Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Роботи з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці - Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 80+202 - км 91+012, Волинська область (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
DSTU B D.1.1-1: 2013, GBN G.1-218-182: 2011 Works on major repairs of the national highway M-19 Domanove (on Brest) - Kovel - Chernivtsi - Tereblyche (on Bucharest) at km 80 + 202 - km 91 + 012, Volyn region (45453000-7 Overhaul and restoration)
Очікувана вартість
244 663 195,00 UAH
UA-2020-03-19-001153-b 4101fca22390474783881685184f41f2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипчук Руслан

380507833341 VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43020, Україна , Волинська область обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Контактна особа: Пилипчук Руслан
380507833341
VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Volyn Region
National ID: 25908960
Contact point: Pilipchuk Ruslan Vladimirovich
380507833341
VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 19 березня 2020 11:34
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 11:55
Очікувана вартість: 244 663 195,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 446 631,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1223316 UAH
Publication date: 19 березня 2020 11:34
Enquiries until: 08 червня 2020 10:00
Complaints submission until: до 14 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 червня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 244 663 195 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 446 632 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10.81 км
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Роботи з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці - Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 80+202 - км 91+012, Волинська область (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

DSTU B D.1.1-1: 2013, GBN G.1-218-182: 2011 Works on major repairs of the national highway M-19 Domanove (on Brest) - Kovel - Chernivtsi - Tereblyche (on Bucharest) at km 80 + 202 - km 91 + 012, Volyn region (45453000-7 Overhaul and restoration)
CPV: 45453000-7
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі, який не перевищує 30% вартості будівництва, в межах виділених на фінансування робіт у поточному році коштів. Підрядник зобов’язується використати отриману попередню оплату для виконання робіт і оформлення Акту виконаних робіт, а в разі невикористання попередньої оплати протягом 90 календарних днів, повернути її Замовнику. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Підставою для здійснення розрахунків є підписані Сторонами Акт прийняття виконаних підрядних робіт (ф. КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних підрядних робіт (ф.КБ-3), які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику до 01 числа місяця, наступного за звітним. Розрахунок проводиться протягом 10 робочих днів з дати підписання відповідних документів Сторонами за наявності у Замовника відповідних бюджетних видатків. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2020 08:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 11:42
Перелік ЗМІН4.doc
03 червня 2020 11:42
Тендерна документація із змінами 4 капремонт М-19 км 80+202 - км 91+012.docx
03 квітня 2020 16:09
Відом.ресурсів км 80-91 .xls
11 червня 2020 08:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 11:42
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 08:21
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 травня 2020 14:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 09:58
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 травня 2020 09:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 квітня 2020 15:47
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2020 16:10
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2020 18:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 березня 2020 11:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 11:42
Перелік ЗМІН4.doc
15 травня 2020 13:59
Перелік ЗМІН 3.doc
13 травня 2020 09:57
Перелік ЗМІН 2.doc
01 квітня 2020 18:28
Перелік ЗМІН.doc
03 червня 2020 11:42
Тендерна документація із змінами 4 капремонт М-19 км 80+202 - км 91+012.docx
15 травня 2020 13:59
Тендерна документація із змінами 3 капремонт М-19 км 80+202 - км 91+012.docx
13 травня 2020 09:57
Тендерна документація із змінами 2 капремонт М-19 км 80+202 - км 91+012.docx
01 квітня 2020 18:28
Тендерна документація із змінами капремонт М-19 км 80+202 - км 91+012.docx
19 березня 2020 11:31
Тендерна документація капремонт М-19 км 80+202 - км 91+012.docx
03 квітня 2020 16:09
Відом.ресурсів км 80-91 .xls

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Звернення до замоника
Дата подання: 26 березня 2020 20:09
Дата відповіді: 31 березня 2020 16:23
Шановний Замовнику! Відповідно до статті 29 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» з метою запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19 та з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 р., Кабінетом Міністрів України згідно постанови № 211 від 11.03.2020р. спочатку було введено на усій території України карантин з 12 березня до 3 квітня 2020 року. Як Вам достовірно відомо Уряд на своєму засіданні 25 березня 2020 року запровадив режим надзвичайної ситуації на всій території України та продовжив термін дії карантину на 30 днів, до 24 квітня 2020 року. Згідно Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» № 530-IX від 17.03.2020р.на період встановлення карантину або обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) роботодавець може доручити працівникові, у тому числі державному службовцю, службовцю органу місцевого самоврядування, виконувати протягом певного періоду роботу, визначену трудовим договором, вдома, а також надавати працівнику, у тому числі державному службовцю, службовцю органу місцевого самоврядування, за його згодою відпустку. У зв’язку з погіршенням епідеміологічної ситуації в Україні та у світі, введенням карантину багато підприємств та організацій перейшли на дистанційний режим роботи або взагалі тимчасово призупинили свою діяльність. Наше підприємство має намір взяти участь у ряді закупівель по Вашій Службі. Але для якісної підготовки тендерних пропозицій для участі в закупівлях потрібен зв’язок з іншими підприємствами-партнерами (листи-погодження, гарантійні листи, довідки тощо), які у зв’язку із умовами карантину не працюють, щоробить цей процес практично неможливим. Тому звертаємось до Вас з проханням перенести терміни подачі тендерних пропозицій по даній закупівлі, які припадають на період карантину, на пізніший термін вже після 24 квітня 2020 року, тобто після дня завершення карантину.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимогу відхилено.
Щодо ціни з розрахунками
Дата подання: 31 березня 2020 21:00
Дата відповіді: 03 квітня 2020 15:47
Відповідно до вимог р. 1 Тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів у форматі PDF з… : «розрахунками вартості (ціни) тендерної пропозиції: Вартість (ціна) тендерної пропозиції учасника на виконання робіт – це договірна ціна на роботи з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці - Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 108+580 - км 115+540, Волинська область (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) відповідно до вимог Додатку №3, за яку учасник згоден виконати запропоновані роботи. Розрахунки договірної ціни повинні бути виконані з використанням будь-якого рекомендованого Мінрегіоном програмного комплексу, в якому враховані останні зміни в галузевих стандартах з ціноутворення. Вид договірної ціни - динамічна. Визначення вартості послуг проводиться згідно із СОУ 42.1-37641918-050:2018 «Правила визначення вартості робіт з капітального ремонту». Динамічна договірна ціна на момент складання розраховується на підставі… … Перелік документів, які подаються в складі розрахунку договірної ціни: УЧАСНИК-ПЕРЕМОЖЕЦЬ протягом 5 (днів) днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір подає замовнику пакет документів щодо узгодження договірної ціни, а саме: - договірна ціна за формою програмного комплексу та в електронному вигляді в форматі imd, sts; - пояснювальна записка до договірної ціни; - локальні кошториси…». (Аналогічна вимога міститься у інших закупівлях Замовника № UA-2020-03-19-000503-c, № UA-2020-03-19-000445-c, № UA-2020-03-19-000842-a). Просимо надати роз’яснення, чи потрібно Учаснику у складі пропозиції, що буде подана до кінцевого строку подання тендерних пропозицій надавати Замовнику документи, що перелічені у відповідному пункті? З формулювання Замовника вбачається надання таких документів лише Учасником-переможцем. Відтак, просимо уточнити, чи договірна ціна з розрахунками надається Учасником, чи Учасником-переможцем, чи і Учасником, і Учасником-переможцем?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник процедури закупівлі, до закінчення терміну подання пропозицій завантажує на веб-портал Уповноваженого органу документи передбачені вимогами Тендерної документації.
Учасник переможець протягом 5 (днів) днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір подає замовнику, у встановленому Тендерною документацією порядку, пакет документів щодо узгодження договірної ціни.
Щодо відомості ресурсів
Дата подання: 01 квітня 2020 10:45
Дата відповіді: 03 квітня 2020 16:08
Відповідно до п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-2013 «Правила визначення вартості будівництва» для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін або затверджену проектну документацію. Тому, для правильності розрахунку пропозиції та коректного підрахунку матеріальних ресурсів, передбачених технічним завданням замовника, просимо надати відомість ресурсів, а також додатково надати характеристики металевого бар'єрного огородження, геотекстильного матеріалу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Підсумкова відомість ресурсів додана до документів закупівлі. Характеристики металевого бар'єрного огородження та геотекстильного матеріалу мають відповідати чинним нормативним актам.
Роз"яснення щодо аналогічного договору
Дата подання: 08 квітня 2020 11:22
Дата відповіді: 13 квітня 2020 10:08
Згідно п. 4 Додатку № 2 Тендерної документації Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі не менше об’ємів основних робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Тендерна документація в частині формулювання цих кваліфікаційних вимог щодо підтвердження досвіду, про які йде мова, складена таким чином, що стає зрозумілим необхідність підтвердження безпосередньо самим Учасником свого власного досвіду з виконання робіт одним договором або сумарно в обсязі не менше об’ємів основних робіт, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах, без можливості залучення субпідрядників для підтвердження такого досвіду. Просимо надати роз"яснення: Чи може Учасник для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) надати і показати в складі тендерної пропозиції досвід Субпідрядника в частині виконання певного виду і обсягу основних робіт, що визначені Вами у тендерній документації, та якого Учасник планує заявити і залучати як субпідрядника для виконання робіт у поточній закупівлі у разі визначення його переможцем.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) може надати і показати в складі тендерної пропозиції досвід Субпідрядника в частині виконання певного виду і обсягу основних робіт, що визначені у тендерній документації, та якого Учасник планує заявити і залучати як субпідрядника для виконання робіт у поточній закупівлі у разі визначення його переможцем.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-03-19-001153-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс", Код ЄДРПОУ:23251561
Дата подання: 13 квітня 2020 19:24
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Детальне обгрунтування у поданій скарзі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 квітня 2020 20:21
Рішення від 16.04.2020 № 7324 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2020 20:20
Про перенесення розгляду скарги UA-2020-03-19-001153-b.b1.pdf
Дата публікації: 05 травня 2020 23:00
рішення від 06.05.2020 № 8849.pdf
Дата публікації: 12 травня 2020 20:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення АМКУ замовником внесено зміни у тендерну документацію.
Дата виконання рішення замовником: 13 травня 2020 10:04
Номер скарги: UA-2020-03-19-001153-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс", Код ЄДРПОУ:23251561
Дата подання: 21 липня 2020 13:33
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Замовник неправомірно допустив до участі в аукціоні Консорціум "ФЕРРОУКРБУД". Детальніше в поданій скарзі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 липня 2020 21:46
Рішення від 24.07.2020 № 14364 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 24 липня 2020 21:45
Рішення від 11.08.2020 №15367.pdf
Дата публікації: 14 серпня 2020 19:06
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник скасував рішення про допущення до аукціону Консорціум "ФЕРРОУКРБУД"
Дата виконання рішення замовником: 18 серпня 2020 09:08
Номер скарги: UA-2020-03-19-001153-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ПБС, Код ЄДРПОУ:32872788
Дата подання: 21 липня 2020 18:28
скарга до АМКУ щодо кваліфікації учасників
СКАРГА На рішення Служби автомобільних доріг у Волинській області, щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі». 19 березня 2020 року Службою автомобільних доріг у Волинській області (надалі - Замовником) було розпочато процедуру Закупівлі (відкритих торгів з публікацією англійською мовою), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-19-001153-b, предмет Закупівлі: «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 Роботи з капітального ремонту автомобільної дороги державного значення М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці - Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 80+202 - км 91+012, Волинська область» (надалі – Закупівля). Відповідно до вимог, викладених Замовником в тендерній документації до учасників Закупівлі, на участь у торгах було подано пропозиції таких учасників: ТОВ «ПБС» (надалі – Скаржник); ТОВ «Автомагістраль-Південь»; ТзОВ «Луцькавтодор-сервіс»; Консорціум «Ферроукрбуд». За результатами розгляду пропозицій перелічених вище учасників Замовником 16 червня 2020 року було прийнято рішення (відповідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій, опублікованому на сайті prozorro.gov.ua, згідно якого було допущено до аукціону тендерні пропозицію учасника : Консорціум «Ферроукрбуд». Ознайомившись з рішенням тендерного комітету Замовника в частині допущення до аукціону тендерної пропозиції Консорціум «Ферроукрбуд» (надалі – Учасника), вважаємо його таким, що суперечить Законодавству України в сфері публічних закупівель, порушує права та охоронювані Законом інтереси Скаржника, та підлягає скасуванню з наступних підстав: 1. Замовником в тендерній документації (затвердженій рішенням тендерного комітету № 160 від 03.06.2020 року , надалі – Тендерна Документація, встановлено наступні вимоги до тендерних пропозицій Учасників : Згідно п.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 1 Тендерної документації: «Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу банківської гарантії. Банківська гарантія повина бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії замовнику надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку по рахунку покриття, яка пітверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видана Банком-гарантом, завірена печаткою банку Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта.» Учасником у складі своєї пропозиції надана Гарантія №IG27/2020456/DKBO від 17.06.2020 року підписана керівником з оформлення гарантій АТ «Альфа-банк» Захарчук О.В., Довідка №50973/151-23 від 17.06.2020 року видана контролером відділення «Львівська 10» А.Т. Альфа-Банк Данильчук С.Г.та копія Довіреності №012489/20 від 17.03.2020 року, видана Данильчук Світлані Григорівні. Подані учасником на виконання даної вимоги документи не відповідають вимогам Тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 липня 2020 21:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник скасував рішення про допущення до аукціону Консорціум "ФЕРРОУКРБУД"
Дата виконання рішення замовником: 18 серпня 2020 09:08
Номер скарги: UA-2020-03-19-001153-b.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Автомагістраль-Південь", Код ЄДРПОУ:34252469
Дата подання: 21 липня 2020 22:54
Скарга
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 липня 2020 20:44
Рішення від 24.07.2020 № 14345 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 24 липня 2020 20:44
Рішення від 11.08.2020 № 15365.pdf
Дата публікації: 14 серпня 2020 21:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник скасував рішення про допущення до аукціону Консорціум "ФЕРРОУКРБУД"
Дата виконання рішення замовником: 18 серпня 2020 09:08

Документи подані скаржником

21 липня 2020 13:33
Платіжне доручення.pdf
21 липня 2020 13:33
Скарга 80_91.pdf

Документи подані скаржником

21 липня 2020 18:27
Скарга до АМКУ
21 липня 2020 18:27
платижка
21 липня 2020 18:28
документация
21 липня 2020 18:28
протокол Замовника

Документи подані скаржником

21 липня 2020 22:54
Скарга.pdf
21 липня 2020 22:54
№ 27028.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 серпня 2020
UA-2020-03-19-001153-b4101fca22390474783881685184f41f2
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43020, Україна, Волинська область обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Учасник Документи Рішення
ТОВ ПБС Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Консорціум "ФЕРРОУКРБУД" Документи
Рішення скасоване
Документи
Консорціум "ФЕРРОУКРБУД" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

08 вересня 2020 18:34
Електронний підпис
08 вересня 2020 18:32
Погоджена договірна ціна
27 серпня 2020 11:16
Електронний підпис
27 серпня 2020 11:12
Гарантійні листи
27 серпня 2020 11:12
Антикорупційна програма
27 серпня 2020 11:12
Довідка ДПС
27 серпня 2020 11:12
Довідка МВС
17 червня 2020 10:55
Електронний підпис
17 червня 2020 10:55
Електронний підпис
10 червня 2020 18:09
Електронний підпис
10 червня 2020 18:09
Електронний підпис
26 травня 2020 17:15
Електронний підпис
26 травня 2020 17:15
Електронний підпис
20 травня 2020 12:56
Електронний підпис
20 травня 2020 12:56
Електронний підпис
20 травня 2020 12:35
Установчі документи.7z
20 травня 2020 12:35
Банківська гарантія.7z
20 травня 2020 12:35
ДЦ км 80.7z
20 травня 2020 12:35
Договірна ціна 2.pdf
20 травня 2020 12:35
Договірна ціна 1.pdf
20 травня 2020 12:35
Пояснювальна записка.pdf
20 травня 2020 12:35
ДОР.РОБ 2.pdf
20 травня 2020 12:35
МЕХАНІЗАТОРИ 2.pdf
20 травня 2020 12:35
ДОР.РОБ 1.pdf
20 травня 2020 12:35
МЕХАНІЗАТОРИ 1.pdf
20 травня 2020 12:35
ВОДІЇ.pdf
20 травня 2020 12:35
ІТП 1.pdf
20 травня 2020 12:35
ДИПЛОМИ 20.03.2020 1.pdf
20 травня 2020 12:35
НАКАЗИ 20.03.2020 1.pdf
20 травня 2020 12:34
Витяг ЄДРПОУ копія.pdf
20 травня 2020 12:34
Проект договору.pdf
20 травня 2020 12:34
Транспортна схема.pdf
20 травня 2020 12:34
Інформація по ст.17.pdf
20 травня 2020 12:34
Відомість обсягів.pdf
20 травня 2020 12:34
Довідка про санкції.pdf
20 травня 2020 12:34
Інформація про АБЗ.pdf
20 травня 2020 12:34
Ліцензія ПБС.PDF
20 травня 2020 12:34
Протокол ЗБ.pdf

Документи

18 червня 2020 10:05
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

17 червня 2020 17:36
Електронний підпис
17 червня 2020 17:35
Електронний підпис
10 червня 2020 19:04
Електронний підпис
10 червня 2020 19:04
Електронний підпис
03 червня 2020 11:26
Електронний підпис
03 червня 2020 11:26
Електронний підпис
21 травня 2020 18:34
Електронний підпис
21 травня 2020 18:34
Електронний підпис
21 травня 2020 18:31
5.Відомості з ЄДРПОУ.pdf
21 травня 2020 18:31
4.Витяг з ЄДР.pdf
21 травня 2020 18:31
3.Виписка з ЄДР.pdf
21 травня 2020 18:31
13.Проект договору 80_91.pdf

Документи

Публічні документи

18 червня 2020 09:25
Електронний підпис
18 червня 2020 09:25
Електронний підпис
18 червня 2020 09:24
4. Банківська гарантія.7z
17 червня 2020 19:29
Електронний підпис
17 червня 2020 19:29
Електронний підпис
17 червня 2020 19:29
4. Банківська гарантія.7z
17 червня 2020 19:29
1. Гарантійний лист.pdf
17 червня 2020 19:29
9. ДЦ з розрахунками.pdf
17 червня 2020 19:29
1.2.15. Водії.pdf

Документи

Публічні документи

18 червня 2020 09:23
ОЗ-6 щма.pdf
18 червня 2020 09:23
Транспортна схема.pdf
18 червня 2020 09:23
Інформаційний лист.pdf
18 червня 2020 09:23
Атестат АБЗ.pdf
18 червня 2020 09:23
АБЗ ЩМА.pdf
18 червня 2020 09:23
Договір лабораторія.pdf
18 червня 2020 09:23
Галузь до лабораторії.pdf
18 червня 2020 09:23
Свідоцтво лабораторія.pdf
18 червня 2020 09:23
довідка техніка.pdf
18 червня 2020 09:23
довідка мат.база.pdf
18 червня 2020 09:23
договір.pdf
18 червня 2020 09:23
підтвердження.PDF
18 червня 2020 09:23
протокол.PDF
18 червня 2020 09:23
обєми робіт част2.pdf
18 червня 2020 09:23
обєми робіт част1.pdf
18 червня 2020 09:23
договір.pdf
18 червня 2020 09:22
Гарантійний лист абз.PDF
18 червня 2020 09:22
техпаспорти 2.pdf
18 червня 2020 09:22
техпаспорти 1.pdf
18 червня 2020 09:22
договори техніка-4.pdf
18 червня 2020 09:22
договори техніка-2.pdf
18 червня 2020 09:22
балтом свідоцтва.pdf
18 червня 2020 09:22
Банківська ліцензія.rar
18 червня 2020 09:22
ЦПД.pdf
18 червня 2020 09:22
Документи геодезист.pdf
18 червня 2020 09:22
Трудові 3 част.pdf
18 червня 2020 09:22
Трудові 2 част.pdf
18 червня 2020 09:22
Трудові 1 част.pdf
18 червня 2020 09:21
Наказ.pdf
18 червня 2020 09:21
Дипломи.pdf
18 червня 2020 09:21
Статут Консорціуму.pdf
18 червня 2020 09:21
Накази 2 частина.pdf
18 червня 2020 09:21
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
18 червня 2020 09:21
Виписка з ЄДР.pdf
18 червня 2020 09:21
Витяг з ЄДР.pdf
18 червня 2020 09:21
Накази 1 частина.pdf
18 червня 2020 09:21
Пояснювальна записка.pdf
18 червня 2020 09:21
Довідка працівники.pdf
18 червня 2020 09:21
Довідка про ліцензії.pdf
18 червня 2020 09:21
Проект договору.pdf
18 червня 2020 09:21
Лист про санкції.pdf
18 червня 2020 09:21
Лист-гарантія ст.17.pdf

Документи

Публічні документи

18 червня 2020 09:23
ОЗ-6 щма.pdf
18 червня 2020 09:23
Транспортна схема.pdf
18 червня 2020 09:23
Інформаційний лист.pdf
18 червня 2020 09:23
Атестат АБЗ.pdf
18 червня 2020 09:23
АБЗ ЩМА.pdf
18 червня 2020 09:23
Договір лабораторія.pdf
18 червня 2020 09:23
Галузь до лабораторії.pdf
18 червня 2020 09:23
Свідоцтво лабораторія.pdf
18 червня 2020 09:23
довідка техніка.pdf
18 червня 2020 09:23
довідка мат.база.pdf
18 червня 2020 09:23
договір.pdf
18 червня 2020 09:23
підтвердження.PDF
18 червня 2020 09:23
протокол.PDF
18 червня 2020 09:23
обєми робіт част2.pdf
18 червня 2020 09:23
обєми робіт част1.pdf
18 червня 2020 09:23
договір.pdf
18 червня 2020 09:22
Гарантійний лист абз.PDF
18 червня 2020 09:22
техпаспорти 2.pdf
18 червня 2020 09:22
техпаспорти 1.pdf
18 червня 2020 09:22
договори техніка-4.pdf
18 червня 2020 09:22
договори техніка-2.pdf
18 червня 2020 09:22
балтом свідоцтва.pdf
18 червня 2020 09:22
Банківська ліцензія.rar
18 червня 2020 09:22
ЦПД.pdf
18 червня 2020 09:22
Документи геодезист.pdf
18 червня 2020 09:22
Трудові 3 част.pdf
18 червня 2020 09:22
Трудові 2 част.pdf
18 червня 2020 09:22
Трудові 1 част.pdf
18 червня 2020 09:21
Наказ.pdf
18 червня 2020 09:21
Дипломи.pdf
18 червня 2020 09:21
Статут Консорціуму.pdf
18 червня 2020 09:21
Накази 2 частина.pdf
18 червня 2020 09:21
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
18 червня 2020 09:21
Виписка з ЄДР.pdf
18 червня 2020 09:21
Витяг з ЄДР.pdf
18 червня 2020 09:21
Накази 1 частина.pdf
18 червня 2020 09:21
Пояснювальна записка.pdf
18 червня 2020 09:21
Довідка працівники.pdf
18 червня 2020 09:21
Довідка про ліцензії.pdf
18 червня 2020 09:21
Проект договору.pdf
18 червня 2020 09:21
Лист про санкції.pdf
18 червня 2020 09:21
Лист-гарантія ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПБС

ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Консорціум "ФЕРРОУКРБУД"

Консорціум "ФЕРРОУКРБУД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПБС 241 899 737,10
UAH з ПДВ
234 559 841,23
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 242 515 000,00
UAH з ПДВ
235 174 736,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс" 242 927 016,00
UAH з ПДВ
238 033 752,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 вересня 2020 18:34
Електронний підпис
08 вересня 2020 18:32
Погоджена договірна ціна
27 серпня 2020 11:16
Електронний підпис
27 серпня 2020 11:12
Гарантійні листи
27 серпня 2020 11:12
Антикорупційна програма
27 серпня 2020 11:12
Довідка ДПС
27 серпня 2020 11:12
Довідка МВС
17 червня 2020 10:55
Електронний підпис
17 червня 2020 10:55
Електронний підпис
10 червня 2020 18:09
Електронний підпис
10 червня 2020 18:09
Електронний підпис
26 травня 2020 17:15
Електронний підпис
26 травня 2020 17:15
Електронний підпис
20 травня 2020 12:56
Електронний підпис
20 травня 2020 12:56
Електронний підпис
20 травня 2020 12:35
Установчі документи.7z
20 травня 2020 12:35
Банківська гарантія.7z
20 травня 2020 12:35
ДЦ км 80.7z
20 травня 2020 12:35
Договірна ціна 2.pdf
20 травня 2020 12:35
Договірна ціна 1.pdf
20 травня 2020 12:35
Пояснювальна записка.pdf
20 травня 2020 12:35
ДОР.РОБ 2.pdf
20 травня 2020 12:35
МЕХАНІЗАТОРИ 2.pdf
20 травня 2020 12:35
ДОР.РОБ 1.pdf
20 травня 2020 12:35
МЕХАНІЗАТОРИ 1.pdf
20 травня 2020 12:35
ВОДІЇ.pdf
20 травня 2020 12:35
ІТП 1.pdf
20 травня 2020 12:35
ДИПЛОМИ 20.03.2020 1.pdf
20 травня 2020 12:35
НАКАЗИ 20.03.2020 1.pdf
20 травня 2020 12:34
Витяг ЄДРПОУ копія.pdf
20 травня 2020 12:34
Проект договору.pdf
20 травня 2020 12:34
Транспортна схема.pdf
20 травня 2020 12:34
Інформація по ст.17.pdf
20 травня 2020 12:34
Відомість обсягів.pdf
20 травня 2020 12:34
Довідка про санкції.pdf
20 травня 2020 12:34
Інформація про АБЗ.pdf
20 травня 2020 12:34
Ліцензія ПБС.PDF
20 травня 2020 12:34
Протокол ЗБ.pdf

Публічні документи

18 червня 2020 09:25
Електронний підпис
18 червня 2020 09:25
Електронний підпис
18 червня 2020 09:24
4. Банківська гарантія.7z
17 червня 2020 19:29
Електронний підпис
17 червня 2020 19:29
Електронний підпис
17 червня 2020 19:29
4. Банківська гарантія.7z
17 червня 2020 19:29
1. Гарантійний лист.pdf
17 червня 2020 19:29
9. ДЦ з розрахунками.pdf
17 червня 2020 19:29
1.2.15. Водії.pdf

Публічні документи

17 червня 2020 17:36
Електронний підпис
17 червня 2020 17:35
Електронний підпис
10 червня 2020 19:04
Електронний підпис
10 червня 2020 19:04
Електронний підпис
03 червня 2020 11:26
Електронний підпис
03 червня 2020 11:26
Електронний підпис
21 травня 2020 18:34
Електронний підпис
21 травня 2020 18:34
Електронний підпис
21 травня 2020 18:31
5.Відомості з ЄДРПОУ.pdf
21 травня 2020 18:31
4.Витяг з ЄДР.pdf
21 травня 2020 18:31
3.Виписка з ЄДР.pdf
21 травня 2020 18:31
13.Проект договору 80_91.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПБС

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТзОВ "Луцькавтодор-сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПБС
#32872788
Переможець 234 559 841,23
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 14:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 14:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПБС
#32872788
234 559 841,23
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 14:45
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2021 20:18
Додаткова угода №472-21.pdf зміни до договору
27 грудня 2021 20:18
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2021 12:51
Додаткова угода №459-21.pdf зміни до договору
24 грудня 2021 12:51
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 09:43
Додаткова угода №441-21.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 09:43
Електронний підпис зміни до договору
21 жовтня 2021 10:20
Додаткова угода №297-21.pdf зміни до договору
21 жовтня 2021 10:20
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2021 11:17
Додаткова угода №235-21.pdf зміни до договору
28 серпня 2021 11:17
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2021 09:39
Додаткова угода №168-21 (1).pdf зміни до договору
25 червня 2021 09:39
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2021 16:17
Додаткова угода №142-21 (1).pdf зміни до договору
27 травня 2021 16:17
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2021 13:58
Додаткова угода №142-21 (1).pdf зміни до договору
27 травня 2021 13:57
Електронний підпис зміни до договору
25 травня 2021 12:33
Додаткова угода №142-21 (1).pdf зміни до договору
25 травня 2021 12:32
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2021 16:16
ДУ 47-21 (1).pdf зміни до договору
17 березня 2021 16:10
Електронний підпис зміни до договору
15 березня 2021 09:29
Додаткова угода №39-21 (1).pdf зміни до договору
15 березня 2021 09:28
Електронний підпис зміни до договору
17 лютого 2021 15:05
Додаткова угода №16-21 (1).pdf зміни до договору
17 лютого 2021 15:05
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:47
Додаткова угода №282-20 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2020 11:46
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 16:56
Додаткова угода №265-20 (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2020 16:54
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 12:49
Додаткова угода №225-20 (1).pdf зміни до договору
11 грудня 2020 12:49
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2020 15:29
Додаткова угода №123-20 (1).pdf зміни до договору
23 вересня 2020 15:29
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2020 16:00
Додаткова угода №120-20 (1).pdf зміни до договору
18 вересня 2020 16:00
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2020 09:53
Додаткова угода №115-20 (1).pdf зміни до договору
15 вересня 2020 09:53
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 09:16
Договір №01.2-10-20.pdf укладений
09 вересня 2020 09:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в пункт 4.1 договору.
Номер договору про закупівлю: 01.2/10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 115/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в пункт 4.8 договору.
Номер договору про закупівлю: 01.2/10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 120/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в пункт 13.5 договору.
Номер договору про закупівлю: 01.2/10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 123/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 1 до договору "Договірна ціна"
Номер договору про закупівлю: 01.2/10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 225/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.2/10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 265/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.2/10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 282/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
17 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору. Внесення змін в додаток 3 до договору "Календарний графік виконання робіт (послуг).
Номер договору про закупівлю: 01.2/10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 16/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування" та Додаток 3 "Календарний графік виконання робіт (послуг)".
Номер договору про закупівлю: 01.2/10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 39/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення банківських реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 01.2/10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 47/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в пункт 4.1 договору. Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування". Внесення змін в Додаток 1 до договору "Договірна ціна.
Номер договору про закупівлю: 01.2/10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 142/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення додаткової угоди №142/21 від 25.05.2021р.
Номер договору про закупівлю: 01.2/10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 142/21.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення Додаткової угоди №142/21 від 25.05.2021 р.
Номер договору про закупівлю: 01.2/10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: №142/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування"
Номер договору про закупівлю: 01.2/10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 168/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в пункти 1.1, 2.1. Внесення змін в Додаток 3 до договору "Календарний графік виконання робіт".
Номер договору про закупівлю: 01.2/10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 235/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування", Додаток 3 "Календарний графік виконання робіт".
Номер договору про закупівлю: 01.2/10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 297/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування"; Внесення змін в Додаток 3 "Календарний графік виконання робіт".
Номер договору про закупівлю: 01.2/10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 441/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.2/10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 459/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): коригування Додатку 2 до Договору "План фінансування"
Номер договору про закупівлю: 01.2/10/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 472/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 706 774,00
UAH (в тому числі ПДВ 451 129,00 UAH)