Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб
Очікувана вартість
554 200,00 UAH
UA-2020-03-19-001959-a ff3e61c0204645bfa3316b75535ea2db
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руденко Галина В'ячеславівна

380444018359 pv_vp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 26021206
Місцезнаходження: 04075, Україна , Київська обл., Київ, Юнкерова, 37
Контактна особа: Руденко Галина В'ячеславівна
380444018359
pv_vp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2020 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2020 09:00
Початок аукціону: 07 квітня 2020 12:18
Очікувана вартість: 554 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 542,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30860 кілограми
1.Хліб житньо-пшеничний від 0,5 кг-15 400 кг.
2.Хліб пшеничний 1ґ від 0,5 кг - 10000 кг.
3.Батон вищого ґатунку від 0,5 кг -5400кг.
4.Кекс у кондитерській прикрасі з родзинками та цукатами,фасований 0,2- 0,3 кг - 60 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04075, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. М. Юнкерова,37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється на підставі накладної за поставлений товар, у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України з від термінуванням платежу до 10 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 березня 2020 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2020 17:01
Перелік змін до тендерної документації.docx
23 березня 2020 16:53
ЗМІНИ ДОДАТОК 3 Технічні вимоги.docx
19 березня 2020 15:59
ДОДАТОК 3 Технічні вимоги.docx
23 березня 2020 16:51
ЗМІНИ від 23.03.2020. Тендерна документація.doc
19 березня 2020 15:49
Тендерна документація Хліб.doc
19 березня 2020 15:56
ДОДАТОК 4 Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 21 березня 2020 19:40
Дата відповіді: 23 березня 2020 09:33
Шановний замовнику! Чи можливо надати аналог товару Батона вищого ґатунку від 0,5 кг ТУ У 15.8-00389676-001:2009 відповідно до ДСТУ 4587:2006, якщо якість і технічні характеристики товару будуть відповідати всім технічним вимогам? І чи не буде відхилена така пропозиція?
Відповідь: Допускається еквівалент, пропозиція, яка не відповідає технічним вимогам має бути відхилена.
ТВ
Дата подання: 23 березня 2020 09:37
Дата відповіді: 23 березня 2020 12:58
Шановний замовнику! Чи буде відхилена пропозиція, якщо буде надано аналог товару Батона вищого ґатунку від 0,5 кг ТУ У 15.8-00389676-001:2009 відповідно до ДСТУ 4587:2006?
Відповідь: Шановний Учаснику! Батон повинен бути ТУ У 15.8-00389676-001:2009, інша пропозиція буде відхилена.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-19-001959-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "МИЗА", Код ЄДРПОУ:38888259
Дата подання: 21 березня 2020 19:30
Вимога щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Вимога щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 березня 2020 16:45
Відповідь на вимогу
закупівля UA-2020-03-19-001959-a.

Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Свої вимоги аргументуємо наступним.
1. Щодо вимог « підпункт 9 Додатку 3 ТД Технічні вимоги «Обов’язкова умова: Учасник (Постачальник) повинен знаходитись в 50 – кілометровій зоні від розташування Замовника». Дану вимогу буде вилучено з Тендерної документації у найкоротші терміни.
2. Щодо вимог підпункт 2 Додатку 3 ТД Технічні вимоги «Хліб повинен бути гарячим». На меті Замовника забезпечити психічно хворих інвалідів хлібом, який має найменшу крихкість, особливо такий хліб необхідний лежачим підопічним та підопічним з важкою формою ДЦП. Вважаємо що при бажанні Учасник зможе доставити хліб гарячим навіть на відстані 100 км. Дану вимогу дискримінаційною не вважаємо.
3. Вимога Замовника підпункт 6 Додатку 3 ТД Технічні вимоги «Строк (термін) поставки товару (хліб житній, хліб пшеничний) два рази на день до інтернату від 15-ти до 30 -ти кг, згідно наданої заявки. Кекси одноразово на Великдень».
Вимога поставки хліба два рази на день є обґрунтованою необхідністю для нашої установи у зв’язку з приписом контролюючих органів, а саме відсутність облаштованого приміщення для зберігання хліба. Для виконання вимог припису нашою установою розпочато процедуру закупівлі з «капітального ремонту харчоблоку» а також заплановано закупівлю «спеціальних шаф для зберігання хліба», як того вимагають санітарні норми та правила на території України. Доводимо до вашого відома що з дня отримання припису хліб до нашої установи постачається два рази на день. Тому дану вимогу просимо вважати як необхідність а не як дискримінацію.

Документи подані скаржником

21 березня 2020 19:29
ВИМОГА.docx

Документи

23 березня 2020 16:44
Відповідь на вимогу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 квітня 2020 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВХЛІБ" 278 228,00
UAH з ПДВ
278 228,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Перший столичний хлібозавод" 435 280,00
UAH з ПДВ
363 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОХОТВА ІВАН ІВАНОВИЧ 410 550,00
UAH з ПДВ
365 420,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МИЗА" 553 880,00
UAH з ПДВ
553 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 квітня 2020 23:24
Dovidka_20094453740000329600.pdf
14 квітня 2020 23:24
Довідка.pdf
14 квітня 2020 23:24
Довідка ДФС.pdf
08 квітня 2020 10:39
КП оновлена.pdf
03 квітня 2020 14:22
Електронний підпис
03 квітня 2020 13:47
Якість.pdf
03 квітня 2020 13:47
Установчі документи.pdf
03 квітня 2020 13:47
ТВ.pdf
03 квітня 2020 13:47
Проект договору.pdf
03 квітня 2020 13:47
Працівники.pdf
03 квітня 2020 13:46
Потужності.pdf
03 квітня 2020 13:46
потужності виробника.pdf
03 квітня 2020 13:46
Персональні дані.pdf
03 квітня 2020 13:46
Оренда офіса.pdf
03 квітня 2020 13:46
Обладнання.pdf
03 квітня 2020 13:46
Медкнижки.pdf
03 квітня 2020 13:46
КП.pdf
03 квітня 2020 13:46
Досвід.pdf
03 квітня 2020 13:46
Договір перевізник.pdf
03 квітня 2020 13:46
Договір виробник.pdf
03 квітня 2020 13:46
Довідка склад.pdf
03 квітня 2020 13:46
Довідка СЕС.PDF
03 квітня 2020 13:46
Довідка санпаспорт.pdf
03 квітня 2020 13:46
Довідка медкнижки.pdf
03 квітня 2020 13:46
Довідка ліцензування.pdf
03 квітня 2020 13:46
Довідка банк.pdf
03 квітня 2020 13:46
Декларація.pdf
03 квітня 2020 13:46
Відомості учасника.pdf

Публічні документи

03 квітня 2020 19:18
Документи на тендер.rar

Публічні документи

02 квітня 2020 16:30
Електронний підпис
02 квітня 2020 16:29
Частина2.rar
02 квітня 2020 16:29
Частина1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВХЛІБ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Перший столичний хлібозавод"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОХОТВА ІВАН ІВАНОВИЧ

ТОВ "МИЗА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВХЛІБ"
#41202432
Переможець 278 228,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2020 13:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2020 13:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "КИЇВХЛІБ"
#41202432
278 228,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 березня 2021 13:55
Електронний підпис укладений
15 березня 2021 13:55
Електронний підпис зміни до договору
15 березня 2021 10:56
ДУ №4 хліб.pdf зміни до договору
15 березня 2021 10:53
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 14:08
ДУ 20% хліб.pdf зміни до договору
04 січня 2021 14:04
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 13:20
ДУ пролонгація.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:18
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 13:08
ДУ Зменшення хліб.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:00
Електронний підпис укладений
24 квітня 2020 15:09
Договір ТОВ Торговий Дім Київхліб (хліб) 24.04.2020.docx укладений
24 квітня 2020 15:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно підпункту 14.3 пункту 14. Договору №72/20 від 24.04.2020 р. між «Покупцем» та «Постачальником» погоджено зменшити суму даного Договору на 21 082,22 грн.( двадцять одна тисяча вісімдесят дві гривні 22 копійок.) з ПДВ. 2. Внести зміни в підпункт 2.2, пункт 2 даного Договору та викласти у наступній редакції: «Сума Договору складає 257 145,78 грн.» (двісті п’ятдесят сім тисяч сто сорок п’ять гривень 78 коп.) у т.ч. ПДВ 42 857,63 грн
Номер договору про закупівлю: 73/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Згідно, підпункту 13.4 п. 13 Договору № 73/20 від 24.04.2020 р. (хліб) між «Покупцем» та «Продавцем» погоджено вважати даний Договір пролонгований до 31. 05. 2021 р. та до повного виконання зобов’язань. 2.Дію договору про закупівлю продовжити на строк достатній для проведення процедури закупівлі на наступний рік до повного його виконання.
Номер договору про закупівлю: 73/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ч. 5 статті 36 Закону України « Про публічні закупівлі» №922 збільшити суму договору що не перевищує 20% суми, визначеної у даному Договорі, на 50 430,16 грн. (п’ятдесят тисяч чотириста тридцять грн. 16 коп.) в т. ч. ПДВ 80405,02 та викласти п. п. 2.2 п.2 договору в наступній редакції «Сума договору після збільшення становить 328 658,16 грн (триста двадцять вісім тисяч шістсот п’ятдесят вісім грн. 16 коп.) у. т. ч ПДВ 54776,36 грн.
Номер договору про закупівлю: 73/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно підпункту 14.3 пункту 14. Договору №73/20 від 24.04.2020 р. між «Покупцем» та «Постачальником» погоджено зменшити суму даного Договору на 2,92 грн.( дві гривні 92 копійки) з ПДВ. 2. Внести зміни в підпункт 2.2, пункт 2 даного Договору та викласти у наступній редакції: «Сума Договору складає 328 655,24 грн.» (триста двадцять вісім тисяч шістсот п’ятдесят п’ять гривень 24 коп.) у т.ч. ПДВ 54775,87 грн
Номер договору про закупівлю: 73/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 квітня 2020 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 328 655,24
UAH (в тому числі ПДВ 54 775,87 UAH)