черепична ( суглинок, супісок);  інші корисні копалини, що не включені до Переліку корисних копалин загальнодержавного значення. Отже, фізичні особи-підприємці, які здійснюють видобуток, реалізацію корисних копалин загальнодержавного значення не можуть бути платниками єдиного податку. Слід зазначити, що відповідно до Постанови № 827, кам’яне вугілля відноситься до корисних копалин загальнодержавного значення. У зв’язку із наведеним вище, а також враховуючи те, що ФОП Пентелейчук Г.М. є платником єдиного податку, даний підприємець згідно із Податковим кодексом України не має права займатися реалізацією вугілля кам’яного та у свою чергу, не зможе здійснити поставку вугілля за даними торгами, тому просимо Вас зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозиціяю ФОП Пентелейчук Г.М. ПРОШУ: 1) прийняти Скаргу до розгляду та задовольнити її; 2) призупинити Процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за Скаргою; 1) встановити наявність порушення Процедури закупівлі та усунути їх; 2) зобов’язати Замовника усунути виявлені порушення; 3) скасувати протокол Замовника № 3 від 24.04.2020 року про відхилення пропозиції ПП «Сузір’я»; 4) скасувати протокол Замовника № 3 від 24.04.2020 року про визначення переможцем ФОП Пентелейчук Г.М.; 5) зобов’язати Замовника провести нову оцінку тендерної пропозиції ПП «Сузір’я», а саме визнати ПП «Сузір’я» переможцем за результатами закупівлі UA-2020-03-19-004227-b ДК 021:2015 : 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки Г(Г2)СШ 0-13 та вугілля кам’яне марки ДГ 13-100); 6) завершити закупівлю відповідно до законодавства; 7) повідомити про час та місце розгляду Скарги та запросити представника Скаржника. Додатки: 1. Лист від ВП «Вуглезбут» ДП «Львіввугілля» вих.№ 15/5/161 від 04.05.2020 року; 2. Підтвердження плати за подання скарги. З повагою, Директор ПП «Сузір’я» Г.П.Колтакова
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Рішення від 06.05.2020 №8750.pdf
Дата публікації: 07 травня 2020 10:03
Рішення від 25.05.2020 №10180.pdf
Дата публікації: 26 травня 2020 19:29
Номер скарги: UA-2020-03-19-004227-b.b4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО", Код ЄДРПОУ:42386101
Дата подання: 05 травня 2020 16:24
Скарга на рішення тендерного комітету, визнання його рішення неправомочним та скасування
Скарга на рішення тендерного комітету, визнання його рішення неправомочним та скасування
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Рішення від 08.05.2020 №8951.pdf
Дата публікації: 08 травня 2020 17:42

Документи Органу Оскарження

07 травня 2020 10:03
Рішення від 06.05.2020 №8750.pdf
26 травня 2020 19:29
Рішення від 25.05.2020 №10180.pdf

Документи подані скаржником

05 травня 2020 16:23
Скарга.PDF
05 травня 2020 16:23
Пояснення ДПС України.pdf
05 травня 2020 16:24
Платіжка.pdf

Документи Органу Оскарження

08 травня 2020 17:42
Рішення від 08.05.2020 №8951.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО" 230 000,00
UAH з ПДВ
230 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП" 246 400,00
UAH з ПДВ
246 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Енергозахід" 252 000,00
UAH з ПДВ
252 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Сузір'я 254 800,00
UAH з ПДВ
254 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПЕНТЕЛЕЙЧУК ГЕОРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 301 000,00
UAH з ПДВ
301 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Західукрпостач 306 600,00
UAH з ПДВ
306 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2020 13:22
Електронний підпис
03 квітня 2020 13:14
ЦІнова прпозиція.PDF
03 квітня 2020 13:14
Право підпису.rar

Публічні документи

14 квітня 2020 18:03
пропозиція нова
03 квітня 2020 18:19
Електронний підпис
03 квітня 2020 18:17
квал2 Волоківська СР.pdf
03 квітня 2020 18:17
Квал1 Волоківська СР.pdf
03 квітня 2020 18:17
Витяг ПДВ 19 02.pdf
03 квітня 2020 18:17
Відомості ЄДРПОУ 30 03.pdf
03 квітня 2020 18:17
паспорт1.pdf
03 квітня 2020 18:17
документи представник.PDF

Публічні документи

03 квітня 2020 12:26
Електронний підпис
03 квітня 2020 12:23
техпаспорт.pdf
03 квітня 2020 12:23
технічна специфікація.PDF
03 квітня 2020 12:23
тендерна пропозиція.PDF
03 квітня 2020 12:23
скан повірки арк 2 (1).pdf
03 квітня 2020 12:23
Сертифікат Г(Г2)СШ 0-13.pdf
03 квітня 2020 12:23
проект договору.PDF
03 квітня 2020 12:23
копія паспорту.PDF
03 квітня 2020 12:23
копія Витягу ПДВ.PDF
03 квітня 2020 12:23
згода Бабурнич.pdf
03 квітня 2020 12:23
Договір перевезення.PDF
03 квітня 2020 12:23
довідки та листи.pdf
03 квітня 2020 12:23
гарантійний лист.PDF
03 квітня 2020 12:23
Відомості ЄДРПОУ.pdf
03 квітня 2020 12:23
Витяг з ЄДР 03.04.2020.pdf
03 квітня 2020 12:23
Cертифікат ДГ 13-100.pdf

Публічні документи

22 квітня 2020 11:54
Електронний підпис
03 квітня 2020 16:08
Електронний підпис
03 квітня 2020 16:07
пропозиція.rar

Публічні документи

30 квітня 2020 11:30
Пентелейчук ДПІ.jpg
30 квітня 2020 11:30
МВС Пентелейчук.jpg
27 квітня 2020 18:49
Податкова.jpg
27 квітня 2020 18:49
лист ст 17 Закону.pdf
03 квітня 2020 15:07
Техпаспорт на ЗІЛ.pdf
03 квітня 2020 15:07
Техпаспорт на ДАФ.pdf
03 квітня 2020 15:07
Техпаспорт на Велтон.pdf
03 квітня 2020 15:07
Сертифікат вугілля.pdf
03 квітня 2020 15:07
сертификат.pdf
03 квітня 2020 15:07
реєстр.pdf
03 квітня 2020 15:07
пропозиція.pdf
03 квітня 2020 15:07
проект договору.pdf
03 квітня 2020 15:07
паспорт код.pdf
03 квітня 2020 15:07
лист_істотні умови.pdf
03 квітня 2020 15:07
лист субпідряд.pdf
03 квітня 2020 15:07
лист ст 17 Закону.pdf
03 квітня 2020 15:07
лист постака 5 днів.pdf
03 квітня 2020 15:07
лист лабораторія.pdf
03 квітня 2020 15:07
лист захист довкілля.pdf
03 квітня 2020 15:07
лист державні сакції.pdf
03 квітня 2020 15:07
Лист витрати.pdf
03 квітня 2020 15:07
договір аренди ваги.pdf
03 квітня 2020 15:07
довідка повноваження.pdf
03 квітня 2020 15:07
Довідка МТБ.pdf
03 квітня 2020 15:07
довідка довкілля.pdf
03 квітня 2020 15:07
відомості.pdf
03 квітня 2020 15:07
Витяг єдиного податку.pdf
03 квітня 2020 15:07
Виписка з реєстру (1).pdf
03 квітня 2020 15:07
Акт на землю.pdf

Публічні документи

03 квітня 2020 17:20
технічна.PDF
03 квітня 2020 17:20
кваліфікаційна.PDF
03 квітня 2020 17:20
цінова.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО"

ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП"

ПП "Енергозахід"

ПП Сузір'я

ФОП "ПЕНТЕЛЕЙЧУК ГЕОРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВ Західукрпостач

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗАКАРПАТОБЛПАЛИВО"
#42386101
Відхилено 230 000,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 22:09
ТОВ "ЕНІК ЕНЕРДЖІ ГРУП"
#39782701
Відхилено 246 400,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 20:25
ПП "Енергозахід"
#36084263
Відхилено 252 000,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 20:27
ПП Сузір'я
#22404614
Відхилено 254 800,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2020 15:22
ФОП "ПЕНТЕЛЕЙЧУК ГЕОРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2395921652
Переможець 301 000,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2020 15:23

Документи

13 квітня 2020 22:09
Електронний підпис

Документи

21 квітня 2020 20:25
Електронний підпис

Документи

21 квітня 2020 20:27
Електронний підпис

Документи

25 квітня 2020 15:22
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 квітня 2020 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПЕНТЕЛЕЙЧУК ГЕОРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2395921652
301 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 06 травня 2020 09:14
Коментар щодо відміни: Керуючись положенням абзацу 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» прийнято рішення про відміну процедури відкритих торгів у зв’язку неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
06 травня 2020 09:14
Електронний підпис
06 травня 2020 09:13
Протокол відміни процедури закупівлі.doc