Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт сходових клітин житлового будинку за адресою провулок Жуковського, 13/16 у Голосіївському районі міста Києва
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2020-03-19-002078-a f57038cae41d4b7e8004dd98a3f1a651
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Вадим Дмитрович

380442598219 arhitektyra.gol@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління будівництва та архітектури Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39612276
Вебсайт: http://golos.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., Київ, Просп. Голосіївський, 42
Контактна особа: Олійник Вадим Дмитрович
380442598219
arhitektyra.gol@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2020 16:06
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 березня 2020 00:00
Початок аукціону: 31 березня 2020 13:58
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт сходових клітин житлового будинку за адресою провулок Жуковського, 13/16 у Голосіївському районі міста Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт сходових клітин житлового будинку за адресою провулок Жуковського, 13/16 у Голосіївському районі міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03127, Україна, м. Київ, м. Київ, провулок Жуковського, 13/16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2020 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 16:07
Проект Договору підряду 2020.doc
19 березня 2020 16:06
Загальні вимоги (сходові клітини).docx
19 березня 2020 16:06
Т.З. сходові клітини провулок Жуковського, 13-16.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-19-002078-a.a1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ РЕСТ-ВЕРУМ, Код ЄДРПОУ:39646263
Дата подання: 15 квітня 2020 13:01
Вимога про безпідставну дискваліфікацію
Зважаючи на протокол 14-04-6 від 14.04.2020 року засідання тендерного комітету щодо дискваліфікації пропозиції ТОВ «РЕСТ-ВЕРУМ» на підставі підпункту 1 пункту 1 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, Учасник ТОВ «РЕСТ-ВЕРУМ» повідомляє наступне:

Відповідно до оголошеної закупівлі UA-2020-03-19-002078-a Замовником були встановлені наступні кваліфікаційні критерії, установлені ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі»:

- п.18 Наявність працівників
Документально підтверджена Довідка за встановленою формою, про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (для підтвердження надати завірені належним чином копії дипломів, дійсних посвідчень на виконання відповідних робіт та інших документів, а також документів підтверджуючих трудові відносини)
Учасник має зазначити про наявність сертифікованого інженера проектувальника в частині кошторисної документації, з обов’язковим наданням оригіналу чинного відповідного сертифікату; інженера з охорони праці; головного інженера; виконавець робіт.
Наявність необхідних знань стосовно охорони праці підтверджується скан-копією посвідчень та\або протоколів чи витягів з протоколів засідання комісії, по перевірці знань правил з охорони праці інженерно-технічних працівників.

Форма Довідки про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
№ з/п Посада П.І.Б Загальний̆ стаж роботи (згідно предмету закупівлі), років Стаж роботи на даному підприємстві, років Штатний/працює відповідно до договору, угоди, контракту тощо
1 2 3 4 5 6



- п.19 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного власного чи орендованого обладнання та матеріально - технічної бази, для виконання умов договору. Для підтвердження надати завірені належним чином копії договорів оренди та технічних паспортів на машини та механізми (автотранспорту).
Замовник за власним бажанням може перевірити наявність обладнання та матеріально - технічної бази, в разі їх відсутності пропозиція буде відхилена не залежно від її ціни.

- п. 20 Виконання аналогічного договору
Довідка за встановленою формою, про виконання аналогічного договору (-ів), разом з завіреною належним чином копією такого договору (-ів) протягом останніх двох років до початку аукціону. Документальне підтвердження їх виконання (копії актів виконаних робіт, або актів звірки). Листи-відгуки від Замовника (-ів) згідно кожної копії договору з обов’язковим зазначенням номеру та дати договору, на який надано відгук.
*Аналогічним слід вважати повністю виконаний договір на виконання робіт з капітального ремонту/реставрації/будівництва об’єктів соціальної інфраструктури.

Форма Довідки про виконання аналогічного договору (договорів)
№ з/п
Замовник (генпідрядна організація) найменування юридичної особи, код ЄДРПОУ Номер та дата укладення договору, предмет договору, строк дії договору Строк виконання робіт (вказати початок, закінчення) Перелік та обсяги робіт, що виконуються, місце знаходження об’єкта Сума договору з ПДВ
1 2 3 4 5 6


Оскільки на вказані критерії Замовника, Учасником у складі тендерної пропозиції були подані наступні документи:
- Довідка за встановленою формою, про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- копії дипломів, дійсних посвідчень на виконання відповідних робіт та інших документів, а також документів підтверджуючих трудові відносини;
- оригінал чинного відповідного сертифікату інженера проектувальника в частині кошторисної документації;
- посвідчення та\або протоколи, витяги з протоколів засідання комісії, по перевірці знань правил з охорони праці;
- довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного власного чи орендованого обладнання та матеріально - технічної бази;
- завірена належним чином копія договору оренди на машини та механізми (автотранспорту);
- довідка за встановленою формою, про виконання аналогічного договору;
- копія аналогічного договору протягом останніх двох років до початку аукціону;
- копія актів виконаних робіт;
- лист-відгук від Замовника до аналогічного договору;
Тому, зважаючи на вище перераховані, подані у складі тендерної пропозиції документи, що повністю підтверджують кваліфікаційні критерії, установлені ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та відповідають вимогам Замовника, Учасник, ТОВ «РЕСТ-ВЕРУМ» вимагає надати роз’яснення щодо прийнятого рішення про дискваліфікацію, скасувати таке незаконне і необгрунтоване рішення, скасувати рішення про визнання переможцем Учасника ТОВ «ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» та визнати Учасника, ТОВ «РЕСТ-ВЕРУМ» переможцем торгів.
Також, нагадуємо, що ЗУ «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А також, про наше право оскаржувати незаконні дії і рішення Замовника у вищі інстанції.
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2020-03-19-002078-a.a2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ РЕСТ-ВЕРУМ, Код ЄДРПОУ:39646263
Дата подання: 15 квітня 2020 14:48
Вимога щодо безпідставної дискваліфікації
Зважаючи на протокол 14-04-8 від 14.04.2020 року засідання тендерного комітету щодо дискваліфікації пропозиції ТОВ «РЕСТ-ВЕРУМ» на підставі підпункту 1 пункту 1 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, Учасник ТОВ «РЕСТ-ВЕРУМ» повідомляє наступне:

Відповідно до оголошеної закупівлі UA-2020-03-19-002078-a Замовником були встановлені наступні кваліфікаційні критерії, установлені ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі»:

- п.18 Наявність працівників
Документально підтверджена Довідка за встановленою формою, про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (для підтвердження надати завірені належним чином копії дипломів, дійсних посвідчень на виконання відповідних робіт та інших документів, а також документів підтверджуючих трудові відносини)
Учасник має зазначити про наявність сертифікованого інженера проектувальника в частині кошторисної документації, з обов’язковим наданням оригіналу чинного відповідного сертифікату; інженера з охорони праці; головного інженера; виконавець робіт.
Наявність необхідних знань стосовно охорони праці підтверджується скан-копією посвідчень та\або протоколів чи витягів з протоколів засідання комісії, по перевірці знань правил з охорони праці інженерно-технічних працівників.

Форма Довідки про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
№ з/п Посада П.І.Б Загальний̆ стаж роботи (згідно предмету закупівлі), років Стаж роботи на даному підприємстві, років Штатний/працює відповідно до договору, угоди, контракту тощо
1 2 3 4 5 6



- п.19 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного власного чи орендованого обладнання та матеріально - технічної бази, для виконання умов договору. Для підтвердження надати завірені належним чином копії договорів оренди та технічних паспортів на машини та механізми (автотранспорту).
Замовник за власним бажанням може перевірити наявність обладнання та матеріально - технічної бази, в разі їх відсутності пропозиція буде відхилена не залежно від її ціни.

- п. 20 Виконання аналогічного договору
Довідка за встановленою формою, про виконання аналогічного договору (-ів), разом з завіреною належним чином копією такого договору (-ів) протягом останніх двох років до початку аукціону. Документальне підтвердження їх виконання (копії актів виконаних робіт, або актів звірки). Листи-відгуки від Замовника (-ів) згідно кожної копії договору з обов’язковим зазначенням номеру та дати договору, на який надано відгук.
*Аналогічним слід вважати повністю виконаний договір на виконання робіт з капітального ремонту/реставрації/будівництва об’єктів соціальної інфраструктури.

Форма Довідки про виконання аналогічного договору (договорів)
№ з/п
Замовник (генпідрядна організація) найменування юридичної особи, код ЄДРПОУ Номер та дата укладення договору, предмет договору, строк дії договору Строк виконання робіт (вказати початок, закінчення) Перелік та обсяги робіт, що виконуються, місце знаходження об’єкта Сума договору з ПДВ
1 2 3 4 5 6


Оскільки на вказані критерії Замовника, Учасником у складі тендерної пропозиції були подані наступні документи:
- Довідка за встановленою формою, про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- копії дипломів, дійсних посвідчень на виконання відповідних робіт та інших документів, а також документів підтверджуючих трудові відносини;
- оригінал чинного відповідного сертифікату інженера проектувальника в частині кошторисної документації;
- посвідчення та\або протоколи, витяги з протоколів засідання комісії, по перевірці знань правил з охорони праці;
- довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного власного чи орендованого обладнання та матеріально - технічної бази;
- завірена належним чином копія договору оренди на машини та механізми (автотранспорту);
- довідка за встановленою формою, про виконання аналогічного договору;
- копія аналогічного договору протягом останніх двох років до початку аукціону;
- копія актів виконаних робіт;
- лист-відгук від Замовника до аналогічного договору;
Тому, зважаючи на вище перераховані, подані у складі тендерної пропозиції документи, що повністю підтверджують кваліфікаційні критерії, установлені ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та відповідають вимогам Замовника, Учасник, ТОВ «РЕСТ-ВЕРУМ» вимагає надати роз’яснення щодо прийнятого рішення про дискваліфікацію, скасувати таке незаконне і необгрунтоване рішення, скасувати рішення про визнання переможцем Учасника ТОВ «ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» та визнати Учасника, ТОВ «РЕСТ-ВЕРУМ» переможцем торгів.
Також, нагадуємо, що ЗУ «Про публічні закупівлі» установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А також, про наше право оскаржувати незаконні дії і рішення Замовника у вищі інстанції.
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2020-03-19-002078-a.a3
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ РЕСТ-ВЕРУМ, Код ЄДРПОУ:39646263
Дата подання: 15 квітня 2020 14:54
Вимога щодо скасування рішення про визнання переможця
Відповідно до протоколу 14-04-9 від 14.04.2020 року засідання тендерного комітету, Учасника ТОВ «ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» було визначено переможцем оголошеної закупівлі UA-2020-03-19-002078-a. Дане рішення є необгрунтованим, безпідставним і таким що порушує норми ЗУ «Про публічні закупівлі»!!!
1. Відповідно до п. 5 Вимог замовника необхідно надати Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції, договору та актів виконаних робіт: (копія наказу (розпорядження) та копія протоколу установчих (загальних) зборів), копія Статуту або витяг зі Статуту (перша сторінка, сторінка(и) з переліком видів діяльності підприємства, сторінка (и) щодо повноважень директора та загальних зборів (акціонерів та /або учасників) та остання сторінка). Повідомляємо що у Учасника ТОВ «ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» наявні статутні обмеження і в складі пропозиції відсутній Протокол Загальних Зборів на вчинення правочину, який є обов’язковим в даному випадку, а тому учасник не підтвердив повноваження посадової особи.
2. На вимогу п. 14 Замовника, учасник у складі тендерної пропозиції не надав листа-згоду на обробку персональних даних УЧАСНИКА.
3. На вимогу п. 18 Замовника, учасник не надав жодного диплому працівників, не надав наказу на Топчієнко Т.М., чим не підтвердив трудові відносини. Також надані імовірні документи на підтвердження наявності необхідних знань стосовно охорони праці та посвідчень, імовірні оскільки їх не можливо ідентифікувати, вони абсолютно не читабельні. Виходячи з перерахованого учасник абсолютно не відповідає вимогам пункту 18.
4. На вимогу п. 19 учасником не надано жодної інформації стосовно наявного власного чи орендованого автотранспорту.
5. На вимогу п. 24, учасником не надано кошторисних документів у форматі word.
6. Учасник у складі своєї пропозиції учасник надав гарантійний лист стосовно того, що вся надана у складі тендерної пропозиції інформація є достовірною. Проте, учасник на вимогу п. 11 надав довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів (обов’язкових платежів), проте здійснивши перевірку даної довідки, було становлено, що інформація за нею відсутня в реєстрі довідок про відсутність заборгованості уповноваженого органу. Замовник самостійно може здійснити таку перевірку і переконатися в даному фактові за посиланням https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/debit
Фотофіксація додана до вимоги.

Підсумовуючи все вище перераховане вимагаємо скасувати рішення Замовника про визнання переможця ТОВ «ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ».
При проведенні допорогових закупівель Замовники повинні дотримуватись основних принципів публічних торгів, вони повинні бути відкритими, чесними, доцільними, під час них потрібно забезпечити добросовісну конкуренцію та однакові умови для всіх учасників. Однак, дана закупівля викликає великі сумніви стосовно чесності і доцільності.
У разі бездіяльності чи незаконної діяльності Замовника, ми будемо змушені звернутися до відповідних органів!!!
Розгорнути Згорнути
Номер вимоги: UA-2020-03-19-002078-a.a4
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ РЕСТ-ВЕРУМ, Код ЄДРПОУ:39646263
Дата подання: 15 квітня 2020 15:00
Вимога щодо скасування рішення про визначення переможця
Відповідно до протоколу 14-04-9 від 14.04.2020 року засідання тендерного комітету, Учасника ТОВ «ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» було визначено переможцем оголошеної закупівлі UA-2020-03-19-002078-a. Дане рішення є необгрунтованим, безпідставним і таким що порушує норми ЗУ «Про публічні закупівлі»!!!
1. Відповідно до п. 5 Вимог замовника необхідно надати Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів цінової пропозиції, договору та актів виконаних робіт: (копія наказу (розпорядження) та копія протоколу установчих (загальних) зборів), копія Статуту або витяг зі Статуту (перша сторінка, сторінка(и) з переліком видів діяльності підприємства, сторінка (и) щодо повноважень директора та загальних зборів (акціонерів та /або учасників) та остання сторінка). Повідомляємо що у Учасника ТОВ «ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ» наявні статутні обмеження і в складі пропозиції відсутній Протокол Загальних Зборів на вчинення правочину, який є обов’язковим в даному випадку, а тому учасник не підтвердив повноваження посадової особи.
2. На вимогу п. 14 Замовника, учасник у складі тендерної пропозиції не надав листа-згоду на обробку персональних даних УЧАСНИКА.
3. На вимогу п. 18 Замовника, учасник не надав жодного диплому працівників, не надав наказу на Топчієнко Т.М., чим не підтвердив трудові відносини. Також надані імовірні документи на підтвердження наявності необхідних знань стосовно охорони праці та посвідчень, імовірні оскільки їх не можливо ідентифікувати, вони абсолютно не читабельні. Виходячи з перерахованого учасник абсолютно не відповідає вимогам пункту 18.
4. На вимогу п. 19 учасником не надано жодної інформації стосовно наявного власного чи орендованого автотранспорту.
5. На вимогу п. 24, учасником не надано кошторисних документів у форматі word.
6. Учасник у складі своєї пропозиції учасник надав гарантійний лист стосовно того, що вся надана у складі тендерної пропозиції інформація є достовірною. Проте, учасник на вимогу п. 11 надав довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів (обов’язкових платежів), проте здійснивши перевірку даної довідки, було становлено, що інформація за нею відсутня в реєстрі довідок про відсутність заборгованості уповноваженого органу. Замовник самостійно може здійснити таку перевірку і переконатися в даному фактові за посиланням https://cabinet.sfs.gov.ua/registers/debit
Фотофіксація додана до вимоги.

Підсумовуючи все вище перераховане вимагаємо скасувати рішення Замовника про визнання переможця ТОВ «ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ».
При проведенні допорогових закупівель Замовники повинні дотримуватись основних принципів публічних торгів, вони повинні бути відкритими, чесними, доцільними, під час них потрібно забезпечити добросовісну конкуренцію та однакові умови для всіх учасників. Однак, дана закупівля викликає великі сумніви стосовно чесності і доцільності.
У разі бездіяльності чи незаконної діяльності Замовника, ми будемо змушені звернутися до відповідних органів!!!
Розгорнути Згорнути

Документи подані скаржником

15 квітня 2020 15:00
фото з реєстру.png

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 березня 2020 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РЕСТ-ВЕРУМ 547 740,00
UAH з ПДВ
529 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ" 570 574,80
UAH з ПДВ
529 860,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 квітня 2020 18:16
Електронний підпис
01 квітня 2020 18:14
Кошториси оновлені.pdf
01 квітня 2020 18:14
Кошториси оновлені.7z
01 квітня 2020 18:13
Пропозиція оновлена.pdf
30 березня 2020 18:22
Електронний підпис
30 березня 2020 18:21
22. Копія діючого Дозволу.pdf
30 березня 2020 18:21
1. Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

30 березня 2020 22:55
Електронний підпис
30 березня 2020 22:54
Жуковского 13 16.imd
30 березня 2020 22:54
41. Фото Жуковського,13 16.rar
30 березня 2020 22:54
45. Сертифікати.pdf
30 березня 2020 22:54
40. АВК ліцензія — копия.pdf
30 березня 2020 22:54
38. Кошторис Жуковського.pdf
30 березня 2020 22:54
36. Сертифікат ISO-копія.pdf
30 березня 2020 22:54
35._Довiдка_щодо_Дозволу.pdf
30 березня 2020 22:54
34._Довiдка_щодо_Лiцензii.pdf
30 березня 2020 22:54
33._Лист_вiдгук_Арсеналец_.pdf
30 березня 2020 22:54
32._Акт_Березнякiвс_ка,36_(1).pdf
30 березня 2020 22:54
28.29.Договір оренди.pdf
30 березня 2020 22:54
25.Посвідчення.pdf
30 березня 2020 22:54
25. Договора ЦПХ.pdf
30 березня 2020 22:54
17.Довідка ДФС.pdf
30 березня 2020 22:54
15 . Фін звіт за 2019 рік.pdf
30 березня 2020 22:54
12.Виписка_з_EДР.pdf
30 березня 2020 22:54
12. Витяг ЄДРПОУ.pdf
30 березня 2020 22:54
6._Скан-Копiя_Статуту.pdf
30 березня 2020 22:54
6. Витяг зі Статуту.pdf
30 березня 2020 22:54
5._Скан-Копiя_Протокол_№1.pdf
30 березня 2020 22:54
1._Цiнова_пропозицiя.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РЕСТ-ВЕРУМ

ТОВ "ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ РЕСТ-ВЕРУМ
#39646263
Відхилено 529 800,00
UAH з ПДВ
14 квітня 2020 17:08
ТОВ "ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#41323784
Переможець 529 860,60
UAH з ПДВ
14 квітня 2020 17:10

Документи

14 квітня 2020 17:08
Протокол 14-04-8.pdf

Документи

14 квітня 2020 17:09
Протокол 14-04-9.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 квітня 2020 17:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОМБУД ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#41323784
529 860,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 квітня 2020 17:09
Протокол 14-04-9.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2020 16:46
Д.у. № 1 від 02.06.20 до Договору № 120 від 17.04.20.pdf зміни до договору
02 червня 2020 16:42
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 14:36
Договір підряду №120 від 17.04.20.pdf укладений
30 квітня 2020 14:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В результаті проходження експертизи сума зменшилась.
Номер договору про закупівлю: 120
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML