Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі в спеціалізованій школі № 7 ім. Максима Рильського за адресою; м. Київ, Солом’янський район, пров. Платонівський, 3
Очікувана вартість
975 000,00 UAH
UA-2020-03-19-002582-a 2d6aa411e34a4c8097696c19ce993134
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сидорук Олександр Іванович

380442073938 k_322@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485401
Вебсайт: http://www.solor.gov.ua/department/25
Місцезнаходження: 03020, Україна , Київська обл., Київ, просп. Повітрофлотський, 41
Контактна особа: Сидорук Олександр Іванович
380442073938
k_322@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2020 20:00
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 березня 2020 18:00
Очікувана вартість: 975 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Згідно з оголошенням, що додається
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт покрівлі в спеціалізованій школі № 7 ім. Максима Рильського за адресою; м. Київ, Солом’янський район, пров. Платонівський, 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Капітальний ремонт покрівлі в спеціалізованій школі № 7 ім. Максима Рильського за адресою; м. Київ, Солом’янський район, пров. Платонівський, 3 Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо акту обстеження (п.18 Додатку 3 Тендерної документації)
Дата подання: 20 березня 2020 13:35
Дата відповіді: 23 березня 2020 12:43
З огляду на підпорядкування закладів освіти даний об'єкт предмету закупівлі "Спеціалізована школа № 7 ім.М.Рильського" відноситься до комунальної власності. В такому випадку акт обстеження об'єкту не обов'язковий. Прохання уточнити
Відповідь: Шановний Учасник!
Замовник вніс зміни до тендерної документації кваліфікаційних критеріїв та технічних вимог згідно Додатку 3 до Документації електронних торгів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-19-002582-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП", Код ЄДРПОУ:42654473
Дата подання: 20 березня 2020 14:34
Щодо дискримінаційних вимог предмета закупівлі
Замовником закупівлі встановлені дискримінаційні вимоги до потенційних учасників, що у свою чергу робить неможливим їх участь у відповідній процедурі. Ці вимоги не відповідають законодавству України, при цьому порушують законні права та інтереси учасників закупівлі.
У зв’язку з цим, з метою недопущення дискримінації учасників, а також недопущення порушень законодавства України з питань здійснення державних закупівель, зазначаємо наступне:
Замовником встановлений кваліфікаційний критерій до учасників процедури закупівлі, а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Таке рішення Замовника цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», однак документацією з конкурсних торгів встановлені дискримінаційні умови підтвердження відповідності учасника встановленому кваліфікаційному критерію. Так, в п.23 додатка 3 тендерної документації вказано, що «Аналогічними слід вважати договори, які відповідають предмету закупівлі в об’ємах не менших, ніж в оголошенні».
Вважаємо, що Замовником неправомірно встановлені умови підтвердження відповідності учасників встановленому кваліфікаційному критерію, як «наявність досвіду виконання аналогічних договорів», а саме умова, що «Аналогічними слід вважати договори, які відповідають предмету закупівлі в об’ємах не менших, ніж в оголошенні», що є дискримінаційною і такою, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки Законом визначене право Замовника встановити кваліфікаційні критерії і встановити спосіб документального підтвердження відповідності таким критеріям, але Закон не містить положень, що дозволяють Замовнику встановлювати додаткові умови підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям.
Такі положення документації обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки досвід у виконанні аналогічних договорів або є або він відсутній. Так, стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» містить положення, що дозволяє Замовнику встановити кваліфікаційний критерій - «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів», а також зобов’язує Замовника передбачити у тендерній документації перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, тобто у документації конкурсних торгів має бути відображена інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям. Слід звернути увагу, що визначальною вимогою Закону, у разі, якщо Замовник бажає перевірити досвід учасника у виконанні аналогічних договорів, є саме наявність досвіду учасників у виконанні аналогічних договорів, при цьому Законом не передбачена можливість обмежувати такий досвід роботи будь-якими часовими рамками, обсягом поставленого товару або кількістю виконаних договорів, оскільки це може бути інструментом, яким буде звужуватись економічна конкуренція потенційних учасників процедур закупівель.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Також, частиною третьою статті 5 названого закону передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а статтею 22 Закону визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Законом України «Про захист економічної конкуренції» також визначено, що економічна конкуренція (конкуренція) це змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також, названим Законом встановлено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Таким чином, вважаємо, що положення документації конкурсних торгів щодо умов підтвердження відповідності учасників встановленому кваліфікаційному критерію як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» є незаконним і таким, що порушує права та інтереси потенційних учасників процедури закупівлі.
З урахуванням вищевикладеного, вбачається, що дії Замовника (у частині встановлення умов щодо підтвердження відповідності учасників встановленому кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів») порушують основні принципи здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а також вимоги статті 5, 22 Закону, оскільки тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а отже в цій частині мають бути внесені відповідні зміни до документації конкурсних торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 березня 2020 14:20
Шановний Учаснику, розглянувши Вашу скаргу повідомляємо.

Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” та Накази ДП "Прозорро" № 10, 11 від 19.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання, а саме аналогічного договору з актами виконаних договорів.

Оскільки договір може бути укладений, але саме акт виконаних робіт - це докладний документ, який дозволяє Замовникові перевірити виконання яких саме робіт і в якій кількості були виконані Учасником.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 березня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АСТРА СОЮЗ" 974 994,00
UAH з ПДВ
974 994,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 березня 2020 16:49
26. Цінова пропозиція.pdf
31 березня 2020 16:49
1.Перелік документів.pdf
31 березня 2020 16:49
18. Акт обстеження.pdf
31 березня 2020 16:49
14. Ліцензія з додатком.PDF
31 березня 2020 16:49
24.Довідка МВС з ЕЦП.zip
31 березня 2020 16:49
15. Лист без аванса.pdf
31 березня 2020 16:49
6. Довідка банкрутсвo.pdf
31 березня 2020 16:49
9. Довідка НАЗК.zip
31 березня 2020 16:49
12. Довідка з податкової.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АСТРА СОЮЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ АСТРА СОЮЗ"
#41077441
Відхилено 974 994,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2020 16:21

Документи

01 квітня 2020 16:21
Платонівський, 7.PDF

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій