Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015- 39160000-1 Шкільні меблі ( Комплекти меблів для початкової школи (" Нова українська школа"))
Очікувана вартість
1 232 000,00 UAH
UA-2020-03-19-001899-a 8065951e4c004eff8eab7e2ddcbfc9ba
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Веретільник Наталія Володимирівна

+380532222907 buxosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Полтавської районної державної адміністрації Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 02145642
Вебсайт: http://metodcentr-prr.at.ua
Місцезнаходження: 38721, Україна , Полтавська обл., Сем'янівка Полтавський район, вул. Центральна, буд. 23
Контактна особа: Веретільник Наталія Володимирівна
+380532222907
buxosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2020 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 квітня 2020 09:00
Початок аукціону: 09 квітня 2020 12:01
Очікувана вартість: 1 232 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 320,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 комплекти
ДК 021:2015- 39160000-1 Шкільні меблі ( Комплекти меблів для початкової школи (" Нова українська школа"))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтавський район, навчальні заклади, підпорядковані Відділу освіти, культури, молоді та спорту Полтавської РДА
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 липня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 березня 2020 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 12:02
зміни до тендерної документації.pdf
30 березня 2020 12:02
Тендерна документаці (нова редакція).doc
19 березня 2020 15:37
Проект договору.doc
30 березня 2020 12:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 16:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2020 12:02
зміни до тендерної документації.pdf
30 березня 2020 12:02
Тендерна документаці (нова редакція).doc
19 березня 2020 15:37
Тендерна документаці меблі.doc
19 березня 2020 15:37
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання щодо документації
Дата подання: 26 березня 2020 15:46
Дата відповіді: 27 березня 2020 16:49
Шановний Замовник! В відповідності з Законом" Про державну санитарно-епідеміологічну службу" протокол випробувань на ударні навантаження видається у випадку добровільної сертифікації, тому даний пункт не відповідає вимогам нормативних актів України і не може бути приводом для дискваліфікації учасника, в якого відсутній даний документ. Просимо внести відповідні зміни, тобто перелік документів для підтвердження якості продукції писати через фразу "та/або".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Постачальник! Прошу прийняти до уваги, що Вироби, які виробляються на підприємствах і знаходяться в громадському користуванні (особливо в дитячих навчальних закладах) повинні відповідати ДСТУ та ГОСТам, затверджених міністерством освіти і включати в себе необхідний технічний мінімум. У разі, якщо вироби виготовлялися на підставі розроблених та затверджених технічних умов (ТУ), відповідних виданим технічним завданням міністерства освіти, то в цьому випадку видається сертифікат відповідності на вироблені товари, який засвідчує відповідність виробу вимогам технічних регламентів, документів по стандартизації або умовам договорів. При видачі сертифіката відповідності проводяться технічні випробування виробів, які підлягають сертифікації і перевіряється відповідність вимогам ДСТУ ГОСТ 16371:2016 «Меблі. Загальні технічні умови » та ГОСТ 22046: 2004« Меблі для навчальних закладів ». На підставі цих випробувань і видається «Протокол випробувань» зразка. Замовник має право вимагати підтвердження відповідності виробу чинним ГОСТ і ДСТУ, особливо на вироби, що піддаються постійній експлуатацією з боку дітей і можуть завдати шкоди здоров'ю дітей в разі поломки.
Хочемо зауважити, що Закон України "Про державну санітарно-епідеміологічну службу" регулює відносини, які виникають у сфері забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя, а саме регулює той факт, що при виробництві меблів застосовуються матеріали, що мають висновки санітарно епідеміологічної служби, безпечні для здоров'я людей та не мають шкідливий вплив на здоров'я людини. Тобто, Закон України "Про державну санітарно-епідеміологічну службу» не регулює технічні властивості певного продукту виробництва.
З повагою, тендерний комітет.
ВИМОГА СТОСОВНО НАДАННЯ ЗРАЗКІВ МЕБЛІВ
Дата подання: 26 березня 2020 20:55
Дата відповіді: 30 березня 2020 12:05
У тендерній документації Замовник залишає за собою право, вимагати наочного підтвердження заявлених критеріїв (відвідання виробництва, або надання зразків меблів, що є предметами закупівлі), для підтвердження відповідності їх технічним характеристикам. Стосовно надання зразків меблів - нагадуємо, що одним з принципів публічних закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель (ст.3 Закону України “Про публічні закупівлі”). Висування вимоги про надання зразків надає замовнику необмежені права вибору переможця процедури закупівлі виключно на власний розсуд, незалежно від запропонованої ціни пропозиції, в той час, як виключно ціна є єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції. ч.7 ст.28 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. При цьому Законом не передбачено право замовника вимагати від учасників надання зразків предмета закупівлі. Зазначена Вами мета надання зразка продукції (підтвердження відповідності та отримання експертного висновку) суперечить чинному законодавству. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає повноважень замовника на проведення оцінки відповідності продукції та експертизи її якості. Відповідно до чинного законодавства оцінка відповідності продукції та експертиза якості продукції віднесені до компетенції акредитованих органів з оцінки відповідності (Закон України “Про технічні регламенти та оцінку відповідності”, ч.13 ст.23, ч.3 ст.27 Закону України “Про державний ринковий нагляд і контроль нехарчової продукції”, Закон України “Про акредитацію органів з оцінки відповідності”). Замовник не є акредитованим органом з оцінки відповідності, тому не має право проводити оцінку відповідності продукції та експертизу якості продукції. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель вже розглядала справу, в якій також йшлося про вимогу замовника щодо надання зразків предмета закупівлі. З Рішенням Колегії від 08.12.2016 №1956-р/пк-пз по цій справі можна ознайомитися на за наступним посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-11-07-000641-a. У вищезазначеному рішенні Колегії зазначено: “Документація не містить порядку визначення відповідності зразків продукції вимогам Документації, що є непрозорим по відношенню до учасників Процедури закупівлі, адже з підстав, незалежних від них це може стати підставою для відхилення їх тендерних пропозицій. Крім того, відповідно до частини статті 25 Закону, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді, відповідно зразок не може вважатися її невід'ємною частиною. Встановлення вищезазначеної вимоги порушує принципи здійснення публічних закупівель, а саме — відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та недискримінація учасників.” Просимо скасувати дискримінаційну вимогу стосовно надання зразків меблів
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В тендерній документації внесені відповідні зміни. З повагою тендерний комітет.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-19-001899-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут державних закупівель "Редукціон", Код ЄДРПОУ:39174789
Дата подання: 27 квітня 2020 16:29
ВИМОГА про відхилення переможця торгів ТОВ "КАМІНО ЛТД" (ЄДРПОУ: 43176609)
Ми вважаємо що протокол засідання тендерного комітету №268 від 17.04.2020 року щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "КАМІНО ЛТД" (ЄДРПОУ: 43176609), є таким що не відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерній документації процедури закупівлі UA-2020-03-19-001899-a, чинному законодавству України, та має корупційні ознаки, а саме:
1. ТОВ "КАМІНО ЛТД" (ЄДРПОУ: 43176609) постачав раніше меблі Замовнику Відділ освіти, культури, молоді та спорту Полтавської районної державної адміністрації Полтавської області (ЄДРПОУ: 02145642), так саме як і у закупівлях UA-2020-03-19-001899-a в Учасника були суттєві порушення в тендерній пропозиції, проте Замовник визнав переможцем ТОВ "КАМІНО ЛТД" (ЄДРПОУ: 43176609).
Зокрема у Паспорті виробу «Шафу відкриту» ТОВ "КАМІНО ЛТД" (ЄДРПОУ: 43176609) називає «СТІЛЬЦЕМ ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ» та посилається на відповідне ДСТУ.
Пропозиція ТОВ "КАМІНО ЛТД" (ЄДРПОУ: 43176609) не відповідає технічним вимогам, не відповідає вимогам тендерної документації;
2. Замовник вимагає нові меблі, проте Протокол випробувань було зроблено на меблі не 2020 року, бо акредитація лабораторії закінчилася у 2019 року.
Пропозиція ТОВ "КАМІНО ЛТД" (ЄДРПОУ: 43176609) не відповідає технічним вимогам, не відповідає вимогам тендерної документації;
3. Замовник вимагав «Гарантія товару не менше 24 місяців з дня поставки товару». У Декларації постачальника про відповідність визначено строк дії декларації – 12 місяців, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме гарантії 24 місяця.
4. Декларацію постачальника про відповідність згідно вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 складено з порушеннями ДСТУ та вимог тендерної документації, а саме: зазначено що Заявник декларації постачальника ТОВ Воля – Дніпро, проте Учасник торгів UA-2020-03-19-001899-a є ТОВ "КАМІНО ЛТД" (ЄДРПОУ: 43176609), якого не зазначено в цій декларації, таким чином ця декларація не відповідає вимогам тендерної документації.
Отже, постачальник в торгах ТОВ "КАМІНО ЛТД" (ЄДРПОУ: 43176609), а не ТОВ «Воля – Дніпро» і в декларації не зазначено товар, який буде постачати ТОВ "КАМІНО ЛТД" на торги Замовника. Декларація постачальника складена не за вимогами ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006;
5. Посилання на протокол випробувань №УПС 150/647-4-19 не відповідає вимогам Замовника про виготовлення меблів у 2020 році, адже акт відбору зразків був у 2019 році, а не 2020 році;
6. Якість матеріалів не підтверджена ТОВ "КАМІНО ЛТД" (ЄДРПОУ: 43176609): Висновок СЕЕ на клей прострочений та не має останньої сторінки, документ не повний – отже документ не має юридичної сили.
Пропозиція ТОВ "КАМІНО ЛТД" (ЄДРПОУ: 43176609) не вимогам тендерної документації;
7. Протокол випробувань виконано на російській мові, не зважаючи на вимогу ЗАМОВНИКА – документи повинні бути викладені Українською мовою.

Пропозиція ТОВ "КАМІНО ЛТД" (ЄДРПОУ: 43176609) не відповідає вимогам тендерної документації;

Отже, у зв’язку з тим, що пропозиція ТОВ "КАМІНО ЛТД" (ЄДРПОУ: 43176609) не відповідає вимогам тендерної документації , Замовник повинен виконати вимоги п.4 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі»» 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації» - та відхилити пропозицію ТОВ "КАМІНО ЛТД" (ЄДРПОУ: 43176609) .

Також вважаємо, що відносно нашої (ТОВ «ІДЗ «РЕДУКЦІОН»( ЄДРПОУ: 39174789)) тендерної пропозиції Замовник порушив принципи публічних закупівель, та перевищив свої повноваження – став понад Законом України, а виходячи з того як було визначено пропозицію ТОВ "КАМІНО ЛТД" (ЄДРПОУ: 43176609) на 200000,00грн. (двісті тисяч гривень) перевищує ціну нашої пропозиції, ми вважаємо що у цій процедурі закупівлі є всі ознаки корупції. Залишаємо за собою право звернутися до контролюючих та правоохоронних органів стосовно вищі згаданих ознак порушення Закону.

З повагою, Директор ТОВ ІДЗ РЕДУКЦІОН Королевич М.І.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 квітня 2020 14:28
У Тендерній документації не зазначається, що випробування на парту та стілець та сам протокол випробувань повинні бути проведені у 2020 році, тому дискваліфікувати за цим пунктом ми не маємо повноважень. Новими меблями вважаються меблі, які не були раніше у використанні, а не які мають протокол випробувань минулого року. У тендерній документації надані Паспорта Виробів на продукцію, в яких зазначений рік виробництва, а саме 2020 рік.
Замовник вимагав «Гарантія товару не менше 24 місяців з дня поставки товару». Так, саме 24 місяці. Гарантійні забовязання Виробника регламентуються та видаються безпосередньо Виробником продукції. Строк дії декларації не має відношення до гарантійного терміну на меблі. У Паспортах на вироби вказаний необхідний гарантійний термін та наданий Гарантійний лист, тому дискваліфікувати за даним пунктом не маємо права.
Декларація постачальника про відповідність відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 видається на Виробника продукції, в свою чергу Виробник продукції уповноважує ТОВ «КАМІНО ЛТД» на представництво своїх інтересів по цій закупівлі за допомогою Дилерського договору та Авторизаційного листа, які дані у пакеті Тендерної документації компанією ТОВ «КАМІНО ЛТД». Сама Декларація постачальника про відповідність видана відповідним органом сертифікації, тому сумніватися у правильності її складання не маємо можливості та прав.
Тендерна документація ТОВ «КАМІНО ЛТЖ» має копії висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України на меблеву фурнітуру, плиту деревинно-стружкову ламіновану, кромку торцеву для меблів, окрайку меблеву, гнуто-клеєві спинки та сидіння з фанери.
Щодо мови складання Протоколу випробувань, то маємо зазначити часткове складання документу російською мовою. А саме, сам документ складений українською мовою, лише окремі вислови з ДСТУ ГОСТ 22046:2004 відображені російською мовою (мовою оригіналом з ДСТУ ГОСТ 22046:2004). У Тендерній документації не визначається порядок дії відхилення Тендерної пропозиції при частковому використанні російської мови в окремому документі, тим паче, коли документ виданий уповноваженим лабораторним центром сертифікації.
Пропозиція ТОВ "КАМІНО ЛТД" відповідає вимогам Тендерної документації, тому рішення Замовника залишається незмінним. З повагою, тендерний комітет!

Документи подані скаржником

27 квітня 2020 16:38
ВИМОГА.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-07-000016 ● 03edfa1fcc55427a9c4172bfabd021b2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 травня 2020 17:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
08.05.2020 № 25
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 08.05.2020 № 25

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2020-03-19-001899-a, 19.03.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

В проекті договору( пункт 11.4) було здійснено посилання на положення частини шостої статті 36 Закону , в пункті 11.7 Додатку 6 «Проект договору» посилається на ЗУ «Про захист персональних даних» від 01.06.2011 № 2297-VI, а необхідно зазначити, що ЗУ «Про захист персональних даних» датовано 01.06.2010р. та в пункті 11.6 вживається вираз «пропозиції конкурсних торгів». Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадків, передбачених ч.4 ст. 36 Закону. Так як ці допущені технічні помилки не відносяться до істотних умов договору було складено відповідну додаткову угоду про виправлення допущених технічних помилок (додаткова угода № 1 від 02.06.2020 року до договору № 110 від 05.05.2020 року). В тендерній пропозиції Учасника ТОВ «КАМІНО ЛТД» відсутні пункти 1-5 , ця помилка відноситься до формальних, так як не впливає на зміст тендерної пропозиції. В даній тендерній пропозиції відображені всі потрібні кількісні та вартісні показники (інформація про учасника процедури закупівлі та інформація про процедуру закупівлі). Тендерною документацією замовника (Додаток 1 в частині «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника іншим вимогам Замовника») пунктом 13 передбачено надання учасником копії висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України на меблеву фурнітуру, ДСП, крайку та клей. Згідно статті 1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24 лютого 1994 року № 4004-XII (зі змінами) висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи. Крім того, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи видається в результаті проведення Держпродспоживслужбою (державною санітарно-епідеміологічною службою) та експертними установами експертизи продукції, приміщення або технічних умов. Залежно від об’єкта експертизи, вона може проводитися як на територіальному рівні, так і на рівні Держпродспоживслужби. Висновок видається на кольоровому бланку Держпродспоживслужби (Державної санітарно-епідеміологічної служби), в той час як акт санітарно-епідеміологічного обстеження передбачає чорно-білий документ. Позитивний висновок підтверджує, що об’єкт проведеної експертизи відповідає всім вимогам санітарного законодавства України або медичним вимогам щодо його безпеки. У складі тендерної пропозиції ТОВ «КАМІНО ЛТД» подано висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України від 01.08.2014 №05.03.02-03/49709 на клей «Hranitherm, Hranifix» на кольоровому бланку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України. У висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України від 01.08.2014 №05.03.02-03/49709 на клей «Hranitherm, Hranifix» додержані всі вимоги статті 1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24 лютого 1994 року № 4004-XII (зі змінами), а саме: - документ установленої форми на кольоровому бланку Державної санітарно-епідеміологічної служби що засвідчує відповідність об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним критеріям безпеки/показникам для здоров'я і життя людини; - висновок затверджений Першим заступником головного державного санітарного лікаря України О.П.Кравчук та скріплений печаткою. В поданому висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи присутні всі обов’язкові реквізити : назва документу, дата, номер, документ затверджений та скріплений печаткою. Згідно Закону України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» від 19 травня 2011 року № 3392-VI (зі змінами) - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо продукції, напівфабрикатів, речовин, матеріалів та небезпечних факторів, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей є документом дозвільного характеру який підпадає під дію Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24 лютого 1994 року № 4004-XII (зі змінами). Документ поданий ТОВ «КАМІНО ЛТД» відповідає вимогам статті 1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24 лютого 1994 року № 4004-XII (зі змінами) та у відповідності до пункту 9 Додатку до Закону України від 19 травня 2011 року № 3392-VI «Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності». Учасником ТОВ «КАМІНО ЛТД» подано тендерну пропозицію, в якій виявлено формальну (несуттєву) помилку: паспорт виробу – шафа відкрита. Зображення, технічні характеристики, комплектність, інструкція по збиранню, інформація з експлуатації, гарантійне зобов’язання – шафи відкритої, а назва – стілець для вчителя. Ця формальна помилка не впливає на зміст пропозиції. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерну пропозицію при виявленні формальних помилок незначного характеру, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) було ухвалено колегіально засіданням тендерного комітету. Даний предмет закупівлі (комплекти меблів) необхідний для організації освітнього простору Нової української школи. Меблі відповідають вимогам наказу Міністерства освіти і науки України № 283 від 23.03.2018 р. та ГОСТу 22046: 2004 «Мебель для учебных заведений». Відхилення пропозиції учасника шкільних меблів призведе до зриву навчального процесу, а оголошення нової процедури до різкого зростання очікуваної вартості предмету закупівлі та несвоєчасної поставки товару. З повагою, тендерний комітет.

2020-06-02 10:17:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 квітня 2020 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" 1 030 638,00
UAH з ПДВ
1 018 314,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут державних закупівель "Редукціон" 1 106 397,00
UAH з ПДВ
1 030 637,00
UAH з ПДВ
Документи
ШИП НІНА ОЛЕКСАНДРІВНА 1 183 920,00
UAH з ПДВ
1 060 666,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАМІНО ЛТД" 1 230 000,00
UAH з ПДВ
1 230 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2020 11:56
Електронний підпис
07 квітня 2020 18:49
Електронний підпис
07 квітня 2020 18:47
10-Сертифікати.pdf
07 квітня 2020 18:47
23-Проект договору.pdf
07 квітня 2020 18:47
30-Довідка, санкції.pdf
07 квітня 2020 18:47
2-Довідка, працівники.pdf
07 квітня 2020 18:47
17-Довідка-товар новий.pdf
07 квітня 2020 18:47
5-Цінова пропозиція.pdf
07 квітня 2020 18:47
13-Паспорти на вироби.pdf
07 квітня 2020 18:47
3-Аналогічні договори.pdf
07 квітня 2020 18:47
21-Копія Статуту.pdf
07 квітня 2020 18:47
4-Довідка_стаття 17.pdf
07 квітня 2020 18:47
12-Копії сертифікатів.pdf
07 квітня 2020 18:47
0.1-Опис документів.pdf

Публічні документи

07 квітня 2020 23:42
СЕС ШИП мягкая.pdf
07 квітня 2020 23:42
СЕС ШИП корпусная.pdf
07 квітня 2020 23:42
Пропозиція.pdf
07 квітня 2020 23:42
Техн.pdf
07 квітня 2020 23:42
відомості.jpg
07 квітня 2020 23:42
Vysnovok_DVPo.pdf
07 квітня 2020 23:42
2.jpg
07 квітня 2020 23:42
Лист згода.jpg
07 квітня 2020 23:42
vysn_ses_ldsp_broshniv.pdf
07 квітня 2020 23:42
Гарант лист.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"

ТОВ "ІДЗ "Редукціон"

ШИП НІНА ОЛЕКСАНДРІВНА

ТОВ "КАМІНО ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"
#37726414
Відхилено 1 018 314,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 16:50
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут державних закупівель "Редукціон"
#39174789
Відхилено 1 030 637,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 16:57
ШИП НІНА ОЛЕКСАНДРІВНА
#3200819225
Відхилено 1 060 666,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2020 19:27
ТОВ "КАМІНО ЛТД"
#43176609
Переможець 1 230 000,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 10:34

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" #37726414

№ рішення у справі

70/33-р/к

Дата рішення у справі

09.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

13 квітня 2020 16:50
Електронний підпис
13 квітня 2020 16:46
протокол 265.pdf

Документи

13 квітня 2020 16:57
Електронний підпис
13 квітня 2020 16:55
протокол 266.pdf

Документи

16 квітня 2020 19:27
Електронний підпис
16 квітня 2020 19:26
протокол 267.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2020 10:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КАМІНО ЛТД"
#43176609
1 230 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 12:25
Електронний підпис укладений
22 червня 2020 08:09
додаткова 2 до дог. 110.pdf зміни до договору
22 червня 2020 08:07
Електронний підпис укладений
02 червня 2020 08:08
додаткова 1 до дог. 110.pdf зміни до договору
02 червня 2020 08:07
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 12:32
договір 110.pdf укладений
05 травня 2020 12:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення допущеної технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 110
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 110
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 230 000,00
UAH