Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Гірська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04363647 |
Вебсайт: | http://www.gora-rada.gov.ua |
Місцезнаходження: | 08324, Україна , Київська обл., с. Гора, вул. Центральна, 5 |
Контактна особа: |
Дмитро Іванович Бойко +380683629926 gora.buh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2020 18:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 06 квітня 2020 12:15 |
Очікувана вартість: | 1 709 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 090,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Обсяг надання послуг визначено в Додатку № 5 до тендерної документації
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2020 18:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2020 18:22 |
Кваліфікаційні_вимоги.doc | |
19 березня 2020 18:22 |
Технічні_якісні_кількісні_характеристики.doc | |
19 березня 2020 18:22 |
Проект_договору.doc | |
19 березня 2020 18:22 |
ВТ_озеленення_Гора_2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Просимо внести зміни до тендерної документації, у звязку з тим, що по всій территорії України ведено ряд карантинних обмежувальних заходів, що впливає на отримання довідок у державних органах в паперовому вигляді, просимо внести зміни що до подання документів переможця, а саме викласти вимоги що до отримання замовником довідок від переможця у наступній редакції:
Довідка (в паперовому або електронному вигляді), яка видана державним органом, про те, що службова (посадова) особа учасника/ фізична особа, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягувалася, не знятої чи не погашеної судимості не має та в розшуку не перебуває, датована не раніше ніж 30-ть календарних днів відносно дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір.
Електронна довідка подається з можливістю перевірки накладення електронного підпису (КЕП) за допомогою он-лайн сервісу Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України або за допомогою електронного сервісу на сайті Міністерства внутрішніх справ.
Довідка відповідного уповноваженого органу про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, отримана у паперовому або електронному вигляді, що діє на дату подання документа та форма та зміст відповідно до Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 №733.
Електронна довідка подається з можливістю перевірки накладення електронного підпису (КЕП) за допомогою он-лайн сервісу Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України або за допомогою електронного сервісу «Електронний кабінет платника».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-27-000035 ● 81b4d1558c7348fdbbe2f8236e12912b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2020 15:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.05.2020 № 71
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 06.05.2020 № 71
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-03-19-004171-b 19.03.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку. Ознайомившись з висновками моніторингу, Замовник не може погодитися з результатами висновку, оскільки в результаті моніторингу аналізувалася тендерна пропозиція (переможець) ТОВ «ВІКНА ВІКОНДА», який не приймав участі в даній закупівлі, і не був визнаний Замовником переможцем закупівлі. Щодо укладеного договору. То Замовником у відповідності до вимог Закону у встановлені строки було розміщено договір з усіма додатками. Звертаємо Вашу увагу, що згідно вимог тендерної документації Замовником було передбачена можливість коригування Договору "* Зазначені в цьому проекті договору основні вимоги не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати та доповнювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти.". Разом з договором від 24/04 від 24.04.2020 року оприлюднено додатки "Кошторис" та "Договірна ціна", що повною мірою відображають, вартість послуг і не суперечать вимогам тендерної пропозиції і пропозиції учасника. Водночас інформуємо, що Замовником для врегулюванння розбіжностей в назвах додатків, було приведено 19.05.2020 року у відповідність шляхом укладення додаткової угоди (додається) та розміщено у відповідності до вимог ст.10 Закону. Враховуюючи вищевикладене, порушення усунуто.
2020-05-20 13:34:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
-
2020-06-10 09:39:48
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 12:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ " І Н В А Й Т" |
1 685 996,40
UAH з ПДВ
|
1 651 816,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КП "Горянин" Гірської сільської ради |
1 695 825,00
UAH з ПДВ
|
1 660 645,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЩАСЛИВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИЙ КОМБІНАТ "ЩАСЛИВСЬКИЙ" |
1 704 771,91
UAH з ПДВ
|
1 704 771,91
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " І Н В А Й Т" #37701437 |
Відхилено |
1 651 816,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2020 22:48
|
КП "Горянин" Гірської сільської ради #33678185 |
Переможець |
1 660 645,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2020 23:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 19:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 травня 2020 13:05
|
ДУ Озеленення.pdf | зміни до договору |
20 травня 2020 12:55
|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2020 14:19
|
д1383870,83.pdf | укладений |
24 квітня 2020 14:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | визначено в додатковій угоді №1 (приведено у відповідність додатки до договору) |
Номер договору про закупівлю: | №24/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 до Договору №24/04 від 24.04.2020 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |