Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району" м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 04590234 |
Місцезнаходження: | 02217, Україна , Київська обл., Київ, вул. М. Закревського, 29 |
Контактна особа: |
Галушка Михайло Васильович +380445152569 sheudecn@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2020 20:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2020 20:00 |
Очікувана вартість: | 2 935 870,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів
Тендерна документація
26 березня 2020 18:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2020 18:13 |
внесені зміни - 26.03.2020 .docx | |
26 березня 2020 18:13 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами від 26.03.2020р .doc | |
20 березня 2020 19:26 |
внесені зміни - 20.03.2020.docx | |
19 березня 2020 20:29 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ .doc |
26 березня 2020 18:17 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 березня 2020 18:13 |
внесені зміни - 26.03.2020 .docx
|
||||||
26 березня 2020 18:13 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами від 26.03.2020р .doc
|
||||||
20 березня 2020 19:26 |
внесені зміни - 20.03.2020.docx
|
||||||
19 березня 2020 20:29 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ .doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-20-000008 ● 65608d1d5d894c00b979c518c8086bc4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 березня 2020 12:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.03.2020 № 44
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2020 № 44
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2020-03-19-001313-с 19.03.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків
Надання інформації про усунення порушення замовником
ДОДАТКОВІ ПОЯСНЕННЯ 1. _____ На виконання рішення ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ КП ШЕУ Деснянського району надає додатково пояснення: за закупівлею - послуги транспортних засобів та будівельних машин з перебазуванням (UA-2020-03-19-001313-c), було розпочато моніторинг на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків (RISK1-3_1). Враховуючи інформацію, яка відобразилась в електронних закупівлях "prozorro" замовником було усунуто порушення в частині не накладення електронного підппису та опубліковано тендерну документацію зі змінами в порядку визначеченому законодавством України, що регулює правовідносини в даній сфері. Згідно даних відображених в системі електронних закупівель оновлену тендерну документацію опубліковано: 20 березня 2020 19:26 ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами від 20.03.2020р .doc Перевірка підпису Підпис вірний Підписувач: Підгородецький Валентин Володимирович ЦСК: Акредитований центр сертифікації ключів ІДД ДФС Мітка часу: 20.03.2020 19:28:39 Таким чином, враховуючи вищенаведене, порушення в частині не накладення електронного цифрового підпису порушення було виправлено протокольним рішенням № 22/2 від 20.03.2020 року та продовжено подання тендерних пропозицій до 04.04.2020 року, що відповідає вимогам частині 3 статті 21 ЗУ «Про публічні закупівлі». 2._____ Що стосується, висновку про результати моніторингу та внесення змін до тендерної документації в частині посилання на нормативно-правові акти, які втратили чинність (Указ Президента України №549/2015 від 16.09.2015 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», протокольним рішенням тендерного комітету № 26/20 від 26.03.2020 року внесено відповідні зміни до документації та наведено посилання на діючі (чинні норми) нормативно-правових актів. Враховуючи вищевикладене, КП ШЕУ Деснянського району м.Києва враховано зауваження та внесені всі необхідні зміни до умов тендерної документації, що не суперечать ЗУ «Про публічні закупівлі».
2020-03-26 18:22:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (абзац другий пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (абзац другий пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
-
2020-04-01 17:45:52
Ризики, що спрацювали
RISK1-3_1
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Послуги дорожніх котків |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 514 370,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 7 571,85 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ" |
1 215 869,90
UAH з ПДВ
|
1 190 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС-ВР" |
1 404 360,00
UAH з ПДВ
|
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ |
1 455 994,20
UAH з ПДВ
|
1 258 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ" #03359121 |
Відхилено |
1 190 000,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2020 12:45
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС-ВР" #41086739 |
Переможець |
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2020 12:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2021 09:50
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2020 16:29
|
Додаткова угода 2 до 55-04.20В від 28.04.2020.PDF | зміни до договору |
08 грудня 2020 16:20
|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2020 15:53
|
ДУ 1 до договору 55-04-20 В.pdf | зміни до договору |
27 травня 2020 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2020 14:30
|
Договір 55-04/20В | укладений |
28 квітня 2020 14:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна джер фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 55-04/20 В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коригування розподілу коштів |
Номер договору про закупівлю: | 55-04/20 В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |