Поточний ремонт люків оглядових колодязів і камер підземних інженерних міських комунікацій
Очікувана вартість
80 000 000,00 UAH
UA-2020-03-19-003300-b 42196e5d2ded43c7a141e2a746b83683
Переговорна процедура    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Мирослава Яворська
+380567441126
departamentblag@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обгрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обгрунтування
Відповідно до інформації на веб-порталі Уповноваженого органу за номерами процедур: UA-2020-01-17-003020-c, UA-2020-02-18-001167-a підтверджено інформацію щодо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника однакові у зазначених процедурах.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2020
Оскарження наміру укласти договір: 30 березня 2020 01:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5023 послуга
Поточний ремонт люків оглядових колодязів і камер підземних інженерних міських комунікацій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, м. Дніпро
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за надані послуги здійснюється на підставі рахунків та підписаних Сторонами актів надання послуг (виконаних робіт) безпосередньо після надходження коштів відповідного бюджетного призначення на реєстраційний рахунок Замовника, протягом 30 робочих днів. Джерело фінансування: Місцевий бюджет Пiсляоплата 30 Робочі 100

Документація

Тендерна документація

19 березня 2020 16:05
Електронний цифровий підпис

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-22-000002 ● 7f9dbbcc77e34e9dbf6a32ffa36d0cb1
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-06-22
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-06-22 16:34:07
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

22.06.2020 № 114

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 22.06.2020 № 114

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1

UA-2020-03-19-003300-b 19.03.2020 Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (код ЄДРПОУ 40506232) Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення ( порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-06-22 17:11:53

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі з поточного ремонту люків оглядових колодязів і камер підземних інженерних міський комунікацій (ДК 021:2015: 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-19-003300-b, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до частини 3 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції, що діяла до 19.04.2020 року, за результатами проведених переговорів з учасником замовник приймає рішення про намір укласти договір. Повідомлення про намір укласти договір обов’язково безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу протягом одного дня після прийняття рішення та повинно містити, зокрема: найменування, кількість товару та місце його поставки, вид робіт і місце їх виконання або вид послуг та місце їх надання.
Поясніть причину не зазначення у пункті 7 форми «Повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури», затвердженої наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» із змінами, місця надання послуг (адреси конкретних об’єктів надання послуг).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-06-25 10:53:06

Відповідь на звернення

На ваше питання повідомляємо таке.
Відповідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у редакції, що діяла до 19.04.2020 року.
Переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо, зокрема замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Зазначену процедуру проведено на підставі відмінених тендерів : UA-2020-01-17-003020-c, UA-2020-02-18-001167-a.
У зазначених тендерах встановлено місце надання послуг: м. Дніпро.
Відповідно до вимог Закону, замовником не змінювалось предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника, що були визначені замовником у тендерній документації за тендерами UA-2020-01-17-003020-c, UA-2020-02-18-001167-a.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕНТАГОН-ЮА"
#42098640
Переможець 79 902 101,18
UAH з ПДВ
19 березня 2020 16:18

Документи

19 березня 2020 16:18
sign.p7s
19 березня 2020 16:05
повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2020 16:18

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕНТАГОН-ЮА"
#42098640
79 902 101,18
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 березня 2020 16:18
sign.p7s
19 березня 2020 16:05
повідомлення.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
30 березня 2020 16:55
30.03-5.pdf укладений
30 березня 2020 16:53
Повідомлення Ду 3 30.03-5.pdf зміни до договору
17 червня 2020 10:23
sign.p7s зміни до договору
08 квітня 2020 10:58
Повідомлення Ду 2 30.03-5.pdf зміни до договору
08 квітня 2020 10:58
sign.p7s зміни до договору
08 квітня 2020 10:58
протокол.pdf зміни до договору
02 квітня 2020 11:50
sign.p7s зміни до договору
01 квітня 2020 17:32
Д.у.1 до Дог. 30.03-5.pdf зміни до договору
01 квітня 2020 17:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 30/03-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 30/03-5
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 30/03-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку