Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі школи та майстерні Піївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Пії Ржищівської міської ради Київської області
Очікувана вартість
27 079 299,80 UAH
UA-2020-03-19-001776-b 1686ed67697242e99e94afd97f642d8e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Василівна

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Юлія Василівна
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2020 13:01
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 21 квітня 2020 11:07
Очікувана вартість: 27 079 299,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 130000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція будівлі школи та майстерні Піївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Пії Ржищівської міської ради Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08811, Україна, Київська область, с. Пії, вулиця Підгірна, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 та згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт Аванс 20 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 квітня 2020 12:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2020 12:08
Зміни.PDF
10 квітня 2020 12:08
Тд зі змінами 10.04.2020.PDF
07 квітня 2020 11:34
Зміни.PDF
31 березня 2020 16:58
перелік змін 31.03.2020.PDF
31 березня 2020 16:58
Додаток 3 до ТД.pdf
19 березня 2020 13:01
Додатки 1,2,4 до ТД Пії.pdf
10 квітня 2020 12:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2020 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 13:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2020 12:08
Зміни.PDF
10 квітня 2020 12:08
Тд зі змінами 10.04.2020.PDF
07 квітня 2020 11:34
ТД.PDF
31 березня 2020 16:58
ТД зі змінами 31.03.2020.PDF
19 березня 2020 13:01
ТД Пії.pdf
07 квітня 2020 11:34
Зміни.PDF
31 березня 2020 16:58
перелік змін 31.03.2020.PDF
31 березня 2020 16:58
Додаток 3 до ТД.pdf
19 березня 2020 13:01
Додаток 3 ПД Пії.pdf
19 березня 2020 13:01
Додатки 1,2,4 до ТД Пії.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-01-13-000008 ● 05c29e40fb0048da991a0d2ca3a9a795
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 січня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 січня 2022 08:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

12.01.2022 № 7

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 12.01.2022 № 7

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
18 UA-2020-03-19-001776-b 19.03.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-01-17 10:47:01

Запит про надання інформації

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі реконструкції будівлі школи та майстерні Піївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Пії Ржищівської міської ради Київської області (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт), (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-19-001776-b ), очікуваною вартістю 27 079 299,80 грн. та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від
11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Також, просимо надати документи, що підтверджують обґрунтування очікуваної вартості по предмету закупівлі, зокрема, експертний звіт.
Також, просимо надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-01-20 15:43:10

Відповідь

Доброго дня!
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі робіт з Реконструкції будівлі школи та майстерні Піївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Пії Ржищівської міської ради Київської області відповідають проектній документації на даний об’єкт, яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність", була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту Державного підприємства «ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» №2519/е/19 від 20 грудня 2019 року. Очікувана вартість визначається відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275.

Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» (далі — постанова № 1266) було запроваджено чергові заходи підвищення ефективності використання державних коштів, а саме: з 19.12.2020 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено, а органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
-обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
-оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Оскільки оголошення про проведення процедури закупівлі робіт з Реконструкції будівлі школи та майстерні Піївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Пії Ржищівської міської ради Київської області було оприлюднено 19.03.2020, тому замовник не розміщував на власному веб-сайті, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).

Ліцензії та всі документи дозвільного характеру подані учасником (переможцем) у складі тендерної пропозиції.

Додаток: Скан-копія експертного звіту Державного підприємства «ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» №2519/е/19 від 20 грудня 2019 року на 4 акр.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення

2022-02-11 13:11:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 04 лютого 2022
Кінцевий строк оскарження: 19 лютого 2022

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: На виконання вимог частини десятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що замовник Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації не погоджується з інформацією та встановленими порушеннями, викладеними у висновку про результати моніторингу закупівлі, розміщеного в електронній системі закупівель від 04.02.2022 по закупівлі: Реконструкція будівлі школи та майстерні Піївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Пії Ржищівської міської ради Київської області(ідентифікатор закупівлі UA-2020-03-19-001776-b) та 18.02.2022 року було подано позовну заяву про оскарження вищезазначеного висновку до Окружного адміністративного суду м. Києва.
Дата публікації: 18 лютого 2022

Документи:

18 лютого 2022 11:58
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 11:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСКАР" 27 068 857,30
UAH з ПДВ
27 068 857,30
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БУДСЕРВІС" 27 078 100,50
UAH з ПДВ
27 078 100,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2020 13:59
Електронний підпис
16 квітня 2020 13:53
Кваліф крит ст 17.rar
16 квітня 2020 13:53
Статутні документи.rar
16 квітня 2020 13:53
цін пропоз .rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСКАР"

ПП "БУДСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСКАР"
#42283711
Переможець 27 068 857,30
UAH з ПДВ
07 травня 2020 14:40
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСКАР" #42283711

№ рішення у справі

171-р

Дата рішення у справі

15.06.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2020 14:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕСКАР"
#42283711
27 068 857,30
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2023 15:58
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2021 10:38
Додаткова угода від 23.06.2021 № 5 № 161-20.PDF зміни до договору
23 червня 2021 10:37
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 16:25
Додаткова угода № 4 від 28.12.2020_161-20.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 16:24
Електронний підпис зміни до договору
16 червня 2020 11:38
Додаткова угода № 2 від 15.06.2020.PDF зміни до договору
16 червня 2020 11:36
Електронний підпис зміни до договору
09 червня 2020 17:34
Додаткова угода №1.PDF зміни до договору
09 червня 2020 17:32
Електронний підпис укладений
27 травня 2020 10:25
Договір №161-20.PDF укладений
27 травня 2020 10:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: №161-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викласти розділ ХХІІ "Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін" Договору та реквізити у Додатку №3 та Додатку №3-20
Номер договору про закупівлю: №161-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: №161-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: №161-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 травня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 19 589 657,80
UAH (в тому числі ПДВ 3 264 942,63 UAH)