Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
(45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) – Капітальний ремонт мосту через річку Айдар на км 42+533 автомобільної дороги державного значення Т-13-06 Сєвєродонецьк - Новоайдар у Луганській області
Очікувана вартість
46 548 868,00 UAH
UA-2020-03-19-001210-a ● 669bea88811649f0a4a86ac37821afd9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25903424 |
Місцезнаходження: | 93400, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 70 |
Контактна особа: |
Мажар Юлія +380504226036 TENDER.LG@UKRAVTODOR.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2020 13:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2020 09:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2020 09:30 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2020 12:22 |
Очікувана вартість: | 46 548 868,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 93 097,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,20% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 232744.34 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
(45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) – Капітальний ремонт мосту через річку Айдар на км 42+533 автомобільної дороги державного значення Т-13-06 Сєвєродонецьк - Новоайдар у Луганській області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
(45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) – Капітальний ремонт мосту через річку Айдар на км 42+533 автомобільної дороги державного значення Т-13-06 Сєвєродонецьк - Новоайдар у Луганській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93400, Україна, Луганська область, Сєвєродонецьк, Гагаріна,70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Замовник до початку виконання робіт (послуг) може здійснити попередню оплату у розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, згідно до постанови КМУ від 04.12.2019 р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” та Наказу Державного Агенства Автомобільних Доріг України від 28.12.2020 р. № 16 «Про надання попередньої оплати» строком до 3 (трьох) календарних місяців, відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів. По закінченню терміну надавання попередньої оплати Підрядник зобов’язаний надати на підписаня Замовнику акти виконаних робіт по формі КБ-2в на суму попередньої оплати. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін. Візування актів ф.№КБ-2в відповідальними працівниками Замовника здійснюється до подання актів на підписання Замовнику та не підтверджує факту прийняття робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2020 17:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2020 17:15 |
протокол-рішення кап. ремонт мосту.pdf | |
26 березня 2020 17:15 |
Нова ТД Кап рем мосту чз Айдар на км 42 533 Т-13-06.docx | |
19 березня 2020 13:27 |
Технічне завдання (Додаток 5).pdf | |
19 березня 2020 13:27 |
Нова ТД Кап рем мосту.docx |
26 березня 2020 17:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 березня 2020 17:15 |
протокол-рішення кап. ремонт мосту.pdf
|
|||
26 березня 2020 17:15 |
Нова ТД Кап рем мосту чз Айдар на км 42 533 Т-13-06.docx
|
|||
19 березня 2020 13:27 |
Технічне завдання (Додаток 5).pdf
|
|||
19 березня 2020 13:27 |
Нова ТД Кап рем мосту.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо усунення порушень антимонопольного законодавства
Дата подання: 19 березня 2020 20:34
Дата відповіді: 23 березня 2020 13:46
Джерелами фінансування капітального ремонту інфраструктурних об’єктів (мостів, шляхопроводів) є кошти державного або місцевого бюджету. Обсяг фінансування за договорами підряду на виконання робіт з капітального ремонту визначається замовником щорічно в межах затверджених програм фінансування. Таким чином, темпи виконання робіт за договорами підряду залежать виключно від наявності коштів для фінансування, а не від спроможності підрядника виконувати роботи.
Крім того, сума аналогічного договору учасника може значно перевищувати очікувану вартість предмету закупівлі за даним тендером.
Вимога замовника щодо обов’язкового виконання аналогічного договору на 85% є дискримінаційною та значно обмежує коло потенційних учасників, які мають достатню кваліфікацію.
Просимо провести уточнення вимог до аналогічних договорів учасників в частині обов’язковості виконання аналогічного договору на 85%. Та визначити обов’язкову суму виконання аналогічного договору на рівні очікуваної вартості предмету закупівлі за даним тендером.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст. 25 Закону України «Про публічні Закупівлі» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 16, 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Щодо умов договору відносно фінансування та виконання робіт:
У п.14.1 Замовник встановив, що Відповідно до приписів п.1 ст. 634 Цивільного Кодексу України на зазначений у Тендерній документації проект договору підряду розповсюджуються умови договору приєднання. Умови виконання щодо строків та обсягів виконання робіт та їх фінансування зазначаються у пунктах договору.
Також слід зазначити, що у разі невідповідності Учасника приписам тендерної документації з обов’язкового виконання аналогічного договору на 85% у зв’язку із тим, що договір який надається у якості аналогічного, значно перевищує бажані Замовником об’єми закупівлі у матеріальних величинах, Учасник не позбавлений права на надавання Замовнику відповідного вмотивованого пояснення щодо відповідності його кваліфікаційним критеріям.
Разом з тим, Учасник, надаючи пояснення чи роз’яснення щодо достатнього обсягу при меншому ніж бажаний Замовником проценті виконання аналогічного договору повинен додержуватися вимог Замовника щодо підтвердження спроможності виконати роботи/послуги.
Відповідно до наведеного Замовник не вважає за потрібне вносити зміни до Тендерної документації так як принцип недискримінації не порушений. Крім того слід зазначити що встановлення умов закупівлі є виключним правом Замовника.
Щодо умов договору відносно фінансування та виконання робіт:
У п.14.1 Замовник встановив, що Відповідно до приписів п.1 ст. 634 Цивільного Кодексу України на зазначений у Тендерній документації проект договору підряду розповсюджуються умови договору приєднання. Умови виконання щодо строків та обсягів виконання робіт та їх фінансування зазначаються у пунктах договору.
Також слід зазначити, що у разі невідповідності Учасника приписам тендерної документації з обов’язкового виконання аналогічного договору на 85% у зв’язку із тим, що договір який надається у якості аналогічного, значно перевищує бажані Замовником об’єми закупівлі у матеріальних величинах, Учасник не позбавлений права на надавання Замовнику відповідного вмотивованого пояснення щодо відповідності його кваліфікаційним критеріям.
Разом з тим, Учасник, надаючи пояснення чи роз’яснення щодо достатнього обсягу при меншому ніж бажаний Замовником проценті виконання аналогічного договору повинен додержуватися вимог Замовника щодо підтвердження спроможності виконати роботи/послуги.
Відповідно до наведеного Замовник не вважає за потрібне вносити зміни до Тендерної документації так як принцип недискримінації не порушений. Крім того слід зазначити що встановлення умов закупівлі є виключним правом Замовника.
Щодо залучення дорожньої техніки
Дата подання: 31 березня 2020 11:53
Дата відповіді: 02 квітня 2020 15:17
Чи можливо залучати дорожню будівельну техніку за договором надання послуг (іншої організації) згідно додатку 2 Тендерної пропозиції. Та працівників закріплених за даною технікою. Яке повинне бути підтвердження на машиністів та операторів (техніка яка буде залучатись за договорм надання послуг)..
Відповідь: Відповідно до абз.1 п. 3 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі)».
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Інших обмежень до Замовника щодо обмеження його права визначати вимоги до кваліфікаційних критеріїв та переліку документів Учасника означена стаття Закону не містить.
Наразі, у додатку 2 (пояснення до Таблиці 1) Замовник передбачив: «В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).
Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, додатково подаються:
- посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі, вказані у довідках транспортні засоби, будівельні машини та механізми, обладнання та устаткування, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг);
Відносно працівників Учасника Замовник у поясненнях до таблиці 5 Додатку 2
Тендерної документації передбачив наступне:
«Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний / цивільно-правова угода за формою та мінімальною кількістю працівників, визначеною Замовником в тендерній документації.»
Резюмуючи наведене, Тендерний комітет констатує: Замовник у власній Тендерній документації передбачив можливість залучення Учасником потрібного обсягу техніки, в тому числі на умовах оренди, суборенди, лізингу та у інших загальновстановлених Законодавством формах, таких як надавання послуг машинами та механізмами, тощо.
Разом з тим, умовою означеною Замовником у Тендерній документації відносно наявності працівників встановлений обов’язок Учасника мати у власному штаті за строковим чи безстроковим трудовим договором або залучених за цивільно - правовою угодою працівників у потрібній кількості та відповідного фаху. А тому, вказувати та підтверджувати кваліфікацію працівників від організацій що залучаються на умовах господарського договору, та не є у штаті Учасника, не потрібно.
Наразі, Замовник не буде враховувати працівників – операторів/водіїв/механіків техніки, яка буде застосовуватися за господарськими договорами у закупівлі, що не є штатними чи залученими Учасником за цивільно-правовими угодами, як підтвердження ним своєї кваліфікаційної відповідності згідно абз.2 п.п.2 п.1 ст. 1. ЗУ «Про публічні закупівлі».
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Інших обмежень до Замовника щодо обмеження його права визначати вимоги до кваліфікаційних критеріїв та переліку документів Учасника означена стаття Закону не містить.
Наразі, у додатку 2 (пояснення до Таблиці 1) Замовник передбачив: «В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку).
Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, додатково подаються:
- посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі, вказані у довідках транспортні засоби, будівельні машини та механізми, обладнання та устаткування, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт (послуг);
Відносно працівників Учасника Замовник у поясненнях до таблиці 5 Додатку 2
Тендерної документації передбачив наступне:
«Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи у дорожньому господарстві (роки), досвід роботи на цій посаді в підприємстві (роки), із зазначенням - штатний / цивільно-правова угода за формою та мінімальною кількістю працівників, визначеною Замовником в тендерній документації.»
Резюмуючи наведене, Тендерний комітет констатує: Замовник у власній Тендерній документації передбачив можливість залучення Учасником потрібного обсягу техніки, в тому числі на умовах оренди, суборенди, лізингу та у інших загальновстановлених Законодавством формах, таких як надавання послуг машинами та механізмами, тощо.
Разом з тим, умовою означеною Замовником у Тендерній документації відносно наявності працівників встановлений обов’язок Учасника мати у власному штаті за строковим чи безстроковим трудовим договором або залучених за цивільно - правовою угодою працівників у потрібній кількості та відповідного фаху. А тому, вказувати та підтверджувати кваліфікацію працівників від організацій що залучаються на умовах господарського договору, та не є у штаті Учасника, не потрібно.
Наразі, Замовник не буде враховувати працівників – операторів/водіїв/механіків техніки, яка буде застосовуватися за господарськими договорами у закупівлі, що не є штатними чи залученими Учасником за цивільно-правовими угодами, як підтвердження ним своєї кваліфікаційної відповідності згідно абз.2 п.п.2 п.1 ст. 1. ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-19-001210-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Спеціалізована механізована колона № 23, Код ЄДРПОУ:35329851
Дата подання: 03 квітня 2020 19:44
вимога про усунення безпідставних, дискримінаційних вимог
Тендерна документація закупівлі складена з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, містить незаконні дискримінаційні вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Зважаючи на це, Тендерна документація потребує внесення змін в частині виключення дискримінаційних умов з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, допущених Замовником у Тендерній документації.
Окремі умови Тендерної документації порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Відповідно до додатку 2 Тендерної документації:
Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору.
Ч.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовний встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Законодавством передбачено кваліфікаційний критерій, що може встановлюватися Замовником, - досвід виконання аналогічного договору (з документальним підтвердженням).
Документальним підтвердженням досвіду виконання робіт є укладений договір підряду та акти приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), якими оформлюються роботи, належним чином виконані підрядником та прийняті замовником.
Тому вимоги Замовника в оскаржуваній закупівлі стосовно надання копій аналогічного договору, актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) є цілком обґрунтованими і законними для встановлення відповідності учасників кваліфікаційному критерію «наявність досвіду виконання аналогічного договору».
При цьому, ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачає вимог чи обмежень стосовно відсотку, ступеню чи етапу виконання аналогічного договору, не містить жодних умов стосовно 85%.
Стаття 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та інші його норми в підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів не встановлюють кваліфікаційні критерії щодо обсягів виконаних робіт та періодів, в які повинні були виконуватися дані роботи. Зазначеною умовою Замовник встановлює додаткові, не обумовлені у Законі обмеження щодо відсотку виконання (фактично – вартості виконаних робіт), що мали бути виконані учасником.
Вказані положення тендерної документації штучно звужують конкуренцію, призводять до дискримінації потенційних учасників.
Замовником жодним чином не обґрунтовано, не надано розрахунків стосовно обмеження відсотку виконання договору. Тому незаконним є позбавлення потенційного учасника можливості підтвердити свій досвід аналогічним договором з відсотком виконання менше 85%.
Вимоги, встановлені Замовником, є необгрунтованими та дискримінаційними, що порушує принципи об’єктивності і неупередженості Замовника, недискримінації учасників.
Ціна договору підряду не відображає ступінь його виконання або невиконання. На ціну і суму виконання договору підряду впливає багато факторів: можливість виконавця надати послуги за меншу вартість (що є метою проведення закупівлі – принцип «максимальної економії»), термін, на який укладено договір, наявність фінансування, сезонні та погодні обставини виконання робіт, зміни та уточнення проектних рішень, поява додаткових робіт тощо. При цьому така обставина, як наявність фінансування, в жодній мірі не залежить від виконавця, але напряму впливає на саму можливість виконання робіт.
Таким чином, підтвердженням виконання Договору та наявності у учасника досвіду є саме підписання сторонами актів приймання виконаних робіт, за якими замовник приймає виконані роботи.
Крім того, кожен вид робіт, передбачених до виконання договором підряду, має обумовлену кошторисом кількість та вартість. Вартість одиниці різних видів робіт може бути суттєво різною, в залежності від складності, трудомісткості конкретного виду робіт, потреби в механізмах, ресурсах тощо. Таким чином показник вартості виконаних робіт жодним чином не відображає відсоток фізичного фактичного виконання договору. Тобто при відсотку вартості виконаних робіт, наприклад, 50% може відповідати виконання 70% фізичних обсягів робіт за договором.
За договорами підряду Замовник має право уточнювати обсяг фінансування на відповідний період з урахуванням наявного бюджетного фінансування. Тобто на початку кожного календарного року, зазвичай Сторонами укладається відповідна додаткова угода, за якою затверджувався обсяг фінансування на поточний рік. Підрядник отримує фінансування робіт виключно в межах такої затвердженої суми.
Таким чином, навіть якщо підрядник технічно та організаційно готовий виконувати більший обсяг робіт за поточний рік, він обмежується наявністю бюджетного фінансування. На цю обставину підрядник не має жодного впливу.
Також слід зазначити, що сума виконання робіт за аналогічним договором учасника може у кілька разів перевищувати очікувану вартість закупівлі. оголошеної замовником, і при цьому відсоток виконання аналогічного договору буде меншим за 85%
Встановлений замовником відсоток виконання 85% є необґрунтованим, безпідставним та таким, що порушує права та законні інтереси скаржника.
У зв’язку з вищевикладеним, просимо привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства та усунути дискримінаційну умову щодо виконання аналогічного договору не менше, ніж на 85% від загальної ціни договору.
Розгорнути
Згорнути
Зважаючи на це, Тендерна документація потребує внесення змін в частині виключення дискримінаційних умов з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, допущених Замовником у Тендерній документації.
Окремі умови Тендерної документації порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Відповідно до додатку 2 Тендерної документації:
Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору.
Ч.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовний встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Законодавством передбачено кваліфікаційний критерій, що може встановлюватися Замовником, - досвід виконання аналогічного договору (з документальним підтвердженням).
Документальним підтвердженням досвіду виконання робіт є укладений договір підряду та акти приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), якими оформлюються роботи, належним чином виконані підрядником та прийняті замовником.
Тому вимоги Замовника в оскаржуваній закупівлі стосовно надання копій аналогічного договору, актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) є цілком обґрунтованими і законними для встановлення відповідності учасників кваліфікаційному критерію «наявність досвіду виконання аналогічного договору».
При цьому, ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачає вимог чи обмежень стосовно відсотку, ступеню чи етапу виконання аналогічного договору, не містить жодних умов стосовно 85%.
Стаття 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та інші його норми в підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів не встановлюють кваліфікаційні критерії щодо обсягів виконаних робіт та періодів, в які повинні були виконуватися дані роботи. Зазначеною умовою Замовник встановлює додаткові, не обумовлені у Законі обмеження щодо відсотку виконання (фактично – вартості виконаних робіт), що мали бути виконані учасником.
Вказані положення тендерної документації штучно звужують конкуренцію, призводять до дискримінації потенційних учасників.
Замовником жодним чином не обґрунтовано, не надано розрахунків стосовно обмеження відсотку виконання договору. Тому незаконним є позбавлення потенційного учасника можливості підтвердити свій досвід аналогічним договором з відсотком виконання менше 85%.
Вимоги, встановлені Замовником, є необгрунтованими та дискримінаційними, що порушує принципи об’єктивності і неупередженості Замовника, недискримінації учасників.
Ціна договору підряду не відображає ступінь його виконання або невиконання. На ціну і суму виконання договору підряду впливає багато факторів: можливість виконавця надати послуги за меншу вартість (що є метою проведення закупівлі – принцип «максимальної економії»), термін, на який укладено договір, наявність фінансування, сезонні та погодні обставини виконання робіт, зміни та уточнення проектних рішень, поява додаткових робіт тощо. При цьому така обставина, як наявність фінансування, в жодній мірі не залежить від виконавця, але напряму впливає на саму можливість виконання робіт.
Таким чином, підтвердженням виконання Договору та наявності у учасника досвіду є саме підписання сторонами актів приймання виконаних робіт, за якими замовник приймає виконані роботи.
Крім того, кожен вид робіт, передбачених до виконання договором підряду, має обумовлену кошторисом кількість та вартість. Вартість одиниці різних видів робіт може бути суттєво різною, в залежності від складності, трудомісткості конкретного виду робіт, потреби в механізмах, ресурсах тощо. Таким чином показник вартості виконаних робіт жодним чином не відображає відсоток фізичного фактичного виконання договору. Тобто при відсотку вартості виконаних робіт, наприклад, 50% може відповідати виконання 70% фізичних обсягів робіт за договором.
За договорами підряду Замовник має право уточнювати обсяг фінансування на відповідний період з урахуванням наявного бюджетного фінансування. Тобто на початку кожного календарного року, зазвичай Сторонами укладається відповідна додаткова угода, за якою затверджувався обсяг фінансування на поточний рік. Підрядник отримує фінансування робіт виключно в межах такої затвердженої суми.
Таким чином, навіть якщо підрядник технічно та організаційно готовий виконувати більший обсяг робіт за поточний рік, він обмежується наявністю бюджетного фінансування. На цю обставину підрядник не має жодного впливу.
Також слід зазначити, що сума виконання робіт за аналогічним договором учасника може у кілька разів перевищувати очікувану вартість закупівлі. оголошеної замовником, і при цьому відсоток виконання аналогічного договору буде меншим за 85%
Встановлений замовником відсоток виконання 85% є необґрунтованим, безпідставним та таким, що порушує права та законні інтереси скаржника.
У зв’язку з вищевикладеним, просимо привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства та усунути дискримінаційну умову щодо виконання аналогічного договору не менше, ніж на 85% від загальної ціни договору.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 квітня 2020 14:29
Не задоволено Вимогу скаржника
Номер вимоги: UA-2020-03-19-001210-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Спеціалізована механізована колона № 23, Код ЄДРПОУ:35329851
Дата подання: 03 квітня 2020 20:10
вимога щодо приведення проекту договору у відповідність до вимог чинного законодавства
П. 16.5 проекту Договору підряду на виконання робіт (додаток 6) передбачено, що «Відповідно до приписів п.1 ст. 634 Цивільного Кодексу України зазначений договір є договором приєднання».
Договором приєднання є договір, умови якого встановлені однією із сторін у формулярах або інших стандартних формах, який може бути укладений лише шляхом приєднання другої сторони до запропонованого договору в цілому. Друга сторона не може запропонувати свої умови договору.
Такий засіб визначення змісту господарських договорів використовується суб'єктами господарювання для економії часу при наданні однотипних послуг, робіт, використання однотипних схем реалізації товарів. Використання конструкції договору приєднання виключає переддоговірний етап ведення переговорів (особисті зустрічі, обмін листами, факсограмами, телеграмами, телефонограмами тощо). Проформа (стандартна форма) договору приєднання розробляється оферентом самостійно, відповідно акцепт договору приєднання може бути здійснений тільки шляхом беззастережного приєднання.
Якщо ж під час укладення договору стороні, яка приєднується, вдалося наполягти на зміні змісту окремих договірних умов або на включенні у договір додаткових умов, то такий договір уже не може кваліфікуватися як договір приєднання, відповідно на самі договірні відносини вже не поширюється дія норм про договір приєднання.
Слід зазначити, що на даний час замовником розроблено та оприлюднено проект договору, який не містить однієї з істотних умов договору підряду, передбачених ст. 318 Господарського Кодексу України, а саме - вартість і порядок фінансування будівництва об'єкта (робіт). Договірна ціна робіт буде запропонована учасниками в ході електронного аукціону. Таким чином, вже після оприлюднення проекту договору в нього буде внесено зміни змісту окремих умов (договірної ціни) на вимогу підрядника. Договір уже не може кваліфікуватися як договір приєднання, відповідно на самі договірні відносини вже не поширюється дія норм про договір приєднання.
Зважаючи на викладене вище, просимо привести проект Договору підряду на виконання робіт (додаток 6) у відповідність до вимог чинного законодавства та виключити положення про договір приєднання.
Розгорнути
Згорнути
Договором приєднання є договір, умови якого встановлені однією із сторін у формулярах або інших стандартних формах, який може бути укладений лише шляхом приєднання другої сторони до запропонованого договору в цілому. Друга сторона не може запропонувати свої умови договору.
Такий засіб визначення змісту господарських договорів використовується суб'єктами господарювання для економії часу при наданні однотипних послуг, робіт, використання однотипних схем реалізації товарів. Використання конструкції договору приєднання виключає переддоговірний етап ведення переговорів (особисті зустрічі, обмін листами, факсограмами, телеграмами, телефонограмами тощо). Проформа (стандартна форма) договору приєднання розробляється оферентом самостійно, відповідно акцепт договору приєднання може бути здійснений тільки шляхом беззастережного приєднання.
Якщо ж під час укладення договору стороні, яка приєднується, вдалося наполягти на зміні змісту окремих договірних умов або на включенні у договір додаткових умов, то такий договір уже не може кваліфікуватися як договір приєднання, відповідно на самі договірні відносини вже не поширюється дія норм про договір приєднання.
Слід зазначити, що на даний час замовником розроблено та оприлюднено проект договору, який не містить однієї з істотних умов договору підряду, передбачених ст. 318 Господарського Кодексу України, а саме - вартість і порядок фінансування будівництва об'єкта (робіт). Договірна ціна робіт буде запропонована учасниками в ході електронного аукціону. Таким чином, вже після оприлюднення проекту договору в нього буде внесено зміни змісту окремих умов (договірної ціни) на вимогу підрядника. Договір уже не може кваліфікуватися як договір приєднання, відповідно на самі договірні відносини вже не поширюється дія норм про договір приєднання.
Зважаючи на викладене вище, просимо привести проект Договору підряду на виконання робіт (додаток 6) у відповідність до вимог чинного законодавства та виключити положення про договір приєднання.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 квітня 2020 14:39
Не задоволено Вимогу скаржника
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 квітня 2020 13:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МОСТСТРОЙКОМ" |
44 502 000,00
UAH з ПДВ
|
44 502 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ УКРТРАНСМІСТ |
45 847 133,06
UAH з ПДВ
|
45 847 133,06
UAH з ПДВ
|
Документи |
SP. Z O.O. Mast-Bud |
46 148 866,00
UAH з ПДВ
|
46 148 866,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ХАРКІВМІСТДОРБУД" |
46 446 855,00
UAH з ПДВ
|
46 446 855,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КИЇВБУДСТРОЙ" |
46 548 868,00
UAH з ПДВ
|
46 548 868,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МОСТСТРОЙКОМ" #37732596 |
Переможець |
44 502 000,00
UAH з ПДВ
|
21 квітня 2020 16:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2021 15:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 грудня 2021 15:05
|
Договірна ціна.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2021 15:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2021 16:41
|
Додаткова угода № 10.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 16:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2021 13:41
|
Додаткова угода №9 (1).pdf | зміни до договору |
02 липня 2021 13:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 березня 2021 11:21
|
ДУ 8 до дог 9-2020 (1).pdf | зміни до договору |
25 березня 2021 11:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 березня 2021 14:14
|
ДУ 7 до дог 9-2020 (1).pdf | зміни до договору |
23 березня 2021 14:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 березня 2021 18:08
|
Додаткова угода № 6 (1) (1).pdf | зміни до договору |
18 березня 2021 18:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2020 11:10
|
Додаткова угода № 5 (1).pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 11:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 жовтня 2020 17:50
|
Додаткова угода № 4 (1).pdf | зміни до договору |
01 жовтня 2020 17:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 серпня 2020 14:30
|
Додаткова угода № 3 (1).pdf | зміни до договору |
05 серпня 2020 14:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 липня 2020 15:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2020 15:13
|
Додаткова угода № 1 (1).pdf | зміни до договору |
30 червня 2020 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2020 09:59
|
Договір № 9-2020.pdf | укладений |
08 травня 2020 09:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Графіку виконання робіт та Графік фінансування робіт |
Номер договору про закупівлю: | 9-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 9-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із технічною помилкою що виникла у системі (не завантаження PDF файлу на сторінку закупівлі) під час внесення інформації щодо тексту додаткової угоди № 2 Сторони уклали цю Додаткову угоду № 3 до Договору підряду на виконання робіт № 9-2020 від 08.05.2020 р |
Номер договору про закупівлю: | 9-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Календарного плану робіт та Графіку фінансування робіт |
Номер договору про закупівлю: | 9-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 3.1 договору; Додаток 2; Додаток 3 |
Номер договору про закупівлю: | 9-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п.3.1; п.8.1; п. 15.1; Додаток 2; Додаток 3; дія договору до 31.12.2022 |
Номер договору про закупівлю: | 9-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни у п. 4.3 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 9-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змын у Додаток 3 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 9-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Додатку№2,№3 |
Номер договору про закупівлю: | 9-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 3.1,п. 8.1, п.15.1, Додатку2, Додатку3 |
Номер договору про закупівлю: | 9-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | виконання договору |
Номер договору про закупівлю: | 9-2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Договірна ціна |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |