Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ( ямковий ) ремонт дорожнього покриття
Очікувана вартість
2 528 658,00 UAH
UA-2020-03-19-001320-a c269adf15e8248219401b91a9df04a98
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хмелик Яніна Іванівна

385448542868 zhkg@romny-vk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Роменської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03352981
Місцезнаходження: 42000, Україна , Сумська обл., Ромни, вул. Аптекарська, 19
Контактна особа: Хмелик Яніна Іванівна
385448542868
zhkg@romny-vk.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2020 13:54
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2020 12:00
Початок аукціону: 07 квітня 2020 15:38
Очікувана вартість: 2 528 658,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 643,29 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ( ямковий ) ремонт дорожнього покриття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська область, Ромни, автомобільні дороги по вулицях міста Ромни, Сумської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Аванс 10 Робочі 30
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 березня 2020 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2020 16:38
Т, Д, ямковий.docx
26 березня 2020 16:36
протокол 52.pdf
19 березня 2020 13:57
Оголошення ямков.рем..pdf
19 березня 2020 13:56
техн.хар-ки ямков.рем..pdf
26 березня 2020 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2020 16:38
Т, Д, ямковий.docx
19 березня 2020 13:55
Тендерна документація.docx
26 березня 2020 16:36
протокол 52.pdf
19 березня 2020 13:56
прот.40.pdf
19 березня 2020 13:57
Оголошення ямков.рем..pdf
19 березня 2020 13:56
техн.хар-ки ямков.рем..pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Календарний графік
Дата подання: 20 березня 2020 11:31
Дата відповіді: 23 березня 2020 14:44
Надайте роз'яснення щодо подання Учасником календарного графіку (сторінка 11 Тендерної документаці). Як саме має бути складений графік "з урахуванням обсягів запланованих робіт", якщо на сторінці 26 Тендерної документації у Додатку 4 написано. що "Послідовність вулиць, на яких буде виконуватися поточний (ямковий) ремонт дорожнього покриття, визначає Замовник". і в цьому ж 4 Додатку на сторінці 27 Тендерної документації зазначено, що "СТРОК ВИКОНАННЯ РОБІТ: Протягом 7 (семи) місяців з дати укладання договору". Виходячи з вищезазначеного, календарний графік робіт визначає Замовник. Учасник може з ним тільки погодитися. Надайте , будь ласка, розяснення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник повинен надати графік з урахуванням ОБСЯГІВ запланованих робіт, згідно технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, а Замовник буде визначати, на якій саме, вулиці будуть проводитися ремонтні роботи, згідно з обсягами запланованими Учасником.
Додатково повідомляємо, що бюджетом міста на 2020 рік кошти на Поточний (ямковий) ремонт дорожнього покриття передбачений помісячно: квітень - 600 000,00; травень - 598248,00; червень - 530 410,00; липень - 400 000,00; серпень - 400 000,00;

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-19-001320-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ГАДЯЧШЛЯХБУД", Код ЄДРПОУ:40294145
На порушення процедури закупівлі
Однією з умов Тендерної документаці, Замовником встановленно надання Учасником копію сертифікату на систему управління якістю на виробництво асфальтобетонної продукції. Вважаємо цю умову дискримінаційною (такою, що обмежує потенційне коло учасників у процедурі закупівлі) та такою, що суперечить чинному законодавству у сфері публічних закупівель.
Національні стандарти систем управління якістю (ISO 9001) затверджено наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 22.06.2009 р. ДСТУ ISO 14001:2015 прийнято як національний стандарт України, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01 липня 2016 року, на підставі наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 р. № 2013. Разом із тим, відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положеннями ДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 9001, а також положеннями нормативних актів, якими їм надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаних вище стандартів, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність. Більше того, за даними офіційного веб-порталу Міжнародної організації по стандартизації (https://www.iso.org) сертифікація на відповідність стандарту ISO 9001 також не є обов’язковою. Таким чином Замовник вимагає від учасників надання у складі тендерних пропозицій відповідності системи управління якістю обов’язковість яких не передбачена положеннями чинного законодавства та наявність яких жодним чином не впливає на технічні і якісні характеристика предмета закупівлі, чим обмежує можливості потенційних учасників у закупівлі послуг.
Вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу шляхом внесення змін до Тендерної документації. В іншому випадку, маємо намір Звернутися до Антимонопольного комітету України!
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 20 березня 2020 13:38
Причина: помилка
Номер вимоги: UA-2020-03-19-001320-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛОХВИЦЬКИЙ ШЛЯХ" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ОБЛШЛЯХРЕМБУД", Код ЄДРПОУ:36492271
Дата подання: 20 березня 2020 13:38
на порушення процедури закупівлі
Однією з умов Тендерної документаці, Замовником встановленно надання Учасником копію сертифікату на систему управління якістю на виробництво асфальтобетонної продукції. Вважаємо цю умову дискримінаційною (такою, що обмежує потенційне коло учасників у процедурі закупівлі) та такою, що суперечить чинному законодавству у сфері публічних закупівель.
Національні стандарти систем управління якістю (ISO 9001) затверджено наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 22.06.2009 р. ДСТУ ISO 14001:2015 прийнято як національний стандарт України, гармонізований з міжнародним нормативним документом, з наданням чинності з 01 липня 2016 року, на підставі наказу Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 21.12.2015 р. № 2013. Разом із тим, відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 23 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов'язковість застосування яких установлена нормативно-правовими актами, не пізніше ніж через 30 календарних днів з дня офіційного опублікування таких актів з безоплатним доступом до зазначених національних стандартів та кодексів усталеної практики. З огляду на вказане вище слід враховувати, що положеннями ДСТУ ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 9001, а також положеннями нормативних актів, якими їм надано чинність, не передбачена обов’язковість застосування вказаних вище стандартів, а також не вимагається обов’язкова сертифікація суб’єктів на їх відповідність. Більше того, за даними офіційного веб-порталу Міжнародної організації по стандартизації (https://www.iso.org) сертифікація на відповідність стандарту ISO 9001 також не є обов’язковою. Таким чином Замовник вимагає від учасників надання у складі тендерних пропозицій відповідності системи управління якістю обов’язковість яких не передбачена положеннями чинного законодавства та наявність яких жодним чином не впливає на технічні і якісні характеристика предмета закупівлі, чим обмежує можливості потенційних учасників у закупівлі послуг.
Вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу шляхом внесення змін до Тендерної документації. В іншому випадку, маємо намір Звернутися до Антимонопольного комітету України!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 березня 2020 15:03
Зміни в тендерну документацію будуть внесені найближчим часом.
Зміни в тендерну документацію будуть внесені найближчим часом.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-24-000002 ● 8708de2c7f2647058097a1413e703d5e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 червня 2020 08:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

22.06.2020 № 23

Суми

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

В. о. начальника управління Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 22.06.2020 №23
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-03-19-001320-a 19.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Станом на 30.06.2020 року Уравління житлово-комунального господарства Роменської міської ради усунути порушення по закупівлі "Поточний (ямковий) ремонт дорожнього покриття" (Код класифікатор ДК 021:2015 - 45230000-8"Будівнийтво трубопроводів, ліній зв'язку тк електропередач, шосе, доріг, аеродроміві залізничних доріг; вирівнювання поверхонь" не має можливості оскільки договір № 75 від 29.04.2020 року виконано в повному обсязі. Номера платіжних доручень: 165 від 14.05.2020 року та 230 від 23.06.2020 року.

2020-07-09 16:22:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 квітня 2020 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНЕЙТС" 2 187 683,00
UAH з ПДВ
2 053 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сімонян А.А. 2 273 990,89
UAH з ПДВ
2 054 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Агротемп" 2 498 852,40
UAH з ПДВ
2 080 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДСВІТ-УКРАЇНА" 2 249 558,00
UAH з ПДВ
2 099 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 квітня 2020 08:46
Електронний підпис
06 квітня 2020 08:42
Тендерна пропозиція.PDF
06 квітня 2020 08:42
ст.17 та ін.гар.листи.PDF
06 квітня 2020 08:42
Посвідка1.PDF
06 квітня 2020 08:42
Дог.ціна _1.PDF
06 квітня 2020 08:42
Установчі ямочний _10001.PDF
06 квітня 2020 08:42
Аналогічні договора _1.PDF

Публічні документи

06 квітня 2020 11:20
Статут ПП Агротемп.pdf
06 квітня 2020 11:20
Витяг ПДВ.pdf
06 квітня 2020 11:20
Ст 17.pdf
06 квітня 2020 11:20
Довідка МТБ.pdf
06 квітня 2020 11:20
Довідки Ощадбанк.pdf
06 квітня 2020 11:20
Наказ.pdf
06 квітня 2020 11:20
Документ3.pdf
06 квітня 2020 11:20
Документ1.pdf
06 квітня 2020 11:19
Проект договору.pdf
06 квітня 2020 11:19
розрахунки.pdf
06 квітня 2020 11:19
Загальні відомості.pdf
06 квітня 2020 11:19
документ.pdf
06 квітня 2020 11:19
Документ2.pdf
06 квітня 2020 11:19
ВІДГУК.pdf
06 квітня 2020 11:19
Довідки.pdf
06 квітня 2020 11:19
Довідка 1.pdf
06 квітня 2020 11:19
Свідоцтво ПДВ.pdf
06 квітня 2020 11:19
Цінова пропозиція.pdf
06 квітня 2020 11:19
відгук1.pdf
06 квітня 2020 11:19
Технічні якості.pdf
06 квітня 2020 11:19
Витяг.pdf

Публічні документи

03 квітня 2020 12:03
Електронний підпис
03 квітня 2020 12:03
трудомісткість та зп.pdf
03 квітня 2020 12:03
Тех завдання.pdf
03 квітня 2020 12:03
Тендерна пропозиція.pdf
03 квітня 2020 12:03
Розподід трудовитрат.pdf
03 квітня 2020 12:03
Пояснювальна записка.pdf
03 квітня 2020 12:03
Локальний кошторис.pdf
03 квітня 2020 12:03
Лист-згода з проектом.pdf
03 квітня 2020 12:02
Лист про ліцензію.pdf
03 квітня 2020 12:02
Загальновиробничі.pdf
03 квітня 2020 12:02
Доп угода на техніку.pdf
03 квітня 2020 12:02
Додаток до ліцензії.pdf
03 квітня 2020 12:02
Договірна ціна.pdf
03 квітня 2020 12:02
Договір _32 19.pdf
03 квітня 2020 12:02
Договір 11 06 облавтодор.pdf
03 квітня 2020 12:02
Довідка ст 17 п2.pdf
03 квітня 2020 12:02
Довідка ст 17 п 6.pdf
03 квітня 2020 12:02
Довідка ст 17 п 4.pdf
03 квітня 2020 12:02
Довідка ст 17 п 3.pdf
03 квітня 2020 12:02
Довідка робітники.pdf
03 квітня 2020 12:02
Довідка МТБ.pdf
03 квітня 2020 12:02
Відомості учасника.pdf
03 квітня 2020 12:02
Відомість ресурсів.pdf
03 квітня 2020 12:02
Відгук Путивль.pdf
03 квітня 2020 12:02
Відгук Буринська МР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНЕЙТС"

ФОП Сімонян А.А.

АГРОТЕМП ПП

ТОВ "БУДСВІТ-УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНЕЙТС"
#42799488
Переможець 2 053 950,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 15:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2020 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНЕЙТС"
#42799488
2 053 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2021 09:10
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 15:38
Кошторис до договору.pdf укладений
29 квітня 2020 15:37
Договір ремнт дороги.pdf укладений
29 квітня 2020 15:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 053 950,00
UAH (в тому числі ПДВ 342 325,00 UAH)