Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Cocoa; chocolate and sugar confectionery
Очікувана вартість
10 295 765,28 UAH
UA-2020-03-19-001526-a 97fdafb2f65a496f842aec98c4489eb7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніконенко Людмила Борисівна

380577378328 kdh2010@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування"
Код ЄДРПОУ: 36816884
Місцезнаходження: 61001, Україна , Харківська область обл., Харків, пр-т Гагаріна 41-б
Контактна особа: Ніконенко Людмила Борисівна
380577378328
kdh2010@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal Enterprise Integrated Plant of Infant Food of Kharkiv
National ID: 36816884
Contact point: Nikonenko Liudmyla Borysivna
380577378328
kdh2010@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 березня 2020 14:32
Звернення за роз’ясненнями: до 11 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 28 квітня 2020 15:22
Очікувана вартість: 10 295 765,28 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 51 478,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 308872 UAH
Publication date: 19 березня 2020 14:32
Enquiries until: 11 квітня 2020 00:00
Complaints submission until: до 17 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 квітня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 10 295 765 UAH including VAT
Minimal lowering step: 51 479 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
104568 штуки
Дитячі новорічні подарунки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, Харків, Заклади загальної середньої освіти та заклади дошкільної освіти м. Харкова
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби

New Year presents for children
CPV: 15840000-8
Період постачання: з 14 грудня 2020 по 18 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Учасником накладної на поставку товару (далі - накладна). Сторони домовились про відстрочення здійснення оплати за поставлений товар на строк у 30 календарних днів від дня поставки товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 березня 2020 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 15:22
Проект договору.docx
19 березня 2020 15:21
ДКТ ( подарунки ).docx
23 березня 2020 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 15:22
Проект договору.docx
19 березня 2020 15:21
ДКТ ( подарунки ).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо поставки
Дата подання: 20 березня 2020 15:23
Дата відповіді: 23 березня 2020 12:43
Добрий день. Який графік поставок? Якими партіями?Скільки разів на місяць?
Відповідь: Добрий день. Відповідно до п.4.4. р.1 Тендерної документації , а також р.5 проекту Договору про закупівлю товарів за державні кошти, предмет закупівлі постачається замовнику на підставі та у відповідності до заявок останнього з 14 по 18 грудня 2020 року. При цьому необхідним є звернути Вашу увагу на тому, що весь обсяг замовлення повинен бути поставлений у період з 14 по 18 грудня 2020 року. Графік поставок та кількість партій будуть визначатись замовником в залежності від необхідності.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-13-000070 ● 0c6f6cb617a24c3b9b980935072fc6fd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2020 18:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.05.2020 № 91
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенко П. від 13.05.2020 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 13.05.2020 № 91

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу

1 UA-2020-03-19-001526-a 19.03.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі, оприлюдненого в електронній системі закупівель 19 травня 2020 року. Згідно з ч.8 ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі», протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку, замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. КП «КДХ» зауважує, що оприлюднення через електронну систему закупівель заперечень до висновку у визначений ч.8 с.8 ЗУ «Про публічні закупівлі» строк було неможливим, що обумовлено введенням на території України карантину відповідно до ПКМУ №211 та ПКМУ №392, а також вжиттям у зв’язку з цим обмежувальних заходів. Крім того, зазначаємо, що відповідно до норм ЗУ «Про відпустки», ЗУ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникнення і поширення коронавірусної хвороби (COVID-19) та на підставі наказів по КП «КДХ» №35 від 01.04.2020 року та №36 від 24.04.2020, на час карантину роботу підприємства було призупинено, працівники підприємства, відповідальні за проведення публічних закупівель знаходились у відпустці. Враховуючи викладене, вважається, що підприємством не порушено вимоги чинного законодавства щодо строків оприлюднення заперечень на висновок. З приводу зазначеної у висновку невідповідності тендерної пропозиції ПрАТ «ХАРКІВСЬКА БІСКВІТНА ФАБРИКА» повідомляємо наступне: 1. Щодо ненадання документів про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повідомляємо, що відповідно до вимог пункту 2 розділу III тендерної документації, документи про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію вимагалась виключно у випадку, якщо підписантом є не Голова правління. У зв’язку з тим, що надана у складі тендерної пропозиції банківська гарантія підписана Головою правління, надання у складі тендерної пропозиції, документи про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію не вимагалось. 2. Щодо відсутності електронно цифрового підпису банку гаранта на електронній банківській гарантії та ліцензії, виданій банку повідомляємо, що під час розгляду та допущення пропозиції учасника до аукціону наявність електронно цифрового підпису на електронній банківській гарантії та ліцензії була перевірена за допомогою онлайн сервісу перевірки кваліфікованого електронного підпису чи печатки для електронних документів (https://czo.gov.ua/verify). Враховуючи викладене вважається, що тендерна пропозиція Учасника-переможця в повній мірі відповідає вимогам тендерної документації та нормам ЗУ «Про публічні закупівлі», а від так у Замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції ПрАТ «ХАРКІВСЬКА БІСКВІТНА ФАБРИКА». З приводу зазначеної у висновку тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВА ГРУПА «СОЮЗ» повідомляємо наступне: 1. Відповідно до абзацу «А» підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації учасник процедури закупівлі для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим у тендерній документації, повинен надати довідку у довільній формі про кількість, кваліфікацію та досвід працівників із виробництва та/або постачання новорічних подарунків, у тому числі водіїв, (експедиторів), вантажників. Так, у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВА ГРУПА «СОЮЗ» надано довідку, що містить інформацію в довільній формі (згідно вимог тендерної документації) про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Крім того, в довідці зазначена кількість працюючих робітників на підприємстві, їх кваліфікацію (освіту) та досвід. Таким чином тендерна пропозиція учасника у відповідній частині в повній мірі відповідала тендерній документації. 2. Щодо ненадання у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВА ГРУПА «СОЮЗ» копій особистих медичних книжок персоналу, який буде зайнятий у постачанні товару, а саме: вантажників та експедиторів, повідомляємо, що учасником самостійно визначено працівників, які було вирішено задіяти у постачанні товару. Вимоги тендерної документації щодо обов’язкового залучення до виконання договору вантажників та експедиторів не встановлено. Від так, враховуючи надання учасником копій медичних книжок на визначених для постачання товару працівників, виключає невідповідність пропозиції учасника вимогам тендерної документації. Отже, у Замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВА ГРУПА «СОЮЗ».

2020-06-19 11:00:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 квітня 2020
UA-2020-03-19-001526-a97fdafb2f65a496f842aec98c4489eb7
Найменування: Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування"
Код ЄДРПОУ: 36816884
Місцезнаходження: 61001, Україна, Харківська область обл., Харків, пр-т Гагаріна 41-б
Учасник Документи Рішення
ПрАТ "ХАРКІВСЬКА БІСКВІТНА ФАБРИКА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВА ГРУПА "СОЮЗ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

07 травня 2020 14:51
Електронний підпис
30 квітня 2020 14:20
Електронний підпис
30 квітня 2020 14:19
Тендерна пропозиція.pdf
30 квітня 2020 14:19
Лист-перелік.pdf
30 квітня 2020 14:19
16568.pdf
17 квітня 2020 13:52
Електронний підпис
17 квітня 2020 13:52
Електронний підпис
17 квітня 2020 13:40
Калькуляція.pdf
17 квітня 2020 13:40
фото.rar
17 квітня 2020 13:40
Проект договору.pdf
17 квітня 2020 13:40
Інші документи.rar
17 квітня 2020 13:40
Інформація по ст.17.pdf

Документи

21 квітня 2020 00:01
Звіт з ЄДР (припинено)

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "ХАРКІВСЬКА БІСКВІТНА ФАБРИКА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВА ГРУПА "СОЮЗ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 квітня 2020 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "ХАРКІВСЬКА БІСКВІТНА ФАБРИКА" 9 411 120,00
UAH з ПДВ
9 411 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВА ГРУПА "СОЮЗ" 9 724 824,00
UAH з ПДВ
9 724 824,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 травня 2020 14:51
Електронний підпис
30 квітня 2020 14:20
Електронний підпис
30 квітня 2020 14:19
Тендерна пропозиція.pdf
30 квітня 2020 14:19
Лист-перелік.pdf
30 квітня 2020 14:19
16568.pdf
17 квітня 2020 13:52
Електронний підпис
17 квітня 2020 13:52
Електронний підпис
17 квітня 2020 13:40
Калькуляція.pdf
17 квітня 2020 13:40
фото.rar
17 квітня 2020 13:40
Проект договору.pdf
17 квітня 2020 13:40
Інші документи.rar
17 квітня 2020 13:40
Інформація по ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "ХАРКІВСЬКА БІСКВІТНА ФАБРИКА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОРГОВА ГРУПА "СОЮЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "ХАРКІВСЬКА БІСКВІТНА ФАБРИКА"
#00377265
Переможець 9 411 120,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2020 17:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 квітня 2020 17:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "ХАРКІВСЬКА БІСКВІТНА ФАБРИКА"
#00377265
9 411 120,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 16:12
Електронний підпис укладений
12 травня 2020 14:48
Електронний підпис укладений
12 травня 2020 14:46
дог подарунки.pdf укладений
12 травня 2020 14:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 411 120,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 568 520,00 UAH)