Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги транспортних засобів та будівельних машин з перебазуванням
Очікувана вартість
2 935 870,00 UAH
UA-2020-03-19-001313-c fad88d66e3f64fa69f96eb3ffb0945af
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галушка Михайло Васильович

+380445152569 sheudecn@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району" м. Києва
Код ЄДРПОУ: 04590234
Місцезнаходження: 02217, Україна , Київська обл., Київ, вул. М. Закревського, 29
Контактна особа: Галушка Михайло Васильович
+380445152569
sheudecn@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2020 20:28
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2020 20:00
Очікувана вартість: 2 935 870,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60180000-3: Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів


Тендерна документація

26 березня 2020 18:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 березня 2020 18:13
внесені зміни - 26.03.2020 .docx
26 березня 2020 18:13
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами від 26.03.2020р .doc
20 березня 2020 19:26
внесені зміни - 20.03.2020.docx
19 березня 2020 20:29
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ .doc
26 березня 2020 18:17
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 березня 2020 19:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 березня 2020 12:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 березня 2020 18:13
внесені зміни - 26.03.2020 .docx
26 березня 2020 18:13
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами від 26.03.2020р .doc
20 березня 2020 19:26
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами від 20.03.2020р .doc
20 березня 2020 19:26
внесені зміни - 20.03.2020.docx
19 березня 2020 20:29
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ .doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-20-000008 ● 65608d1d5d894c00b979c518c8086bc4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 березня 2020 12:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

19.03.2020 № 44
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 19.03.2020 № 44

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2020-03-19-001313-с 19.03.2020
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ДОДАТКОВІ ПОЯСНЕННЯ 1. _____ На виконання рішення ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ КП ШЕУ Деснянського району надає додатково пояснення: за закупівлею - послуги транспортних засобів та будівельних машин з перебазуванням (UA-2020-03-19-001313-c), було розпочато моніторинг на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків (RISK1-3_1). Враховуючи інформацію, яка відобразилась в електронних закупівлях "prozorro" замовником було усунуто порушення в частині не накладення електронного підппису та опубліковано тендерну документацію зі змінами в порядку визначеченому законодавством України, що регулює правовідносини в даній сфері. Згідно даних відображених в системі електронних закупівель оновлену тендерну документацію опубліковано: 20 березня 2020 19:26 ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ зі змінами від 20.03.2020р .doc Перевірка підпису Підпис вірний Підписувач: Підгородецький Валентин Володимирович ЦСК: Акредитований центр сертифікації ключів ІДД ДФС Мітка часу: 20.03.2020 19:28:39 Таким чином, враховуючи вищенаведене, порушення в частині не накладення електронного цифрового підпису порушення було виправлено протокольним рішенням № 22/2 від 20.03.2020 року та продовжено подання тендерних пропозицій до 04.04.2020 року, що відповідає вимогам частині 3 статті 21 ЗУ «Про публічні закупівлі». 2._____ Що стосується, висновку про результати моніторингу та внесення змін до тендерної документації в частині посилання на нормативно-правові акти, які втратили чинність (Указ Президента України №549/2015 від 16.09.2015 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», протокольним рішенням тендерного комітету № 26/20 від 26.03.2020 року внесено відповідні зміни до документації та наведено посилання на діючі (чинні норми) нормативно-правових актів. Враховуючи вищевикладене, КП ШЕУ Деснянського району м.Києва враховано зауваження та внесені всі необхідні зміни до умов тендерної документації, що не суперечать ЗУ «Про публічні закупівлі».

2020-03-26 18:22:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (абзац другий пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (абзац другий пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2020-04-01 17:45:52

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги дорожніх котків
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 514 370,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 7 571,85 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 06 квітня 2020 15:40
Закінчення: 06 квітня 2020 16:07
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

640 год
Послуги дорожнього котка гладковальцевого.
ДК 021:2015: 60180000-3 — Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м.Київ, Вулично-шляхова мережа Деснянського району м. Києва
Дата доставки: 31 грудня 2020
350 год
Послуги дорожнього котка пневматичного для укладання асфальтобетонних шарів
ДК 021:2015: 60180000-3 — Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, м. Київ, м.Київ, Вулично-шляхова мережа Деснянського району м. Києва
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 квітня 2020 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ" 1 215 869,90
UAH з ПДВ
1 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС-ВР" 1 404 360,00
UAH з ПДВ
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ 1 455 994,20
UAH з ПДВ
1 258 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 квітня 2020 17:13
Електронний підпис
06 квітня 2020 17:13
Пропозиція остаточна.pdf
03 квітня 2020 13:49
Електронний підпис
02 квітня 2020 17:30
Електронний підпис
02 квітня 2020 17:28
Працівники.pdf
02 квітня 2020 17:21
Аналогічний договір.pdf
02 квітня 2020 17:21
мат.тех.база.pdf
02 квітня 2020 17:21
статут зі змінами.pdf
02 квітня 2020 17:21
Проект договору.pdf
02 квітня 2020 17:21
ст.17.pdf
02 квітня 2020 17:21
Довіреність+паспорт.pdf
02 квітня 2020 17:21
Розпорядження.pdf
02 квітня 2020 17:21
Пропозиція лот 1.pdf
02 квітня 2020 17:21
С-до платника ПДВ.pdf
02 квітня 2020 17:21
Персональні дані.pdf
02 квітня 2020 17:21
Довідка санкції.pdf
02 квітня 2020 17:21
Довідка довкілля.pdf
02 квітня 2020 17:21
Ліцензування.pdf

Публічні документи

17 квітня 2020 16:09
Податкова 17.04.2020.pdf
17 квітня 2020 16:09
20 МВД 06.04.2020.pdf
10 квітня 2020 17:57
Електронний підпис
10 квітня 2020 17:56
Податкова 03.04.2020.pdf
10 квітня 2020 17:56
МВД 06.04.2020.pdf
10 квітня 2020 17:56
Оновлена пропозиція.pdf
10 квітня 2020 17:56
Довідка ліквідація.pdf
03 квітня 2020 15:19
Електронний підпис
03 квітня 2020 14:47
Електронний підпис
03 квітня 2020 14:46
Лот 1.zip

Публічні документи

15 квітня 2020 09:13
Електронний підпис
06 квітня 2020 16:54
Електронний підпис
06 квітня 2020 16:54
Остаточна цінова.pdf
06 квітня 2020 16:53
Електронний підпис
03 квітня 2020 12:46
Електронний підпис
03 квітня 2020 12:44
Экскаваторщик - Гнатів.pdf
03 квітня 2020 12:43
Тендерна пропозиція.pdf
03 квітня 2020 12:43
Статут 2019.pdf
03 квітня 2020 12:43
Свідоцтво ПДВ_копія.pdf
03 квітня 2020 12:43
Договір ТРИТРЕЙД.pdf
03 квітня 2020 12:43
Водитель - Верзун.pdf
03 квітня 2020 12:43
Андрющенко водій.pdf
03 квітня 2020 12:43
Аналогічний договір.pdf
03 квітня 2020 12:43
4. Проект договору.pdf
03 квітня 2020 12:43
3. Тендерна пропозиція.pdf
03 квітня 2020 12:43
2. Технічні вимоги.pdf
03 квітня 2020 12:43
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС-ВР"

ТОВ АЛЬЯНС БУДІВЕЛЬНИКІВ УКРАЇНИ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ"
#03359121
Відхилено 1 190 000,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2020 12:45
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС-ВР"
#41086739
Переможець 1 200 000,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2020 12:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2020 12:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПРЕС-ВР"
#41086739
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 09:50
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 16:29
Додаткова угода 2 до 55-04.20В від 28.04.2020.PDF зміни до договору
08 грудня 2020 16:20
Електронний підпис укладений
27 травня 2020 15:53
ДУ 1 до договору 55-04-20 В.pdf зміни до договору
27 травня 2020 15:52
Електронний підпис укладений
28 квітня 2020 14:30
Договір 55-04/20В укладений
28 квітня 2020 14:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна джер фінансування
Номер договору про закупівлю: 55-04/20 В
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Коригування розподілу коштів
Номер договору про закупівлю: 55-04/20 В
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 304 945,53
UAH (в тому числі ПДВ 50 824,25 UAH)