Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Запасні частини до колійної техніки (колісний центр)»
Очікувана вартість
3 168 000,00 UAH
UA-2020-03-19-003642-b 6dad8a361b9a41f1ad4421e2b33d3f9c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин"
Код ЄДРПОУ: 40123454
Місцезнаходження: 03680, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Качалова, 7
Контактна особа: -
+380444069838,+380444069837
crekm.dog@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2020 16:39
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2020 19:00
Початок аукціону: 06 квітня 2020 12:28
Очікувана вартість: 3 168 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 840,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 75000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
«Запасні частини до колійної техніки (колісний центр)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 березня 2020 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 11:28
Роз_яснення до документації.docx
24 березня 2020 11:28
ТД_ЗЧ_Колцентр 920_торги_92_НОВА_РЕДАКЦІЯ_24.03.2020.docx
24 березня 2020 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2020 11:28
Роз_яснення до документації.docx
24 березня 2020 11:28
ТД_ЗЧ_Колцентр 920_торги_92_НОВА_РЕДАКЦІЯ_24.03.2020.docx
19 березня 2020 16:39
ТД_ЗЧ_Колцентр 920_торги_92__19.03.2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внести зміни до тендерної документації
Дата подання: 23 березня 2020 13:17
Дата відповіді: 24 березня 2020 09:13
У зв’язку з тим, що на час обмежувальних заходів через коронавірус згідно Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19)» від 17.03.2020, більшість установ переведено на дистанційну форму роботи, просимо Вас доповнити Додаток №8 тендерної документації можливістю надання відтвореної на папері електронної копії довідки МВС України або відповідного територіального підрозділу та відтвореної на папері копії довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів або ДПІ з кабінету платника податків.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Тендерним комітетом будуть внесені зміни.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-30-000004 ● 9ad00045b0354a5a8ca932b46ee1e6fd
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 грудня 2020 12:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

30.12.2020 № 75

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 30.12.2020 № 75
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
13. UA-2020-03-19-003642-b; 19.03.2020
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Наталія Пушкар.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 28 січня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 12:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКСПОФЛАЙ" 3 168 000,00
UAH з ПДВ
3 136 140,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПРОДУКТСЕРВІС ПЛЮС 3 159 900,00
UAH з ПДВ
3 144 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 квітня 2020 14:23
Заявка пропозиція №2
02 квітня 2020 14:54
ДОКИ З ЕЦП.rar
02 квітня 2020 14:53
22 Додаток 11.pdf
02 квітня 2020 14:53
20 Сертифікат ISO-9001.pdf
02 квітня 2020 14:53
14 Додаток 10.pdf
02 квітня 2020 14:53
13 Довідки банку.pdf
02 квітня 2020 14:53
12 Довідка довкілля.pdf
02 квітня 2020 14:53
10 ВИТЯГ ПДВ.pdf
02 квітня 2020 14:53
7 ПРОТОКОЛ.pdf
02 квітня 2020 14:53
Лист НБУ по ліцензії.pdf
02 квітня 2020 14:53
1 Заявка пропозиція.pdf

Публічні документи

01 квітня 2020 00:14
Протокол.pdf
01 квітня 2020 00:14
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
01 квітня 2020 00:14
ПРАЦІВНИКИ.pdf
01 квітня 2020 00:14
Наказ _4К Директора.pdf
01 квітня 2020 00:14
ИСЛЕДОВАНИЕ.pdf
01 квітня 2020 00:14
ДОСВІД.pdf
01 квітня 2020 00:14
ДОДАТОК 11.pdf
01 квітня 2020 00:14
ДОДАТОК 10.pdf
01 квітня 2020 00:14
СТ. 17.pdf
01 квітня 2020 00:14
ДОДАТОК 9.pdf
01 квітня 2020 00:14
ДОДАТОК 5.pdf
01 квітня 2020 00:14
ДОДАТОК 4.pdf
01 квітня 2020 00:14
ДОВКІЛЛЯ.pdf
01 квітня 2020 00:14
ДЕКЛАРАЦІЯ.pdf
01 квітня 2020 00:14
ВІДВАНТАЖЕННЯ.pdf
01 квітня 2020 00:14
витяг пдв.jpeg
01 квітня 2020 00:14
2_5334986746188792945-1.jpg
01 квітня 2020 00:14
СТАТУТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКСПОФЛАЙ"

ТОВ ПРОДУКТСЕРВІС ПЛЮС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКСПОФЛАЙ"
#40679351
Переможець 3 136 140,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2020 16:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 квітня 2020 16:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКСПОФЛАЙ"
#40679351
3 136 140,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 квітня 2021 20:26
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 15:12
ду 20064.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 15:11
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 10:02
ду 20064.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 10:01
Електронний підпис укладений
22 квітня 2020 17:46
20064.pdf укладений
22 квітня 2020 17:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: ЦРЕКМ/В-20064
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: ЦРЕКМ/В-20064
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 763 368,00
UAH (в тому числі ПДВ 627 228,00 UAH)