Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Cocoa; chocolate and sugar confectionery
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування" |
Код ЄДРПОУ: | 36816884 |
Місцезнаходження: | 61001, Україна , Харківська область обл., Харків, пр-т Гагаріна 41-б |
Контактна особа: |
Ніконенко Людмила Борисівна 380577378328 kdh2010@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal Enterprise Integrated Plant of Infant Food of Kharkiv |
National ID: | 36816884 |
Contact point: |
Nikonenko Liudmyla Borysivna 380577378328 kdh2010@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2020 14:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 28 квітня 2020 15:22 |
Очікувана вартість: | 10 295 765,28 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 51 478,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 308872 UAH |
Publication date: | 19 березня 2020 14:32 |
Enquiries until: | 11 квітня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 17 квітня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 квітня 2020 00:00 |
Information
Estimated total value: | 10 295 765 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 51 479 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Учасником накладної на поставку товару (далі - накладна). Сторони домовились про відстрочення здійснення оплати за поставлений товар на строк у 30 календарних днів від дня поставки товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 березня 2020 12:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2020 15:22 |
Проект договору.docx | |
19 березня 2020 15:21 |
ДКТ ( подарунки ).docx |
23 березня 2020 12:46 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 березня 2020 15:22 |
Проект договору.docx
|
||||||
19 березня 2020 15:21 |
ДКТ ( подарунки ).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-13-000070 ● 0c6f6cb617a24c3b9b980935072fc6fd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2020 18:46 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.05.2020 № 91
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 13.05.2020 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 13.05.2020 № 91
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 UA-2020-03-19-001526-a 19.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі, оприлюдненого в електронній системі закупівель 19 травня 2020 року. Згідно з ч.8 ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі», протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку, замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. КП «КДХ» зауважує, що оприлюднення через електронну систему закупівель заперечень до висновку у визначений ч.8 с.8 ЗУ «Про публічні закупівлі» строк було неможливим, що обумовлено введенням на території України карантину відповідно до ПКМУ №211 та ПКМУ №392, а також вжиттям у зв’язку з цим обмежувальних заходів. Крім того, зазначаємо, що відповідно до норм ЗУ «Про відпустки», ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19) та на підставі наказів по КП «КДХ» №35 від 01.04.2020 року та №36 від 24.04.2020, на час карантину роботу підприємства було призупинено, працівники підприємства, відповідальні за проведення публічних закупівель знаходились у відпустці. Враховуючи викладене, вважається, що підприємством не порушено вимоги чинного законодавства щодо строків оприлюднення заперечень на висновок. З приводу зазначеної у висновку невідповідності тендерної пропозиції ПрАТ «ХАРКІВСЬКА БІСКВІТНА ФАБРИКА» повідомляємо наступне: 1. Щодо ненадання документів про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повідомляємо, що відповідно до вимог пункту 2 розділу III тендерної документації, документи про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію вимагалась виключно у випадку, якщо підписантом є не Голова правління. У зв’язку з тим, що надана у складі тендерної пропозиції банківська гарантія підписана Головою правління, надання у складі тендерної пропозиції, документи про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію не вимагалось. 2. Щодо відсутності електронно цифрового підпису банку гаранта на електронній банківській гарантії та ліцензії, виданій банку повідомляємо, що під час розгляду та допущення пропозиції учасника до аукціону наявність електронно цифрового підпису на електронній банківській гарантії та ліцензії була перевірена за допомогою онлайн сервісу перевірки кваліфікованого електронного підпису чи печатки для електронних документів (https://czo.gov.ua/verify). Враховуючи викладене вважається, що тендерна пропозиція Учасника-переможця в повній мірі відповідає вимогам тендерної документації та нормам ЗУ «Про публічні закупівлі», а від так у Замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції ПрАТ «ХАРКІВСЬКА БІСКВІТНА ФАБРИКА». З приводу зазначеної у висновку тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВА ГРУПА «СОЮЗ» повідомляємо наступне: 1. Відповідно до абзацу «А» підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації учасник процедури закупівлі для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим у тендерній документації, повинен надати довідку у довільній формі про кількість, кваліфікацію та досвід працівників із виробництва та/або постачання новорічних подарунків, у тому числі водіїв, (експедиторів), вантажників. Так, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВА ГРУПА «СОЮЗ» надано довідку, що містить інформацію в довільній формі (згідно вимог тендерної документації) про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Крім того, в довідці зазначена кількість працюючих робітників на підприємстві, їх кваліфікацію (освіту) та досвід. Таким чином тендерна пропозиція учасника у відповідній частині в повній мірі відповідала тендерній документації. 2. Щодо ненадання у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВА ГРУПА «СОЮЗ» копій особистих медичних книжок персоналу, який буде зайнятий у постачанні товару, а саме: вантажників та експедиторів, повідомляємо, що учасником самостійно визначено працівників, які було вирішено задіяти у постачанні товару. Вимоги тендерної документації щодо обов’язкового залучення до виконання договору вантажників та експедиторів не встановлено. Від так, враховуючи надання учасником копій медичних книжок на визначених для постачання товару працівників, виключає невідповідність пропозиції учасника вимогам тендерної документації. Отже, у Замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВА ГРУПА «СОЮЗ».
2020-06-19 11:00:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування" |
Код ЄДРПОУ: | 36816884 |
Місцезнаходження: | 61001, Україна, Харківська область обл., Харків, пр-т Гагаріна 41-б |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПрАТ "ХАРКІВСЬКА БІСКВІТНА ФАБРИКА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВА ГРУПА "СОЮЗ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 квітня 2020 15:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ "ХАРКІВСЬКА БІСКВІТНА ФАБРИКА" |
9 411 120,00
UAH з ПДВ
|
9 411 120,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВА ГРУПА "СОЮЗ" |
9 724 824,00
UAH з ПДВ
|
9 724 824,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "ХАРКІВСЬКА БІСКВІТНА ФАБРИКА" #00377265 |
Переможець |
9 411 120,00
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2020 17:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2020 16:12
|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2020 14:48
|
Електронний підпис | укладений |
12 травня 2020 14:46
|
дог подарунки.pdf | укладений |
12 травня 2020 14:36
|