Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в будівлі закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №48 "Дзвіночок" за адресою: Донецька область, м. Часів Яр, вул.Недогибченко,84
Очікувана вартість
131 930,00 UAH
UA-2020-03-19-002692-b cfce2be2713b4c9a9823d3429a2192a4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Нагинай

+380502853722 chasovgs@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Часовоярська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04052867
Вебсайт: http://chasovrada.gov.ua
Місцезнаходження: 84551, Україна , Донецька обл., Часів Яр, Цілинників, 1
Контактна особа: Вадим Нагинай
+380502853722
chasovgs@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в будівлі закладу дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №48 "Дзвіночок" за адресою: Донецька область, м. Часів Яр, вул.Недогибченко,84
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84551, Україна, Донецька область, Часів Яр, Недогибченко,84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 квітня 2020
ДК 021:2015: 45312100-8 — Встановлення систем пожежної сигналізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг на підставі форми КБ-2в Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

19 березня 2020 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ОХОРОНА"
#37944170
Переможець 131 930,00
UAH
19 березня 2020 15:01

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2020 14:18
допугода 4.pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 14:17
Електронний підпис зміни до договору
07 вересня 2020 14:03
доп.угода3.PDF зміни до договору
07 вересня 2020 14:02
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2020 10:55
доп. угода 2-64-20.PDF зміни до договору
29 квітня 2020 10:54
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2020 09:50
доп. угода 64-20.PDF зміни до договору
14 квітня 2020 09:49
Електронний підпис укладений
19 березня 2020 15:04
договір 64.PDF укладений
19 березня 2020 15:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: 64/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна терміну надання послуги
Номер договору про закупівлю: 64/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 64/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): редакційні уточнення тексту договору
Номер договору про закупівлю: 64/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML