Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код CPV за ДК 021:2015 71242000-6 Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат (Розробка проектно - кошторисної документації для виконання капітального ремонту будівлі громадської лазні за адресою: пров.Банний,3)
Очікувана вартість
283 290,91 UAH
UA-2020-03-19-003920-b b7f3fd6e39b24edcaee4ebb2eec627a7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вероніка Савощенко

+380976069926 nikasavoshchenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Вероніка Савощенко
+380976069926
nikasavoshchenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2020 17:21
Звернення за роз’ясненнями: до 30 березня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2020 20:00
Початок аукціону: 10 квітня 2020 15:36
Очікувана вартість: 283 290,91 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 832,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


При розробці проектної документації урахувати сформовану забудову
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Розробка проектно - кошторисної документації для виконання капітального ремонту будівлі громадської лазні за адресою: пров. Банний,3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87548, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул. Зелінського, 87
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2020
ДК 021:2015: 71242000-6 — Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється протягом 20 банківських днів з фактичної дати підписання акту виконаних робіт шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Виконавця. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за виконання робіт здійснюються протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 квітня 2020 18:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 18:04
Додаток № 9 до ТД лист погодження про укладання договору.docx
02 квітня 2020 18:04
Додаток № 7 до ТД ЗРАЗОК ВІДОМОСТІ про виконання аналогічного договору.docx
02 квітня 2020 18:04
Додаток № 1 до ТД Форма ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.doc
02 квітня 2020 18:04
Додаток № 10 до ТД Лист.doc
02 квітня 2020 18:04
Протокол №132 від 02.04.2020 щодо внесення змін до ТД.pdf
02 квітня 2020 18:04
Додаток № 2 до ТД Перелік документів на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам Замовника.docx
02 квітня 2020 18:04
Додаток № 8 до ТД Захист персональних даних.docx
02 квітня 2020 18:04
Додаток № 4 до ТД ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.doc
02 квітня 2020 18:04
Додаток №5 Проект договору.docx
02 квітня 2020 18:04
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2020 зі змінами.doc
02 квітня 2020 18:04
Додаток № 3 до ТД Документи, які повинен надати Учасник для підтвердже_2020.doc
02 квітня 2020 18:04
Додаток № 6 до ТД ФОРМА ПОЯСНЮВАЛЬНОЇ ЗАПИСКИ.docx
30 березня 2020 17:20
Протокол внесення змін до ТД.pdf
02 квітня 2020 18:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 08:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 17:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 18:04
Додаток № 9 до ТД лист погодження про укладання договору.docx
30 березня 2020 17:20
Додаток № 9 до ТД лист погодження про укладання договору.docx
19 березня 2020 17:21
Додаток № 9 до ТД лист погодження про укладання договору.docx
02 квітня 2020 18:04
Додаток № 7 до ТД ЗРАЗОК ВІДОМОСТІ про виконання аналогічного договору.docx
30 березня 2020 17:20
Додаток № 7 до ТД ЗРАЗОК ВІДОМОСТІ про виконання аналогічного договору.docx
19 березня 2020 17:21
Додаток № 7 до ТД ЗРАЗОК ВІДОМОСТІ про виконання аналогічного договору.docx
02 квітня 2020 18:04
Додаток № 1 до ТД Форма ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.doc
30 березня 2020 17:20
Додаток № 1 до ТД Форма ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.doc
19 березня 2020 17:21
Додаток № 1 до ТД Форма ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.doc
02 квітня 2020 18:04
Додаток № 10 до ТД Лист.doc
30 березня 2020 17:21
Додаток № 10 до ТД Лист.doc
19 березня 2020 17:21
Додаток № 10 до ТД Лист.doc
02 квітня 2020 18:04
Протокол №132 від 02.04.2020 щодо внесення змін до ТД.pdf
02 квітня 2020 18:04
Додаток № 2 до ТД Перелік документів на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам Замовника.docx
30 березня 2020 17:21
Додаток № 2 до ТД Перелік документів на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам Замовника.docx
19 березня 2020 17:21
Додаток № 2 до ТД Перелік документів на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам Замовника.docx
02 квітня 2020 18:04
Додаток № 8 до ТД Захист персональних даних.docx
30 березня 2020 17:21
Додаток № 8 до ТД Захист персональних даних.docx
19 березня 2020 17:21
Додаток № 8 до ТД Захист персональних даних.docx
02 квітня 2020 18:04
Додаток № 4 до ТД ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.doc
30 березня 2020 17:20
Додаток № 4 до ТД ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.doc
19 березня 2020 17:21
Додаток № 4 до ТД ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.doc
02 квітня 2020 18:04
Додаток №5 Проект договору.docx
30 березня 2020 17:20
Додаток №5 Проект договору.docx
19 березня 2020 17:21
Додаток №5 Проект договору.docx
02 квітня 2020 18:04
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2020 зі змінами.doc
30 березня 2020 17:20
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2020 зі змінами.doc
19 березня 2020 17:21
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2020.doc
02 квітня 2020 18:04
Додаток № 3 до ТД Документи, які повинен надати Учасник для підтвердже_2020.doc
30 березня 2020 17:20
Додаток № 3 до ТД Документи, які повинен надати Учасник для підтвердже_2020.doc
19 березня 2020 17:21
Додаток № 3 до ТД Документи, які повинен надати Учасник для підтвердже_2020.doc
02 квітня 2020 18:04
Додаток № 6 до ТД ФОРМА ПОЯСНЮВАЛЬНОЇ ЗАПИСКИ.docx
30 березня 2020 17:20
Додаток № 6 до ТД ФОРМА ПОЯСНЮВАЛЬНОЇ ЗАПИСКИ.docx
19 березня 2020 17:21
Додаток № 6 до ТД ФОРМА ПОЯСНЮВАЛЬНОЇ ЗАПИСКИ.docx
30 березня 2020 17:20
Протокол внесення змін до ТД.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2020 15:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Проектна компанія "Аркон" 253 954,92
UAH з ПДВ
253 954,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АРКАДА" 277 996,62
UAH з ПДВ
277 996,62
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 квітня 2020 16:58
Електронний підпис
17 квітня 2020 16:56
Довідка МВС.rar
17 квітня 2020 16:56
Довідка ДПС.pdf
09 квітня 2020 18:32
Електронний підпис
09 квітня 2020 18:31
Проект договору.PDF
09 квітня 2020 18:31
Статут завірений.PDF
09 квітня 2020 18:30
Кошториси.PDF
09 квітня 2020 18:30
Накази на працівників.PDF
09 квітня 2020 18:30
АВК Договір завірено.PDF
09 квітня 2020 18:30
Тендерна пропозиція.PDF
09 квітня 2020 18:30
Виписка ЄДР завірено.PDF
09 квітня 2020 18:30
1. Реєстр.PDF
09 квітня 2020 18:30
Статут Опис завірено.PDF
09 квітня 2020 18:30
Рішення учасника 18-1.PDF
09 квітня 2020 18:30
Рішення учасника № 33-1.pdf
09 квітня 2020 18:30
Витяг ПДВ завірено.PDF
09 квітня 2020 18:30
АВК Ліцензія завірено.PDF

Публічні документи

09 квітня 2020 11:47
12. Проект договору.pdf
09 квітня 2020 11:47
11. Статут.pdf
09 квітня 2020 11:47
9. Виписка з ЄДР юр лиц.pdf
09 квітня 2020 11:47
8. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
09 квітня 2020 11:47
2. Кошторис.pdf
09 квітня 2020 11:47
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Проектна компанія "Аркон"

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АРКАДА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Проектна компанія "Аркон"
#40833722
Переможець 253 954,92
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 16:13
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Проектна компанія "Аркон" #40833722

№ рішення у справі

70/136-р/к

Дата рішення у справі

23.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

№ рішення у справі

70/22-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2020 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Проектна компанія "Аркон"
#40833722
253 954,92
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 травня 2020 16:24
Повідомлення про внесення змін до договору №20-087-ПКД від 07.05.2020 дод угода №4 від 26.05.2020.pdf укладений
26 травня 2020 16:22
Протокол №197 від 25.05.2020 щодо розірвання договору.pdf укладений
26 травня 2020 16:22
Дод угода №4 від 26.05.2020 до договору №20-087-ПКД від 07.05.2020.pdf укладений
26 травня 2020 16:22
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2020 15:42
Дод угода №3 від 20.05.2020 до договору №20-087-ПКД від 07.05.2020.pdf зміни до договору
20 травня 2020 15:26
Повідомлення про внесення змін до договору дод угода №3.pdf зміни до договору
20 травня 2020 15:26
Електронний підпис зміни до договору
08 травня 2020 09:42
Дод угода №2 від 08.05.2020 до договору №20-087-ПКД від 07.05.2020.pdf зміни до договору
08 травня 2020 09:41
Повідомлення про внесення змін до договору дод угода №2 від 08.05.2020.pdf зміни до договору
08 травня 2020 09:41
Електронний підпис зміни до договору
08 травня 2020 09:36
Дод угода №1 від 08.05.2020 до договору №20-07-ПКД від 07.05.2020.pdf зміни до договору
08 травня 2020 09:35
Повідомлення про внесення змін до договору дод угода №1 від 08.05.2020.pdf зміни до договору
08 травня 2020 09:35
Електронний підпис укладений
07 травня 2020 16:49
Договір №20-087-ПКД на розробку проектно-кошторисної документації від 07.05.2020р..pdf укладений
07 травня 2020 16:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору №20-087/ПКД на розробку проектно-кошторисної документації від 07 травня 2020 року, а саме п.1.4. розділу 1 «Предмет договору», п.2.4., 2.5. та п.2.6. розділу 2 «Вартість робіт та порядок розрахунків», п.3.5. розділу 3 «Порядок передачі та приймання робіт» та п.7.11, п.7.12 розділу 7 «Строк дії Договору та інші умови» читати у наступній редакції: «1.4. Зміст та строки виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації визначаються календарним графіком (Додаток №3), який є невід'ємною частиною договору». «п.2.4. Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акти приймання-передачі виконаних робіт, які складаються Виконавцем та подаються для підписання Замовнику». «п.2.5. Підписання акту приймання-передачі виконаних робіт здійснюється після отримання експертного звіту щодо розгляду проектно - кошторисної документації експертною організацією. Визначена вартість робіт за проведення експертизи проектно-кошторисної документації є динамічною». «п.2.6. Виконавець визначає обсяги та вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, готує відповідний Акт приймання-передачі виконаних робіт, і подає його для підписання Замовнику в 3-денний термін з дати завершення виконання робіт. Замовник зобов'язаний підписати наданий Виконавцем Акт, що підтверджує виконані роботи або обгрунтувати причини відмови від їх підписання, протягом 10 календарних днів з моменту отримання, за умови своєчасного виправлення всіх зауважень експертної організації Виконавцем та отримання експертного звіту щодо розгляду проектної документації». «п.3.5. Замовник протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання акту та комплекту документації зобов’язаний його розглянути і підписати та направити Виконавцю 1 (один) примірник підписаного акту приймання – передачі виконаних робіт або надати письмову мотивовану відмову від його підписання. У разі неотримання акту приймання-передачі виконаних робіт або письмової мотивованої відмови у встановлений строк, такий акт приймання – передачі виконаних робіт вважається підписаним, роботи виконаними, що є підставою для розрахунків». «7.12. Виконавець є платником податку на додану вартість». «7.13. До цього Договору додаються: 1. Протокол погодження договірної ціни. 2. План фінансування. 3. Календарний графік. 4. Зведений кошторис».
Номер договору про закупівлю: 20-087/ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору №20-087/ПКД на розробку проектно-кошторисної документації від 07 травня 2020 року, а саме: 1.1. Додаток №2 до Договору №20-087/ПКД на розробку проектно-кошторисної документації від 07 травня 2020 року «ПЛАН ФІНАНСУВАННЯ» читати у редакції Додатку 1 до цієї Додаткової угоди: 1.2. Додаток №3 до Договору №20-087/ПКД на розробку проектно-кошторисної документації від 07 травня 2020 року «КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК» читати в наступній редакції: « Додаток № 3 до Договору від «07» травня 2020р. № 20-087/ПКД КАЛЕНДАРНИЙ ГРАФІК виконання робіт з виконання розробки проектно-кошторисної документації та виконання функції замовника експертизи робочого проекту по об’єкту: Розробка проектно - кошторисної документації для виконання капітального ремонту будівлі громадської лазні за адресою: пров.Банний,3 № п/п Найменування робіт Розрахункова ціна, грн. Термін виконання Початок Закінчення 1 Оцінка технічного стану будівлі 44 397,78 грн з ПДВ Протягом 2-х календарних днів з дня підписання договору 30.05.2020 2 Розробка проектно-кошторисної документації 190 073,94 грн з ПДВ 30.05.2020 15.07.2020 3 Проведення експертизи проектно-кошторисної документації 19 483,20 грн з ПДВ 15.07.2020 30.07.2020 253 954,92 грн (двісті п`ятдесят три тисячі дев`ятсот п`ятдесят чотири грн 92 коп), в т.ч. ПДВ (20%) – 42 325,82 грн . ЗАМОВНИК ВИКОНАВЕЦЬ Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва Юридична адреса: 87548, Донецька обл. м. Маріуполь, вул. Зелінського, буд. 87 Банківські реквізити: UA198201720344371004100020704 в ДКСУ м. Київ МФО 820172 ЄДРПОУ 03361845 ІНН 033618405812, Св-во 08498499 Тел. (0629) 58-84-97; (067) 568-12-14 e-mail: zakupki.mkpzelen@meta.ua Т.І.Гіренко ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОЕКТНА КОМПАНІЯ «АРКОН» Адреса: 01054, Україна, м. Київ, вул. Ярославів Вал, буд.13/2 Б, оф. 2 Код ЄДРПОУ 40833722 п/р: UA443355480000026007053618701 Банк: АТ КБ «ПРИВАТБАНК» МФО: 335548 Телефон (095) 208 71 80 Електронна адреса: tov.pk.arcon@gmail.com Я. І. Статкевич »
Номер договору про закупівлю: 20-087/ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору №20-087/ПКД на розробку проектно-кошторисної документації від 07 травня 2020 року (далі-Договір), а саме п.2.1. Розділу 2 «Вартість робіт та порядок розрахунків» читати у наступній редакції: «п.2.1. Загальна вартість договору становить 253 954,92 грн (двісті п`ятдесят три тисячі дев`ятсот п`ятдесят чотири грн 92 коп.), в т.ч. ПДВ (20%) – 42 325,82 грн., відповідно до зведеного кошторису, що є невід’ємною частиною цього договору. Оплата здійснюється протягом 20 банківських днів з фактичної дати підписання акту виконаних робіт шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Виконавця. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки за виконання робіт здійснюються протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок».
Номер договору про закупівлю: 20-087/ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Сторони дійшли згоди розірвати договір №20-087/ПКД від 07.05.2020 р. відповідно до норм Цивільного кодексу України п.1 ст.654.