Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги благоустрою та утримання зелених насаджень
Очікувана вартість
1 709 000,00 UAH
UA-2020-03-19-004171-b 048f4ff9e2754114bcf379e30cc00ce1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Іванович Бойко

+380683629926 gora.buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гірська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04363647
Вебсайт: http://www.gora-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 08324, Україна , Київська обл., с. Гора, вул. Центральна, 5
Контактна особа: Дмитро Іванович Бойко
+380683629926
gora.buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2020 18:22
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2020 17:00
Початок аукціону: 06 квітня 2020 12:15
Очікувана вартість: 1 709 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 090,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень


Місце надання послуг: с.Гора Бориспільського району, Київської області;
Обсяг надання послуг визначено в Додатку № 5 до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги благоустрою та утримання зелених насаджень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2020 18:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 18:22
Кваліфікаційні_вимоги.doc
19 березня 2020 18:22
Технічні_якісні_кількісні_характеристики.doc
19 березня 2020 18:22
Проект_договору.doc
19 березня 2020 18:22
ВТ_озеленення_Гора_2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-19-004171-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ " І Н В А Й Т", Код ЄДРПОУ:37701437
Дата подання: 26 березня 2020 14:45
Внесення змін щодо документів переможця
Шановний замовник!

Просимо внести зміни до тендерної документації, у звязку з тим, що по всій территорії України ведено ряд карантинних обмежувальних заходів, що впливає на отримання довідок у державних органах в паперовому вигляді, просимо внести зміни що до подання документів переможця, а саме викласти вимоги що до отримання замовником довідок від переможця у наступній редакції:

Довідка (в паперовому або електронному вигляді), яка видана державним органом, про те, що службова (посадова) особа учасника/ фізична особа, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягувалася, не знятої чи не погашеної судимості не має та в розшуку не перебуває, датована не раніше ніж 30-ть календарних днів відносно дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.

Електронна довідка подається з можливістю перевірки накладення електронного підпису (КЕП) за допомогою он-лайн сервісу Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України або за допомогою електронного сервісу на сайті Міністерства внутрішніх справ.

Довідка відповідного уповноваженого органу про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, отримана у паперовому або електронному вигляді, що діє на дату подання документа та форма та зміст відповідно до Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 №733.

Електронна довідка подається з можливістю перевірки накладення електронного підпису (КЕП) за допомогою он-лайн сервісу Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України або за допомогою електронного сервісу «Електронний кабінет платника».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 березня 2020 18:03
Шановний учаснику! Уважно ознайомтесь з вимогами Додатку №2 до тендерної документації. Замовником ніде не вимається підтвердження від переможця в паперовому вигляді. А щодо оригіналу документа про відсутність судимості, то якщо електронна довідка буде подана з можливістю перевірки накладення електронного підпису (КЕП) за допомогою он-лайн сервісу Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України або за допомогою електронного сервісу на сайті Міністерства внутрішніх справ, вона матиме силу оригіналу. Дякуємо за звернення.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-27-000035 ● 81b4d1558c7348fdbbe2f8236e12912b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2020 15:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ


НАКАЗ


06.05.2020 № 71

Київ


Про початок моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 06.05.2020 № 71

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-03-19-004171-b 19.03.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку. Ознайомившись з висновками моніторингу, Замовник не може погодитися з результатами висновку, оскільки в результаті моніторингу аналізувалася тендерна пропозиція (переможець) ТОВ «ВІКНА ВІКОНДА», який не приймав участі в даній закупівлі, і не був визнаний Замовником переможцем закупівлі. Щодо укладеного договору. То Замовником у відповідності до вимог Закону у встановлені строки було розміщено договір з усіма додатками. Звертаємо Вашу увагу, що згідно вимог тендерної документації Замовником було передбачена можливість коригування Договору "* Зазначені в цьому проекті договору основні вимоги не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати та доповнювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти.". Разом з договором від 24/04 від 24.04.2020 року оприлюднено додатки "Кошторис" та "Договірна ціна", що повною мірою відображають, вартість послуг і не суперечать вимогам тендерної пропозиції і пропозиції учасника. Водночас інформуємо, що Замовником для врегулюванння розбіжностей в назвах додатків, було приведено 19.05.2020 року у відповідність шляхом укладення додаткової угоди (додається) та розміщено у відповідності до вимог ст.10 Закону. Враховуюючи вищевикладене, порушення усунуто.

2020-05-20 13:34:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

-

2020-06-10 09:39:48

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 12:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ " І Н В А Й Т" 1 685 996,40
UAH з ПДВ
1 651 816,00
UAH з ПДВ
Документи
КП "Горянин" Гірської сільської ради 1 695 825,00
UAH з ПДВ
1 660 645,00
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЩАСЛИВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИЙ КОМБІНАТ "ЩАСЛИВСЬКИЙ" 1 704 771,91
UAH з ПДВ
1 704 771,91
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 квітня 2020 17:01
Електронний підпис
06 квітня 2020 17:00
Кошторис
06 квітня 2020 17:00
Тендерна пропозиція
02 квітня 2020 15:10
Електронний підпис
02 квітня 2020 15:05
35. Довідка санкції.pdf
02 квітня 2020 15:05
ISO 14001 2015 Екологія.pdf
02 квітня 2020 15:05
34. Копія витяг ПДВ.pdf
02 квітня 2020 15:05
32. Довідка Бенифіціари.pdf
02 квітня 2020 15:05
26. Відомості.pdf
02 квітня 2020 15:05
24. Статут Опис.pdf
02 квітня 2020 15:05
22. Наказ 14-К.pdf
02 квітня 2020 15:05
18. Тендерна пропозиція.pdf
02 квітня 2020 15:05
17. Стаття 17.pdf
02 квітня 2020 15:05
16. Копії накладних.pdf
02 квітня 2020 15:05
15. Копії Актів.pdf
02 квітня 2020 15:05
10. Копії трудових книг.pdf
02 квітня 2020 15:05
9. Довідка працівники.pdf
02 квітня 2020 15:05
1. Довідка маттех база.pdf

Публічні документи

14 квітня 2020 13:23
Електронний підпис
14 квітня 2020 13:16
Довідка ЮО.zip
14 квітня 2020 13:16
Довідка ФО.zip
14 квітня 2020 13:16
public_doc.pdf
11 квітня 2020 17:20
Електронний підпис
04 квітня 2020 14:35
Електронний підпис
04 квітня 2020 14:33
15-ТП СТАТУТНІ.pdf
04 квітня 2020 14:33
13-ТП ТЯХ ТАБЛИЦЯ ЦІН.pdf
04 квітня 2020 14:33
12-ТП ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
04 квітня 2020 14:33
11-ТП ПЕРСОНАЛ.pdf
04 квітня 2020 14:33
9-ТП Цінова пропозиція.pdf
04 квітня 2020 14:33
8-ТП ДОГОВІР Б107 АКТ ПН.pdf

Публічні документи

03 квітня 2020 14:46
Електронний підпис
03 квітня 2020 12:29
IMG_0034.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0033.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0032.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0031.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0030.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0029.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0028.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0027.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0026.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0025.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0024.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0023.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0022.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0021.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0020.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0019.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0018.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0017.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0016.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0015.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0014.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0013.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0012.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0011.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0010.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0009.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0008.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0007.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0006.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0005.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0004.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0003.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0002.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0001.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0020.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0019.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0018.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0017.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0016.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0015.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0014.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0013.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0012.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0011.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0010.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0009.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0008.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0007.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0006.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0005.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0004.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0003.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0002.jpg
03 квітня 2020 12:29
IMG_0001.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " І Н В А Й Т"

КП "Горянин" Гірської сільської ради

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЩАСЛИВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИЙ КОМБІНАТ "ЩАСЛИВСЬКИЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " І Н В А Й Т"
#37701437
Відхилено 1 651 816,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2020 22:48
КП "Горянин" Гірської сільської ради
#33678185
Переможець 1 660 645,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 23:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2020 23:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Горянин" Гірської сільської ради
#33678185
1 660 645,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 19:14
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2020 13:05
ДУ Озеленення.pdf зміни до договору
20 травня 2020 12:55
Електронний підпис укладений
24 квітня 2020 14:19
д1383870,83.pdf укладений
24 квітня 2020 14:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначено в додатковій угоді №1 (приведено у відповідність додатки до договору)
Номер договору про закупівлю: №24/04
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №24/04 від 24.04.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 660 645,00
UAH (в тому числі ПДВ 276 774,17 UAH)