Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-32 Покровськ – Бахмут -Михайлівка, км 71+200 - км 74+550
Очікувана вартість
117 706 460,00 UAH
UA-2020-03-19-001207-a 3583a29960f643aabe2fff7050b79ff4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шуранова Тетяна

380504508120 OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25946285
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12
Контактна особа: Шуранова Тетяна
380504508120
OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2020 13:30
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2020 12:00
Початок аукціону: 07 квітня 2020 15:07
Очікувана вартість: 117 706 460,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 590 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 588532.3 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-32 Покровськ – Бахмут -Михайлівка, км 71+200 - км 74+550
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата за роботи, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. №1070. Попередня оплата надається за заявкою Підрядника при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків вартості робіт, з періодичністю перерахування не частіше ніж один раз на місяць та у разі відсутності непогашеної дебіторської заборгованості. Підрядник зобов’язується виконати роботи в обсязі суми попередньої оплати впродовж трьох місяців з дня її отримання, але в будь-якому випадку не пізніше закінчення поточного бюджетного періоду визначеного Бюджетним кодексом. Не пізніше останнього дня вказаного строку, невикористані суми попередньої оплати Підрядник повертає на рахунок Замовника в органі Казначейства. Використані суми попередньої оплати підтверджуються ф. КБ-2в, ф.КБ-3. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Підрядника, відкриті в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку. Відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 "Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва" (із змінами) Підрядник зобов'язаний використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом 3 (трьох) місяців після одержання авансу. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт і здійснюється їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в. Поетапна оплата здійснюється Замовником за умови фактичного надходження бюджетних коштів в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2020 13:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 13:27
Відомість обсягів робіт.docx
19 березня 2020 13:27
Проект договору.docx
19 березня 2020 13:27
Тендерна документація.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-24-000034 ● 3e2f7f86c41b493fb7cb3419444dc3f9
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 вересня 2020 18:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
24.09.2020 № 54
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. На виконання доручень Держаудитслужби, доведених листами від 11.09.2020 № 003100-18/4782-2020, від 16.09.2020 № 003100-18/4942-2020 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Управління Вадим ЄВТУХОВ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 24.09.2020 № 54

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2020-03-19-001207-a, 19.03.2020, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

В.о. начальника Управління Вадим ЄВТУХОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-08 19:47:20

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 117706460,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-19-001207-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації з наступного питання: з якої підстави замовник не включив до тендерної документації відомість ресурсів?
Інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-13 14:53:51

Пояснення Замовника щодо відсутності відомості ресурсів.

Згідно з п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), замовник зазначає в тендерній документації інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. Вимоги щодо надання відомості ресурсів у Законі відсутні.
Відомість ресурсів містить конкретні назву будівельних машин та механізмів, що суперечить ч.4 ст.23 Закону та суперечить ч.4 ст.5 Закону. У відомості обсягів робіт, що надається замовником у складі тендерної документації, міститься інформація щодо видів робіт, які повинен виконати підрядник, а також інформація щодо будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та найменування машин та механізмів з додаванням виразу «Всі посилання на марку, конструкцію, тип, що містить відомість обсягів робіт, слід читати «або еквівалент». Дані, що наведено у відомості обсягів робіт відповідають даним відомості ресурсів.
Враховуючи п. 6.2 розд. 6 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», учасник стосовно питань, пов’язаних із підготовкою розрахунків договірної ціни відповідно до відомості обсягів робіт та для більш детального ознайомлення з проектною документацією Учасник може звернутися до відділу інвестиційно-кошторисної роботи, будівництва, реконструкції та капітального ремонту Служби автомобільних доріг у Донецькій області за телефоном (050)326-70-18, iso@dn.ukravtodor.gov.ua, chynnyk.oa@ukravtodor.gov.ua про що вказано у п.2 розд. 5. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
Відповідь затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області від 13.10.2020р. №429.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-12 08:34:54

Запит про надання пояснень

В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 117706460,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-19-001207-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації з наступного питання: як замовник передбачив у договорі предмет договору, зокрема, обсяг і види робіт, передбачені проектом?
Інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-16 17:38:11

Пояснення на запит

Згідно з п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), замовник зазначає в тендерній документації інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
У відомості обсягів робіт, що надається замовником у складі тендерної документації, міститься інформація щодо складу та обсягів робіт, які передбачені у проектній документації.
У складі тендерної пропозицій згідно з вимогами п.1 розд. 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», учасник надає перелік та обсяг робіт без зазначення вартості окремих складових робот, з підтвердженням, що Учасник виконає роботи у повному обсязі за кінцеву ціну, подану Учасником на електронному аукціоні, із забезпеченням всіх технічних і якісних характеристик предмета закупівлі згідно «Відомість обсягів робіт» за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника - юридичної особи, завірені печаткою.
У проекті договору та у договорі відповідно (далі – договір) пункт 1.1 розділу 1 «Предмет договору» викладений у наступній редакції: ««ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-32 Покровськ – Бахмут -Михайлівка, км 71+200 - км 74+550» (далі – об’єкт), відповідно до затвердженої проектної документації та в обумовлений цим Договором термін.». Відповідно до розд. 6 договору «Забезпечення проектною документацією, внесення змін до обсягів робіт», Замовник забезпечує Підрядника проектною документацією, затвердженою у встановленому порядку.
В п. 18.3.1. договору вказано, що Підрядник зобов'язаний забезпечити виконання робіт з використанням власних ресурсів в порядку та у строки, встановлені цим договором відповідно до проектної документації, з урахуванням строку, визначеного в п.13.2.2 договору, для здійснення дій щодо приймання робіт Замовником. Також у п.18.3.3 вказано, що Підрядник зобов'язаний виконувати роботи на об'єкті у відповідності з затвердженою проектною документацією.
Згідно з розд. 11 «Контроль за якістю робіт, матеріалів. Технічний нагляд за виконанням робіт» договору, Замовник здійснює технічний нагляд за відповідністю робіт та матеріальних ресурсів вимогам, встановленим у нормативній документації та проектній документації, а також контролює відповідність робіт, матеріалів проектній документації, вимогам будівельних та виробничих норм і правил, стандартам, технічним умовам, іншим нормативним документам.
Відповідно до Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. N 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», умови договору підряду, що укладається за результатами проведених торгів (тендеру), повинні відповідати тендерній документації замовника та акцептованій тендерній пропозиції підрядника.
Договір, укладений з ТОВ «Автомагістраль-Південь» містить додаток №1 – Договірну ціну робіт, підписану обома сторонами, яку складено згідно з відомістю обсягів робіт у відповідності до додатку №8 тендерної документації.
Відповідь затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області від 16.10.2020р. №435.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 жовтня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 квітня 2020 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 114 150 000,00
UAH з ПДВ
114 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" 117 200 000,00
UAH з ПДВ
116 610 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" 116 850 000,00
UAH з ПДВ
116 850 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2020 11:42
Електронний підпис
10 квітня 2020 11:42
public_doc.pdf
10 квітня 2020 11:42
public_doc.p7s
10 квітня 2020 11:42
Довідка МВС. 17.03.2020.pdf
06 квітня 2020 11:44
Електронний підпис
06 квітня 2020 11:18
4. Банківська гарантія.pdf
06 квітня 2020 11:18
4. Банківська гарантія.7z
06 квітня 2020 11:18
1.3. Договір №2.pdf
06 квітня 2020 11:18
1.3. Договір №1.pdf
06 квітня 2020 11:18
1.2.1. Ярлигін Д.С..pdf

Публічні документи

06 квітня 2020 10:35
Електронний підпис
06 квітня 2020 10:34
виписка 1.pdf
05 квітня 2020 17:10
Електронний підпис
05 квітня 2020 17:07
27. АБЗ підтверджуючі.rar
05 квітня 2020 17:07
26.5 Відгуки 11.03.2020.rar
05 квітня 2020 17:07
26.4 Договір 491-495 2.rar
05 квітня 2020 17:07
26.3 Договір 491-495 1.rar
05 квітня 2020 17:07
довіреність Лановенко.pdf
05 квітня 2020 17:07
дов26_А_03.04.2020.pdf
05 квітня 2020 17:07
26.2 Дог_км 495-499.zip
05 квітня 2020 17:07
016-001-12789-2020.zip
05 квітня 2020 17:07
26.1 Дог_км 399.rar
05 квітня 2020 17:07
25.Транспортна схема.pdf
05 квітня 2020 17:07
24.7 ВІРТГЕН.rar
05 квітня 2020 17:07
24.6 ФОП Стецюра.rar
05 квітня 2020 17:07
24.5 ДС-50.rar
05 квітня 2020 17:07
24.2 АТГ самоскиди.rar
05 квітня 2020 17:07
24.4 Есфіра.rar
05 квітня 2020 17:06
24.3 ОТП.rar
05 квітня 2020 17:06
24.1 Тех. паспорти.rar
05 квітня 2020 17:06
23.13 ЦПУ.pdf
05 квітня 2020 17:06
23.12 Накази 2.rar
05 квітня 2020 17:06
23.11 Накази 1.rar
05 квітня 2020 17:06
23.10 Дипломи.rar
05 квітня 2020 17:06
23.9 Трудові.rar
05 квітня 2020 17:06
23.8 Трудові.rar
05 квітня 2020 17:06
23.1 Трудові.rar
05 квітня 2020 17:06
23.7 Трудові.rar
05 квітня 2020 17:06
23.6 Трудові.rar
05 квітня 2020 17:06
23.5 Трудові.rar
05 квітня 2020 17:06
23.4 Трудові.rar
05 квітня 2020 17:06
23.3 Трудові.rar
05 квітня 2020 17:06
23.2 Трудові.rar
05 квітня 2020 17:06
20.2 Договір оренди офіс.pdf
05 квітня 2020 17:06
19. Проект договору.pdf
05 квітня 2020 17:06
17. Копія Статуту.pdf
05 квітня 2020 17:06
16. Календарний графік.pdf
05 квітня 2020 17:06
15. Копія ліцензії.pdf
05 квітня 2020 17:06
13. Сертифікат ISO.pdf
05 квітня 2020 17:06
8. Витяг ПДВ.pdf
05 квітня 2020 17:06
6.1 Паспорт Вакар А.М..pdf
05 квітня 2020 17:06
4. Дозвіл Держпраці.pdf
05 квітня 2020 17:06
3. Тендерна пропозиція.pdf
05 квітня 2020 17:06
1. Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"

ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
Переможець 114 150 000,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2020 11:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2020 11:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь"
#34252469
114 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 08:30
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 09:17
ДУ від 28.12.2021 до договору №2-68 від 21.04.2021.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 09:17
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2021 10:45
ДУ від 22.09.2021 до договору №2-68 від 21.04.2020.pdf зміни до договору
22 вересня 2021 10:45
Електронний підпис зміни до договору
29 червня 2021 10:17
ДУ від 29.06.2021 до договору №2-68 від 21.04.2021 (1).pdf зміни до договору
29 червня 2021 10:17
Електронний підпис зміни до договору
10 березня 2021 09:53
ДУ від 10.03.2021 до договору №2-68 від 21.04.2020 (1).pdf зміни до договору
10 березня 2021 09:52
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 11:32
ДУ від 21.12.2020 до договору №2-68 від 21.04.2020 (1).pdf зміни до договору
22 грудня 2020 11:31
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 15:43
ДУ від 30.11.2020 до договору №2-68 від 21.04.2020 (1).pdf зміни до договору
01 грудня 2020 15:42
Електронний підпис зміни до договору
27 липня 2020 14:03
ДУ від 27.07.2020 до договору №2-68 від 21.04.2020 (1).pdf зміни до договору
27 липня 2020 14:02
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2020 11:23
ДУ від 20.07.2020 до договору №2-68 від 21.04.2020 (1).pdf зміни до договору
20 липня 2020 11:23
Електронний підпис укладений
21 квітня 2020 16:17
договір №2-68 від 21.04.2020.pdf укладений
21 квітня 2020 16:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення фінансування на 2020 рік, уточнення реквізитів
Номер договору про закупівлю: 2-68
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення п.12.4 договору
Номер договору про закупівлю: 2-68
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно з п.4 ст.5 ч.41 Закону України “Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2-68
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору, строку виконання робіт, перерозподіл фінансування
Номер договору про закупівлю: 2-68
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення фінансування на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 2-68
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2-68
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 та п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2-68
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.5 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" (узгоджене зменшення ціни)
Номер договору про закупівлю: 2-68
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 квітня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 112 046 189,94
UAH (в тому числі ПДВ 18 674 364,99 UAH)