Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Очікувана вартість
249 600,00 UAH
UA-2020-03-19-001421-b 4b6d94c3795a4aeb8a3a9ac78a8fc672
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Андреевна

+380679087780
+380565491678
kraivo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сектор освіти, молоді та спорту Криничанської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02142448
Місцезнаходження: 52300, Україна , Дніпропетровська обл., смт Кринички, вул. Шкільна, 11
Контактна особа: Валентина Андреевна
+380679087780,+380565491678
kraivo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
Враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції з технічних причин щодо постачання Пари та гарячої води (постачання пари та гарячої води), може бути виконано виключно учасником – Товариством з обмеженою відповідальністю «Торговий дім» Хлібний край», що займає монопольне (домінуюче) становище на ринку послуг з транспортування теплової енергії магістральними та місцевими (розподільчими) тепловими мережами на території с. Кудашівка Криничанського району.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2020 12:29
Оскарження наміру укласти договір: 30 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
130 гігакалорія
ДК 021:2015 09320000-8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52300, Україна, Дніпропетровська область, За місцезнаходженням навчального закладу, вул. Шкільна, 11, смт. Кринички, Днепропетровская область, Украина, 52300
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата згідно наданих накладних, за фактично поставлене тепло. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

19 березня 2020 12:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-18-000003 ● bb99960791f6418fb269a4e872ad461f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 травня 2020 14:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

15.05.2020 № 87

Дніпро



Про початок здійснення
моніторингу закупівель




Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



В.о.начальника Валентин ДОВГИЙ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.05.2020 № 87

Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12

UA-2020-03-19-001421-b
19.03.2020 Сектор освіти молоді та спорту Криничанської районної державної адміністрації
(код ЄДРПОУ:02142448) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-19 15:24:51

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015: 09320000 - 8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-19-001421-b) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень.
Відповідно до інформації, яка міститься в електронній системі закупівель, процедура закупівлі розпочата відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, у редакції, що діяла до 19.04.2020 (далі Закон). Згідно з частиною 5 Прикінцевих та перехідних положень Закону у новій редакції, процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію змін до цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. З огляду на зазначене просимо надати пояснення з наступних питань:
1. Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі ID: UA-2020-03-19-001421-b зазначено умову застосування переговорної процедури закупівлі ДК 021:2015: 09320000 - 8 Пара, гаряча вода та пов’язана продукція відповідно до ст.35, п.2 Відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Чому в порушення частини третьої статті 35 Закону та пункту другого наказу МЕРТУ від 22.03.2016 №490 у Повідомленні про намір укласти договір необґрунтовано застосування переговорної процедури (п.14) не підтверджено відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин ) на відповідному ринку на дату проведення закупівлі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-21 15:55:15

Надання пояснень

Сектором освіти молоді та спорту Криничанської РДА проведено переговорну процедура на постачання теплової енергії за п.2 ст.35 ЗУ "Про публічні закупівлі" згідно наданної учасником довідки № 79 від 10.03.2020 р. про те, що на території Кудашівської сільської ради є один постачальник теплової енергії ТОВ "Торговий дім "Хлібний край", який забезпечує петлом Кудашівську СЗШ, Кудашівський ЗДО (ясла-садок) "Сонечко", адміністративну будівлю сільської ради та ТОВ "Правда". Оскільки на території с. Кудашівка є обладнання для постачання теплової енергії тільки одного єдиного постачальника та з метою щоб уникнути виникнення ситуації, коли навчальний заклад може залишиться опалення, що поставить під загрозу здоров’я дітей та працівників навчального закладу та призведе до порушень безпечних умов під час навчання й спричинить виникнення надзвичайної ситуації об’єктового рівня, обрано та проведено переговорну процедуру закупівлі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунено, договір розірвано з постачальником.

2020-06-05 17:25:36


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

Порушення усунуті шляхом розірвання договору про постачання пари та гарячої води від 08.04.2020 № 104/20 на підставі додаткової угоди від 05.06.2020 №2 . Звіт про виконання договору про закупівлю від 05.06.2020.

2020-07-10 10:32:00

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ХЛІБНИЙ КРАЙ"
#39746176
Переможець 249 600,00
UAH з ПДВ
19 березня 2020 12:29

Документи

19 березня 2020 12:29
Електронний підпис
19 березня 2020 12:25
Повідомлення тепло.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 березня 2020 12:29

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ХЛІБНИЙ КРАЙ"
#39746176
249 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 березня 2020 12:29
Електронний підпис
19 березня 2020 12:25
Повідомлення тепло.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 червня 2020 10:10
Додаткова угода 2.pdf укладений
05 червня 2020 10:07
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2020 10:01
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
05 червня 2020 09:44
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2020 09:13
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
05 червня 2020 09:12
Електронний підпис укладений
09 квітня 2020 11:36
Електронний підпис укладений
09 квітня 2020 11:35
Договір 104.20.pdf укладений
09 квітня 2020 11:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 104/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 104/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 107 520,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 920,00 UAH)
Причини розірвання договору: за угодою сторін