Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Полтавської районної державної адміністрації Полтавської області |
Код ЄДРПОУ: | 02145642 |
Вебсайт: | http://metodcentr-prr.at.ua |
Місцезнаходження: | 38721, Україна , Полтавська обл., Сем'янівка Полтавський район, вул. Центральна, буд. 23 |
Контактна особа: |
Веретільник Наталія Володимирівна +380532222907 buxosvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2020 15:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2020 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 квітня 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 09 квітня 2020 12:01 |
Очікувана вартість: | 1 232 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 320,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 березня 2020 12:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 березня 2020 12:02 |
зміни до тендерної документації.pdf | |
30 березня 2020 12:02 |
Тендерна документаці (нова редакція).doc | |
19 березня 2020 15:37 |
Проект договору.doc |
30 березня 2020 12:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 березня 2020 12:02 |
зміни до тендерної документації.pdf
|
|||
30 березня 2020 12:02 |
Тендерна документаці (нова редакція).doc
|
|||
19 березня 2020 15:37 |
Проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Хочемо зауважити, що Закон України "Про державну санітарно-епідеміологічну службу" регулює відносини, які виникають у сфері забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя, а саме регулює той факт, що при виробництві меблів застосовуються матеріали, що мають висновки санітарно епідеміологічної служби, безпечні для здоров'я людей та не мають шкідливий вплив на здоров'я людини. Тобто, Закон України "Про державну санітарно-епідеміологічну службу» не регулює технічні властивості певного продукту виробництва.
З повагою, тендерний комітет.
Вимоги про усунення порушення
1. ТОВ "КАМІНО ЛТД" (ЄДРПОУ: 43176609) постачав раніше меблі Замовнику Відділ освіти, культури, молоді та спорту Полтавської районної державної адміністрації Полтавської області (ЄДРПОУ: 02145642), так саме як і у закупівлях UA-2020-03-19-001899-a в Учасника були суттєві порушення в тендерній пропозиції, проте Замовник визнав переможцем ТОВ "КАМІНО ЛТД" (ЄДРПОУ: 43176609).
Зокрема у Паспорті виробу «Шафу відкриту» ТОВ "КАМІНО ЛТД" (ЄДРПОУ: 43176609) називає «СТІЛЬЦЕМ ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ» та посилається на відповідне ДСТУ.
Пропозиція ТОВ "КАМІНО ЛТД" (ЄДРПОУ: 43176609) не відповідає технічним вимогам, не відповідає вимогам тендерної документації;
2. Замовник вимагає нові меблі, проте Протокол випробувань було зроблено на меблі не 2020 року, бо акредитація лабораторії закінчилася у 2019 року.
Пропозиція ТОВ "КАМІНО ЛТД" (ЄДРПОУ: 43176609) не відповідає технічним вимогам, не відповідає вимогам тендерної документації;
3. Замовник вимагав «Гарантія товару не менше 24 місяців з дня поставки товару». У Декларації постачальника про відповідність визначено строк дії декларації – 12 місяців, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме гарантії 24 місяця.
4. Декларацію постачальника про відповідність згідно вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 складено з порушеннями ДСТУ та вимог тендерної документації, а саме: зазначено що Заявник декларації постачальника ТОВ Воля – Дніпро, проте Учасник торгів UA-2020-03-19-001899-a є ТОВ "КАМІНО ЛТД" (ЄДРПОУ: 43176609), якого не зазначено в цій декларації, таким чином ця декларація не відповідає вимогам тендерної документації.
Отже, постачальник в торгах ТОВ "КАМІНО ЛТД" (ЄДРПОУ: 43176609), а не ТОВ «Воля – Дніпро» і в декларації не зазначено товар, який буде постачати ТОВ "КАМІНО ЛТД" на торги Замовника. Декларація постачальника складена не за вимогами ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006;
5. Посилання на протокол випробувань №УПС 150/647-4-19 не відповідає вимогам Замовника про виготовлення меблів у 2020 році, адже акт відбору зразків був у 2019 році, а не 2020 році;
6. Якість матеріалів не підтверджена ТОВ "КАМІНО ЛТД" (ЄДРПОУ: 43176609): Висновок СЕЕ на клей прострочений та не має останньої сторінки, документ не повний – отже документ не має юридичної сили.
Пропозиція ТОВ "КАМІНО ЛТД" (ЄДРПОУ: 43176609) не вимогам тендерної документації;
7. Протокол випробувань виконано на російській мові, не зважаючи на вимогу ЗАМОВНИКА – документи повинні бути викладені Українською мовою.
Пропозиція ТОВ "КАМІНО ЛТД" (ЄДРПОУ: 43176609) не відповідає вимогам тендерної документації;
Отже, у зв’язку з тим, що пропозиція ТОВ "КАМІНО ЛТД" (ЄДРПОУ: 43176609) не відповідає вимогам тендерної документації , Замовник повинен виконати вимоги п.4 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі»» 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації» - та відхилити пропозицію ТОВ "КАМІНО ЛТД" (ЄДРПОУ: 43176609) .
Також вважаємо, що відносно нашої (ТОВ «ІДЗ «РЕДУКЦІОН»( ЄДРПОУ: 39174789)) тендерної пропозиції Замовник порушив принципи публічних закупівель, та перевищив свої повноваження – став понад Законом України, а виходячи з того як було визначено пропозицію ТОВ "КАМІНО ЛТД" (ЄДРПОУ: 43176609) на 200000,00грн. (двісті тисяч гривень) перевищує ціну нашої пропозиції, ми вважаємо що у цій процедурі закупівлі є всі ознаки корупції. Залишаємо за собою право звернутися до контролюючих та правоохоронних органів стосовно вищі згаданих ознак порушення Закону.
З повагою, Директор ТОВ ІДЗ РЕДУКЦІОН Королевич М.І.
Замовник вимагав «Гарантія товару не менше 24 місяців з дня поставки товару». Так, саме 24 місяці. Гарантійні забовязання Виробника регламентуються та видаються безпосередньо Виробником продукції. Строк дії декларації не має відношення до гарантійного терміну на меблі. У Паспортах на вироби вказаний необхідний гарантійний термін та наданий Гарантійний лист, тому дискваліфікувати за даним пунктом не маємо права.
Декларація постачальника про відповідність відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 видається на Виробника продукції, в свою чергу Виробник продукції уповноважує ТОВ «КАМІНО ЛТД» на представництво своїх інтересів по цій закупівлі за допомогою Дилерського договору та Авторизаційного листа, які дані у пакеті Тендерної документації компанією ТОВ «КАМІНО ЛТД». Сама Декларація постачальника про відповідність видана відповідним органом сертифікації, тому сумніватися у правильності її складання не маємо можливості та прав.
Тендерна документація ТОВ «КАМІНО ЛТЖ» має копії висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України на меблеву фурнітуру, плиту деревинно-стружкову ламіновану, кромку торцеву для меблів, окрайку меблеву, гнуто-клеєві спинки та сидіння з фанери.
Щодо мови складання Протоколу випробувань, то маємо зазначити часткове складання документу російською мовою. А саме, сам документ складений українською мовою, лише окремі вислови з ДСТУ ГОСТ 22046:2004 відображені російською мовою (мовою оригіналом з ДСТУ ГОСТ 22046:2004). У Тендерній документації не визначається порядок дії відхилення Тендерної пропозиції при частковому використанні російської мови в окремому документі, тим паче, коли документ виданий уповноваженим лабораторним центром сертифікації.
Пропозиція ТОВ "КАМІНО ЛТД" відповідає вимогам Тендерної документації, тому рішення Замовника залишається незмінним. З повагою, тендерний комітет!
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-07-000016 ● 03edfa1fcc55427a9c4172bfabd021b2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2020 17:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.05.2020 № 25
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 08.05.2020 № 25
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6. UA-2020-03-19-001899-a, 19.03.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Надання інформації про усунення порушення замовником
В проекті договору( пункт 11.4) було здійснено посилання на положення частини шостої статті 36 Закону , в пункті 11.7 Додатку 6 «Проект договору» посилається на ЗУ «Про захист персональних даних» від 01.06.2011 № 2297-VI, а необхідно зазначити, що ЗУ «Про захист персональних даних» датовано 01.06.2010р. та в пункті 11.6 вживається вираз «пропозиції конкурсних торгів». Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами у повному обсязі, крім випадків, передбачених ч.4 ст. 36 Закону. Так як ці допущені технічні помилки не відносяться до істотних умов договору було складено відповідну додаткову угоду про виправлення допущених технічних помилок (додаткова угода № 1 від 02.06.2020 року до договору № 110 від 05.05.2020 року). В тендерній пропозиції Учасника ТОВ «КАМІНО ЛТД» відсутні пункти 1-5 , ця помилка відноситься до формальних, так як не впливає на зміст тендерної пропозиції. В даній тендерній пропозиції відображені всі потрібні кількісні та вартісні показники (інформація про учасника процедури закупівлі та інформація про процедуру закупівлі). Тендерною документацією замовника (Додаток 1 в частині «Перелік документів для підтвердження відповідності учасника іншим вимогам Замовника») пунктом 13 передбачено надання учасником копії висновків Державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України на меблеву фурнітуру, ДСП, крайку та клей. Згідно статті 1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24 лютого 1994 року № 4004-XII (зі змінами) висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи. Крім того, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи видається в результаті проведення Держпродспоживслужбою (державною санітарно-епідеміологічною службою) та експертними установами експертизи продукції, приміщення або технічних умов. Залежно від об’єкта експертизи, вона може проводитися як на територіальному рівні, так і на рівні Держпродспоживслужби. Висновок видається на кольоровому бланку Держпродспоживслужби (Державної санітарно-епідеміологічної служби), в той час як акт санітарно-епідеміологічного обстеження передбачає чорно-білий документ. Позитивний висновок підтверджує, що об’єкт проведеної експертизи відповідає всім вимогам санітарного законодавства України або медичним вимогам щодо його безпеки. У складі тендерної пропозиції ТОВ «КАМІНО ЛТД» подано висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України від 01.08.2014 №05.03.02-03/49709 на клей «Hranitherm, Hranifix» на кольоровому бланку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України. У висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи Міністерства охорони здоров’я України від 01.08.2014 №05.03.02-03/49709 на клей «Hranitherm, Hranifix» додержані всі вимоги статті 1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24 лютого 1994 року № 4004-XII (зі змінами), а саме: - документ установленої форми на кольоровому бланку Державної санітарно-епідеміологічної служби що засвідчує відповідність об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним критеріям безпеки/показникам для здоров'я і життя людини; - висновок затверджений Першим заступником головного державного санітарного лікаря України О.П.Кравчук та скріплений печаткою. В поданому висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи присутні всі обов’язкові реквізити : назва документу, дата, номер, документ затверджений та скріплений печаткою. Згідно Закону України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» від 19 травня 2011 року № 3392-VI (зі змінами) - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо продукції, напівфабрикатів, речовин, матеріалів та небезпечних факторів, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей є документом дозвільного характеру який підпадає під дію Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24 лютого 1994 року № 4004-XII (зі змінами). Документ поданий ТОВ «КАМІНО ЛТД» відповідає вимогам статті 1 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24 лютого 1994 року № 4004-XII (зі змінами) та у відповідності до пункту 9 Додатку до Закону України від 19 травня 2011 року № 3392-VI «Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності». Учасником ТОВ «КАМІНО ЛТД» подано тендерну пропозицію, в якій виявлено формальну (несуттєву) помилку: паспорт виробу – шафа відкрита. Зображення, технічні характеристики, комплектність, інструкція по збиранню, інформація з експлуатації, гарантійне зобов’язання – шафи відкритої, а назва – стілець для вчителя. Ця формальна помилка не впливає на зміст пропозиції. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерну пропозицію при виявленні формальних помилок незначного характеру, при цьому Замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) було ухвалено колегіально засіданням тендерного комітету. Даний предмет закупівлі (комплекти меблів) необхідний для організації освітнього простору Нової української школи. Меблі відповідають вимогам наказу Міністерства освіти і науки України № 283 від 23.03.2018 р. та ГОСТу 22046: 2004 «Мебель для учебных заведений». Відхилення пропозиції учасника шкільних меблів призведе до зриву навчального процесу, а оголошення нової процедури до різкого зростання очікуваної вартості предмету закупівлі та несвоєчасної поставки товару. З повагою, тендерний комітет.
2020-06-02 10:17:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK2-13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2020 12:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" |
1 030 638,00
UAH з ПДВ
|
1 018 314,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут державних закупівель "Редукціон" |
1 106 397,00
UAH з ПДВ
|
1 030 637,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ШИП НІНА ОЛЕКСАНДРІВНА |
1 183 920,00
UAH з ПДВ
|
1 060 666,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КАМІНО ЛТД" |
1 230 000,00
UAH з ПДВ
|
1 230 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" #37726414 |
Відхилено |
1 018 314,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2020 16:50
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут державних закупівель "Редукціон" #39174789 |
Відхилено |
1 030 637,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2020 16:57
|
|
ШИП НІНА ОЛЕКСАНДРІВНА #3200819225 |
Відхилено |
1 060 666,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2020 19:27
|
|
ТОВ "КАМІНО ЛТД" #43176609 |
Переможець |
1 230 000,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2020 10:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2020 12:25
|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2020 08:09
|
додаткова 2 до дог. 110.pdf | зміни до договору |
22 червня 2020 08:07
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2020 08:08
|
додаткова 1 до дог. 110.pdf | зміни до договору |
02 червня 2020 08:07
|
Електронний підпис | укладений |
05 травня 2020 12:32
|
договір 110.pdf | укладений |
05 травня 2020 12:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення допущеної технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |