Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція системи для поливання (інвентарний номер 06727) та благоустрій території КП «ЦПК та В ім. М.Горького» в м.Харкові по вул.Сумській, 81. Коригування (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – реконструкція)
Очікувана вартість
16 522 042,80 UAH
UA-2020-03-19-004212-b 9cecd0613e464744945d9871b0400c86
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Чернов

+380577253321 d.chernov@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ПАРК КУЛЬТУРИ ТА ВІДПОЧИНКУ ІМЕНІ М. ГОРЬКОГО"
Код ЄДРПОУ: 02220763
Місцезнаходження: 61023, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Сумська, 81
Контактна особа: Дмитро Чернов
+380577253321
d.chernov@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2020 18:39
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2020 12:00
Початок аукціону: 06 квітня 2020 11:01
Очікувана вартість: 16 522 042,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 522,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 80000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція системи для поливання (інвентарний номер 06727) та благоустрій території КП «ЦПК та В ім. М.Горького» в м.Харкові по вул.Сумській, 81. Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61023, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 березня 2020 20:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2020 20:25
ТД_-_полив_2020_нова_редакцiя_2.doc
28 березня 2020 20:25
Перелiк_змiн_до_ТД_-_полив_2020__2.doc
28 березня 2020 20:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2020 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 18:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2020 20:25
ТД_-_полив_2020_нова_редакцiя_2.doc
26 березня 2020 17:37
ТД - полив_2020_нова редакція.doc
19 березня 2020 18:39
ТД - полив_2020_ на сайт.doc
28 березня 2020 20:25
Перелiк_змiн_до_ТД_-_полив_2020__2.doc
26 березня 2020 17:37
Перелік змін до ТД - полив_2020_ на сайт.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-17-000005 ● 0741bdc9b743451ea177d594030aeee2
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 квітня 2020 16:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.04.2020 № 76
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 16.04.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 16.04.2020 № 76

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

1 UA-2020-03-19-004212-b 19.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-05 18:08:05

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція системи для поливання (інвентарний номер 06727) та благоустрій території КП «ЦПК та В ім. М.Горького» в м.Харкові по вул.Сумській, 81. Коригування (ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2020-03-19-004212-b) очікуваною вартістю 16 522 042,80 гривень та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасником-переможцем ТОВ «ТЕТРОПОЛІС» підтверджено наявність працівників відповідної кваліфікації, які передбачені Додаток 4 до тендерної документації «Технічне завдання»?
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-06 19:40:43

Пояснення

Згідно заданих питань Північно-східним офісом Держаудитслужби, пояснюємо наступне: Додаток 4 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» «Реконструкція системи для поливання (інвентарний номер 06727) та благоустрій території КП «ЦПК» та В ім. М. Горького в м. Харкові по вул. Сумській, 81. Коригування (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – реконструкція)» розроблено відповідно до проектної документації та не може передбачати всі шляхи та засоби виконання даних робіт, а також, що є головним, конкретне використання певних видів машин та механізмів.
Також, слід відмітити, що технічне завдання має невичерпний перелік робіт, а можливо в деякій мірі і зайві в частині виконання робіт певними машинами та механізмами, це пояснюється, в свою чергу наступним, кожен із потенційних учасників тендерних закупівель використовує свою технологію виконання робіт, за допомогою котрої можливе використання як одних так і інших машин та механізмів і при виконанні всіх вимог передбачених тендерною документацією.
Крім того, під час виконання робіт можуть виникати додаткові види робіт, котрі не можливо передбачити при підготовці проектної документації.
Окрім того, тендерною документацією не передбачено жодної вимоги щодо обов’язковості та конкретності наявності машин та механізмів, а також кваліфікованих працівників у необхідній кількості, котрі можуть бути передбачені даним технічним завданням.
Так, учасником ТОВ «ТЕТРОПОЛІС» в складі своєї тендерної документації надано Технічне завдання, котре датовано від 31.03.2020, підписане директором товариства та завірене печаткою, що в свою чергу свідчить про погодження з умовами даного технічного завдання та його виконанням в повному обсязі.
Крім того, на виконання вимог п.2 Додатку 1 тендерної документації учасником надано довідку, яка містить інформацію про прізвище, ім’я та по-батькові, кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій із зазначенням посади, досвіду роботи вцілому (років), освіти та досвіду роботи на аналогічній посаді (років).
Враховуючи вищевикладене, тендерним комітетом Комунального підприємства «Центральний парк культури та відпочинку імені М.Горького» дотримано всіх принципів та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 та за результатами аукціону визначено переможцем найбільш економічну вигідну тендерну пропозицію ТОВ «ТЕТРОПОЛІС», котра відповідає всім вимогам тендерної документації.
Також, слід відмітити, що тендерний комітет Комунального підприємства «Центральний парк культури та відпочинку імені М.Горького» керується виключно діючим нормативно-правовими актами України.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 20 травня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 11:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕТРОПОЛІС" 16 133 100,00
UAH з ПДВ
16 133 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИНСМАРТ" 16 520 000,00
UAH з ПДВ
16 520 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2020 19:39
Електронний підпис
10 квітня 2020 19:38
2 тетрополіс.pdf
03 квітня 2020 16:56
Електронний підпис
03 квітня 2020 15:51
технічне завдання.pdf
03 квітня 2020 15:51
технічна специфікація.pdf
03 квітня 2020 15:51
тендерна пропозиція.pdf
03 квітня 2020 15:51
рішення 14.pdf
03 квітня 2020 15:51
проект договору.pdf
03 квітня 2020 15:51
про наявність досвіду.pdf
03 квітня 2020 15:51
довідка з банку.pdf
03 квітня 2020 15:51
гарантійні листи.pdf
03 квітня 2020 15:51
0304-1.rar
03 квітня 2020 15:51
супутні документи.rar
03 квітня 2020 15:51
Копія статуту та опиc.pdf
03 квітня 2020 15:51
Копія виписки.pdf
03 квітня 2020 15:51
довідки.pdf
03 квітня 2020 15:51
витяг пдв.pdf

Публічні документи

04 квітня 2020 17:58
UA_2020_03_19_004212_b.pdf
04 квітня 2020 17:58
VIPISKA.PDF
04 квітня 2020 17:58
STATYT.pdf
04 квітня 2020 17:58
DOKYVENTU FIN COMPANY.zip
04 квітня 2020 17:58
PROTOKOL.PDF
04 квітня 2020 17:58
NAKAZ.PDF
04 квітня 2020 17:58
FINANSOVA GARANTIYA.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕТРОПОЛІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИНСМАРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕТРОПОЛІС"
#42725753
Переможець 16 133 100,00
UAH з ПДВ
09 квітня 2020 17:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 квітня 2020 17:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕТРОПОЛІС"
#42725753
16 133 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:31
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2020 14:46
ДУ_5_полив.pdf зміни до договору
03 вересня 2020 14:44
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2020 15:21
ДУ_4_полив.pdf зміни до договору
27 серпня 2020 15:16
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2020 11:44
ДУ_3_полив.pdf зміни до договору
25 серпня 2020 11:41
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2020 10:04
ДУ_3_полив.pdf зміни до договору
25 серпня 2020 10:02
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2020 22:05
ДУ_№2_210420_1.pdf зміни до договору
28 квітня 2020 22:05
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2020 21:23
ДУ_№1_210420_1.pdf зміни до договору
22 квітня 2020 21:21
Електронний підпис укладений
21 квітня 2020 12:13
Договір_210420_1.pdf укладений
21 квітня 2020 12:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до договору, більш детально у додатковій угоді №1.
Номер договору про закупівлю: 210420/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до договору, більш детально у додатковій угоді №2.
Номер договору про закупівлю: 210420/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 210420/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 210420/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 210420/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 210420/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 квітня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 9 372 560,50
UAH (в тому числі ПДВ 1 562 093,42 UAH)