Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНИЙ ПАРК КУЛЬТУРИ ТА ВІДПОЧИНКУ ІМЕНІ М. ГОРЬКОГО" |
Код ЄДРПОУ: | 02220763 |
Місцезнаходження: | 61023, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Сумська, 81 |
Контактна особа: |
Дмитро Чернов +380577253321 d.chernov@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2020 18:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 06 квітня 2020 11:01 |
Очікувана вартість: | 16 522 042,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 522,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 80000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2020 20:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2020 20:25 |
ТД_-_полив_2020_нова_редакцiя_2.doc | |
28 березня 2020 20:25 |
Перелiк_змiн_до_ТД_-_полив_2020__2.doc |
28 березня 2020 20:26 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 березня 2020 20:25 |
ТД_-_полив_2020_нова_редакцiя_2.doc
|
||||||
28 березня 2020 20:25 |
Перелiк_змiн_до_ТД_-_полив_2020__2.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-17-000005 ● 0741bdc9b743451ea177d594030aeee2
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 квітня 2020 16:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.04.2020 № 76
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 16.04.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 16.04.2020 № 76
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 UA-2020-03-19-004212-b 19.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-05 18:08:05
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція системи для поливання (інвентарний номер 06727) та благоустрій території КП «ЦПК та В ім. М.Горького» в м.Харкові по вул.Сумській, 81. Коригування (ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2020-03-19-004212-b) очікуваною вартістю 16 522 042,80 гривень та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином учасником-переможцем ТОВ «ТЕТРОПОЛІС» підтверджено наявність працівників відповідної кваліфікації, які передбачені Додаток 4 до тендерної документації «Технічне завдання»?
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-06 19:40:43
Пояснення
Згідно заданих питань Північно-східним офісом Держаудитслужби, пояснюємо наступне: Додаток 4 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» «Реконструкція системи для поливання (інвентарний номер 06727) та благоустрій території КП «ЦПК» та В ім. М. Горького в м. Харкові по вул. Сумській, 81. Коригування (код ДК 021:2015 - 45454000-4 – реконструкція)» розроблено відповідно до проектної документації та не може передбачати всі шляхи та засоби виконання даних робіт, а також, що є головним, конкретне використання певних видів машин та механізмів.
Також, слід відмітити, що технічне завдання має невичерпний перелік робіт, а можливо в деякій мірі і зайві в частині виконання робіт певними машинами та механізмами, це пояснюється, в свою чергу наступним, кожен із потенційних учасників тендерних закупівель використовує свою технологію виконання робіт, за допомогою котрої можливе використання як одних так і інших машин та механізмів і при виконанні всіх вимог передбачених тендерною документацією.
Крім того, під час виконання робіт можуть виникати додаткові види робіт, котрі не можливо передбачити при підготовці проектної документації.
Окрім того, тендерною документацією не передбачено жодної вимоги щодо обов’язковості та конкретності наявності машин та механізмів, а також кваліфікованих працівників у необхідній кількості, котрі можуть бути передбачені даним технічним завданням.
Так, учасником ТОВ «ТЕТРОПОЛІС» в складі своєї тендерної документації надано Технічне завдання, котре датовано від 31.03.2020, підписане директором товариства та завірене печаткою, що в свою чергу свідчить про погодження з умовами даного технічного завдання та його виконанням в повному обсязі.
Крім того, на виконання вимог п.2 Додатку 1 тендерної документації учасником надано довідку, яка містить інформацію про прізвище, ім’я та по-батькові, кваліфікацію, досвід керівника(ів) та ІТП, а також працівників робочих професій із зазначенням посади, досвіду роботи вцілому (років), освіти та досвіду роботи на аналогічній посаді (років).
Враховуючи вищевикладене, тендерним комітетом Комунального підприємства «Центральний парк культури та відпочинку імені М.Горького» дотримано всіх принципів та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 та за результатами аукціону визначено переможцем найбільш економічну вигідну тендерну пропозицію ТОВ «ТЕТРОПОЛІС», котра відповідає всім вимогам тендерної документації.
Також, слід відмітити, що тендерний комітет Комунального підприємства «Центральний парк культури та відпочинку імені М.Горького» керується виключно діючим нормативно-правовими актами України.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 травня 2020 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 11:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕТРОПОЛІС" |
16 133 100,00
UAH з ПДВ
|
16 133 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИНСМАРТ" |
16 520 000,00
UAH з ПДВ
|
16 520 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕТРОПОЛІС" #42725753 |
Переможець |
16 133 100,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2020 17:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 10:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 вересня 2020 14:46
|
ДУ_5_полив.pdf | зміни до договору |
03 вересня 2020 14:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 серпня 2020 15:21
|
ДУ_4_полив.pdf | зміни до договору |
27 серпня 2020 15:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 серпня 2020 11:44
|
ДУ_3_полив.pdf | зміни до договору |
25 серпня 2020 11:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 серпня 2020 10:04
|
ДУ_3_полив.pdf | зміни до договору |
25 серпня 2020 10:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 квітня 2020 22:05
|
ДУ_№2_210420_1.pdf | зміни до договору |
28 квітня 2020 22:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 квітня 2020 21:23
|
ДУ_№1_210420_1.pdf | зміни до договору |
22 квітня 2020 21:21
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2020 12:13
|
Договір_210420_1.pdf | укладений |
21 квітня 2020 12:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до договору, більш детально у додатковій угоді №1. |
Номер договору про закупівлю: | 210420/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до договору, більш детально у додатковій угоді №2. |
Номер договору про закупівлю: | 210420/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 210420/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 210420/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 210420/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 210420/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |