Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25946285 |
Місцезнаходження: | 84333, Україна , Донецька обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12 |
Контактна особа: |
Шуранова Тетяна 380504508120 OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2020 13:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2020 15:07 |
Очікувана вартість: | 117 706 460,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 590 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 588532.3 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Попередня оплата за роботи, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. №1070. Попередня оплата надається за заявкою Підрядника при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків вартості робіт, з періодичністю перерахування не частіше ніж один раз на місяць та у разі відсутності непогашеної дебіторської заборгованості. Підрядник зобов’язується виконати роботи в обсязі суми попередньої оплати впродовж трьох місяців з дня її отримання, але в будь-якому випадку не пізніше закінчення поточного бюджетного періоду визначеного Бюджетним кодексом. Не пізніше останнього дня вказаного строку, невикористані суми попередньої оплати Підрядник повертає на рахунок Замовника в органі Казначейства. Використані суми попередньої оплати підтверджуються ф. КБ-2в, ф.КБ-3. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетні рахунки Підрядника, відкриті в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку. Відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 "Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва" (із змінами) Підрядник зобов'язаний використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом 3 (трьох) місяців після одержання авансу. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт і здійснюється їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в. Поетапна оплата здійснюється Замовником за умови фактичного надходження бюджетних коштів в межах виділених бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2020 13:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2020 13:27 |
Відомість обсягів робіт.docx | |
19 березня 2020 13:27 |
Проект договору.docx | |
19 березня 2020 13:27 |
Тендерна документація.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-24-000034 ● 3e2f7f86c41b493fb7cb3419444dc3f9
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 вересня 2020 18:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.09.2020 № 54
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручень Держаудитслужби, доведених листами від 11.09.2020 № 003100-18/4782-2020, від 16.09.2020 № 003100-18/4942-2020 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 24.09.2020 № 54
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3. UA-2020-03-19-001207-a, 19.03.2020, інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
В.о. начальника Управління Вадим ЄВТУХОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-08 19:47:20
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 117706460,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-19-001207-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації з наступного питання: з якої підстави замовник не включив до тендерної документації відомість ресурсів?
Інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-13 14:53:51
Пояснення Замовника щодо відсутності відомості ресурсів.
Згідно з п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), замовник зазначає в тендерній документації інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. Вимоги щодо надання відомості ресурсів у Законі відсутні.
Відомість ресурсів містить конкретні назву будівельних машин та механізмів, що суперечить ч.4 ст.23 Закону та суперечить ч.4 ст.5 Закону. У відомості обсягів робіт, що надається замовником у складі тендерної документації, міститься інформація щодо видів робіт, які повинен виконати підрядник, а також інформація щодо будівельних матеріалів, виробів, конструкцій та найменування машин та механізмів з додаванням виразу «Всі посилання на марку, конструкцію, тип, що містить відомість обсягів робіт, слід читати «або еквівалент». Дані, що наведено у відомості обсягів робіт відповідають даним відомості ресурсів.
Враховуючи п. 6.2 розд. 6 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», учасник стосовно питань, пов’язаних із підготовкою розрахунків договірної ціни відповідно до відомості обсягів робіт та для більш детального ознайомлення з проектною документацією Учасник може звернутися до відділу інвестиційно-кошторисної роботи, будівництва, реконструкції та капітального ремонту Служби автомобільних доріг у Донецькій області за телефоном (050)326-70-18, iso@dn.ukravtodor.gov.ua, chynnyk.oa@ukravtodor.gov.ua про що вказано у п.2 розд. 5. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
Відповідь затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області від 13.10.2020р. №429.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-12 08:34:54
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 117706460,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-19-001207-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації з наступного питання: як замовник передбачив у договорі предмет договору, зокрема, обсяг і види робіт, передбачені проектом?
Інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-16 17:38:11
Пояснення на запит
Згідно з п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), замовник зазначає в тендерній документації інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону.
У відомості обсягів робіт, що надається замовником у складі тендерної документації, міститься інформація щодо складу та обсягів робіт, які передбачені у проектній документації.
У складі тендерної пропозицій згідно з вимогами п.1 розд. 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», учасник надає перелік та обсяг робіт без зазначення вартості окремих складових робот, з підтвердженням, що Учасник виконає роботи у повному обсязі за кінцеву ціну, подану Учасником на електронному аукціоні, із забезпеченням всіх технічних і якісних характеристик предмета закупівлі згідно «Відомість обсягів робіт» за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника - юридичної особи, завірені печаткою.
У проекті договору та у договорі відповідно (далі – договір) пункт 1.1 розділу 1 «Предмет договору» викладений у наступній редакції: ««ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» (ДК 021:2015 – 45233000-9 – Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг) Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-32 Покровськ – Бахмут -Михайлівка, км 71+200 - км 74+550» (далі – об’єкт), відповідно до затвердженої проектної документації та в обумовлений цим Договором термін.». Відповідно до розд. 6 договору «Забезпечення проектною документацією, внесення змін до обсягів робіт», Замовник забезпечує Підрядника проектною документацією, затвердженою у встановленому порядку.
В п. 18.3.1. договору вказано, що Підрядник зобов'язаний забезпечити виконання робіт з використанням власних ресурсів в порядку та у строки, встановлені цим договором відповідно до проектної документації, з урахуванням строку, визначеного в п.13.2.2 договору, для здійснення дій щодо приймання робіт Замовником. Також у п.18.3.3 вказано, що Підрядник зобов'язаний виконувати роботи на об'єкті у відповідності з затвердженою проектною документацією.
Згідно з розд. 11 «Контроль за якістю робіт, матеріалів. Технічний нагляд за виконанням робіт» договору, Замовник здійснює технічний нагляд за відповідністю робіт та матеріальних ресурсів вимогам, встановленим у нормативній документації та проектній документації, а також контролює відповідність робіт, матеріалів проектній документації, вимогам будівельних та виробничих норм і правил, стандартам, технічним умовам, іншим нормативним документам.
Відповідно до Постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. N 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», умови договору підряду, що укладається за результатами проведених торгів (тендеру), повинні відповідати тендерній документації замовника та акцептованій тендерній пропозиції підрядника.
Договір, укладений з ТОВ «Автомагістраль-Південь» містить додаток №1 – Договірну ціну робіт, підписану обома сторонами, яку складено згідно з відомістю обсягів робіт у відповідності до додатку №8 тендерної документації.
Відповідь затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області від 16.10.2020р. №435.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 жовтня 2020 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 квітня 2020 15:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
114 150 000,00
UAH з ПДВ
|
114 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" |
117 200 000,00
UAH з ПДВ
|
116 610 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" |
116 850 000,00
UAH з ПДВ
|
116 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Переможець |
114 150 000,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2020 11:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 08:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 09:17
|
ДУ від 28.12.2021 до договору №2-68 від 21.04.2021.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 09:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2021 10:45
|
ДУ від 22.09.2021 до договору №2-68 від 21.04.2020.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2021 10:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 червня 2021 10:17
|
ДУ від 29.06.2021 до договору №2-68 від 21.04.2021 (1).pdf | зміни до договору |
29 червня 2021 10:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 березня 2021 09:53
|
ДУ від 10.03.2021 до договору №2-68 від 21.04.2020 (1).pdf | зміни до договору |
10 березня 2021 09:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 11:32
|
ДУ від 21.12.2020 до договору №2-68 від 21.04.2020 (1).pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 11:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 грудня 2020 15:43
|
ДУ від 30.11.2020 до договору №2-68 від 21.04.2020 (1).pdf | зміни до договору |
01 грудня 2020 15:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 липня 2020 14:03
|
ДУ від 27.07.2020 до договору №2-68 від 21.04.2020 (1).pdf | зміни до договору |
27 липня 2020 14:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 липня 2020 11:23
|
ДУ від 20.07.2020 до договору №2-68 від 21.04.2020 (1).pdf | зміни до договору |
20 липня 2020 11:23
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2020 16:17
|
договір №2-68 від 21.04.2020.pdf | укладений |
21 квітня 2020 16:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 20 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення фінансування на 2020 рік, уточнення реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 2-68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення п.12.4 договору |
Номер договору про закупівлю: | 2-68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно з п.4 ст.5 ч.41 Закону України “Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 2-68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору, строку виконання робіт, перерозподіл фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 2-68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення фінансування на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 2-68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 2-68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3 та п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 2-68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.5 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" (узгоджене зменшення ціни) |
Номер договору про закупівлю: | 2-68 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |